Jump to content

S-a dus motorul?


badmania98
 Share

Postare recomandată

La multi ani! Am masina din semnatura cu motor de 1.4l 16V AUA. Azi dimineata am pornit masina si dupa aproximativ 4 minute mi s-a aprin martorul de ulei + 3 semnale sonore. Am oprit masina si am repornito iar dupa alte 2 minute ( masina a stat pe loc in tot acest timp) motorul s-a oprit si.....gata . Nu mai porneste deloc. Nici nu-l mai invarte. Uleiul a fost schimbat acum o luna si filtrele la fel. Curelele schimbate acum maxim 8 luni. Ce s-a intamplat de fapt?? Stie cineva? Unde as putea sa-l repar in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!!

naspa...ai verificat daca ai ulei, nu ai scurgeri ceva? incearca la alto syncro...dar nu stiu daca e deschis...oricum...bafta la max...naspa situatia ta..fara masina pe vremea asta....sa speram ca e ceva minor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era mai bine daca nu porneai masina a doua oara, martorul de ulei si cele 3 semnale sonore te-au avertizat asupra lipsei uleiului in cantitatea corespunzatoare. Asa scapai probabil cu o pompa de ulei noua, acum cred ca reparatia va fi una mult mai costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat o duce reparatia? Ca la AltoSync, ca reprezentanta cred ca costa cat nu face masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ti-a pocnit vreo biela sau ceva piston, supape...scapi doar cu pompa de ulei si poate un set de cuzineti. Tot de la pompa de ulei s-a dus motorul si la Arosa mea, dar a fost in mers. Am schimbat destule in el, dar nu-ti pot zice cat m-a costat. Banuiesc in jur la vreo 700 euro, fara manopera ca am "opearat-o" eu. Dar am avut biela rupta, piston, bloc motor de sudat, pompa de ulei, cuzineti. Plus distributie noua, garnitura de chiulasa, ulei, etc. Motorul meu e AUB, tot 1,4/16v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sa fie. Ghinion + prostie din partea mea. Da repede s-a dus. Sa vad ce naiba fac acum, dar ma apuca groaza sa sun la Alto .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca s-a oprit motorul si ca nu mai porneste; ca nu-l mai invarte. Dai la automat si ce face, ce se aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si cum nu ai mai avea baterie.Si Bateria este noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la 1.4 16v este o problema cunoscuta cu furtunul de aerisire carter, sau ceva de genul, iarna ingheata o sita acolo, face dop de gheata..

vezi aici mai pe larg:

eu as verifica asta prima data :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-au dus cuzinetii din cauza lipsei de ulei si acum electromotorul nu mai reuseste sa invarta motorul. Se comporta exact ca si cum ar fi slaba bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca mi am mai revenit un pic, am scris toata povestea:

Am pornit masina. masina a stat 2 minute la relanti. Am dat masina sa o scot din curte iar in 5 metri s-a aprins martorul + 3 sunete. Am oprit motorul. Am pornit motorul am dat cei 5 metri in fata sa pot inchide poarta , la fel a aparut sunetul si martorul. Am oprit motorul. Am verificat uleiul. Uleiul era la maxim. Am repornit motorul. In 2 minute, fara alte semnale s-a oprit singur. Nu a mai vrut sa porneasca. Am verificat uleiul. Uleiul de aceasta data era la minim. Am pus 0,5 l de ulei. Tot nu vrea sa porneasca. Dupa 30 de minute am reverificat uleiul care este acum ceva paste maxim.

M-am mai uitat un pic la masina ( cineva spunea ca s-a rupt cureaua) si imi creaza impresia ca cureaua este slaba.

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bluewmaster cred ca are dreptate.

Dop de gheata...am mai auzit asta la un G4 1.4l ...s-a lasat cu segmentare si inca vreo citeva chestii schimbate.

El s-a trezit in mers cu uleiul sarit pe la joja, si joja ridicata pina in capota :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n`as fi asa radical, nu prea cred ca are probleme grave din cate ne povestesti :)

in timp ce a mers motorul, a sunat urat? sau ca de obicei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut aceasta problema cu uleiul sarit pe joja. Am citit topicul respectiv si nu regasesc aceleasi simptome. Nu a urlat nu a carait sau alt zgomot ciudat. Oricum el fluiera la relanti.

