Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

ok. asteptam sa o verifici si sa ne zici ce s-a constatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata..am dat turbina jos, din fericire este intreaga, insa are joc mare in ax(sus ..jos) app 3-4mm.., nu are ax, pale, rupte sau indoite.

 

Mai departe nus ce sa fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata..am dat turbina jos, din fericire este intreaga, insa are joc mare in ax(sus ..jos) app 3-4mm.., nu are ax, pale, rupte sau indoite.

 

Mai departe nus ce sa fac..

 

 

Care sa fie cauza..?

 

uzura mare - acum, vezi daca reconditionarea este o solutie - mergi pe varianta asta. Jocul respectiv este imens, nu mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jocul ala, banuiesc ca a afectat si carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede la demontare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatorul pas e sa pui alta, normal. Sa dai jos si intercoolerul sa-l golesti de ulei.

Poti sa incerci si una SH, fara joc in ax, poti sa pui una mai mare, acum e momentul.

Cauza? cati km are?


LE: nu neaparat pt tuning, dar si sa functioneze mai "relaxata"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina de pe 1,9 AHF se potriveste pe ALH???

Sunt preturile prea mari pentru reconditionare(dar ca ultima masura asta am sa fac)..asa ca incerc un sh fara joc in ax??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una second e undeva pe la 150 euro, o reconditionare in jur de 200, deci...ce e nou e nou(parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SALUT !

  Am o curozitate , lucrez de 15 in service auto , dar asa ceva nu i-mi explic . O masina prezenta la ITP - Skoda Octavia 1 motor ALH ,in timpul probei de poluare se accelereaza maxim dupa care se opreste .

    Initial am crezut ca a luat-o pe ulei din cauza turbinei , dar la demontare am constatat ca nu e asa . Motorul  s-a calat -pistoane topite , biele indoite , supapa arasa , toate au o culoare de parca a mers cu cherosen . Turbina e curata , uleiul la nivel, tubulaturile de admisie si intercoolerul fara ulei , galeria de evacuare uscata . Clientul sustine ca a pus motorina de la Petrom Iasi- in spatele Mitropoliei si nici aditiv nu a pus in motorina  .

   Daca a mai patit cineva asa ceva rog sa posteze .

  Ps -inca nu s-a verificat pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur a avut ulei in intercooler si la tras daca spui ca are biele indoite,chiar daca uleiul este la nivel,daca el a complectat cu ulei de mai multe ori crezand ca motorul consuma ulei,el s-a strans in intercooler si cand a fost turata mai tare l-a tras.

Eu nu cred ca este pompa de injectie de vina,acolo s-a produs un soc hidraulic de s-au indoit bielele.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, danieltoma79 a scris:

SALUT !

  Am o curozitate , lucrez de 15 in service auto , dar asa ceva nu i-mi explic . O masina prezenta la ITP - Skoda Octavia 1 motor ALH ,in timpul probei de poluare se accelereaza maxim dupa care se opreste .

    Initial am crezut ca a luat-o pe ulei din cauza turbinei , dar la demontare am constatat ca nu e asa . Motorul  s-a calat -pistoane topite , biele indoite , supapa arasa , toate au o culoare de parca a mers cu cherosen . Turbina e curata , uleiul la nivel, tubulaturile de admisie si intercoolerul fara ulei , galeria de evacuare uscata . Clientul sustine ca a pus motorina de la Petrom Iasi- in spatele Mitropoliei si nici aditiv nu a pus in motorina  .

   Daca a mai patit cineva asa ceva rog sa posteze .

  Ps -inca nu s-a verificat pompa de injectie

Motorul era cald cu apa la 90C  sau era rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am o Octavia1 ALH si aseara am avut o experianta similara. In mers, cu motorul cald, la o turatie de 3200-3400, acceleratia a plecat in maxim vreo 5 sec. Si-a revenit, dar nu mai aveam putere deloc. Dupa 500m, a pornit iar, de aceasta data fara sa se mai opreasca acceleratia, si cu fum gri-negru scos pe esapament si pe la motor. Am incercat sa opresc din cheie, dar nu s-a oprit. Am scos-o din viteza, tras pe dreapta, frana de mana, ridicat capota si am plecat de langa ea de frica sa nu explodeze. A mai tinut-o in acceleratie maxima  3-4 min dupa care s-a auzit o bufnitura, a inceput sa scada in turatie pana s-a oprit. Am observat si presupus ca bufnitura a fost vasul de expansiune, care s-a deformat si s-a spart.

Nu inteleg, ce s-a intamplat? Turbina ? Injectoare? Pistoane?

O recomandare unde sa o duc pentru reparatie ? Cine poate evalua corect daunele?

multumesc, pentru suport.

Modificat de Blondu
text added
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt motor, cu ăsta nu mai ai ce face. După prima manifestare trebuia sa o oprești și să nu o mai  pornești până nu goleai intercoolerul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3-4 minute ? La a mea a stat doar 3 secunde turata, am oprit-0 in viteza si tot m-am ales cu 4 biele strambe. La tine iti trebuie alt motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut Baieti,

Din pacate am patit si eu cu autoaprinderea motorului.

