Jump to content

Motor turat la maxim (singur)


Mihai Marius
 Share

Postare recomandată

Am gasit cateva 100-200 grame, mecanicul mi-a spus ca singura problema este de la turbo fiindca ea cand a luat-o pe ulei de 2-3 ori sa stricat. Luni pun alt turbo pe masina, curat iar intercooler si revin sa va zic daca am rezolvat problema. Apropo, mi se reseteaza consumul mereu cand opresc/pornesc masina, nu imi face o medie, aveti idee de la ce ar putea fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intru cu un benzinar :) sper sa nu ma "dea afara" cineva , vad ca sunt numai TDI aici . Citind pe aici dupa cele intamplate ( se tura singur la relanti cam pana pe la 1200 de vreo 3 ori si s-a oprit singur , eram la semafor , dupa asta nu a mai facut deloc :-?? dar vad ca, clapeta ar putea fi cauza turatiilor singure , am sa incerc sa desfac si sa curat cu o carpa imbibata in benzina sau cu WD-40 corectati-ma daca nu fac bine ceva , sper sa numai apara problema. O sa fac si o scanare sa vad daca apare vreo eroare ca la injectoare nu stiu sa ma uit ... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare clapeta sa nu uiti ca trebuie si adaptata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine fa o diagnoza sa vezi daca ai erori stocate daca vrei sa cureti clapeta ia un spray de curatat carburatorul e mai bun decat wd40 plus readaptare la clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD si de unde se cumpara acel spray de curatat carburatorul? WD-40 l-am luat de la OMV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am scanat nu am gasit nimic nici o eroare ... O sa deschid intr-o zi cand am timp capacul motorului sa ma uit la clapeta daca este murdara sau ceva pe acolo daca nu nu stiu ce s-a intamplat atunci... :-?? O sa revin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Unix, in jur de 20 lei e un spray de genul. Nu te chinui cu wd40, mai degraba foloseste spray de curatat franele. Suprafata dupa curatare trebuie sa fie perfect curata si uscata. wd40-ul lubrifiaza si nu e bun pt asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, da ca am si vazut solutie de curatat franele o sa cumpar , Unix nu am in orasul meu adica Valcea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am curatat clapeta acceleratie si EGR dupa asta le-am adaptat dar tot se tureaza singura uneori la relanti . Se duce la 1100-1200 scade la 800-700 , asta pana opresc si pornesc din nou , ieri a trebuit sa opresc/pornesc de 2 ori si sa plec de pe loc sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, eu am avut aceeasi problema la ibiza mea TDI ; se tura singura cand o porneam...prima oara facusem o diagnoza, nimic, suspectam senzorul de temperatura...pana mi-a dat mie prin cap intr-o zi sa trag putin de pedala cu piciorul ( la propriu, am bagat talpa sub pedala si am ridicat-o putin ), apoi a scazut ralantiul la cat trebuia ; prima oara am crezut ca a fost o coincidenta..insa si a doua oara am rezolvat la fel ; apoi i-am facut o baita cu WD40 pedalei si nu am mai avut probleme..poti incerca, nu te costa nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc BGD_B92 am sa incerc varianta ta :) Imi plac variantele ieftine :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Prin 2010 la un test in service motorul s-aturat la maxim iar dupa, cdl ce a facut testul pe laptop mi-a zis turbina kaput si asa am pus alta sh. Ieri in mers in depasire (in oras) am auzit o explozie puternica, am crezut ca e la roti dar masina mergea mai departe perfect echilibrata doar ca nu am mai avut putere max 40 kmh, iar daca acceleram mai tare parca clantanea ceva metalic. Am desfacut furtunu cu egr sa controlez turbina si surpriza nu avea joc aproape deloc(axul).

Daca cineva a mai avut asa ceva va rog sa-mi dati sfaturi in ce directie sa merg(in afara de service).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate fum negru la accelerare ?

 

verifica furtunele groase de la turbo plus intercoolerul = posibil sa gasesti furtun spart sau intercooler....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da scoate fum negru


puteam acelera max 2000 rpm iar puterea era ~40cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ce ti-am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de presiune de la turbo la EGR. Unul sigur a puscat. Cuplajele pacatoase de PD...

daca ti-l tot pusca, din pacate trebuie altul, cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin 

Multumesc, m-ai scutit de o cheltuiala enorma, adica turbina.

Furtunu de jos de la intercooler era scos din teava metalica, cand am pus inelul nu l-am agatat in carlige.

(anterior am avut o tamponare la 10kmh si am inlocuit toate plasticele din fata.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua..am patit si eu asa ceva in treapta 4(golf 4 ALH) , a fugit masina de sub mine , singura a mers pana in 5000 rpm, dupa care liniste totala.Nu a bubuit nimic , nu a scos nici un sunet metalic, nimic...Am reusit sa o opresc in max 5 sec..Am dat 1 sec la automat sa vad daca porneste si motorul doar invarte(nu am insistat), am desfacut capota si in zona turbinei am gasit ceva ulei nu foarte mult atat cat sa murdareasca zona aceea.A doua zi am verificat joja de ulei si uleiu este in limitele normale aproape de max.. 

 

Ce oare sa fi patit?? sa ma astept la ceva costisitor, maine o dau jos de pe masina ??multumesc anticipat

 

daca e dusa turbina ce sfat imi dati...reconditionare sau sh??

Modificat de Nicolae Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai desfaci si vezi in ce stare se prezinta turbina si daca se mai poate reconditona.

 

pare ca a luat-o pe ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fi scapat intreaga..doar ceva furtun spart..??


este posibil sa fi scapat intreaga..doar ceva furtun spart..??

dar motorul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai scapat asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca e turbina cine ma poate ajuta cu un sfat...Unde sa o repar??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fi scapat intreaga..doar ceva furtun spart..??

este posibil sa fi scapat intreaga..doar ceva furtun spart..??

dar motorul ??

 

nu, ca nu se tura de nebuna, daca doar se spargea un furtun.... se pierdea presiune, da cu fum... dar nu se tureaza asa.

 

a ta a luat-o pe ulei

 

in caz ca e turbina cine ma poate ajuta cu un sfat...Unde sa o repar??

 

vb cu Ciprian - Cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb cu el si zice ca nu prea ar fi turbina atat timp cat am uleiul intact(joja e ok).. problema ar fi actuator..capsula vacumatica..etc..

Modificat de Nicolae Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!