Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

problema nu este ca are ulei in intercooler,ci ca se scurge din el,deci este spart sau are vreun orificiu de scurgere a uleiului din constructie?sau poate are un por,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • R Z F

    8

  • SSRAZVAN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi am schimbat uleiul,am facut o verificare dupa ce am schimbat toate filtrele sa vad de ce se consuma totusi ulei cam mult(la 10000km mi se aprinde CHEC LEVEL OIL )am controlat baia care era curata,am controlat EGR-ul care era normal plin de ulei,si dupa ce m-am bagat sub masina am vazut ceva ciudat...radiatorul intercooler plin de ulei in partea inferioara, mi-am dat seama de ce aveam eu pierderi de ulei...

Intreb si eu ca omul: Este normal sa fie intercollerul plin de ulei?

sau poate ca are vreun orificiu de scurgere ca si EGR-ul?

Sau poate sa spart de vreo pietricica si nu se vede?problema sau nu acest aspect,rog pe cei care stiu ceva despre asta sa-mi descrie cum e normal,va multumesc pt. eventualele raspunsuri

Pai daca ai avea intercoolerul fisurat sau tubulatura ai avea o pierdere de putere in sarcina a motorului.Ideal ar fi sa faci o verificare a turbinei ca daca e pe duca cam asa se intimpla.Eu asa am aflat ca am turbina uzata desi masina scanata era in parametri.

Pentru scurgerea de sub cotul de la intecooler am vazut la mai multe masini, dar era acolo plins nu mai mult.Practic daca dai cu un servetel sub el se iau citeva pete.Daca dimineta la locul de parcare gasesti pete e belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am reusit sa indoi biele, turbina a scapat ulei si sa dus naibi 7000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o "problema"...masina la ultimul schimb, la 117000 nu stiu ce ulei a fost bagat(fost proprietar), avea cam mult ulei cam 3mm peste cotul de max, am zis eu ca oricum il va consuma...dupa 7000km nu s-a schimbat nimic la joja(!) pd tr sa consume nu?cum e posibil ca nu a consumat nici un gram? eu nu merg normal...nu am un mers constant, am mers si cu viteza(turatii) mult timp,dar nimic! de ce nu consuma?ori imi ajunge motorina in ulei?Am prins intre degete uleiul si ramane un pic de film ptr 2-3 mm,pare ca nu f diluat...uleiul e negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai avea intercoolerul fisurat sau tubulatura ai avea o pierdere de putere in sarcina a motorului.

Pentru scurgerea de sub cotul de la intecooler am vazut la mai multe masini, dar era acolo plins nu mai mult.Practic daca dai cu un servetel sub el se iau citeva pete.Daca dimineta la locul de parcare gasesti pete e belea.

Bun raspuns dar incomplet,deci exista o scurgere de ulei sub cotul de la intercooler la mai multe masini?deci rezulta ca mai multe masini au intercoolerul spart,sau fisurat?sau au toate un supraplin in intercooler?nu gasesc dimineata la locul de parcare ulei,si de putere nu pot sa-mi dau seama pt. ca nu se simte...parca tot mai are din 131 vreo 101cp :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa ne intelegem:

-ai o scurgere de ulei pe la cotul de intrare in intercooler partea de jos, chiar si la mai multe masini.Practic vapori de ulei trec de EGR si uni se se opresc in intercooler.Pe la acel cot uleiul in timp se strecoara afara din tubulatura.Daca ti sa fie curata masina demonteaza intercoolerul si curatal inclusiv interiorul tubulaturii sau daca vrei ceva mai simplu pune la spalatorie in zona lui (intercooler) spalatorul cu presiune.De fapt vara lunar trebuie curatat la spalatorie intercoolerul (exteriorul)cit si plasticele din jurul lui pentru a nu fi infundate si a lucra in conditii normale.Gindeste-te la 40 de grade afara sa ai radiatorul de la intercooler infundat cu noroi si gize, muste, turbina nu se mai raceste.

-daca turbina prezinta uzura , pierderea de ulei de la axul de ungere se regaseste si in intercooler si cu cit uzura este mai mare cu atit cantitatea de ulei prezenta in intercooler se aduna.Turbina nu intra in functiune la turatii mici, se invirte dar atit.

