Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

Vreau sa confirm ca am inteles: Clapeta trebuie sa se inchida atunci cand se opreste motorul, iar dupa cateva secunde sa revina la normal. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pornesti motoru si deschide capota si apesi tija de la egr usor in jos si vezi ce frumos se opreste motoru....

e o modalitate sa te lamuresti ca e chestia aia stricata:D

eu unu asa am procedat

si mai era o metoda ca scoti furtunasu de la un capat si tragi aer prin el si vezi daca se inchide valve ceva de genu asta nu mai is sigur cum era:D

sper ca nu spun prosti

Modificat de Popika1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este normal sa se opreasca motorul din moment ce nu mai are aer. Intrebarea mea este daca clapeta se inchide singura si cand trebuie sa se inchida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi\a zis cnv ca imi suna ciudat cand o pornesc la frig mare

si o zis sa ma uit la egr adca arunca ulei da ii curat ca nou....si o zis ca atunci imi arunca in turbo e posibil?

cum aflu

dimineata la frig se aude niste batai in motor da nu tare sa il zgudure sau ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema cu tija de la egr.am vazut o bora cumparata de la reprezentanta si am urmarit tija la oprire,vreau sa zic ca s-a inchis clapeta in momentul in care s-a oprit motorul,nici mai repede nici mai tarziu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu facusem figura cu superglue p a mea tot din aceleasi motive ca si mecanicul tau, problema e ca superglue a gatuit traseul pt vacuum si nu mai inchidea EGR. Ca rezolvare am luat un burghiu de 2 mm si la mana mam jucat cu el p teava de plastic si faceam proba cu un capat de furtun p care cream vacuum cu gura. Dupa am montato si am facut proba cu un amic, pornea si oprea masina si eu priveam cat de frumos se inchide EGR, nu sta prea mult inchis, 2 secunde plus minus. Bafta si punete pe treaba

Modificat de Bau Bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genu tot patesc si eu de cateva zile, merg ce merg ma opresc la semafor si incepe sa urce in ture (scoasa din viteza si fara ambreiaj apasat) pana la 1300-1400 tin sa mentionez ca s-a intamplat de cel mult 3 ori. De la ce sa fie?? Sau in curand o sa urce de tot? si adio turbina :vaidecapulmeu:

Modificat de Fydo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fydo...poate sa fie si senzorul g2/g62 daca face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de la el sa se comporte asa? Cand am facut o diagnoza acum o luna imi dadea eroare acest senzor dar am inteles ca nu afecteaza decat pornirea la rece dar in rest nimic..... Ar fi bine sa fie numai asta ca din cate am inteles eu costa in jur de 100 lei cu totul (piese + manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca senzorul citeste temperatura mai mica (ca la pornirea la rece) si comanda mai multa motorina ...rezulta turatie mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bun, daca senzorul citeste o temperatura mai mica a motorului dc in bord acul se ridica normal pana la 90 de grade??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sub aceeasi capsula ai doi senzori g2/g62, unul transmite temperatura lichidului spre ECU iar celalalt pentru bord. Cel de bord e ok in cazul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fydo problema asta am avut o și eu.

S-a rezolvat prin schimbarea senzorului de temperatură la care face referire colegul.

Și la mine c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

priveam cat de frumos se inchide EGR, nu sta prea mult inchis, 2 secunde plus minus.

Nu e EGR, e calpeta de SHUT OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca sunt cel mai ghinionist...

Eu acum vreo 3 luni am patit ceva asemanator, dar am schimbat asa : motor, turbina (reconditionata la Cipos), distributie, pompa apa, consumabile, garnituri,simeringuri,bujii la motorul care l-am luat, consumabile. Am scpat ieftin cu manopera, doar 800 lei.

La mine, blocul motor avea o gaura de vreo 4-6 cm diametru in el, pentru ca n-am stiut s-o opresc cand a luat-o pe ulei.

Sa fiti atenti, la care li s-a intamplat, sa curete bine intercooleru de ulei ca e plin si poate o ia din nou pe ulei.

Bafta la toti!

Modificat de Hotzu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca clapeta shut off nu se inchide la oprirea motorului, in afara de trepidatia care rezulta, mai este si alt efect secundar ? Mai pot sa las sa astepte pana o repar sau e urgenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp se duc tampoanele de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici inainte nu cred ca ti-a functiona clapeta shut off

probabil ca de aceea a luat-o motorul pe ulei

rolul ei este sa ii taie aerul motorului la oprie tocmai ca sa nu se tureze cand o ia pe ulei

cum ai patit tu

deci fa ceva si schimb-o ! pana o schimbi evita sa turezi motorul in relanti

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja 1500 de km de atunci si singura problema care o mai am, dimineata sau dupa o prioada mai lunga de timp in care nu este pornita, porneste putin mai greu decat normal si parca ''tremura'' motoru, am schimbat si bujiile. Sa fie cumva ca se duce motorina inapoi in rezervor, faza cu ;;tremuratu'' o face intre 5 si 10 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

si eu am aceleasi simptome de cand a luato pe ulei porneste putin mai greu dimineata si tremura putin motorul ..si chiar nu stiu ce are am schimbat bujiile ,eu sper sa nu fie de la distributie un dinte sarit din cauza turatiei prea maricare a avuto cand a sa turat la maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nimeni nu ne poate ajuta cu ''tremuratu'' motorului, careva care a mai patit-o, iar in momentu porniri scoate si ceva fum albastru parca, deci..... astept/am un ajutor de la cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora mea facea acelasi simtom de dimineata cu tremurat si un nor de fum la pornire.

Am schimbat injectoarele (2 dintre ele "pisau" in loc de pulverizare) iar motorina

cu motorul rece nu prea ardea toata. Pobabil de aceea era fum la pornire rece.

In relanti nu miroase la esapament ca la vechea raba cumva ? Iutela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat injectoarele si nu mai tremura si nici nor de fum? si din care ai luat noi sau sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat sh

Mai da un pic de fum dar doar la pornirea de dimineata cand e rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cat te-a costat un injector sh, si motorul nu mai tremura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!