Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca este mai mare. Am comandat-o dupa tipul motorului (ALH). Pare un pic diferita, ca design, fata de cea veche. Voi vedea cum merge motorul dupa ce il asamblez la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa nenumarate incercari de a porni masina, aceasta nu vrea.

In aceasta seara a venit prietenul meu cu testerul si imi apare eroarea "senzor ulei, comunicare corupta", eroare 00562.

Credeti ca din aceasta cauza nu vrea sa porneasca? Deja am comandat un senzor de ulei

Mai am o intrebare: Dupa ce am de cateva ori la cheie se simtea un miros de ars in masina. De la ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai cum se manifesta motorul? Invarte ? S-a umblat cumva la filtrul de motorina? Ai zis ca ai schimbat si distributia. A fost pusa la punct?

P.S: la cipos cu 400 euro scapai cu turbina noua :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul invarte, doar ca nu porneste. A fost pusa la punct. Vine mecanicul, in seara asta, cu senzorul de ulei; cica din cauza asta nu porneste.

E greu de crezut ca o turbina noua, pentru ALH, este 400E, avand in vedere ca este cu geometrie variabila. Oricum, banii sunt dati.Nu pot, decat sa ma oftic putin. Macar sa porneasca masina ca am sa uit de toti banii care i-am bagat in ea pana acum.

Revin cu detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba senzorul de ulei cu pornirea motorului. Alta e buba din cauza careia nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul invarte, doar ca nu porneste. A fost pusa la punct. Vine mecanicul, in seara asta, cu senzorul de ulei; cica din cauza asta nu porneste.

E greu de crezut ca o turbina noua, pentru ALH, este 400E, avand in vedere ca este cu geometrie variabila. Oricum, banii sunt dati.Nu pot, decat sa ma oftic putin. Macar sa porneasca masina ca am sa uit de toti banii care i-am bagat in ea pana acum.

Revin cu detalii...

Nu are sigur treaba senzorul cu pornirea, probabil e altceva. Mtorul ALH are turbina cu geometrie fixa nu variabila. Bafta!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteam sa jur ca ALH are geometrie variabila (VNT). Nu asta este problema mea; cu sau fara variabila, nu ma intereseaza.

Problema mea este : ce inseamna "senzor ulei, semnal courupt". Am sters eroarea si imi tot apare. Am pus si senzor nou si face tot la fel.

Ce mama ei de masina sa ii fac sa porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VICTORIE

Baieti, am reusit.

Cu ajutorul spray-ului de frane, cu ajutorul meu de incepator si cu putin noroc (pe langa marele ghinion pe care l-am avut), am reusit sa pornesc masina.

Nu pornea din cauza ca pistonul 2, care avea ulei. Nu stiu de unde, dar avea ulei. Am scos injectorul am dat un pic la automat, l-am umplut pe mecanic de ulei pe fata, dupa care, in sfarsit a inceput sa mearga.

La inceput suna ca un tractor, dar dupa cateva minute, dulcele sunet al masinii mele diesel. Vreau sa va spun ca nu imi pot lua zambetul de pe buze. Totusi eroarea cu senzorul de ulei nu a disparut, desi motorul merge rotund, trage bine avand in vedere circumstantele.

Nu va doresc sa treceti prin ce am trecut eu, dar daca, doamne fereste, treceti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: @nelu2009: ALH are turbina cu geometrie variabila,pe cand AGR care are tot 90 de cai are turbina cu geometrie fixa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ultima problema; sper sa fie ultima.

Imi pornese destul de greu. Trebuie sa dau la automat destul de mult (5-6 secunde) pana porneste. E o problema temporara in astfel de cazuri sau mai trebuie sa ii fac ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are sigur treaba senzorul cu pornirea, probabil e altceva. Mtorul ALH are turbina cu geometrie fixa nu variabila. Bafta!!!!

ALH are geometrie VARIABILA.

Problema mea este : ce inseamna "senzor ulei, semnal courupt". Am sters eroarea si imi tot apare. Am pus si senzor nou si face tot la fel.

Verifica firele de la senzor pana la ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o chestie: Pe langa faptul ca porneste greu (poate de la frig), inainte de incident, cand opream motorul, dupa o secunda auzeam ceva ca o clapeta care inchide ceva. Acum ori nu se mai inchide ori nu o mai aud eu. Poate din cauza asta nu porneste ca inainte. Mentionez ca acum daca o opresc si dupa 5 minute o pornesc, nici nu invart bine cheia si porneste imediat.

