Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • R Z F

    8

  • SSRAZVAN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator
In legatura cu sonda pentru nivelul uleiului.

De ceva vreme cand pornesc imi licareste becul de la ulei galben , uleiul este la nivelul potrivit ba chiar mai sus putin , un mecanic spune ca este sonda de nivel stricata .problema este ca daca masina sta putin in panta cand pornesc motorul ,nu se mai aprinde becul ,oare merge reparat are vreun fir care nu sta cum trebuie sau chiar trebuie sa cumpar o sonda noua , care costa 280roni:(

Martor ulei - probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sh ce sa ii mai fac... imi manca ulei cam 2l/1000km. pe forum cineva mi-a recomandat sa ii schimb simeringurile de la supape.asa am si facut, le-am schimbat si acum imi consuma cam 500g/1000km, dar mi se pare inca un consum mare. scurgeri nu vad nicaieri, asa ca va cer iar parerea, ca as putea sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentarea.

I-mi pare rau dar daca analizezi bine de tot motorul si nu ai urme de ulei pe el inseamna ca nu-ti pierde ulei si trebuie segmentat. O alta varianta ar mai fi sa schimbi uleiul. Sa bagi mai vascos sau mai subtire, scria cineva pe aici ca a schimbat tipul de ulei si nu-i mai mananca.

Sincer? Slabe sanse sa functioneze. Daca papa ulei..... segmentat. I-mi pare rau. :vaidecapulmeu:

Cati km are masina? Daca ai luat-o second si are pe bord pana in 150 de mii sigur a fost masluita la kilometrii, sau propietarul nu a avut grija de ea in caz ca a fost din Romania, un neamt sau ma rog orice alta natie din Germania se duce cu ea la revizii. Nu de frica cuiva, de frica preturilor. Acolo daca se duce motorul nu scapi fara 4 - 5 mii de euro si nu i se mai merita sa tina masina.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e adusa din germania si are cam 170 de mi km. Cam cat ar fi o segmentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se poate puteti sa postati aici un link spre un magazin de piese auto de vw dar sa aiba si catalog.va multumesc

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adusa din Germania cu 170 de mii, sincer nu cred ca sunt reali. A mea are 135 de mii si nu mi-a luat decat vreo 200 de grame in 8000 de km de la

schimbul de ulei. Eu folosesc 5W-40 castrol magnatec, cand am luat-o avea 5W-30 longlife da nu stiu de la care firma. Nu stiu sa-ti zic cat e segmentarea, depinde de mecanic, oricum cel mai mult te costa piesele. Sub 1000 de lei sigur nu scapi, numai piesele ma refer. Vezi in aria anunturi la Volksman cat te costa. iti trebuie cam asa: garnitura de chiulasa, garnituri motor (baie de ulei, capac chiulasa... etc), distributia cu pompa de apa si rolele aferente (nu stii sigur cand a fost schimbata si daca tot esti la capitolul motor.... numai astea-s 700 de lei), Ulei, filtru de ulei, apa distilata si antigel G12, segmenti, trebuie sa vezi cuzinetii daca sunt in regula, camasile de la cilindrii, poate trbuiesc rectificate, la fel si chiulasa. Daca calculez bine acum cred sigur ca sub 1500 piesele nu iesi.

Nu stiu ce sa zic. Oricum mai asteapta pareri si mai verifica una alta. De exemplu vezi cat e compresia pe cilindrii. Trebuie sa fie intre 10 si 15 bari pe fiecare.

Daca sunt sub 7 bari atunci e gata motorul trebuie segmentat.

Daca diferenta intre cilindri este de 0,3 bari in carte zice sa segmentezi motorul, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l segmentezi. Oricum sa nu fie sub 7, atunci chiar ca trebuie sa segmentezi.

Incearca sa verifici compresia sa-ti faci o idee despre cum e motorul, nu da comanda la piese numai ca am zis eu. :rolleyes:

PS: foarte important, in carte scrie ca poti sa ai un consum de maxim 1 litru la mie, deci tu te incadrezi in limita aia. Schimba tipul de ulei, incearca cu Castrol Magnatec de 5W-40, daca tot mai papa la urmatorul schimb baga-i 10W-40 si vezi asa. Nu cred ca e caz de segmentare, am citit postul mai atent. Scuze :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum incerc sa fiu cat se poate de optimist. eu am 10 w 40 e un ulei foarte gros, sa fie din cauza asta? sa incerc un ulei mai subtire? multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu 5W-40 si dute sa vezi compreia cum e. Apoi ia in vedere postul meu asta lung :rolleyes: Pana atunci dute pe varianta km reali si motorul in regula. Scuze ca am postat repede si nu m-am gandit inainte. Nu-ti fa griji totul o sa fie ok. Am prezentat varianta cea mai rea. La 500 g la 1000 de km nu e cazul sa-ti faci probleme. Simeringurile de la supape e boala veche la golfuri. Am avut in golf 3 care-mi lua si mie un litru la mie si a trebuit sa le schimb. Dupa ajungea sa-mi ia in jur de 300 de grame. Poate 10W-40 e mai vascos si nu se prelinje asa usor de pe peretii cilindrului si de aceea mananca.

