Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

150 ron injector fara fir x3 buc si 250 ron injectorul cu fir

acum porneste ok dimineata cand e rece

pentru a fi sigur de injectoare le dai jos si le pui la proba (asta in

cazul in care ai injectoare mecanice nu PD)

trebuie doar sa gasesti pe cineva care are o pompa de presiune sa vezi la

cati bari deschid si daca pulverizeaza sau pisa

ale mele in relanti 2 nu pulverizaau deloc

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat sh

Mai da un pic de fum dar doar la pornirea de dimineata cand e rece

Alte simptome nu ai avut,tremurat la relanti de exemplu?Si mie imi scoate fum la pornire dimineata mai ales cand sunt sub 0 grade pana ajunge apa la 90 grade(scoate vreo 15=20 min)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar azi dimineata m-am dus la un bun prieten la un test, pe test imi arata clar ca in injectorul 1 si 4 imi baga undeva pana in 0,40mg iar in injectorul 2 si 3 undeva pana in 1,0 mg. Drept urmare am nevoie de 2 injectoare sh evident, nu are cineva? Sin tu ''krumel'' probabil ai aceasi problema vad ca esti din arad da-mi pm sa mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificarea ce-a mai buna este sa dai injectoarele jos

de pe masina si sa le verifici la banc

eu le-am luat de la cineva de pe la arad

Luci 0728666998 sunati si voi si vedeti ce are

e baiat de treaba

oricum de preferat este sa le verificati pe banc si pe cele sh

asa nu veti mai munci de 2 ori daca nu sunt bune

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la PD parametrii in care trebuie sa functioneze injectorul e -2.8 : +2.8 mg/str ideal cat mai aproape sau chiar 0. Valoarea care o spui tu de 1 nu e alarmanta astfel incat sa te gandesti deja la schimb mai ales cu un injector sh la care habar nu ai la ce sa te astepti..poate fi chiar mai rau. Urmareste evolutia lui in timp si daca creste mai mult incearca o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema asemanatoare cu cea descrisa mai sus. Dimineata, la pornirea la rece, ralantiul nu sta la aprox 1000 cum era inainte, oscileaza intre 900-1200 pana se incalzeste putin motorul (5 min). Dupa care nu mai am probleme toata ziua. Doar dupa ce o las o noapte face asa. Ce senzor ar putea fi si cum se schimba, o schita ceva. Va multumeasc anticipat ptr raspuns.

Modificat de Ady Man NFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg chiar nu am stiut in ce parametri trebuie sa functioneze, dar atunci care ii faza cu tremuratu de motor si numa dimineata face asa sau daca nu pornesc masina cateva ore bune. poti sa ma ajuti cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ady e normal ca dimineatza cand motorul e rece sa`ti stea relantiul mai sus pentru ca are soclu electric si se activeaza singur. Pune`o pe un tester si compara temperatura din bord cu cea de pe tester si vezi daca ai problene cu sensorul de temperatura.;) bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu am explicat bine...Oscileaza intre 900 si 1200 la fiecare 2 secunde...ca si cum as apasa eu pe pedala sacadat...asta e buba...Senzorul de temperatura e bun (cel putin asa cred) ca imi arata temperatura bine in bord, la fel cu cea aratata de ceasurile de prin piete. Eu ma gandesc ca sa nu fie o problema la acel soclu automat (senzor). Rog ajutor, multumesc anticipat!!!

Modificat de Ady Man NFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca in aceeasi carcasa sunt 2 senzori si poate fi defect cel care trimite informatia le ECU. Fa o diagnoza si vezi ce apare.

@ 86 BRB nu exista " soclu" la diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a ars de 2 ori sensorul de temperatura si imi statea turata la 1200 rotatii/minut pana cand ajungea teperatura la 90 grade. Am pus testerul cand motorule era putin cald, (nu mai tin minte temperatura aratata in bord) si imi arata -37 grade.

Si eu as fi curios sa aflu de ce cateodata pe liber se tureaza singura 2,3 secunde ca aceeasi problema are si un prieten de al meu la o Skoda (noua). A fost cu ea la reprezentanta si i-a spus ca asa e normal.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus VAG-ul si mi-a aratat asa:

La motor

17978-Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570-35-10---Intermitent

17965-Charge Presure Control:Positive Deviation

P1557-35-10---Intermitent

Iar la ESP

00668-Supply Voltage Terminal 30

008-Implausibile Signal-Intermitent

01423-Lateral Acceleration Sensor (G200)

012-Electrical Fault in Circuit

La ESP mi-ai mai zis tu care e buba dar astept sa se faca cald sa ma bag sa scot acel senzor si te voi contacta.

Acum la motor ma intereseaza ce e cu acest Charge Presure Control...asa arata la un amic si dupa o saptamana a gasit Inter-coolerul spart...

