Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

ai evident un consum mare.Acum depinde de tipul de ulei folosit.In perioada de vara uleiurile subtiri (0w...,5w..) se ard mai repede in motor, de aceea iti recomand un schimb la 10 000 de kilometri.Normal ar fi sa folosesti un 5w 40 pentru 10 000de km, iar daca ai un consum de peste 2litri la schimb, treci la 10 w 40 dar sa fie semisintetic chiar sintetic .

Pe asfalt nu ai picaturi de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • R Z F

    8

  • SSRAZVAN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu am scurgeri de ulei...m-am uitat in parcare si am si urcat-o pe rampa...tipul de ulei e Mobil1 0W40...le-am spus celor de la reprezentanta si acum mi-au pus castrol 0w40...dupa circa 3 luni de la verificare de la 116.000 uleiul era sub nivelul minim...deja am bagat inca un litru de Mobil1...si mi-am pregatit si cel de-al doilea litru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza prea mult marca ci norma sae, adica daca continui cu 0w 40 care este un ulei ce isi pierde mai repede din proprietati si vei completa.Utilizind un 5w 40 (preferabil full sintetic) nu vei mai completa asa de mult, sunt cazuri cind sa redus cantitatea sub jumatate fata de cit era consumul initial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar in catalogul VW la tipul golfului meu e specificat 0W40...le-am spus celor de la reprezentanta sa puna 5w40, dar au spus ca ei se iau dupa catalog...am masina de la 69.000 km si nu stiu ce tip de ulei s-a folosit inainte in germania...in service plan nu se precizeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu sunt aia kilometrii, parerea mea. Daca masina nu are vreun defect/scurgere, consumul este foarte mare. Desi comparatia nu e poate cea mai nimerita, eu schimb ulei la tdi cu 230.000 km la fiecare 20.000 km (5w 30)si intre schimburi niciodata nu completez m mult de 1l. Verifica daca scoate fum albastrui masina, mai ales cand e mai rece sau in mers cand iei piciorul de pe acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e fabricata in aprilie 2002, cumparata in mai 2003 de o nemtoaica...mi-am dat seama de la rujul gasit sub scaun. :angry: Eu am luat-o in septembrie 2004. Si asa mi se pare mult 68.000km facuti intr-un an...

Modificat de PaulAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva e clar in neregula cu motorul, la km aia, nu are voie nici la Logan sa manance ulei. Consumul de benzina cum este? zgomote, vibratii, ralanti neregulat, ceva de genul asta are motorul ? Sau ulei in vasul de expansiune, ai verificat?

Uleiul ala care lipseste trebuie sa fie undeva, daca se arde atunci e fum albastrui la esapament si miros anormal al gazelor, daca e chiulasa sau circuitul de racire al uleiului atunci ajunge poate in circuitul de racire, si se ridica deasupra antigelului in vasul de expansiune, daca curge va fi pata sub masina sau prelins pe sub motor. Verifica toate astea. Imposibil sa nu-ti dai seama.

Modificat de DosarPenal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul este unul normal...5-5.5 afara si 8.5-9 in oras...pete sub masina nu sunt, relantivul e ok, vibratii deloc, e un mic zgomot in momentul in care apas acceleratia...nu stiu cum sa-l explic...un sunet metalic...ca si cum ceva zgarie...fumul nu l-am urmarit...am sa vad azi spre casa...multumesc de reply...si ceva lol...tipii de la reprezentanta s-au oferit sa-mi desfaca motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul nu are vibratii, fum , sau consum mare nu te apuca sa-l desfaci. Nu uita sa verifici lichidul de racire din vasul de expansiune daca are ulei pe deasupra, sau culoare ciudata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul daca nu gasesti nici o solutie dute la firma care face ITP si vorbeste sa-ti faca o diagnoza la masina.La analiza gazelor se poate vedea daca masina are emisi anormale.Atunci e clar ca este de la ulei, respectiv o uzura a segmentilor la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de ulei (3l la 15000 ) nu e exagerat de mare dar suparator la citi km zici ca are masina. dupa cum sa mai scris un motor uzat se considera cam dupa ce consuma 1l/1000km...in fine,eu am rezolvat problema la un ex-audi 80 schimbind semeringurile de la supape (audi benzinar de 1,8)

inainte de schimbarea semeringurilor, consuma cca 700ml/1000km iar dupa nu mai completam intre schimburi. operatia nu e usoara pt ca trebuie data chiulasa jos, demontate supapele, samd...daca ai curaj iti urez bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

helppp si pe mine. am un golf 4 1.6.i-am facut schimbul de ulei (10w40 castrol magnatech) si nivelul uleiului era la maxim. dupa aprox 1000 de km am observat nivelul era la minim pe joja. cam ce cantitate de ulei este intre minim si maxim? si... mie mi se pare cam mult ulei consumat... nu am pus eu uleiul care trebuie pentru acest tip de motor sau imi este motorul pe duca? consumul de benzina... mi se pare ca e cam mare (400km cu 35l benzina- mixt)

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre minim si maxim diferenta este de 1 litru. sunt mai multe posibilitati.... nu stiu la G4 cum e dar la G3 problema majora erau simeringurile de la supape, poate fi si in cazul tau acest lucru.

Verifica foarte atent motorul pe toate partile sa vezi daca nu pierzi pe undeva ulei, la fel am patit-o la G3 unde arunca ulei pe la sonda de presiune a uleiului si nu lasa urme sub masina, asa ca nu mi-am dat seama.

