Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

Definiti va rog clar sistemul pe care il aveti. Sound system, 'egalizat' cum cred eu ca trebuie, surround setat pe fata (front), cd audio de buna calitate, se aude sen-za-ti-o-nal. Asta la un pas sau doi sub maxim - pe columbus e o bara verde, nu e in procente.

Rezolutie si profunzime, le are pe amandoua.

Goriloiule, e cam de 25 de ori peste octavia, ca pe aia o stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

pai cred pe O2 era cam aceeasi sonorizare ca pe G5 (vb de sonorizare de baza, fata spate) iar mie mi se pare ingrozitoare - cel putin cea de pe G5-ul soramii este iritant de slaba. Cea pe care o am pe S2 (fara sound system) mi se pare absolut ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Trec aici o problema pe care o consider mare si enervanta: La "rear impact test" sau "whiplash", Skoda Superb obtine un rusinos 2.2. Ne depasesc o suma de masini printre care mentionez Sandero (2.5) . Ideea interesanta este ca Yeti are un respectabil 3.6 dintr-un maxim atins de 3.7.

Pe de alta parte, ma uit la Sandero si vad ca in zona capului soferului (impact frontal) este verde in conditiile in care recului capului din airbag se intampla in stalpul lateral....iar la side impact capul e tot verde iar in film se vede cum soferul da cu capul de stalpul lateral....

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la rear impact test are legatura faptul ca portbagajul este asa cum este, si nu intreg ca la alte modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

combiu cum sta la impactu asta ??

:icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea avea. spatele e configurat altfel la combi, e vorba de rear impact, deci zonele de deformare diferite ar putea modifica un pic datele.

nu cred ca insa prea mult.

LE

Based on data reviewed by Euro NCAP, a similar level of safety performance can be expected from the following variant: Skoda Superb Combi 2.0TDI 'Ambition'
Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu poze. Cum arata intercoolerul dupa un drum de 350 km pe drum cu antiderapant (a se citi nisip cu sare).

Imi pare rau ca trebuie sa-ti spun dar ce ne-arati tu acolo nu e intercoolerul ci radiatorul de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trec aici o problema pe care o consider mare si enervanta: La "rear impact test" sau "whiplash", Skoda Superb obtine un rusinos 2.2. Ne depasesc o suma de masini printre care mentionez Sandero (2.5) . Ideea interesanta este ca Yeti are un respectabil 3.6 dintr-un maxim atins de 3.7.

Pe de alta parte, ma uit la Sandero si vad ca in zona capului soferului (impact frontal) este verde in conditiile in care recului capului din airbag se intampla in stalpul lateral....iar la side impact capul e tot verde iar in film se vede cum soferul da cu capul de stalpul lateral....

Tin sa va anunt ca acel Rear Impact este irelevant : pe mai multe site-uri am gasit acum jumate de an, (cand vroiam skoda superb acum imi fac casa si nu am bani) ca testele facute la Euroncap sunt cu o Skoda Superb AMBITION iar scaunele erau dotate cu tetiere de "tip vechi" insa acum (din 2009 in sus din cate am citit) au pus inclusiv pe Ambition si Active tetiere WOKS (combi si berlina) si automat nu mai este relevant acest test. Am sa caut unul dintre site-uri unde se vorbeste despre asa ceva si am sa il pun sa va convingeti.

Intre timp unul dintre site-uri si va rog sa cititi la partea de siguranta:

http://www.automarke...ance-30362.html

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

@ blitz - am presupus ca avand FMIC, logic (sau macar logic dupa mintea mea... ;) ) ar fi ca IC sa fie montat primul...si nici n-am gasit nici o schema cu radiatoarele la Superb. Acuma' daca e asa..nici nu stiu...sa ma ingrijorez mai tare (daca ar fi IC in spatele radiatorului de clima, si este obturat, ajunge si mai putin aer in IC....)?

@sp0nsorul - sunt cateva lucruri ciudate...de ex,in "pdf extended data sheet" nu apare la descrierea masinii "side body airbag" nici "knee airbag", dar la pole impact scrie "chest protection - yes" iar in filmul NCAP la 1.19 se vede aibag-ul lateral (sub cortina, in dreptul bazinului) cum se deschide. La "knee airbag" n-am reusit sa vad pe film daca exista. este posibil ca testarea sa fie inainte de WOKS standard...

