Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

Am un golf din 2000 si am bagat ulei agip si la 6000 km mi-a consumat cam 800 g, ce ulei sa bag sa nu mai consume asa mult?/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • R Z F

    8

  • SSRAZVAN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

@liviu completeaza-ti si codul motor sa stim daca este PD sau nu. Oricum... o sa vezi ca la unii consuma mai mult daca pun o anumita marca, la altii din contra. Parerile sunt impartite. Cel mai bine e sa testezi tu. Baga la urmatorul schimb alta marca de ulei si vezi cat iti consuma. Depinde foarte mult si de stilul de condus si daca e mai mult urban sau extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e PD cod ajm 130 cai , turbo reconditionata recent

motorul e PD cod ajm 130 cai , turbo reconditionata recent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, eu de exemplu am bagat Castrol GTD pentru PD si mi-a luat vreo 700 ml la 15000. Urmeaza schimbul zilele urmatoare si o sa pun Castrol EDGE. de-aia iti spuneam ca parerile sunt impartite. Unii spun ca le-a consumat mai putin cu Aral, altii cu Castrol. Ramane sa hotarasti tu si sa incerci pana gasesti varianta optima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare e normal sa imi consume 1l la 5000 km ? , e un golf 4 , 1.9 sdi , km reali cred ca sun in jur de vreo 200.000 , uleiul folosit e Mobil 10 w 40 , dar am si o mica problema , se prelinge ulei pe blocul motor , nu mult , cat sa lase o pata mica pe scut , ma pot risca la un 5w40 sau sa raman la 10 w 40 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal, mai ales la motorul tau.

Incearca sa rezolvi in primul rand problema cu pierderea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu va mai stresati cu consumul. este ceva normal sa consume ceva ulei. In carte scrie clar ca poti sa ai consum de 1 litru la 1000 de km. peste aceasta limita trebuie sa faci motorul. Inca nu s-a inventat motorul cu frictiune zero si fara consum de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

oare e normal sa imi consume 1l la 5000 km ? , e un golf 4 , 1.9 sdi , km reali cred ca sun in jur de vreo 200.000 , uleiul folosit e Mobil 10 w 40 , dar am si o mica problema , se prelinge ulei pe blocul motor , nu mult , cat sa lase o pata mica pe scut , ma pot risca la un 5w40 sau sa raman la 10 w 40 ??

pai esti sigur ca e ulei? sau vapori de ulei care scapa pe la garnituri...

mobilul e fabricat in turcia, nu recomand acest tip de ulei.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am cumparat masina,Mk4 2000 cod motor AHF 110 CP si azi am verificat nivelul de ulei pe joja si surpriza,jojea este curata ca lacrima nici o urma de ulei,mentionez ca masina nu este asezata in panta,motorul este rece.Am sunat proprietarul si mi-a spus ca nu are cum sa se intample asa ceva, pentru ca la el a mers masina perfect.Ce este de facut? si ce fel de ulei trebuie sa bag in masina.Motorul este curat si nu prezinta scurgeri de ulei(nu a fost spalat) inainte de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Golf IV 1.9 TDi (81 kW) (2000-2004)

Recomand ulei din gama valvoline astfel:

--------------------------------------------------------------------------------

Engine AHF Capacity 4,5 liter

Filter 0,5 liter

Use: Normal

Service intervals:

Change 15000 km / 12 months

DuraBlend Diesel 5W-40

Use: Extended Drain (max)

Service intervals:

Change 50000 km / 24 months

SynPower XL-III 5W-30

Differential, from automatic Capacity 0,75 liter

Use: Normal

Service intervals:

Check 50000 km

SynPower TDL 75W-90

Transmission, automatic 01M Capacity 3 liter

Use: Normal

Service intervals:

Check 50000 km

MaxLife ATF

ATF Dexron III/Mercon

Transaxle, manual 02J Capacity 2 liter

Use: Normal

Service intervals:

Check 50000 km

DuraBlend GL-4 75W-90

Hydraulic brakes/clutch system

Use: Normal

Service intervals:

Change 24 months

Brake & Clutch Fluid DOT 3/4

Power steering

Use: Normal

Service intervals:

Check 50000 km

SynPower Powersteering Fluid

Cooling system Capacity 6 liter

Use: Normal

Coolant Maxlife AF

Coolant AF Extreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut , nu stiu daca sunt vapori care scapa la garnituri , stiu doar ca am dat jos scutul si am vazut pe bloc prelins uleiul , si pe scut o pata de ulei , in parcare nu am vazut ulei pe jos , iar uleiul nu este modelul turcesc , e luat din sursa sigura , adus din extern ,oricum ma incata si pe mine un castrol sau aral , ca un litru la 5000 km imi permit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum nu scoate numai un pic la pornire , mai ales cand e rece afara , dar in rest nu scoate fum alb , am facut testul de gaze si am trecut fara probleme , oare sa ma risc la un 5w40 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva cu se "traduc" in mililitri zonele A,B si C de pe joja? (a se vedea manualul de intretinere :RO flag: )

Eu la primul schimb am pus ulei Castrol EDGE pentru PD (...din comertul nostru socialist :salut: ). Am bagat si un flacon de DuraLube. Nivelul era, la plecarea din service, cam la jumatatea zonei "A". Dupa aprox. 13000Km, cand am facut schimbul, uleiul a ajuns la inceputul zonei hasurate "B"(inca nu se vedea zona "B"). La urmatorul schimb am pus tot Castrol EDGE dar de data asta "Made in Germany". Nivelmaxim cam tot la jumatatea zonei "A". Am cu acest ulei aprox. 3000Km si nu am observat nici o schimbare de nivel. In schimb am observat o mica zona umeda (de ulei cred) pe la EGR.

