Jump to content

bord cu turometru pe g2 1,3L


agent smith
 Share

Postare recomandată

mi-am cumparat din vitan un bord cu turometru si nu cred ca sunt in stare sa-l montez singur. e cineva care se pricepe si e dispus sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai timp sa treci pe la mine.....iti voi arata. E f. simplu.

<{POST_SNAPBACK}>

lamureste-ne si pe noi..... sunt destui care vor sa stie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am dat de 2 ori jos....prima data cand am schimbat becurile din bord (toate erau arse) si a 2a oara cand mi-am pus turometru. Daca vine agentul smith o sa incerc sa fac niste poze. Trebuie data jos masca de plastic pe care se fixeaza butoanele. Se scot parghiile de la incalzire...butonul de la aeroterma...vei vedea suruburi in cruce (cred ca sunt vreo 5-6) care se desfac.....apoi bordul e prins in 2 suruburi....si trebuie sa desfaci cablul vitezometrului (are mufa din plastic ce intra in ceas). Iar bordul are o singura mufa (asta la masina mea...la GTI nu stiu cum e, dar probabil nu e mai complicat). Iar de montat e mai simplu.

Ar fi ideal daca am face niste tutoriale ptr operatiunile mai simple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai intrebat asta pe un topic, dar as dori o confirmare. Am bord cu vitezometru 200km/h si fara turometru. Daca pun un bord cu 220km/h si cu turometru ce trebuie sa fac sa mearga ok vitezometrul, respectiv turometrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am dat de 2 ori jos....prima data cand am schimbat becurile din bord (toate erau arse) si a 2a oara cand mi-am pus turometru. Daca vine agentul smith o sa incerc sa fac niste poze. Trebuie data jos masca de plastic pe care se fixeaza butoanele. Se scot parghiile de la incalzire...butonul de la aeroterma...vei vedea suruburi in cruce (cred ca sunt vreo 5-6) care se desfac.....apoi bordul e prins in 2 suruburi....si trebuie sa desfaci cablul vitezometrului (are mufa din plastic ce intra in ceas). Iar bordul are o singura mufa (asta la masina mea...la GTI nu stiu cum e, dar probabil nu e mai complicat). Iar de montat e mai simplu.

Ar fi ideal daca am face niste tutoriale ptr operatiunile mai simple.

<{POST_SNAPBACK}>

moshule, spune-mi si mie (sa nu ma apuc k nebunul sa caut becurile); vreau sa-mi schimb becurile la bord - cred k sunt arse majoritatea; pe unde sunt pozitionate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moshule, spune-mi si mie (sa nu ma apuc k nebunul sa caut becurile); vreau sa-mi schimb becurile la bord - cred k sunt arse majoritatea; pe unde sunt pozitionate??

<{POST_SNAPBACK}>

urmeaza procedeul descris mai sus.... ajungi la bord...si fara sa vrei ...vei vedea si becurile sunt 3 in total...2 in partea superioara..... si ultimul pe spatele bordului....cel din urma fiind pt ceasul electronic

OT: completeazati profilul .... localitate ... nr auto ...si ce mai e nevoie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai intrebat asta pe un topic, dar as dori o confirmare. Am bord cu vitezometru 200km/h si fara turometru. Daca pun un bord cu 220km/h si cu turometru ce trebuie sa fac sa mearga ok vitezometrul, respectiv turometrul?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu trebuie sa faci nimic. Dai un bord jos, il pui pe celalalt, si aia e. Atat ca trebuie sa fie bord din aceeasi generatie cu instalatia ta electrica - daca tu ai o mufa, trebuie sa pui tot bord cu o mufa (pentru instalatiile electrice '89 - '92).

Daca ai instalatia electrica model ' 83 - '88, atunci ai bord cu 2 mufe si trebuie sa gasesti unul la fel.

Daca vii la cheia, inarmat cu o surubelnita in stea, iti arat cum se face. Eu o sa vin 2-3 ore sambata dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vin la Cheia, asa ca ma vad nevoit sa cer niste explicatii suplimentare, iata-le:

1. Bordul meu e generatia veche, cel nou habar n-am, voi incerca. Problema care ma deranjeaza in mod deosebit este turometrul. Eu acuma N-AM turometru. Parca stiam ca daca eu n-am, si vreau sa-mi pun un bord cu turometru ar trebui sa-mi schimb alternatorul. Daca stii ceva despre asta, eventual ce alternator exact sa caut...

