Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

C_r_i_s_t_i

singura solutie e sa-l desfaci...tu il desfaci?....daca il desfaci tu si s-a intamplat ceva faci niste poze sa vedem si noi ce s-a fi dus....sunt foarteeee curios....inca odata sa ne ti la curent cu toate detalile..:)

turbina cum se prezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

si apropo...acuma vad....tu cu cheie ai incercat sa invarti motorul prin surubul de la axul cu came?.....NU ASA SE FACE!!!!!!!!!!!!......este un fel de cheie sa zic in forma de potcoava care o bagi intre sptitele alea grose ale fuliei si tragi...asa poti sa-l invarti...n-ai cum cu o cheie sa-l invarti cel putin asa cred eu....totusi ai umpic de compresie de facut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am suspendat o roata, am bagat a 5 si am invirtit de ea. Motorul se invirte cam jumatate de tura si se blocheaza, in ambele sensuri. Ce poate sa fie blocat in el? Am pus masina pe tester si pe motor nu a dat nici o eroare, daca se rupea ceva nu trebuia sa apara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

oare n-or fi supapele?...sa se fi dereglat axu??asa ceva nu cred ca este posibil..doar daca se rupe distributia dar atunci cam sparge ce e inside....deci ....sti sa-l desfaci?...da chiulasa jos si vezi ce-i acolo....numai ca trebuie data distributia jos...eu zic ca daca electronic nu te avertizeaza nimic desfa-l daca sti si ai chei de care trebuie si vezi ce e treaba....chiar si eu am ALH si is curios care poate fi cauza.....pararea unui mecanic ai cerut-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miine il desfac eu singur......am vorbit si cu un mecanic, vine sa ma asiste!!!! Miine seara iti spun ce gasesc prin el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

ok...si auzi daca cumva e ceva indoit ne faci si o poza daca ai cu ce?....asa din curiozitate...(si ce e in el sa ne spui!!!!!!!!!!!!!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Acesta este log-ul!!!!

Debitmetrul nu e in parametri normali si din cauza lui se pare ca nici turbina nu are presiunea necesara.

Nu era lesinata masina pana la 3000 RPM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

pai chiar daca o fi problema cu debitemtrul si nar fi avut presiunea de care are nevoie turbina care ar fi cauza ca e blocat motorul....aia nu inteleg...undeva am vazut tot pe forumul asta ca i sa turat la maxim motorul si turbina era problema ceva soc hidraulic parca si sa turat la maxim si na mai pronit...dar nu a precizat ca e blocat....eu zic ca si cu turbo sau debitmetru ai problema...nu prea am inteles mare lucru din log dar daca si TheBoogieMan zice ca e problema si nu e in parametri normali debitmetrul.......asta o fi o parte.........DAR PARTEA CU BLOCATUL NU PREA INTELEG CA O FI PROBLEMA....sunt curios maine cand il desfaci ce vei gasi prin el...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

(si asi avea o intrebare...de ce trebuie neaparat in a5a sau a4a bagata in viteza ca sa invarti motorul...de ce pur si simplu nu poti sa bagi in a1a si sa invarti?:D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa desfac tot azi.....am dat doar tubulatura si galeria de admisie. Axul la turbina nu e rupt si nici joc nu are dar era numai ulei pe acolo prin zona. In intercooler am gasit cam 300 ml ulei. Am desfacut bujiile incandescente si 2 aveau urme de ulei la pistonul 1 si pistonul 2 . Aia la pistonul 1 e si topita in cap, cred ca si pistonul il gasesc distrus. Miine desfac chiulasa, sper sa reusesc si va comunic tot. Fac si ceva poze. Am pus cheia pe surubul de la arborele cotit si motorul se invirte dar la o bucata blocheaza, in ambele sensuri. Mai vad si miine.....pa pa!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

ce ulei ai in el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

l-ai desfacut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut azi motorul. Am un piston farimat, topit de la arderea violenta. Nu stiu biela daca e indoita. Celelalte 3 nu sunt afectate. Vad daca merita sa-l repar, daca nu tre sa caut altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Vad ca nimeni nu sa incumetat sa -ti interpreteze log-ul...nici eu nu ma pricep dar a-si intreba aici: Eu sant de parere ca de la turbina ti-a venit tot necazul "a luat-o pe ulei" a aspirat ulei in admisie Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am invirtit motorul azi, se invirte destul de usor si pistoanele calca bine, nu agata nicaieri, ma gindesc poate scap fara biele indoite. Nu stiu acum daca problema e uleiul bagat in capul pistonului pentru ca nu am gasit zare de ulei pe acolo si nici pe evacuare. Oare sa fi fost un exces de motorina bagat la pistonul 4.....??? Legat de chiulasa nu stiu ce sa zic, supapele calca si ele bine dar vreau sa o consult la cineva sa vad ce zice daca trebuie planata sau pot schimba doar cele 2 supape de la piston. mai astept ceva pareri....pa pa!!!

