Jump to content

Resetare ceas+km


bynx
 Share

Postare recomandată

Mai intai de toate, daca nu am postat unde trebuie, scuzati si rog mutarea topic-ului.

Masina este un Seat Leon din 2002, ALH, 1.9 TDI

Problema:

- am schimbat de cateva luni bateria cu una noua, cu specificatiile identice fata de cea veche si mi-a aparut o problema: la intervale neregulate ceasul din bord si numarul kilometrilor parcusi se reseteaza.

- masina porneste fara probleme, cd player-ul AURA functioneaza normal, m-am uitat si la borne, le-am mai strans.

...insa ma streseaza acest fapt si nu mi se pare in regula.

A mai intampinat cineva o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La transportere (T4) este aceeasi problema , si se rezolva prin inlocuirea contactului . Al meu T4 e din 2001, si face asa. M-am obisnuit cu asta :)

Nu stiu exact de ce face asa la Leon, insa e posibil sa fie aceeasi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns, am sa ma interesez de un contact!

Am motive sa ma ingrijorez daca mai merg asa o perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Eu merg asa de 1 an si ceva si contactul a inceput sa faca pornirea motorului doar daca misti de cheie. Pentru cine nu e obisnuit e destul de enervant, dar mie imi place ca nu imi poate porni oricine masina.

Vezi la contact ca are 2 parti: partea mecanica si partea electrica. Ceea ce iti genereaza tie problema asta, cred ca e partea electrica (contacte imperfecte); Am auzit ca e din cauza teancului de chei purtate cu cheia masinii, si tinute asa in contact.

Asta e parerea mea, insa mai intereseaza-te mai mult asupra problemei, sa nu schimbi anumite piese degeaba :)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data.

De cheia de la masina nu am decat un breloc mic, nu are greutate, dar sunt de aceeasi parere cu tine ca trebuie sa ma interersez mai bine inainte.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat sa ai tu un teanc de chei la masina. Posibil sa fi avut proprietarul anterior (vad ca e masina din 2002 si banuiesc ca nu esti primul proprietar), si abia acuma sa fi cedat partea electrica. Uzura fortata + uzura normala in timp => defectare dupa x ani. Acu' nu e neaparat sa fie exact problema asta cum e si la T4 despre care am citit de pe un renumit forum englez specializat pe Transportere. Dar e posibil sa te ajute in vreun fel.

Succes si drumuri bune si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce-ai zis aici, e ca si cum ai deconecta si reconecta bateria. vezi sa nu cumva sa fie masa slaba pe caroserie, bornele oxidate, vreo borna intrerupta, etc. mi se pare oarecum ciudata partea cu contactul pentru ca nu as fi crezut ca se poate intampla asa ceva de-acolo. vezi ca in capacul de pe baterie mai sunt cateva fire prinse cu niste suruburi si niste sigurante. sigurantele stiam ca sunt de la electroventilatoare, dar vezi s nu fie oxidate piciorusele. uita-te si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu sigur ca la T4 problema apare din cauza contactului. La el poate fi total altceva :) Sunt si eu curios ce e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns, am sa ma interesez de un contact!

Am motive sa ma ingrijorez daca mai merg asa o perioada?

Inainte de asta fa o diabnoza si vezi daca apare eroare legata de terminal 15, 30, 75x sau S,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe duminica sau luni am sa fac, am vorbit cu un coleg si am sa postez eventualele erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa piarda tensiune permanenta care tine memoria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi o diagnoza la instrumentele de bord si nu am nici o eroare.

Nu am verificat siguranta, dar tind sa cred ca totul a fost de la borna, dupa ce am strans-o nu s-a mai manifestat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai umblat la borne, le-ai curatat pe interior cu smirghel? de curiozitate, ce borna a fost slaba si cat de slaba era? se rotea cu mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel, acum vreo 2 saptamani. Ideea e ca nu iti cade tensiunea, nimic. Am oprit masina si motorul si am asteptat pe cineva in masina, vreo 5 minute. Cand am pornit, imi parea ceva ciudat la bord....cand colo ceasul si km erau resetate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai umblat la borne, le-ai curatat pe interior cu smirghel? de curiozitate, ce borna a fost slaba si cat de slaba era? se rotea cu mana?

Borna avea un usor joc si da, le-am curatat pe interior pe amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca ai scapat ieftin. Mie mi-au lasat niste papucari de la un service borna de + slaba si a 2-a seara am ramas cu masina in benzinarie ca nu mai aveam curent in baterie, adica nu a incarcat deloc. Dar borna aia nu era stransa nici macar cu mana la cat de libera era.

Ma bucur ca ai scapat de problema asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutari la toata lumea, detin un Toledo 1.9 TDI, 110cp, an 2001 si am o mica(mare) problema. Acum cateva zile am dat bateria jos de pe masina, pus redresorul, pus bateria pe masina, pornit masina si mi-a aparut pe bord "service in 3000km".

Mentionez ca pana la schimb mai am aproximativ 8000km.Intervalele de schimb au fost respectate.

Ce s-a intamplat si ce pot sa fac ?

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa resetezi intervalul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut,am si eu o problema la ceasurile la un leon 1m,scot cheia din contact si dupa cateva secunde se aprind ceasurile, ca si cum as aprinde pozitiile si tot asa imi palpaie martorul de la epc si airbag,pe timp de zi nu se observa martorii doar noaptea,nu sunt aprinsi ca si cum ar fi eroare,adica normal si foarte putin,pe tester nu am nici o eroare,sa fie vreun scurt in ceasuri sau sa ia masa pe acolo martorii astia 2?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau alta problema, pe placa ceasurilor.

 

din pacate, pana nu le desfaci - verifici - nu ai de unde sa stii unde este problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aceeași problemă o am si eu , la un Seat Leon 1M 1.4 16V și nu i-am dat de capăt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema, am înlocuit ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!