De la inceput: am avut drum spre Galati si cand am venit inapoi masina a inceput sa suna ca un tractor si a ramas fara putere. Fiind sambata seara si distanta de 500 km de acasa (Targu Mures), n-am avut ce sa fac am trebuit sa merg asa incet cu masina pana Sfantu Gheorghe. Aici duminica am gasit un service, unde s-a constatat ca s-a cazut partea flexibila din conducta egr si trebuie schimbat conducta, dar fiind duminica n-am reusit sa rezolvam problema si mi-a confirmat ca pot sa ne ducem asa pana la Targu Mures. De aceea asa am facut.
Aici in service au schimbat-o piesa si totul mi s-a parut in regula. Dupa 500m s-a turat motorul si abia l-am putut opri. In service au constatat ca motorul e praf, iar turbina e ok.
Am luat un motor SH, l-au schimbat si au curatat tot (in intercooler a fost ulei). Explicatia: pt ca turbina nu a functionat in parametrii (fara presiune) s-a adunat uleiul in intercooler si cand turbina "s-a inviat" a suflat uleiul la motor. Voi ce parere aveti? Mentin ca inainte n-am avut nicio problema la masina. In iunie am cumparat-o si am facut vreo 4000 km.
Acum ma bucur ca masina functioneaza, dar mi-e frica ca in final trebuie schimbat si turboul, desi in service mi-a zis ca momentan nu trebuie schimbat si e normal ca se scurge un pic ulei, fiind astea nu e nou. Am vazut si eu ca turbina are un joc axial foarte mic si un joc radial cam de 1mm, dar palete inca nu ating carcasa. Insa aud un flueirat cand accelerez.

Voi ce imi sfatuiti sa fac? Ce joc este acceptat la turbina?

Multumesc anticipat pt ajutor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua.

Desi am initiat acest topic, din cauza unei probleme, acum ma confrunt cu alta:

Dupa repararea masinii, cu turbina noua, segmenti, garnitura chiulasa, etc, nu s-a mai verificat traseu vacuum (desi l-am laudat pe mecanic). Mentionez ca masina, dupa reparatie, nu mai tragea la fel, dar nu m-a interesat, nefiind un impatimit al vitezei sau a plecarii rapide de pe loc, cu toate ca era deranjanta lipsa de "vlaga" a masinii, uneori.

Pe masura ce timpul a trecut, am mai capatat putina experienta si am zis sa arunc o privire prin motor. Ajuns la partea de vacuum, am constatat ca lipseau doua furtunase, alte doua erau crapate, o electrovalva era desprinsa de la locul ei (cea de shut off, cred).

Pe scurt, ducandu-ma cu o problema la un service auto, l-am intrebat pe baiatul de acolo de ce nu mai trage masina, ca la inceput. Dupa ce mi-a explicat cateva variante, a decis sa miste un pic tija de la turbina. Dupa cateva incercari, in forta as zice, s-a constatat ca tija mea este blocata total. Mentionez ca este vorba despre aceiasi turbina noua, pusa pe masina, acum cativa ani, cand am intampinat problema cu ruperea axului turbinei anterioare.

Acum stau si ma intreb, oare, daca turbina, nou nouta, a functionat vreodata.

Dupa cautari si informari, in mare parte de pe acest forum, cred ca geometria este blocata. Este complicata curatarea geometriei, in cazul in care aceasta este problema? Ce credeti?

De vacuum nici nu mai zic. Imi este si frica sa ma apuc. Firele de alimentare a valvei N75 erau atat de roase, inauntrul protectiei de plastic, incat plusul statea intr-o singura lita.

As vrea sa mai pastrez masinuta cativa ani, chiar daca este din 2002.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor !!! Acum cateva zile mi s-a stricat turbina la un golf 4 1.9 alh 2003 nu mi-a facut autoaprindere turatia maxima cand am oprit motorul fiind undeva la 2.2k turatii, am schimbat turbina bine mersi am scos bujiile incandescente si am incercat sa dau la automat sa dau afara uleiul din capul pistoanelor dar nu merge imi ramane aprins becul abs si nu cupleaza electromotorul de precizat ca nici impinsa nu da motorul peste cap e posibil sa se fi topit vriun piston sau se indoiut vreo biela ....astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr la mana se invarte motorul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se invarte am tras la crichet fix direct din fulie si e blocat motorul posibil sa fie blocat arborele din cauza ca nu am ulei de ajuns ? e sub nivel nu atinge joja nu am completat pentru ca mam gandit ca o sa-l pierd in caz ca v-a fi nevoie sa desfac motorul totusi la o turatie de 2 mii sa se indoaie bielele am oprit motorul  de la cheie nu a fost nevoie sa bag in viteza.

Modificat de Mist Razvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Mist Razvy said:

motorul totusi la o turatie de 2 mii sa se indoaie bielele

nu s au strambat bielele,dar probabil ai avut prea putin ulei in motor,turbina l a bagat in intercooler si s a gripat motorul,de asta nu se mai invarte nici la mana

da baia de ulei jos si dasfa capacul la biela nr 4 si te uiti si pe cilindru sa vezi daca e zgariat,cat se poate vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa merg la mecanic cu ea zilele urmatoare pentru  ca s-a intamplat chiar cand nu trebuia de sarbatori oricum speranta mea este sa nu fie nevoie sa schimb motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am depistat problema pistonul doi avea biela un pic indoita in rest nici urma de franturi metalice in capul pistonului doar ulei o sa am un pic de munca la remontat inapoi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa pun totul la loc dar am o problema mi s-a sters un semn de la cureaua de distributie si as avea nevoie de o poza cu schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!