-citi cai putere are masina? asta doar la tester poti afla.Dar gindeste-te ca masina este exploatata in conditiile din romania si nu din ue.(adica motorina slaba, ulei contrafacut, piese turcesti, ambuteiaj non-stop, etc).Iti dau un exemplu de consum de ulei real la aceeasi masina diesel :

-masina a mers in conditii de oras circa 7000 de km. consum 600 ml.viteza medie la comp de bord 20 km/h

-masina a mers in conditii de drum lung cu opriri putine circa 7000 de km consum 100 ml. viteza medie 45 km/h

deci: nu poti estima un consum real al motorului de ulei atita timp cit pierzi ulei pe la egr, turbina.Consumul te ajuta sa stii daca a aparut vreo problema la masina, un consum mare are evident o cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, eu am schimbat uleiul la 120.000km am pus Agip 7000 5W40 acuma am aproape 124.000 si a scazut putin de la linia de pe joja care indica ulei deajuns pana aproape de zona zgrimturoasa ar trebui completata sau il mai las asa dupa care completez ???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa ne intelegem:

-ai o scurgere de ulei pe la cotul de intrare in intercooler partea de jos, chiar si la mai multe masini.Practic vapori de ulei trec de EGR si uni se se opresc in intercooler.Pe la acel cot uleiul in timp se strecoara afara din tubulatura.Daca ti sa fie curata masina demonteaza intercoolerul si curatal inclusiv interiorul tubulaturii sau daca vrei ceva mai simplu pune la spalatorie in zona lui (intercooler) spalatorul cu presiune.De fapt vara lunar trebuie curatat la spalatorie intercoolerul (exteriorul)cit si plasticele din jurul lui pentru a nu fi infundate si a lucra in conditii normale.Gindeste-te la 40 de grade afara sa ai radiatorul de la intercooler infundat cu noroi si gize, muste, turbina nu se mai raceste.

-daca turbina prezinta uzura , pierderea de ulei de la axul de ungere se regaseste si in intercooler si cu cit uzura este mai mare cu atit cantitatea de ulei prezenta in intercooler se aduna.Turbina nu intra in functiune la turatii mici, se invirte dar atit.

-citi cai putere are masina? asta doar la tester poti afla.Dar gindeste-te ca masina este exploatata in conditiile din romania si nu din ue.(adica motorina slaba, ulei contrafacut, piese turcesti, ambuteiaj non-stop, etc).Iti dau un exemplu de consum de ulei real la aceeasi masina diesel :

-masina a mers in conditii de oras circa 7000 de km. consum 600 ml.viteza medie la comp de bord 20 km/h

-masina a mers in conditii de drum lung cu opriri putine circa 7000 de km consum 100 ml. viteza medie 45 km/h

deci: nu poti estima un consum real al motorului de ulei atita timp cit pierzi ulei pe la egr, turbina.Consumul te ajuta sa stii daca a aparut vreo problema la masina, un consum mare are evident o cauza.

Sal deci spui ca e bine sa scot intercoolerul si sa-l spal la spalatorie pentru a fi sigur ca s-a curatat si sa raceasca turbina nu e nici o problema daca trece apa pe acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa-l scoti si sa-l speli, ci doar sa pui jetul de apa pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Eu am schimbat turbina si tot papa ulei , am inteles ca valvoline ar fi un ulei pe motoare mai uzate sau sai pun un ulei mai gros voi ce ziceti? masina are vreo 375.00 km vazuti cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

de la valvoline numai gama maxlife este pentru motoare uzate, restul sunt pentru motoare care nu au un consum de ulei semnificativ.Cit este consumul de la care sa ne alarmam? Aici incepe dilema? Si de fapt consumul este exclusiv al motorului?

asa ca daca ai un consum de circa 1 litru intre schimburi e ok.Ca sfat foloseste un ulei sintetic, gama Synt de la valvoline, ai o pornire dimineata la masina de invidiat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

O sa incerc mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

eu zic sa nu va alarmati asa de tare de consumul uleiului la tdi.

