Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

ce sa verific la masina? ea inca merge dar se aude in relanti motoru destul de tare... nush cum sa ai zic, loviduri fier pe fier cred pe la axa cu came ceva....supape culbutori ceva/.... AJUTOOOR!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa verific la masina? ea inca merge dar se aude in relanti motoru destul de tare... nush cum sa ai zic, loviduri fier pe fier cred pe la axa cu came ceva....supape culbutori ceva/.... AJUTOOOR!!!!

Prima si prima data verifica zone de la turbo s-ar putea sa fie un soc hidraulic si sa ti se fi dus turbo dar nu sunt sigur...daca ti-ar fi rupt axul turbinei motorul s-ar fi turat la maxim in jur de 10.000rpm pe minut parca ai avea nitro pana ti-ar fi papat tot uleiul iar dupa aceea tot din el ti-ar fi sarit la modul direct spus...problema ta e din cauza la turbo sigur...

PS: Stiu pe cineva a avut acelasi simptome si 3 motoare a stricat pana acuma ...La tine ai fi avut un soc hidraulic si poate a sarit de la loc distributia si numai e pusa la punct pentru cand o ia pe ulei il ia dracu` asa se tureaza de sar toate din el...lat ine poate e ceva mai usor...

Ne ti la curent cu toate te rog !!!

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnnybby, NU mai pornii masina. Mergi cu ea la un service (tractata sau cu platforma)- sau mecanic - sa o desfaca si sa vada despre ce e vorba. Exact cu ti-a zis si Cristi, ti-a tras uleiul din baie si de aia s-a turat asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnnybby, NU mai pornii masina. Mergi cu ea la un service (tractata sau cu platforma)- sau mecanic - sa o desfaca si sa vada despre ce e vorba. Exact cu ti-a zis si Cristi, ti-a tras uleiul din baie si de aia s-a turat asa.

Pai de regula se intampla asta cand ti se rupe axul de la turbo ...dar daca el zice ca a mai mers cateva zile cu ea e ceva mai aparte...nu? Eu asa gandesc dupa mintea mea...

Florine, pe unde mai putea sa intre ulei si din ce cauza, ai idee ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....eu zic ca "a tras pe nasuc" ceva ulei, cu ajutorul turbinei distruse...oricum, cred ca e si sarita de la punct acum sau a strambat ceva prin motorisca, datorita turatiilor mari pe care le-a atins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mai te-ai uitat in capacul de la distributie ? Ti-ai deschis umpic capota sa arunci un ochi p`acol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, acuma o intrebare pentru mine...cand turbina e distrusa motorul mai functioneaza ? Ca johnnybby zice ca a functionat!

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca nu se sparg paletii sa ajunga in motor...sau ajung prea putine bucatele. Dar atunci iti face praf prin motor.... Numai ca, in cazurile astea consuma mai mult ulei decat motorina...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam toate chestiile astea se intampla de la turbo pentru ca e slab sau fortam prea tare nota cand e slab...si mersul doar la blana nu e sanatos deloc...pe topicul asta sunt consecintele...

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s a facut praf axul de la turbo cu bucati de paleti prin ic dar am avut noroc motorul nu a avut nici o problema,exceptandf lipsa de putere si muuuult fum alb in spate am putut sa mai merg cu ea 200-300 m pana la garaj unde am pus turbo reconditionata la TURBOSERV SRL-care m-a tinut exact 12900 km si axul a capatat joc palele frecau in carcasa si fum alb la greeeu ,solutia am gasit o la cipos cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si eu recomand tot inlocuirea turbinei cu una noua, in caz de...necaz. O gramada de bani costa reconditionarea si daca nu e facuta cum si cu ce trebuie....se transforma in bani aruncati.