Multumesc anticipat pentru indrumari, scite si raspunsuri.

P.S. Unde se duc copy-urile de la VAG...am dat copy results dar nu le gasesc nicaieri. Nici in folderul programului si nici in My documents.

Modificat de Ady Man NFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce dai ,,copy", faci un document text nou, il deschizi si dai ,,paste". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sa rezolvat problema erau cu timpi de injectie si sa rezolvat relativ repede, dupa ce 2 prieteni buni imi recomandau sa schimb injectoarele totul sa rezolvat cu 30 de lei tot la un prieten diagnoza desfacut un capac nush ce tot o dessurubat acolo si insurubat si gata sa rezolvat acuma astep sa vad cum o fi dimineata daca si dimineata tot asa de bine porneste atunci e bine. ne auzim maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am ajuns la lucru, da asia era problema timpi de injectie, va recomand sa va verificati timpi de injectie sau sa ii reglati cum vreti voi. daca va pot ajuta cu ceva sa lasati un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne bucuram ca s-a rezolvat asa usor la tine dar intreaba-l pe amicul care ti-a facut-o daca e diferenta intre a ta si a mea, tinind cont ca motorul meu e ALH (NON PD) pe cand al tau e PD (presupun). Tot de la timpii de injectie (avans) poate fi? Bafta, numai bine si multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ady nu stiu ce sa zic eu il intreb sa vad ce zice la mine faza a fost urmatoare: mi sa dus turbina si un piston evident le-am schimbat, mie mi-a dat jos tot motoru de pe masina si le-a curatat bucata cu bucata iar cand a pus motoru inapoi la cureaua de ditributie o gresit el cu un cm si imi tot pornea greu si cam dupa 3-4 sapt m-am dus iara la el i-am explicat a mai facut un test cu vag-u o desfacut capacu de la distributie o facut ceva pacolo si gata porneste ca inainte, asa ca aventual sa imi zici mai multe detali aiu patiti si tu la fel ti-ai schimbat distributia de curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia acum 6 luni dar nu a facut probleme...de vreo 2 luni porneste greu si scoate fum la pornire...si joaca si ralantiul cand e frig afara pana se incalzeste motorul. Acum ca s-a incalzit afara, tot greu porneste si cu acelasi fum. Eram curios daca e de la avansul pompei de injectie sau de la vreun injector...Curios e ca in februarie am fost la munte si in Bran erau dimineata intre -14 si -20 de grade C. Pornea repede si usor dupa ce stateau bujiile vreo 6 secunde. Cum e temperatura intre 0 si 10 grade C, porneste greu...Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Modificat de Ady Man NFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
silverhand_10

s-ar putea ca tu sa ai o problema la sonda de temperatura s-a discutat mai sus cum se verifica ...e o parere incearca sa verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am facut o depasire cu a 3 pina la 4200 de rotatii, am schimbat a 4 moment in care motorul a inceput sa se tureze pina la maxim. Am oprit motorul din cheie, nu stiu daca am mai apasat ambreiajul, toate astea cred ca au durat maxim 5 secunde.Aveam viteza in jur de 140 cred. Dupa toate astea am incercat sa pornesc motorul care din pacate nu a mai vrut,s-a invirtit o tura la prima cheie si atit, acum nu-l mai pot invirti deloc. Nivelul la ulei este normal, nu a curs pe nicaieri.

Cam la ce sa ma astept, cu ce sa incep verificarile.........va rog daca se poate un mic sfat, sunt cam amarit si mi-ar prinde bine!:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

e blocat motoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e blocat. Am incercat sa-l invirt dar nu pot. Cureaua de distributie nu e rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

pai numai daca na-i avea ulei ar fi blocat dar....daca ai ulei pe normal...atunci cred ca e ceva mai delicat...ti-ai sunat mecanicul sau serviciul la care umbli cu masina?eu tot timpul in situatii de urgenta imi sun mecanicul pe loc.....a pocnit ceva ciudat cand s-a turat?...cand ai luat contactul motorul mai mergea?cu ce ai invartit manual motorul?ca daca te astepti sa tragi de cureaua si sa se invarta nu obtii nimic :)) ceva abstract...ma rog..cu ce l-ai invartit? (si tine-ne te rog la curent cu toate datele ce le vei primi si cand vei gasi solutia...sunt foarte curios ce poate fi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am luat contactul motorul a mai mers vreo 5 secunde. am incercat sa-l invirt cu o cheie pe surubul de la axul cu came.Luni il desfac si va tin la curent cu ce am gasit!!!

Inainte sa patesc asta am facut si un log la masina, atasat, oare sa fie din cauza asta? Cine ma poate ajuta sa-l interpretez putin......???

Modificat de red_viper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!