Am pus un filmulet cu cureaua. Download&Ruleaza cu VLC ca e un mp4 ce i am schimbat extensia in avi.

http://www.filesharing.ro/view/5694/SNC00397.avi

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cel mai putin costisitor ar fi sa rogi pe cineva cu Vag-Com-ul sa te ajute sa depistezi cauza. Din cate stiu sunt cativa pe forum care fac astfel de diagnoze. Sigur au fost stocate niste erori si poti depista astfel problema. De-abia dupa poti face niste estimari ale costurilor. Pana atunci sunt doar pure speculatii.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa folosesti Vagcomul nu trebuie pornit Motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Pentru a citi erorile stocate trebuie pus doar contactul. Pentru a vedea diversi parametri de functionare a motorului atunci da trebuie pornit, dar pentru inceput poti vedea macar despre ce erori este vorba.

Mi-am adus aminte de un prieten care a patit ceva asemanator cu o mazda. Nu ii mai pornea motorul de nici o culoare si cauza era filtrul de motorina infundat (filtru schimbat cu aprox 10 000 de km inainte de incident).

Subscriu si eu la parerea colegului de mai sus ca din descrierea ta nu pare ceva foarte grav.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu mai invarte...

Ca si cum nu ai mai avea baterie.Si Bateria este noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Intai de toate fa o constatare undeva si in cazul naspa in care e dus motorul contacteaza-ma, te pot ajuta eu cu motor complet de la un Seat, cu vreo 60 de mii de km la 850 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din filmuletul tau nu se vad probleme cu curelele de distributie. Sunt la locul lor, nu au dinti lipsa pe interior. La mine cand s-a rupt cureaua, s-au dus dintii curelei mici, i-am gasit cazuti pe acolo si cureaua era neteda pe dedesubt.

Deci nu cred ca distributia e problema, mai ales ca nu invarte motorul. La mine invartea dar nu pornea.

In manualul masinii scrie ca atunci cand se aprinde rosu si bipaie de 3 ori sunt probleme cu PRESIUNEA uleiului. Cand se aprinde galben sunt probleme cu nivelul.

Incearca sa faci rost de un vag-com, poate ai vreo eroare stocata ca sa poti sa iti dai seama ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la spital. revin cat pot de repede si incerc in vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

La motoare de 1.4 16V este o problema cunoscuta cu furtunul de aerisire carter, care iarna la temperaturi sub -7 grade inghetze, este o sita acolo, care se inghete pentru ca e un amestec de ulei cu apa (vezi poza a doua jos atasata) si dopul asta de gheata opreste circulari gazului de carter (este o cutie neagra pe spatele motorului prinsa cu 3 surubi de imbus 5 (vezi prima poza )si nu mai putand iesi aerul care e presat de pistoane in motor si din cauza aerului presat si blocat trebuie sa iasa undeva si sita mentionata fiind inghetata aerul preseaza uleiul asa fel ca asta isi cauta drumul pe langa joja

De ce se intampla toate chestia asta cu bloc de motoare din aluminiu?

Penru ca motoarele astea mici 1,4 sunt din aluminiu si aluminiul se raceste repede si asa apare condenzul(apa) care ramine in baia de ulei care in timpul ierni inhetze si face dop de gheta si la pompa de ulei si infunda teava prin care suge pompa uleiul plus si sita respectiva e infundata/inghetzata.

Ca sa remedieze problema cu inghetatul dupa 2001 Vw a mai instalat un incalzitor pe furtunul respectiv care dupa parerea mea nu ajuta absolut la nimic.

Au mai inventat astia de la volkswagen un fel de instalare de aerisire (Kurbelgehauseentluftung) a motorului prin capac de motor si o valva de blocare dar nici incercarea asta nu rezolva problema la inghetarea tevei a pompei de ulei.

Eu personal ca sa nu am problema inghetari a motorului inainte de iarna (pe la inceputul lui decembrie)fac un schimb de ulei, o demontez si curatz cutia cu sita si folosesc in timpul ierni un capac de ulei gaurit ca sa aiba aerul unde sa iasa din motor.

Ideal ar fi sa treci cu masina cand in cand si pe autostrada cu 4000rpm pana cand se face uleui fierbinte in asa fel sa se evaporeze condensul respectiv care se acumuleaza la distante mici in baia de ulei.

De mult am intenzia sa va impart informatia asta cu cei interesatzi, dar pana acum nu gaseam topicul respectiv si daca sunt cumva offtopic auleuu.

post-62048-0-45787800-1294052144_thumb.j

post-62048-0-43506700-1294052158_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit de la spital ( Ce inceput de an....) , iar masina si-a luat zborul in service. Sa vedem ce iese. Va multumesc la toti pentru sfaturi si va doresc Un an nou si mai fericit decat l-am inceput eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnostic: Axul cu came stramb ( sau asa ceva)+ supapele la pistonul 4 iarasi strambe. Se pare ca ar fi totusi de la curea , desi nu are dinti stricati, care era nestransa.

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!