2. Cum as putea sa dau jos acele de la vitezometru, respectiv turometru. Vreau sa-mi pun cadrane galbene home-made. Pe bordul vechi (actual) mi-am pus. Pe cadranul dreapta, fiindca nu aveam turometru a fost banal, pentru cel stanga, ca sa nu-mi dau jos acul (fiindca nu stiam cum si nu voiam sa-l stric) am taiat o dunga subtire dinspre centrul cadranului spre margine si l-am bagat peste ac. Nu prea se vede, dar, daca se pot da jos acele usor, prefer s-o fac.

3. Bordul meu vechi n-are indicator electronic (care de fapt cred ca e doar ceas). Cel nou are. Oare va functiona?

Cu datul jos, pusul sus ma descurc, la faza cu cadranele home-made cred ca l-am dat/pus de vreo 5 ori, deci nu-i o problema.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste poze

Si cu un kinl interesant

http://www.vwgolf-mk2.com/mygolf.html

<{POST_SNAPBACK}>

dar oare a reusit cineva sa schimbe becul de la indicatorul de pozitionare a aerotermei (nu se vede noaptea)

eu am incercat si pot spune ca este facut sa nu se schimbe :banghead:

este capsulat tot sistemul de prindere si becul la fel parca e turnat

daca stiti solutii :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la becul de langa comutatorul de viteza al aerului? Daca da, e destul de simplu. Trebuie sa tragi de manete si comutator si sa le scoti, scoti apoi fata, iar pe partea cealalta te uiti unde este contactul comutatorului si acolo este un bec mic. Partea nasoala e ca acest bec mic este foarte mic si cu niste picioruse FOARTE subtiri, iar tu trebuie sa-l bagi in locasul sau cu piciorusele inainte, astfel incat sa nimeresti niste contacte minuscule, cu lamele. Eu am reusit dupa vreo 20 de minute, in care am indoit de vreo suta de ori piciorusele becului :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vin la Cheia, asa ca ma vad nevoit sa cer niste explicatii suplimentare, iata-le:

  1. Bordul meu e generatia veche, cel nou habar n-am, voi incerca. Problema care ma deranjeaza in mod deosebit este turometrul. Eu acuma N-AM turometru. Parca stiam ca daca eu n-am, si vreau sa-mi pun un bord cu turometru ar trebui sa-mi schimb alternatorul. Daca stii ceva despre asta, eventual ce alternator exact sa caut...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu trebuie schimbat alternatorul. Eu am avut bord fara turometru vitezometrul avand max. 200 km/h. L-am schimbat cu unul cu turometru (prin amabilitatea unui membru al forumului caruia ii multumesc inca o data) vitezometrul avand 220 km/h. Nu este nici o incompatibilitate. Mentionez ca golful meu este din '92. Probabil ca cele din generatie mai veche au 2 mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se spune ca o poza face cat o mie de cuvinte, nu se spune degeaba. mi-am montat singur bordul cu turometru inspirat din poze... a durat cam o ora.

intr-adevar e foarte simplu, desi mi-a fost putin cam incomod volanul ca n-am avut cheia potrivita ca sa-l scot.

mai ramane sa solutionez doua probleme:

1. unul din leduri e ars, sa vad cum fac sa il schimb (fchitu, poate imi explici si mie in cateva cuvinte)

2. nu stiu cum sa potrivesc ceasul digital ;)

Modificat de agent smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se spune ca o poza face cat o mie de cuvinte, nu se spune degeaba. mi-am montat singur bordul cu turometru inspirat din poze... a durat cam o ora.

intr-adevar e foarte simplu, desi mi-a fost putin cam incomod volanul ca n-am avut cheia potrivita ca sa-l scot.

mai ramane sa solutionez doua probleme:

1. unul din leduri e ars, sa vad cum fac sa il schimb (fchitu, poate imi explici si mie in cateva cuvinte)

2. nu stiu cum sa potrivesc ceasul digital ;)

<{POST_SNAPBACK}>

1 ledul se schimba f usor..desfaci bordul dar cu atentie sa nu ii strici fisa cu circuitele de pe spate ..... apoi fiecare bucatica in parte cand ajungi la leduri ...pur si siplu il scoti usor si il schimbi cu un alt led eventual din vechiul tau bord ....nu necesita lipituri

