Jump to content

Problema ambreiaj SHARAN 4 MOTION


george 2010
 Share

Postare recomandată

SALUT,NICI NU STIU DACA AM POSTAT UNDE TREBUIA,SUNT INCEPATOR IN FORUM.AM SI EU O MARE PROBLEMA LA UN SHARAN 4 MOTION 2005,RAMANE PEDALA DE AMBREIAJ LA JUM. SI NICI IN VITEZE NU MAI INTRA,RAMENE BLOCATA,IN MARSARIER LA FEL,POMPA AMBREIAJ AM SCHIMBAT-O,KIT-UL LA FEL SI TOT ASA FACE.ARE CINEVA VREO IDEE CAM DE LA CE AR FI?MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Nu ai postat bine. Mai citeste regulamentul, macar din respect pentru restul colegilor.

2. E aerisit bine ambreiajul bine? Si eu am patit sa imi ramana pedala cu totul la fund ca nu era aerisit bine :)) cand l-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme la un sharan 4x4,am schimbat kit-ul,pompa ambreiaj,tot la fel face adica ramane ambreiajul la jumatate,nu mai intra in viteza si marsarier,in fine am schimbat tot ce trebuia si nimic......am cumparat o alta cutie si nimic.....tot la fel face........nu stiu ce sa mai fac,nu cunosc nici alt mecanic care s-o pricepe mai bine....ma poate ajuta cineva?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept un raspuns de la voi,va rog mult,ca nu stiu incotro sa ma mai duc cu masina si ce sa-i mai schimb,o gramada de bani cheltuiti si degeaba ca tot nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept un raspuns de la voi,va rog mult,ca nu stiu incotro sa ma mai duc cu masina si ce sa-i mai schimb,o gramada de bani cheltuiti si degeaba ca tot nu merge.

S-ar putea sa fie de la cutie ! Verifica axul daca are joc(axial), daca da atunci trebuie sa scapi de acel joc si atunci masina va merge ca noua. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut George,

Putem discuta pe adresa doruttd@gmail.com

Modificat de doruttd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...