Vis a vis de senzor, care este senzorul in cauza, cel de la filtru sau cel de pe baia de ulei? (cod eroare 00562).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi dim uimire mare mi sa dus turbina:)) ca norocu nu so turat numa un nor de fummm in sapete. daca stie cineva in zana arad o turbina buna de golf 4 tdi cod motor ATD de 101 cai PD. as fii recunoscator. si ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vin cu o observatie: Motorul trepideaza foarte tare cand il opresc. Inainte nu facea asa. Am citit ceva pe forum legat de acest lucru, dar nu mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi clapeta de la EGR sa nu fie intepenita ca si eu ma tre sa misc de ea din cand in cand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Este vorba de clapeta de Cut-Off de pe corpul de EGR. Verfica daca ai pus furtunasul sau daca electrovalva care o comanda este conectata. In poza de mai jos : N239 capsula vacuumatica ce inchide clapeta.

2946zbl.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Aici am mai intampinat o problema. Baiatul care a facut masina mi-a schimbat si niste furtunase pe ici pe colo, printre care si acela de la EGR (N239), care era atat de intepenit (cred ca copt), incat, cand a tras de furtunas l-a scos cu tot cu tumburusul de plastic in care intra. L-a lipit cu super glue, iar el sustine ca functioneaza. Mi-a mai spus ca, chiar daca nu functioneza, nu este nici o problema. Care este rolul ei, defapt?

Asta este cauza pentru trepidatia motorului la oprirea acestuia?

Se mai aude si un fluierat intre 1800 si 2000 ture. care nu se auzea inainte. Mentionez ca nu este fluieratul specific turbinei.

Modificat de Mihai Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolul clapetei este de a taia admisia aerului la oprirea motorului sa nu trepudeze.

Vis a vis de senzor, care este senzorul in cauza, cel de la filtru sau cel de pe baia de ulei? (cod eroare 00562).

Senzorul de pe baia de ulei.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit o si eu cu turbina din pacate.Mi a decedat sambata seara tot asa, turandu se la maxim, numai ca pana sa ma dezmeticesc eu (credeam ca e blocata acceleratia prima oara de la pres) mi a intrat valva egr si mi a taiat admisia la aer cred, oprindu mi motorul. Din fericire la mine a repornit dupa vreo doua chei (precizez ca se aude ca un scartait metalic in zona turbinei) si am reusit sa mai merg cu masina fara sa o turez inca vreo doi kilometri pana acasa. Acum sper sa nu fi facut mai rau. As vrea sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Am gasit o turbina la unu prin cluj care zice ca e originala Garret la cutie dar vrea 400 de euro pe ea si turbina mea la schimb. Ma gandesc sa nu fie reconditionata si sa o vanda drept noua avand in vedere ca am vazut in alte posturi ca alti baieti au platit si 30 de miloane pe una. Si m ar mai interesa ce ma sfatuiti sa aleg dintre o turbina sh si una reconditionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 400 euro iei de la Cipos din cate am inteles si la reconditionare este 10 mil parca,si macar stii ca e serios omul nu iei de la necunoscuti ;)

Modificat de LevyP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. :D O sa l contactez pe el atunci. Acum sper sa nu mai fi stricat si altceva. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De 4 zile am o turbina noua de la cipos,de care sunt foarte multumit si vreau sa i multumesc pentru amabilitate si promptitudine (astazi i am virat banii si in aceeasi zi mi a pus turbina cu toate ca era super ocupat). Am luat un vnt17 pe care as vrea sa l completez in curand cu un cip tuning, asta dupa ce schimb distributia. Sper sa reziste batranica mea care tocmai a facut 200k. Ma gandesc sa i fac un upgrade si pe evacuare (downpipe + toba finala). Ce ziceti, merita?

10x again Cipos! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa testez daca clapeta de pe egr functioneza sau nu?

Daca nu m-am exprimat corect dpdv tehnic, ma refer la clapeta care trebuie sa sa inchida atunci cand opresti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e de shutt off, e simplu, cineva opreste motorul si tu te uiti daca se misca tija de la capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!