2 aici esti tare ;) ..... in stanga si in dreapta ceasului sunt 2 butonase ..... cu un ac sau orice obiect ascutit il reglezi de acolo. stanga pt ore - dreapta pt minute

Modificat de ali_press
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat ambele probleme :lol:

ledurile se scot prin rotire, nu trebuie desfacut bordul.

parca as pune niste leduri mai puternice daca tot am ajuns aici. cele originale sunt cam slabe. culoarea nu cred ca pot sa o schimb ca placuta prin care trece lumina e verde.

multumesc tuturor pentru ajutor.

Modificat de agent smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ledurile se scot prin rotire, nu trebuie desfacut bordul.

<{POST_SNAPBACK}>

led e una .... bec e alta...... eu ti-am zis la led :lol: pt ca "1. unul din leduri e ars, sa vad cum fac sa il schimb " exprimarea ta a fost gresita :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat ambele probleme :lol:

ledurile se scot prin rotire, nu trebuie desfacut bordul.

parca as pune niste leduri mai puternice daca tot am ajuns aici. cele originale sunt cam slabe. culoarea nu cred ca pot sa o schimb ca placuta prin care trece lumina e verde.

multumesc tuturor pentru ajutor.

<{POST_SNAPBACK}>

]

pai bun,nu schimbi placuta dar in schimb vei ramane cu aceeasi culoare...ori daca vrei sa-ti pui alte leduri de alta nuanta atunci care va fii combinatia??(ex:albastru.....verde)....eu zik sa-ti pui nishte leduri puternice de culoare diferita de ceea ce ai acum,sa scoti placuta si vei avea o surpriza :lol:

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca te-ai descurcat singur. Apropo de leduri.....poate ma lamureste si pe mine cineva. Sunt 2 randuri de leduri intre ceasuri....randul de sus functioneaza (adica e ptr semnal, baterie, ulei...etc). Dar cel de jos la ce foloseste???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cel de jos la ce foloseste???

<{POST_SNAPBACK}>

daca doresti sa iti montezi tu alte " prostii " pe masina .... poti sa iti montezi leduri si in partea de jos. am vazut la un model ( nu mai retin acum ce tip motor avea ) tot randul de sus ocupat si un singur led in randul de jos....la el cel de jos se aprindea cand erau si proiectoarele aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

]

pai bun,nu schimbi placuta dar in schimb vei ramane cu aceeasi culoare...ori daca vrei sa-ti pui alte leduri de alta nuanta atunci care va fii combinatia??(ex:albastru.....verde)....eu zik sa-ti pui nishte leduri puternice de culoare diferita de ceea ce ai acum,sa scoti placuta si vei avea o surpriza :P

<{POST_SNAPBACK}>

ora 4:00 si tocmai am instalat "noul" bord pe masina. l-am scos iar pentru a inlocui becul ars si cu ocazia asta am schimbat si placuta cu una rosie (mat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. sunt din timisoara. am un golf2 diesel din 87. bordul este fara turometru si cu conectare in 2 mufe.

am urmatoarea intrebare si va rog sa va dati cu parerea: vreau sa schimb bordul vechi cu unul nou care are si turometru si ceas din ala digital.

probleme care apar : noul bord are doar o mufa si e de benzinar. credeti ca se pot face adaptarile necesare ca sa functioneze fara probleme ?

adica :

1. adaptare de la 2 mufe la o mufa

2. montare led galben pt. indicator bujii

3. schimbat alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. sunt din timisoara. am un golf2 diesel din 87. bordul este fara turometru si cu conectare in 2 mufe.

am urmatoarea intrebare si va rog sa va dati cu parerea: vreau sa schimb bordul vechi cu unul nou care are si turometru si ceas din ala digital.

probleme care apar : noul bord are doar o mufa si e de benzinar. credeti ca se pot face adaptarile necesare ca sa functioneze fara probleme ?

adica :

  1. adaptare de la 2 mufe la o mufa

  2. montare led galben pt. indicator bujii

  3. schimbat alternatorul

<{POST_SNAPBACK}>

Nu cred. Gaseste un turometru ptr diesel. Cel cu gradatiile pana la 5000 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!