Modificat de red_viper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Daca e indoita biela pistonul respectiv nu urca cat trebuie sus, verifica tubulatura de admisie si interculeru sa vezi daca ai ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e indoita biela pistonul respectiv nu urca cat trebuie sus, verifica tubulatura de admisie si interculeru sa vezi daca ai ulei?

Pistoanele urca toate perfect pina sus, motorul se invirte usor. In intercooler am gasit cam 300 ml ulei, pe tubulatura nu am gasit nimic. Daca baga ulei in capul pistoanelor nu trebuia sa mai gasesc ceva urme si pe evacuare???? deocamdata nu sunt lamurit de ce a topit pistonul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

daca nu ai ulei pe galeria de evacure....inseamna ca turbo nu a aspirat ulei in cilindru...pararea mea e ca so fi dereglat pompa de injectie si tia dat un surplus de motorina care a topit pistonul.....eu asa cred ca este.....

red_viper:Daca baga ulei in capul pistoanelor nu trebuia sa mai gasesc ceva urme si pe evacuare????

Normal ca trebuie sa fie urme de ulei la evacuare...

verifica avansul de la pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai ulei pe galeria de evacure....inseamna ca turbo nu a aspirat ulei in cilindru...pararea mea e ca so fi dereglat pompa de injectie si tia dat un surplus de motorina care a topit pistonul.....eu asa cred ca este.....

red_viper:Daca baga ulei in capul pistoanelor nu trebuia sa mai gasesc ceva urme si pe evacuare????

Normal ca trebuie sa fie urme de ulei la evacuare...

verifica avansul de la pompa de injectie

Am sa verific si problema asta. Merg in seara asta cu un mecanic sa vad ce zice si el. Pentru un piston oare e necesar sa schimb motorul????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

normal ca nu e...daca nu sunt afectate supapele,si celelate pistoane...poati scapa doar sa schimbi pistonul problema si eventul bielea daca e indoita...stai linistit ca nu e asa mare taraboi....dar chiar nu este ulei pe evacuare deloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu e...daca nu sunt afectate supapele,si celelate pistoane...poati scapa doar sa schimbi pistonul problema si eventul bielea daca e indoita...stai linistit ca nu e asa mare taraboi....dar chiar nu este ulei pe evacuare deloc ?

Nu sunt urme de ulei pe evacuare. Am fost cu mecanicul la fata locului si mi-a aratat ca sunt afectate putin inca 2 pistoane de la arderea uleiului, se vede pe marginea la camera de ardere. La un simplu calcul nu prea cred ca merita sa-l repar. Chiulasa trebuie rectificata ca are ceva urme la cilindrul 4 + 2 supape si semeringuri-300 ron, 3 pistoane sh- 400 ron, garnitura chiulasa + alte garnituri- 300 ron daca mai intram si la segmenti plus cuzineti biela si manopera cred ca trec de 1800 lei, si sunt la minim cu toate preturile!!! Turbina de reconditionat cred ca ajunge la 1000 lei.....rezulta 3000 lei pe putin. Am gasit motor fara accesorii + turbo la pret de 600 euro, aduse din germania, cu garantie si factura daca vreau. Asta cu garantia pina nu-l vad pornit si mers cu el stiti cum e.....toti dau garantie!!!! Cred ca am sa aleg varianta cu schimbatul motorului......astept si alte opinii!!!

Si sa nu uit....mecanicul a zis ca ulei a bagat doar ce aveam pe tubulatura si in IC, putin dar a produs destule pagube!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

in cazul asta decat sa-ti bati capul mai bine cauti un motor faara accesori....ca in plus tu le ai pe masina tot ce trebuie...mai bine fac asa...si gasesti si mai ieftin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce ai mai facut ? ceva nou ?ce te-ai hotarat sa faci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu amanunte.....am schimbat motorul cu tot cu turbo dar sunt ceva probleme la pornire care este greoaie si nu tine relantiul deloc. Am sa incerc un tester ceva sa vad daca sunt ceva erori. Ar trebui sa fac ceva setari din soft?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare baieti eu am avut o problema asemanatoare, am iesit la drum si am zis sa ai dau si eu putin mai tare poate se mai desfunda(merg mai mult prin bucuresti) si am sperat sa ai fac bine , in sfarsit am turat-o si nush ce s-a intamplat ca a ramas turata...prima reactie( una proasta rau )a fost sa scot din viteza... a mers putin in gol turata blana, apoi s-a linistit, am tras pe dreapta m-am uitat pe langa ea si apoi am pornit-o iar...a pornit norm,an, problema am sesizat-o a doua zi cand fiind foarte frig( o zi ploioasa la munte) cand a pornit vibra foarte tare motoru si dadea cu fum alb sau aburi...nush sigur era mare noru, daca acceleram de 2 ori isi revedea si nu mai dadea .... la drum mergea normal ,am pus-o pe testar zilele trecute si imi da avansu mare in relanti 60si ceva si am inteles ca tb sa fie maxim 46-48. Ce credeti ca s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!