Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

Vreau sa intreb daca pe gerurile astea a patit cineva dintre voi sa nu mai poata ridica cotiera intr-o pozitie intermediara. Am patit ieri la un superb de 1000km, pur si simplu nu puteam ridica cotiera fata mai sus decat pozitia initiala (cea mai de jos). Nu ramanea "agatata" in acea pozitie. Pe la 1-2 ziua, dupa ce a stat parcata in soare si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comporta stergatoarele la voi acum pe perioada asta rece?

La mine sunt sub orice critica in aceasta perioada si nu pot da vina pe uzura, au abia 4 luni.

Cand a fost cald sau peste 0 grade stergeau bine, acuma de cand e foarte frig imi ingheata in special stergatorul stanga si imi lasa o dara de apa pe parbriz.

L-am sters dar se pare ca ingheata din nou. Mentionez ca am si parbriz incalzit ... poate de la asta o fii, poate nu dar e destul de nasol si nu tin minte sa fi avut asa probleme cu celelalte masini pe care le aveam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ref la stergatoare : am si eu aceeasi problema , in aceleasi conditii de temperatura ; enervant rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am parbriz incalzit. Cat timp e pornit e bine. Daca se opreste e nasol, ingheata imediat.

Eu cand parchez afara, las stergatoarele ridicate astfel incat sa nu se mai depuna zapada, gheata etc. Eu sunt multumit de ele.

O sa vedeti ca dupa ce se incalzeste o sa stearga bine din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

problema enervanta maxim:

ieri cand am plecat de acasa, auzeam un "tzacanit" la motor. mi-am zis ca investighez problema cand ajung acasa, avand in minte problema cu nush ce conducta care atinge motorul - s-a mai discutat pe forum de ea. Cand dau sa plec de pe loc, mi se aprinde senzorul de curent (ala cu bateria rosie). Hmm..zic "plec si ma uit cand ajung la destinatie". 4 km mai traziu, in timp ce parcam, se face bordul pom de craciun : senzor servo, senzor abs, senzor baterie, si inca unu, nu-mi aduc acum aminte care, apoi se opreste. Dau la automat, tzaca-tzaca, este mort. las 1 min, pornesc motoru, apoi moare in 15 sec. Boon, noroc ca eram intr-un loc de parcare (neplatit), inchid masina. Sun la Avia, e duminica asa ca nu raspunde nimeni. Iau masina sora-mii, imi fac treaba. Azi dimineata, sun la service, imi da nr de la tractari, vine nenea. Masina porneste, dar tot pom de craciun e bordu'. Ce mai tura vura, sus pe rampa, hai la service. In service, vin mecanicii, se uita, povestesc ce si cum...uite cum baga unu mana in motor si scoate cureaua de la alternator. Rupta franjuri. masina are 46 k km. imi zice unu din mecanici (mai pe sest asa) ca se pare ca au avut un lot de curele cu probleme, ca au mai intalnit problema. N-au curea originala pe stoc, imi pun una aftermarket, si ma cheama in 2-3 zile sa o puna pe cea originala. Nu ma deranjeaza prea tare ca oricum tre sa schimb placutele - n-am vrut azi pt ca e zapada pe jos, pana se aseaza placutele, s-ar putea sa n-am frane 2 zile.

De mentionat : cei de la service, foarte amabili. Omu' cu tractarea, prompt si amabil (mai vorbaret din fire, dar trecem peste amanunte). Pt ca sunt membru avia club, tractarea gratuita, inlocuire piesa plus manopera gratuita (masina in garantie).

Azi maine pun si poze cu cureaua.

Am postat aici pt ca mi se pare cam de cacaua sa se rupa cureaua de la alternator la 46k km, fapt care ma enerveaza. Noroc ca am renuntat de a lua bebe cu mine, ca ne plimbam un pic cu ea prin frig...

Acum astetp sa ma sune sa iau Superba de la doctor cu cureaua temporara, sa ma pot misca.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai este pe cureaua de alternator in afara de alternator, servo frana, compresor AC? Ce treaba are ABS-ul in povestea asta?

Pe vremea asta nu iti trebuie frana/nu se foloseste frna de picior ... Te duci sanie. Poti sa-ti schimbi placutele linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul are treaba in povestea asta pentru ca nemaifunctionand alternatorul, probabil masina mergea pe 7V sa zicem dupa ce s-a consumat putin bateria cu faruri, stergatoare, relee, semnalizari, frane si atunci au ramas calculatoarele de bord, abs, airbag, nealimentate cu tensiune suficienta si normal ca au inebunit.

Cat deranj pentru o biata curea rupta care trebuia sa tina macar 100.000 Km si atunci sa se schimbe preventiv. 2 drumuri la service, tractare, timp pierdut. Mai bine veneau si o schimbau pe loc in 5 secunde dupa tutorialul urmator.( cred ca este alt model VW, dar oricum).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Senzorii au inebunit din lipsa de curent. Cat despre schimbarea curelei...pai una la mana, acolo e un vw beetle din saizeci-toamna cu motor boxer si curelele la vedere (imi place modelul dar nu mai are legatura cu actualitatea tehnologica), pe cand la mine sunt in lateral, mascate de conducte, etc, si doi la mana, trebuie sa AI cureaua ca sa o schimbi, nu sa o astepti de la furnizor (3 ore pt cea aftermarket-temporara si 3 zile pt cea pe original).

