Jump to content

Touran - Suspensie, arcuri, pachet drumuri grele


dannyb
 Share

Postare recomandată

Vă salut d-lor. Cu o întrebare deranjez. De puțin timp Touranul nu mai este stabilit pe drum, pe puntea spate. Fuge de spate stânga dreapta. Am înțeles că ar fi de schimbat unele bucși(nu este din amortizoare). Știe cineva ce trebuie înlocuit? Un cod pt ele? Cu stima tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai intelept este sa verificati la un mecanic care dintre bucse trebuie schimbate.

Din cele aproximativ 10 bucse care le are touranul pe spate s-ar putea sa fie duse doar 2,3,4...

Nu uitati ca dupa inlocuirea bucselor trebuie reglata directia pe spate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Revin cu aceeași problema de mai sus. Am fost cu mașina la mecanici și pe canal și pe elevator, dar au zis ca sunt ok bucșele pe spate cu toate ca eu o simt fugind de spate. Dacă e cineva care a avut aceeași sintoma la mașină pt a mă orienta cât de cât. O sa mai merg și la alți mecanici. Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca toate sunt bune, trebuie sa reglezi directia spate (atat convergenta cat si caderea !!!).

Dupa operatie, trebuie sa fuga bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a unui coleg cu golf 5 plus(ar fi avut aceeași problemă) a schimbat bucșele cu excentrice din care se face unghiul + 2 bucși care sunt în dreptul unde se așează cricul pt a schimba roata spate. Touranul are aceleași bucșe ca golf 5 plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De obicei cand se balanseaza asa este din telescoape

 

 

 

 

Modificat de girbe_lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. 

Am si eu o intrebare daca este pe aici cineva care si-a pus pe touran suspensie sport? 

Mai exact as vrea sa montez suspensie sport dar sa nu fie rigida si as vrea sa stiu daca cineva a pus....si ce configuratie? 

Am gasit pe ebay destule dar nu stiu cat de rigide sunt.

Multumesc anticipat si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am si eu o intrebare.am montat scaunele 6 si 7 la un Touran care este cu 5 locuri intrebarea este daca trebuie sa schimb si arcurile si telescoapele pe spate.difera de la 7 locuri la 5 locuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu difera arcurile. Am schimbat recent la unul cu 5 locuri si chiar am masurat grosimea spirei. E la fel ca la al meu cu 7 locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut,am si eu o problema:am cumparat de pe net un set de amortizoare spate second hand pt vw touran,le am verificat si banuiesc ca sunt stricate...cand le apas opun rezistenta constanta problema este ca se destind f greu,ajung in forma initiala in aprox. 2 min jumate(lucru ce ma face sa cred ca sunt stricate).

Astept si alte pareri,poate totusi ma insel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca revin la maxim in 2/3 minute  sant ''PRAFFF'' .Amortizoare sunt consumabile si supuse uzurii accelerate.Nu ai decit sa cauti un atelier de reconditionat sau sa pui altele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,asta este invatatura de minte cu piesele sh 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este un pic mai joasa pe spate carui fapt i se datoreaza:telescoape stricate,arcuri stricate sau ambele?mentionez ca telescoapele sunt stricate pt ca am gasit ulei scurs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile sunt de vina.Garda este data de arc,deci vor trebui schimbate toate arc/amortizor/flansa...pe spate este relativ usor daca ai niste scule minimale.Vezi tutorial

Cred ca principiul este acelasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula este din cauza arcurilor. Rupte sau "calcate".

Ieri am schimbat la un Passat 2007 bucse la bratele pe spate si am gasit rupt din arc o spira in partea de jos. Dupa ce am pus alt arc, s-a modificat garda considerabil...

 

Cat despre amortizoarele SH, nu le recomand. Acestea facand parte din categoria pieselor ce trebuie puse NOI.

Insa chestia cu revenirea tijei in sus nu este un criteriu de verificare al lor. Pentru ca cele pe gaz revin singure tijele in sus, pe cand la cele pe ulei cum le pui, asa stau. DECI, conteaza cata forta depui tu la mana sa le misti in sus-jos. DAR nici asta nu este foarte eficienta verificarea deoarece pentru asta este stand special. Doar asa poti trage concluzia corecta despre eficienta unui amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pt raspunsuri.amortizoarele sunt totusi stricate,mi-au confirmat 2 mecanici...de acum in colo nu ma mai uit la second :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: ti-am zis :biggrin:data viitoare intrebi si mai apoi cumperi.Ideal ar fi sa verifici/inlocuiesti si bucsele de bascula.Mare grija ce amortizoare/arcuri montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat astazi amortizorul si arcul spate dreapta,amortizorul varza,arcul rupt in partea de jos...a trebuit sa le pun la loc asa cum erau,amortizorul n am putut sa-i demontez rulmentul din partea superioara,si arcul nu am cumparat inca pt a le inlocui,urmeaza sa-mi cumpar arcurile respectiv ceva scule pt desfacut piulita din capul amortizorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ideala ar fi o cheie pipa si un hexagon.Nu stiu daca intra o inelara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra si inelara,dar sa aiba cot,cheia pipa pt ce trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In sfarsit am schimbat arcurile si telescoapele...acum parca-i alta masina:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident urma si completarea,ce arcuri/amortizoare brand/cod produs  ai pus??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1ko 512 297 c -arcuri jim ellis

1T0 513029 H-amortizoare monroe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , 

Nemultumit , ca si multi altii , legat de rigiditatea suspensiilor de la Touran am decis , pt proiectul  meu sa schimb ceva . Am de ales intre doua tipuri de suspensii , insa nu ma pot decide . Doresc sa aduc taranul meu la stadiul de masina cu care sa pot alerga cca 5000 km din cei 15 000 km dintre revizii pe autostrazi in vest , dar si sa pot face fata macadamului romanesc , bihorean . Pe cale de consecinta , ma poate ajuta cineva sa fac alegerea cea mai adecvata dintre cele doua kituri de mai jos ?

Bilstein B14 reglabile inaltime - 4800 lei

 ( http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=50198 )

BC-Coilovers BR reglabile inaltime, duritate, flanse aluminiu camber fata - 4999 lei

( http://www.bc-racing.co.uk/applications/volkswagen-coilovers/vw-golf-jetta-v-vi-55mm-strut/br-series-coilover-type-ra-4.html )

PS. Am pus intentionat link-uri co.uk pt a nu fi acuzat de reclama.

Pe de alta parte insa , daca stie cineva un pret mai domolit , astept mesaje in PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!