am intrebat prietenii mei de la midocar si mi-au spus urmatoarele:

1.motorul consuma ulei in functie de stilul de condus ( sportiv- lent)

2.conteaza f mult tipul uleiului in functie de morul pe care i-l avem pe masina

3. verificati in todeauna niv de ulei cand plecati cu masina de la verificare, ptr ca se practica f des ca in loc de 4,5 l sa puna doar 4, si speriat clientul apare cam dupa 4000 km parcuri ca sa aprins becul la bord,

4.motoarele tdi au din fabrica dat consum de ulei in conditii normale 50 gr/1000km

5.conteaza f mult carburantul, ptr ca fiind un carburant prost masina foeteaza si dupa sine atrage consumul de ulei.

am prieten care a cumparat o jetta 1,9 tdi , si in 5000 de km a consumat 500 gr de ulei, a fost la service si ia-u spus ca e un lucru normal, in plus i-a mai zis ca daca locuia intro zona de munte si avea de parcurs zilnic un traseu cu urcusuri si coborasuri ajungea pe la 750 gr consum de ulei.

asa ca nu va alarmati asa rau co consumul , mai ales cu masinile noastre care mai majoritatea cam 200.000 km parcursi.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu motorul consuma ci turbina mai exact scapa pe langa axul de la turbo !asta pentru ca uleiurile full sintetice sunt foarte subtiri nui cazu sa va faceti griji 1 litru intre schimburi e ok chiar si 1,5 la o turbina mai uzata

de obicei scade daca puneti ulei mai gros ( in limitele admise de masina) de exemplu esso e sigur mai gros ca mobil cu aceiasi norma !!

iar pt motoare uzate mobil a facut ,,delvac ,, dat la 300 000 nu cred cai cazu ca motorul sa fie uzat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Si acum apare intrebarea de hamlet:

sa pun ulei subtire sau nu?

de obicei uleiul long life e printre cele mai subtiri, dar se pierde pe la turbina, egr.

un ulei gros risti sa nu ungi turbina iar la pd-uri e chiar mai complicat.

raspunsul in postul 88

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa circa 9000 10 000 km de la ultimul schimb de ulei,pe joja uleiul este la jumatatea spatiului punctat! motorul are 55 000 km, cam cat a consumat? sa ma ingrijorez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai nivelul la jumatate si sustii ca ai 9-10 mii poti merge sigur pana la 12 mii fara sa mai completezi,deci poti fi mandru de motorul tau ca nu consuma ulei excesiv.pont cum se aprinde check level oil a doua zii faci schimbul,este mai bine asa si pt.tine li masina:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are motor pe benzina, nu stiu daca si alea consuma ulei cum consuma TDI-urile. Ai putea detalia

pont cum se aprinde check level oil a doua zii faci schimbul,este mai bine asa si pt.tine li masina
? De ce ar trebui schimbat uleiul si nu completat?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna. am si eu o intrebare: daca ma poate ajuta cineva pls.: ce se poate intimpla daca intr-un motor pompe dusse sa bagat ulei normal?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se uzeaza puternic axul cu came si tacheti !! restu nu prea are treaba ca se unge suficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt facuti 2000 km cu uleiul asta se uzeaza chiar asa oare pan la urmatorul schimb de ulei pe la 14 15 mii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar nu vrei sa mai circuli cu uleiul in motor pana la 14-15 mii ?

Schimba-l cat mai repede, pt a reduce cat mai mult eventualele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam numai ca na ii castrol 5w 30 ful sintetic si am dat ceva pe el doar ca nu ii de pumpe duse si nu am stiut ce si cum ii treaba cu uleiul, ms de sfat, o sa il schimb, ce truda sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu era sa patesc la primul schimb. Din pacate trebuie neaparat sa-l schimbi stiu ca e scump, asta pentru PD e mai scump, dar daca mai mergi asa risti sa faci daune mult mai mari motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfat, o sa il schimb si o sa ma iau si de mecanicu care cica ii tare bun in zona, in fine, asta e daca te bazezi pe altii din moment ce nu stii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!