Placutele nu le-am schimbat pt ca in conditii de uscat, cand pistoanele apasa bine pe placute iar roata/discul opune rezistenta maxima, placuta se "aseaza" pe disc in cca 50 km. In conditiile astea, "opozitia" exercitata de roata este minima, asta inseamna ca se aseaza in mult mai multi km si parca nu as vrea sa am frane slabe tocmai acum. Placutele mai tin (putin), senzorul nu s-a aprins, asa ca astept aderenta mai buna pt ca. dupa montaj sa le "asez" dupa metoda rocket-science "demaraj-frana" in conditii controlate (drum laturalnic, fara trafic, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca a fost o gluma analogia cu VW vechi, dar se putea evita tractarea daca nu ar fi fost gratuita. Se incarca bateria la redresor si repede la service fara faruri si aeroterme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot se aprind DRL, bord dar nu consuma mult.

Dar din cate stiu eu, acea curea nu antreneaza si pompa de apa?

La motoarele 1.8 benzina cod ABS asa este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Ma iertati ca n-am inteles gluma, eram sub imperiul momentului (asta da cliseu din limba de lemn ;)). Nu cred ca antreneaza pompa de apa. La dieselurile vazute de mine, cureaua de distributie are in sarcina arbore cotit/axa came/pompa apa si (cred) pompa motorina iar cea de "accesorii" electromotor/alternator/ac.

Cat despre evitare platforma...riscant. Cand a venit nenea cu platforma, a pornit si am urcat-o pe roti. Cand am ajuns la avia in pantelimon, n-a mai pornit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zile a aparut o vibratie usoara / tremurat , usor perceptibil , doar cand masina e pornita si sta pe loc ; am re-verificat la dealer - nu am problema cu re-chematul in service ref la acea conducta

ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Revin cu pozele curelei decedate

post-9272-0-23452600-1329222162_thumb.jppost-9272-0-29336700-1329222175_thumb.jp

@sarbul - ar trebui sa dai mai multe informatii : km, Cp, cutie, face doar cand e rece/tot timpul, cu capota deschisa se simte/aude ceva - daca da, unde...

Conducta respectiva nu dadea vibratii si doar un zgomot de metal lovit...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km = cca 39.000 , 170 CP , cutie manuala , face tot timpul ( motor cald / rece ) , capota deschisa - nimic special , ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

cea mai simpla supozitie ar fi motorina cu mai multa apa decat o "aditiveaza" de obicei baetii de la motorinarie. Poti corela tremurul cu o alimentare recenta ? Daca da, fa un plin cu o alta motorina si/sau poti lua un aditiv de motorina (desi nu sunt foarte fan) si vezi cum se simte..

Alta defectiune....ne mai putem gandi la volant, da' acu nu vreau sa te sperii, ca varsta/km nu o fac tocmai candidata ideala pt asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ref la motorina : am alimentat ( ultimele 2 ture ) de la Mol , cu EVO diesel ; dupa ce o consum , incerc cu OMV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca mai bine cu petrom. E la fel mai buna ca omv sau chiar mai buna decat mol ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Am fost chemat pentru inlocuirea curelei accesorii aftermarket cu cea originala. Totul a decurs f bine. Ce m-a surprins a fost faptul ca ambele curele (aftermarket/originala) erau Contitech. Diferenta era ca "pe cea äftermarket" scria "made in romania" iar pe cea originala scria "made in austria".

Schimbat set placute fata/spate. Piese+manopera+test frane = 1070 ron. un pic cam mult, parerea mea.

Odata cu testul de frane, se face si o cantarire a axelor. Pe fata aveam 970 kg (cu baiatul de la service in masina, dar micut si subtirel, nu ca subsemnatul). Cu mine in masina sarim de 1 tona. Am uitat cat era pe spate....

@sarbul - s-a gasit sursa vibratiilor...ceva update ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enorm de mult un schimb de placute. Oricum, testul de frane IMEDIAT dupa schimbul de placute nu este relevant, parerea mea. Placutele se rodeaza dupa 2-300 km parcursi, scrie si in manualul de utilizare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 de euro un schimb de placute?

bojemoi, e scump dupa toate standardele.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adso : Boze moj , nu bojemoi ;)

Gorillaz - in ultimele zile nu a mai facut ; am alimentat din alta parte ( tot Mol )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema nu foarte MARE dar ENERVANTA. Nu stiu de ce de la o vreme nu mi se mai rabat oglinzile din telecomanda... Din butonul de pe usa merge dar daca tin lung pe telecomanda nu mai merge... Ce o fi avand?

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca nu functioneaza chestia asta la temperaturi sub 0 grade. Nici mie nu mi-a mers cand a fost inghet ( dar mergea de la butonul din interior ), insa acum a inceput sa mearga..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la revizie si am intrebat ce are. Raspuns: plierea din telecomanda functioneaza doar daca volanul este blocat. Intradevar, acum merge daca blochez volanul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!