Imi cer scuze daca sunt :) dar vreau sa intreb pe cei care au diesel de mai multa vreme daca este normal ca furtunul ala gros sa se miste in locasul sau. Eu am impresia ca acel colier de fixare nu este strans ca lumea. Acolo este si zona umectata de ulei.

post-12725-1213879741_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

cuiada: raspunsul e simplu daca se misca pierzi presiune pentru ca acel furtun merge la intercooler.Am sa ma uit la mine ca e acelasi tip de masina sa vad daca am un pic de joc ca sistem de prindere.

Nivelul la joja stiu ca este de un litru intre maxim si minim dar nu milimetric cum vrei tu, fiindca nu completez intre intervale.Bag maxim la inceput-revizie apoi pina la schimb ramine pe minim.(la golf 4, ca la golf 2 scade foarte putin)

mese_adi: spala motorul la spalatorie apoi mergi o vreme ca sa vezi exact unde este pierderea.La EGR toate masinile (nu numai VAG) pierd ulei.Uleiul tau daca este bun consumul este mai mic fata de un ulei din comertul socialist (uleiuri piratate).Eu spre exemplu de la un ulei (turcesc) am trecut la un ulei original consum inainte la 15000 de kilometri era 1.5 litri iar acum <1litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cristianionut" multumesc pentru raspuns. Daca spui ca intre maxim si minin este aproximativ 1 litru atunci, dupa o masurare ochiometrica a jojei, ar trebui sa fie astfel :

zona "A" = 250 ml

zona "B" = 500 ml(zona hasurata)

zona "C" = 250 ml

sa inteleg ca mie de la un schimb la altul mi-a consumat sub 250 ml :blink: . Va rog sa ma corectati daca gresesc

Cum fixez mai bine acel furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pai intii trebuie sa verifici daca functioneaza corect masina cu acel furtun, atit electronic prin scanare cit si mecanic sa vezi daca la turatie ai pierderi de aer.

daca e nasoala situatia ...atunci altul nou care se pare ca e vreo 650 de lei la volksman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiada: raspunsul e simplu daca se misca pierzi presiune pentru ca acel furtun merge la intercooler.Am sa ma uit la mine ca e acelasi tip de masina sa vad daca am un pic de joc ca sistem de prindere.

...nu am dat quote :rolleyes:

Multumesc pt indicatii. Motorul merge bine. Cred ca ar trebui sa ma mut la "EGR-probleme"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce spun colegii nostrii aici, se pare ca este destul de des intalnita problema furtunui acela la motoarele AXR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce m-am uitat mai atent la joja, mi-am dat seama ca nu corespunde cu desenul din manualul de intretinere a masinii.Cred ca ar trebui sa rectific postul #115:

Daca intre maxim si minim este aproximativ 1 litru, dupa cum spunea "cristianionut", atunci ar trebui sa fie astfel :

zona "A" = 200 ml

zona "B" = 400 ml(zona hasurata)

zona "C" = 400 ml

Sper sa fie corecta delimitarea zonelor...poate am fost de ajutor cu calculele mele :)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,

Am verificat azi nivelul de ulei la masina din semnatura si se pare ca a ''papat" ceva ulei in cei 4000 de km parcursi

de cand am facut schimbul, aproximativ 200-300 ml.

Inainte bagam Valvoline si nu manca asa de mult ulei, insa la ultima revizie am bagat Mobil 1, sa fie asta cauza?

Masina are aproape 200 mii km parcursi.

Vi se pare mare consumul?

:D P.S: Aceeasi problema o am si eu cu furtunul de intercooler, se misca la intrarea in EGR.

Am mai vazut si la altcineva aceeasi problema (acelasi motor).

Modificat de SpT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum de 1 l de ulei la 10 000 km , nu e mult , din cate am intels consumul asta ar fi dat si de constructor, incerca alt tip de ulei si vezi diferenta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

SpT- consumul la mine este de un litru la 10 000, folosind un ulei 5w 30 (subtire-care asigura totusi lubrefiere buna la turbina).Desi exploatarea motorului la mine e heavy, respectiv oras +autostrada, totusi uleiul se comporta bine .Consumul mai mare il are motorul-masina la regimul de mers pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.

Adevarul e ca in ultima perioada am facut cateva drumuri mai lungi pe la munte unde i-am dat ceva talpa.

:icon_thumright: Totusi o chestie care ma intriga este si faptul ca la relanti oscileaza consumul instantaneu intre

0.6 l/h si 0.7 l/h si tinde sa ramana pe 0.7 l/h cu motorul cald.

Posibil sa fie si din cauza calitatii uleiului.

Cred ca o sa revin la Valvoline la urmatoarea revizie, poate e adevarata si chestia cum ca

nu prea e bine sa schimbi uleiul dupa ce motorul s-a invatat cu un anumit tip de ulei.

Inca o data multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Administrator

Ultimele 5-6 posturi sunt total OFF TOPIC asa ca le-am sters.

Va aduc aminte ca :

- titlul topicului este "Consuma ulei?";

- pentru restul intrebarilor gasiti raspunsuri in aria "Uleiuri si carburanti".

Multumesc pentru intelegere! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E normal sa consume un 1.4 16v 75cp aprox 3 litri la 15000km? :angry: Fac verificarile la reprezentata Autoworld din Cluj si mi s-a spun ca e indicat sa folosesc un tip de ulei 0w40. Am primit raspunsuri de genu sa folosesc 5w40, dar la reprezentata imi spun ca pt tipul masinii se recomanda acest ulei. Ar consuma mai putin cu un ulei mai gros ? precizez ca masina are 118.000km. Motorul nu e turat des...doar in weekend in depasirile ce necesita putere. Multumesc

Modificat de PaulAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!