Exista si reconditionate profi....dar tot reconditionate raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Astazi ma intorceam de la Iasi si pe drum, in treapta a 5-a, a inceput sa se tureze foarte tare. Am inceput sa prind viteza si am scos-o pe liber, s-a turat la maxim si apoi s-a oprit motoru. Totul a durat cam 10 secunde (~5 secunde turat la maxim). Am tras pe dreapta, ridicat capota, curgea ulei fierbinte (iesea fum din el) de pe la egr (asa am observat conform pozei atasate de MasinaPoporului). Nu a mai pornit si a trebuit sa o tractez pana acasa (~600 ron). Am dat vreo 2 telefoane, inclusiv omul care mi-a tractat-o a spus ca e turbina dusa si faptul ca se invarte motorul cand ii dau cheie dar totusi nu porneste e un semn bun, ca nu a ramas blocat. Inainte de promblema asta nu am avut nimic care sa sune suspect, nu suiera turbina, nu facea nimic. As vrea sa stiu daca e cineva din Galati pe care mi l-ati putea recomanda pentru analiza, desfacut, calculat costuri, un om care chiar se pricepe si a mai reparat asa ceva. Nu vreau la Scorpion sau Ivas pentru ca pe langa faptul ca va costa enorm, nici nu fac treaba buna. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata treaba.... printre cele mai urate lucruri care se pot intampla la un motor. Nu mai incerca sa-l pornesti, ca mai rau ii faci.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai bielele strambe de nu mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol... trebuie sa gasesc neaparat pe cineva care sa imi faca o verificare - estimare costuri. Am fost pe la un service si a ramas sa ma sune si sa imi zica o estimare, cat ajunge sa il desfaca si sa se uite. Spuneau ca au desfacut multe passaturi si octavia si ca aveau turbina made in RO, si ca pica pe capete. Si chiar turbine aduse din Germania, tot made in RO. Odata cu filtrele schimba si turbina :)

Daca e cineva din Galati care are vreo idee, astept un raspuns in continuare... Thanks

Modificat de imads
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa gasesti pe cineva care sa-l desfaca (asa cum cauti si tu). eventual daca pagubele sunt prea mari, cauti un motor SH - eventual sa fie pe masina sa-l poti proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la un service azi, a ramas sa o desfaca si vedem. Cu motor nou o sa fie probleme mai mult ca sigur... matze, conectori, contacte imperfecte, computerul de bord care nu stiu ce spune cand il pui la un bloc nou. Asta imi vine in minte acum... Stiu ca la modelele mai noi, eg passat 2006 intra in ceva gen limp mode daca sesizeaza probleme la turbina, si probabil nu te lasa sa o turezi ca sa intre iar... Masinile din 2000 de la wv nu prea stiu asa ceva, asa-i?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti cumperi aceelasi cod de motor, sau ceva din aceasi generatie, nu ai probleme.

Cum sa nu - toate stiu de limp mode - cand ECU sesizeaza suprapresiune (sau prea putina), taie vacuum-ul catre actuatorul turbine si astfel iese din sarcina. La repornire isi revine singura.

La tine nu s-a mai pus problema asta....chiar daca ai taia contactul, ea tot functiona....si tot la turatie maxima, pana cand motorul "exploda" sau se termina uleiul din baie....pe asta a mers ea....

De regula cedeaza internele motorului.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat care is daunele, trebuie schimbat valve (8 bucati), 2 pistoane, segmenti, turbina. Reparatia vreo 4000 ron cu piese noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Frorin, ca idee, tu ce mi-ai sugera, sa imi iau un motor la sh sau sa il repar pe acesta? Un motor desfacut are sanse mai mari sa faca probleme apoi? Intreb asta in conditiile in care reparatia ajunge cat un motor + o turbina la sh (am gasit cele 2 la pretul de 800 euro negociabil, incluzand o garantie care nu stiu cat tine). Ai avea vreo sugestie? Pretul asta e un pret corect? Sau stii vreun thread unde as putea fi mai on topic sau unde s-a discutat asta si pot cere mai multe informatii legate de schimbat motorul? Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi ... cand s-a turat la maxim a scos fum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, se poate face - dar cu costuri mari si depinde de cine ti-l face.....poate sa mearga brici, sau niciodata cum trebuie.....

La banii astia, iti cumperi o Bora de Anglia (te duce vreo 1200-1300 euro adusa in tara), iei motorul de pe ea, vinzi restul si iesi in castig cel putin 1000 de euro peste.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Cristi - m-a dus de la 110 la vreo 140 in treapta a 5a, si totul s-a intamplat foarte repede. Cand am vazut ca nu pot sa o opresc nu m-am mai uitat inapoi, doar inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate totul se deruleaza foarte repede....daca esti intr-o treapta inferioara, o mai poti oprii, daca esti in treapta superioara...e mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi porblema am patit si acum 2 zile, la fel ca johnnybby

inca nu am fost cu ia la un service, ori cum nu mai merg cu ia am sa o duc pe plaforma sa nu mai stric ceva la ia, pana la urma ce ai reusit cu masina, care a fost problema? sa stiu la ce sa ma astept si eu !

Modificat de Florynake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!