Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

Va salut

Am folosit search, dar nu am gasit ceea ce cautam.

Problema mea suna cam asa: In seara asta, in timp ce mergeam catre casa, am turat masina putin peste 3000. In timp ce acceleram, masina a inceput sa se tureze la maxim fara ca eu sa mai apas pe acceleratie. AM luat contactul, iar turatia a scazut dupa 1/2 secunde, dupa luarea contactului. Masina nu a mai pornit dupa asta, trebuind sa apelez la serviciile de tractare, care nu au fost foarte ieftine.

Mentionez ca am vrut sa turez masina peste 3000- 3500 din cauza ca nu mai tragea peste 3000, gandindu- ma ca poate desfund ceva si revine la normal.

Ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai posibil masina a intrat in limp mode din cauza turbinei . Si tot din cauza turbinei care scapa ulei a ajuns in capul pistonului si a facut autoaprindere.E de rau daca nu porneste. :(

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie filtrul de combustibil infundat(ar fi o cauza ptr lipsa putere)cresterea turatiei ar putea fi din cauza lipsei de combustibil.Deci nu o sa mai poti porni daca nu mai este motorina in instalatia de alimentare dupa filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina decedata mare atentie la motor...poate a scapat..daca vrei iti pot recomanda un motorist,se scoate turbina...se verifica daca motorul se invarte normal/la mana bineinteles,se ia compresia..daca e buna...ai scapat numai cu reparatia turbinei...bafta. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut autoaprindere pt ca s-a stricat turbina si atras uleiul in capul pistonului. A facut o perna de ulei si de aia nu mai porneste. Nu mai da la automat ca o sa faci mai rau, Tocmai a patit un prieten de-al meu la un bmw acelasi lucru. costurile sunt destul de marisoare chiar daca e doar turbina. trebuie desfacut motorul, aspirat uleiul, curatat intercoolerul si toata admisia, bujii etc.. Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

In situati critice cand turatia motorului nu mai poate fi controlata,de pe loc introduci in treapta a-3-a sau a-4-a lasi amnbreiajul si clanc, se opreste.Ai avut mare noroc ca sa oprit la alti sa turat pana a facut praf motorul.Ai nevoie de turbina noua cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-al meu a spus ca se poate sa fie filtrul de motorina infundat. Personal nu vad ce legatura ar avea filtrul de motorina cu cresterea turatiei. Exista aceasta posibilitate ?

Altcineva, intradevar, a spus ca a facut autoaprindere, turbina nu este stricata, si ca s-ar fi topit unul sau mai multe pistoane. Banuiesc ca fara sa desfaci motorul nu poti sa iti dai seama ce s-a intamplat defapt.

Sper sa nu fie foarte grav, mai ales ca am nevoie de masina ca de apa in aceasta perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unui prieten (cu un Renault) i s-a intamplat acelasi lucru. Turbina s-a stricat, a bagat ulei in cilindrii si a facut autoaprindere. Masina s-a turat pana la 7000 de rotatii, asta si dupa ce a scos cheia din contact. Doar bagata in viteza a 5-a s-a oprit. In afara de turbina, s-a mai stricat si un rulment din cutia de viteze (asta din cauza turatiei mult peste limitele constructive).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai apucat sa vezi... masina a scos fum mult si alb cand s-a turat ?

asta ar confirma ce cred si eu si ceilalti colegi - turbo praf, ulei in admisie. Deoarece s-a oprit repede motorul(valva care taie aerul motorului din EGR a functionat) e posibil sa scapi la motor doar cu curatare, dar turbo nu a scapat.

Nu vad legatura cu filtrul de motorina... nici logic nici nu am mai auzit sa se tureze motorul de la filtru infundat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

Da,si intra-5-a este ok,oprirea motorului,secret-ul este sa ati da-i seama sa sti cum sa reactionezi in acel moment.Alti intra in panica nestiind ce sa faca sa al opreasca.ajungand pur si simplu sa se uite la el cum se distruge la propriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai porni masina... turbina e dusa, si uleiul e peste tot...

trebuie desfacut motorul, curatat tot uleiul, turbina noua, etc...

distractie de 1000 euro si 4-5 zile de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc la toti pentru opinii.

Am tot sperat sa nu fie asa grav, dar...

Voi reveni cu informatii despre stricaciunile suferite deindata ce gasesc pe cineva de incredere, care sa se uite la motor.