Inca odata scuze ca m-a luat gura pe dinainte si am spus varianta cea mai nashpa, repet, nu e cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 800 euro, gasesti motor in germania, poate mai ieftin. Daca papa asa de mult ulei degeaba il segmentezi, ca nu reusesti mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti...dupa cate am citit eu de pe lincu trimis mai sus mi-am dat seama ca pt un mototr akl 98 e mai potrivit un 5W40 decat 10W40(si apropo ce inseamna numerele din tipul uleiului?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre exemplu la 10w40

primul indice (10) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.Anume uleiul are vascozitatea 10 in conditii de temperaturi scazute (“W – winter = iarna”) si 40 la temperaturi ridicate (vara). Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna

Modificat de fifinelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ceva reparatii la masina din semnatura. Cu prilejul acestui lucru am dat jos si furtunele de pe EGR, Intercooler... si cu stupoare am constatat ca din Intercooler au curs aprox 10-15 ml de ulei. (s-a prelins un fir subtire timp de 30 sec cu motorul cald). La cca 8000 km a scazut nivelul uleiului de la maxim pana la minim.

Ce ziceti, este acceptabil lucrul acesta la o masina cu motorul in 152000km? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[

Eu ma idoiesc ca motorul tau are dor 152.000 km, eu cred ca are in jur de 300.000, sper sa ma insel dar daca vrei sa afli cati km are poti so pui pe testar si sa-ti citeasca km din ECU daca ai norc sa nu fie modificati si acolo .

De la maxim la minim in 8000 de km , ar veni cam 1 litru de ulei , eu tin minte ca atata am complectat , incerca sa pui alt ulei castrol etc, eu am schimbat uleiul si mi-a scazut cu ceva consumul, a mea are vreo 370.000 km reali :icon_thumright: , turbosuflanta noua . bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca fata de varianta mea cu 300 gr/1000 de km , nu e chiar asa de mare ingrijorare, facand o comparatie cu ce a-ti spus voi mai sus, oricum dupa ce am completat am parcurs aproape 500 de km si spre surprindere acum nivelul pe joja este identic cu cel masurat dupa completare, o posibila cauza dupa spusele unor mecanici de la midocar ar fi aceea ca o buna portiune de drum (cam 100 de km) m-am cam dat la ea pe autostrada si am tinut-o mai la blana 140-160 km/h, oare o fi asta cauza? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre exemplu la 10w40

primul indice (10) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.Anume uleiul are vascozitatea 10 in conditii de temperaturi scazute (

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un 5w40, este mai subtire las rece,deci, curge mai usor. La cald au ambele aceasi fluiditate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stiu cati are in realitate, am si eu dubii in legatura cu km aceia. Am pus pe un tester mai vechi dar acela nu-a vazut kilometrajul in ECU.

Dar fi sigur ca nu ma linistesc pana nu aflu.

In legatura cu consumul de ulei nu stiu ce sa zic, pierd foarte mult la EGR deci in 20km se prelinge de la gaura pana la partea inferioara a ECU si din cate stim si putinul se aduna. Apropo nu eu am schimbat in el uleiul ci l-am cumparat asa, nu stiu cat a fost pus in el ca nu am rezerv acum din simplul motiv ca nu stiu ce ulei am o sa fac saptamana viitoare un schimb si atunci vad cu ochii mei care este treaba. Am facut cu el vreo 2500 km si nu am observat o scadere semnifcativa de ulei cca 1 mm pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare daca bag un l de castrol magantech 5w40 peste cel care il am acum, adica castrol magnatech 10w40 se intampla ceva sau doar il "subtiez"?(ca solutie provizorie merge?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiu ca nu e sanatos pt motor sa pui uleiuri diferite!

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi, in carte scrie ca in functie de stilul de condus, motorul poate consuma pana la 1l de ulei in 5000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii faci nimic rau, dar nu ajuta cu nimic. Lasa 10w40, acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm....255000 km adica 102000 dusi inapoi.

Pe eticheta lipita pe plasticul de la Motor scrie Castrol PD din asta nu-mi dau seama ce au pus si nici nu stiu unde a fost pus ca ultimul schimb de ulei si filtre nu-l am in cartea service.

Astazi am comandat de pe oilshop 4 litri de ulei si filtrul, cred ca asa este cel mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Depinde unde sunt facuti-rulati kilometri ! Daca sunt facuti in Romanica cam naspa situatia.

Daca ai in motor un ulei 5w 30 pierderile sunt mai mari decit la 5w 40, prin prelingere in intercoler.

Eu am vazut in Neptun la mare un baiat bine-patrat cu o domnisoara, care la plecare (ce plecare..) din parcare sau urcat intr-un passat care a last o pata in partea dreapta de zici ca a schimbat uleiul acolo.Initial am crezut ca e baia sparta, dar era undeva in dreapta fata iar masina era un pic inclinata stinga.Cred ca habar nu avea ce e aia turbina,.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!