Eu nu am detectat treaba asta si dupa ce am schimbat simeringurile de la supape tot mai pierdeam ulei si am zis ca e pe moarte motorul. persoana la care am dat-o a detectat ca pe la sonda arunca ulei afara.. mai ales cand e turata. acum nu mai are nici o treaba.

O alta parere este ca mergi prea turat cu ea cand e rece motorul. Nu stiu daca e bine sa pui ulei 10W-40, e semisintetic si e putin mai gros. S-ar putea sa nu faca ungerea cum trebuie ptr ca e gros si ai polizat camashile de la cilindrii.... rezulta uzura mare. Ca sa vezi asta fa-i testul de compresie.

Benzina e foarte OK daca mixt iti ia 35 de litrii la 400 de km. Rezulta ca ai 8,75 % consum mixt. Avand in vedere ca in oras ajungi spre 10 si afara un 7 eu zic ca e OK... nu e foarte mult.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest ulei mi-a fost recomandat de la un magazin specializat, tinand cont baietii de acolo ca masina are 170000km. voi ce ulei mi-ati recomanda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare. Am cam aceeasi problema cu masina si nu stiu ce fel de ulei sa folosesc.Am un golf 1.8 t 20V GTI tip motor AUM si cand am adus masina din germania avea castrol slx longlife2 0w-30 si am parcurs cu uleiul ala cam 20000 de km in tara.Cand l-am schimbat cei de la skoda mi-au zis ca arata impecabil uleiul si ca nu era necesar sa il schimb atunci ci sa astept revia la 30000 cum o fac nemtii.Am pus tot castrol dar magnatec 5w-40 si cam la 2000 de km se aprinde sonda de nivel in bord.Mi s-a aprins odata si apoi am inceput sa-l verific ca sa nu mai permit acest lucru.Ma puteti sfatui si pe mine ce se intampla de consuma asa mult si cam ce ulei recomanda producatorul pentru climatul din tara noastra.Nu mai stiu ce sa fac si pe cine sa intreb.Am inteles ca mi-ar trebui 10w-40 pentru climatul tarii noastre.De unde sa cumpar un ulei de productie germana si daca trebuie sa fie full sintetic. Mi-e frica sa nu imi fi luat teapa cu uleiul din moment ce il papa atat de repede si din ce in ce mai multe produse de la noi provin din mediul ue si turcia. Multumesc mult si astept raspuns.

Modificat de golf1.8gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Despre uleiuri si tot ce inseamna ele, gasesti informatii aici . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare.

Am si eu o intrebare: la masina din semnatura am schimbat uleiul la 99000 de km. In prezent am 105500 si deja sunt la al 3-lea litru de ulei cu care completez. Folosesc castrol magnatec 5W-40 si m-am uitat si sub masina si nu vad sa picure pe undeva ulei. Acuma ce sa zic, nu sunt genul care conduce babeste, dar nici nu o turez exagerat, dar totusi mise pare ca imi papa cam mult ulei.

Modificat de Bytza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura, am completat 300-350 ml ulei la 6500-7000 km...unii spun ca e bine. Eu nu ma pricep asa ca ma iau dupa ei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cind am cumparat-o avea aral 5w 40 ,asa mi-a spus proprietarul , dar in porbagaj am gasit altfel de ulei din care am crezut eu ca a complectat nivelul ,asa ca i-am facut schimbul de ulei tot aral .Al doilea schimb ,tot aral ,dar l-am cumparat de la tirg din vitan mai ieftin iar la acesta ambalajul era alt tip,ceace ma facut ca dupa 500 km sa il schimb.acum am castrol magnatec 5w40,am facut 6000 km si am complectat cam 4-500 grame .Cu aral nu complectam decit foarte putin. Eu verific nivelul dimineata inainte de pornirea motorului ,asa am invatat eu la scoala {sint sofer profesionist]si fac asta si la camion este ca un reflex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerofan imi zici te rog si mie cam cum arata sonda de ulei? Sau alticineva care stie unde se afla sonda respectiva la un golf IV 1.4 motor AXP din 2001.Multumesc

Modificat de Bytza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

am un golf 4, motor AXR PD 101 Cp, de cand am masina timp fiind cam 1 an si jumatate,singurul ulei cu care a mers a fost castrol txt ptr pd 501, acum la ultimul schimb pe care l-am facut am schimbat tipul uleiului si am introdus castrol edge acelasi cod pentru pd, cu uleiul txt la un schimb de 15000 km, i-mi consuma cam 400 gr ulei, acum am 1000 km de la schimb si cu noul ulei deja mi-a consumat 300 gr, cam mult in comparatie cu celalalt, care credeti ca ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 13000km, am nivelul pe joja mai scazut cu 1 mm, fata de cind am sch uleiul. 1mm pe joja, cati ml reprezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerofan imi zici te rog si mie cam cum arata sonda de ulei? Sau alticineva care stie unde se afla sonda respectiva la un golf IV 1.4 motor AXP din 2001.Multumesc

Sonda de presiune sau cea de nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu sonda pentru nivelul uleiului.

De ceva vreme cand pornesc imi licareste becul de la ulei galben , uleiul este la nivelul potrivit ba chiar mai sus putin , un mecanic spune ca este sonda de nivel stricata .problema este ca daca masina sta putin in panta cand pornesc motorul ,nu se mai aprinde becul ,oare merge reparat are vreun fir care nu sta cum trebuie sau chiar trebuie sa cumpar o sonda noua , care costa 280roni:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!