@ everyone - testarea scaunelor se face separat - scaunul pe o sanie, in afara caroseriei - film - de la 1.24

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ati auzit ceva de recall-ul ce priveste motoarele 2.0 tdi ??

  • 1/2012 Skoda Yeti
  • 1/2012 Skoda Superb
    Rückrufdatum
    1/2012
    Kategorie
    Pkw
    Hersteller
    Skoda
    Modell
    Superb
    Variante
    mit 2.0 CR TDI-Motor
    Bauzeitraum / Fahrzeug IdentNr.
    Octavia:und Superb Modelljahre 2009 bis 2011 Yeti: Modelljahr 2010
    Anlass
    Rissbildung in Kraftstoffhochdruckleitunge
    ma gandesc ca toate 2,0 tdi-urile sunt incluse. colegii au auzit ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu de un recall la 2.0 TDI dar era vorba de VW/AUDI undeva prin toamna 2011.

Iata stirea: http://0-100.hotnews.ro/2011/10/07/volkswagen-group-recheama-aproape-170-000-de-masini-cu-motoare-tdi-pentru-posibile-probleme-la-conductele-de-alimentare/

Sunt mai multe site-uri straine care trateaza subiectul, eu am ales un site de profil romanesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe acest forum la sectiunea passat. Din cate se pare sunt afectate si modelele anului 2011.

E vb de niste conducte de alimentare ceva care de la trepidatii cedeaza.

In schimb nu am auzit nimic de celelalte marci precum seat sau skoda sau audi. Cred ca problema e doar la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu e din toamna 2011, e de pe la 1/2 decembrie. La stiri au zis ca e o problema la sistemul de injectie. Gresit, se monteaza niste coliere de cauciuc pe conductele de tur la injectoare (commonrail) pentru a absorbi niste vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva probleme la bass, la superb 2. La un volum de 30 la suta, nu pot tine basul la jumate, incep a face urat difuzoarele. E doar la mine, sau e generala:(

Si eu am probleme cu difuzoarele standard la bass.. este low-quality..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi se pare si mie cateodata, in sensul ca trebuie sa tin bass-ul setat la ~20% ca sa nu vibreze fata de la portiera. @sound system plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi mai revine butonul de la torpedou. Trebuie sa-l trag cu mana ca sa pot inchide torpedoul...

Poat e e de la ger... O mai las sa se incalzeasca afara si daca tot face, ii rog pe cei de la service sa se uite. Cred ca merge pe garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un lucru pe care il patesc si eu cateodata si n-am vazut sa fie legat de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati auzit ceva de recall-ul ce priveste motoarele 2.0 tdi ??

  • 1/2012 Skoda Superb
    Rückrufdatum
    1/2012
    Kategorie
    Pkw
    Hersteller
    Skoda
    Modell
    Superb
    Variante
    mit 2.0 CR TDI-Motor
    Bauzeitraum / Fahrzeug IdentNr.
    Octavia:und Superb Modelljahre 2009 bis 2011 Yeti: Modelljahr 2010
    Anlass
    Rissbildung in Kraftstoffhochdruckleitunge
    ma gandesc ca toate 2,0 tdi-urile sunt incluse. colegii au auzit ceva ?

Nu este vorba despre cedarea acelor conducte,ci despre faptul ca produc trepidatii,asa mi s-a spus.Am si vazut buletinul de service insa nu am stat prea mult sa il studiez.Mie mi-a fost facuta in reprezentata la Porsche aceasta operatie si au schimbat ceva garnituri/piulite la conductele de la rampa comuna.Rezultatul este foarte putin sesizabil in termeni de silentiozitate motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci oficial este actiune in reteaua Skoda de remediere a acestor mici incoveninte?

Vreau sa stiu ptr ca urmeaza sa o duc la revizie si vreau sa stiu daca sa mai astept sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru buton, incercati cu ceva gen wd40 pentru lubrifiere. Posibil aa fie frecarea mare si ramane apasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant si eu curios , ce e cu recall Skoda Superb , pt acele conducte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la brady, le-am dat nr de identificare, au cautat in calculator si mi-au zis ca lotul meu nu are problema asta. (masina a fost livrata pe 10 mai 2011). Oricum au zis ca dureaza 5 minute reparatia (se pun niste greutati de cauciuc pe furtunul respectiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat si eu legatura cu ProCar TM ( super echipa ) ; si mie mi-au confirmat ca masina nu are problema de care vorbim ( masina a fost livrata 05.11.2010 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!