Modificat de Mihai Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

In urma demontarii motorului am gasit urmatoarele (spre surprinderea mea... spre bine):

- turbina- terminata: axul, cu cele doua fulii era rupt in doua; fulia de la evacuare- functionala (se invartea), iar fulia de la admisie blocata, rupte palele, un surub si resturi de la palele rupte gasite in furtunul care pleaca de la turbina. Probabil, blocarea palelor, este motivul pentru care motorul meu s-a oprit destul de repede dupa ce a luat-o pe ulei.

- motorul- nici o dauna vizibila. Din ce am vorbit cu mecanicul care a facut toata aceasta treaba, se astepta sa fie pistoanele arse (topite) si supapele de asemenea, camasile pistoanelor zgariate datorita dilatarii pistoanelor, etc. Am scapat bine cu motorul. O cheltuiala de, aproximativ, 5000 lei a fost eliminata.

- distributia- este OK. Nu a sarit de la punct. O voi schimba totusi, din cauza pompei de apa, care avea scurgere. Nu stiu care a fost cauza. Oricum, mai aveam 15000 km si trebuia schimbata.

- garnitura chiulasa- trebuie schimbata,

- consumabile- ulei motor trebuie schimbat, antigel trebuie schimbat, filtru motorina trebuie schimbat, poate si filtru aer schimbat, diferite furtunase, care erau coapte datorita timpului.

Sa spunem ca sunt "fericit". Ma asteptam la mult mai rau. Acum astept sa gasesc preturi avantajoase pentru cele mentionate mai sus.

Totusi, nu m-a lamurit nici mecanicul, despre zgomotul pe care l-am auzit dupa ce motorul meu s-a oprit; un zgomot de curea, sau eliberare de aer sub presiune; nu stiu cum sa-l descriu.

Cam acestea sunt daunele. Va voi informa si despre pretul platit pentru toate, dupa ce voi face rost de banii necesari.

Modificat de Mihai Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi daca motorul a scapat ca prin urechile acului...de ce nu mai mergea pornita ? palele turbinei a blocat total traseul de admisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am intrebat si eu. Nu am primit un raspuns care sa ma convinga. Varianta lui a fost: din cauza palelor turbinei blocate. Eu nu cred ca blocarea lor pot bloca total aerul in admisie. Voi vedea deindata ce fac rost de bani ca sa pot cumpara o turbina si toate cele necesare.

Nu m-am lamurit cu zgomotul care a aparut dupa ce motorul a incetat sa se tureze la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avea cum sa porneasca motorul pt ca tot uleiul era in capul pistoaneleor. cel putin asa era la prietenul asta al meu. mai bine ca nu a pornit ca era mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o data ce axul turbinei se rupe se poate bloca evacuarea.

si e normal sa se opreasca motorul o data ce nu mai poate evagua gazele arse.

poate zgomotul ciudat a fost in momentul in care motorul neputand sa elimine gazele arse pe evacuare le-a eliminat pe la admisie.

turbina o poti reconditiona undeva la 1000 ron la turboserv in bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit-o cu turbina de vreo luna de zile, distractie de vreo 500-600 euro. Tot asa nu a mai tras in mers, si am oprit motorul. Cand sa pornesc nimic. Verificarea facuta de mecanic cand am ajuns cu ea tractata la service: scos furtun ce intra in EGR si culmea a pornit. Diagnostic clar.

Am schimbat turbina, ulei, filtru de ulei, curatat baia de ulei.

Am pornit la sfert de cheie.

In fata boxei inainte de a pleca acasa am ambalat-o putin mai tare si a luat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat turbina noua Garrett Honeywell- 3100 lei, Nu am avut timp sa caut una de la dezmembrari sau de prin alte locuri. Cred ca este un pret destul de mic; voi ce parere aveti?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul e bun, acum sincer nu am auzit nici de rele nici de bune de la turbinele astea garret honeywell facute in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cipos ai incercat sa vazi ce pret iti oferea? cred ca era mai ieftin. si putea sa o si reconditioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, acest pret mi-a fost oferit de catre mecanicul care s-a ocupat de masina care a cumparat de la o firma de profil, doar cu 10 % adaos, plus TVA.

Partea nasoala este ca sunt si trei pistoane putin arse (topite). Segmentii au scapat, din fericire.

Astept, doar, sa aud motorul mergand la fel ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e mai ieftin un piston decat segmentii de zici ca din fericire segmentii nu sunt afectati!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul dupa un necaz ca asta nu cred ca ii convine reconditionarea ...ii cade mai bine o turbina noua.Macar stai impacat si nu cu frica in san caci 40kkm nu mai ai treaba cu turbina.Macar ai trecut la un turbo mai mare? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!