Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

ba da , se simte ; in plus si turatia motorului la relanti este crescuta ( la cca 1.000 rot / min  )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, plus ca instantaneul sta in zona de 0.9-1l/h. Fara regenerare sta in 0.6-0.7l/h, depinde cat de mult (viteza ventilatorului interior) lucreaza climatronicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect. consum crescut relanti, turatie crestuta la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este irelevant. cand merge AC mai tare sare de 1l consumul. la Opel era evident: trecea de 4l.

mai sigura este atentia la ventilatoare care se aud si din habitaclu daca e liniste in jur. dar chiar si asa, eu nu ma stresez prea tare. daca se intrerupe regenerarea, aceasta se reia imediat ce se indeplinesc iarasi conditiile. la un moment dat tot o sa se finalizeze cu succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, doar ca pe timpul desfasurarii acestui proces, injecteaza suplimentar motorina - care nu face bine motorului, atunci cand opresti inainte de finalizare - avand un astfel de obicei....

 

cu AC-ul sare de 1.3-1.4l/h sa zicem.

 

acum, fiecare dupa cum simte... eu simteam la mersul motorului, nici nu ma uitam cat era consumul, etc.... ca sa imi dau seama cand e in regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipo,

 

Nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu 4l... :icon_confused:

Pentru stiinta ta, nu creste mai mult de 2,5-2,7 l... ;) ,ti-o spune unul, care are...

Singurul "avantaj" la VAG este ca se poate relua regenerarea, pe cand la Opel nu...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru stiinta ta, nu creste mai mult de 2,5-2,7 l... ;) ,ti-o spune unul, care are...

 

Iar asta o spune unul care a avut 2 (Astra 120CP si Vectra 150CP), ambele avand comportament identic: la relanti dupa 1-2 minute consumul crestea la peste 4l si oscila. N-am constatat diferente intre modul de functionare/reluare a regenerarii intre Opel si VW inafara de consum. La Vectra am intrerupt de mai multe ori regenerarea oprind masina si la urmatorul drum incepea iarasi, iar daca nu apuca sa se termine se intampla ca inainte pana cand scadea probabil sub un anumit procent de "incarcare" al filtrului.

Intuiesc ca si la VW/Skoda e la fel, pentru ca sunt mai putin atent cu regenerarea decat la Opel si au fost cateva cazuri succesive cand am lasat masina cu ventilatoarele mergand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic,

Daca erai putin atent, ai fi observat ca faceam referire la Insignia( care, din nefericire are cel mai slab soft, privind regenerarea), care este cu totul altceva decat Astra H si Vectra... :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Astazi am "prins" o regenerare in stationare la semafor,am observat ca motorul nu se opreste,turatia era usor ridicata, mai exact la 950rot/min, am lasat geamul jos si am controlat oglinda exterioara, era calda...,acelasi lucru il observam si la Insignia...

Din functionarea motorului nu mi-am putut da seama intrucat nu erau diferente mari, in functionare, consumul instant era destul de scazut ~ 1,1 l/h.

Am trecut-o pe regimul sport si...talpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si gata, ai oprit cu succes regenerarea .... 

 

Nu asa se continua o regenerare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a spus ca s-a oprit regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ce are deaface oglinda cu regenerarea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a spus ca s-a oprit regenerarea?

NU trebuie sa imi spuna nimeni, iti spun eu tie, ca intamplator mai stiu cate ceva despre conditiile in care se face o regenerare.

Informativ... regenerarea se face la mers cat mai constant, in general intre 1800-2500 ture, fara acceleratii bruste sau spre turatii prea mari, fara frane de motor, etc

cand ECU detecteaza niste parametrii extremi, opreste regenerarea sa nu afecteze deplasarea. 

 

 ce are deaface oglinda cu regenerarea???

aerul foarte cald care iese pe sub masina incalzeste oglinzile....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci "lumineaza-ne" si pe noi...

 

Oare din 2008 pana astazi s-au modificat conditiile in care se face o regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-au modificat, sunt aceleasi. Cum a descris Andrei, motorul trebuie sa functioneze "relaxat" la turatie medie.

Apropo de modul Sport, cunosc caz cand cineva a fost obligat sa mearga pentru regenerare fortata la reprezentanta cu becul galben de filtru DPF aprins.

Cauza care a dus la aceasta situatie a fost stilul "smuls" de condus al persoanei respective, adica pe demaraj mai tot timpul cu acceleratia la podea, apoi frana si iar de la capat.

Ca urmare motorul nu mai gasea nici un moment potrivit sa faca o regenerare completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecerea pe modul sport a fost facuta tocmai pentru a mentine la viteza mica turatia la putin peste 1800 rot/min, mai ales ca circulam in oras...

La cutiile manuale este mai simplu, la automate situatia se schimba...

Incercati sa mergeti in oras, cu cutia automata, la 1800 rot/min sa-mi spuneti cam ce treapta si ce viteza aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja continuam o discutie fara rost.

In primul rand o regenerare nu se face in oras, astfel ca din start rationamentul tau e gresit.

Daca o prinzi la relanti ca si.a inceput regenerare, indicat este sa o tragi in parcare si sa o lasi sa termine. Simplu.

Daca nu ai timp, asta e, isi va face alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No bun. De cand n-am mai scris vad ca s-au inmultit posesorii de Superb, ceea ce e bine, dar si parerile... In fine..Eu vreau sa scriu despre schimbarea uleiului in cutia de viteza, si anume ca are ca efect disparitia totala a zgomotului la bracarea rotilor in ambele directii .Nu simultan.Evident. Asta pentru cei care se bat de asa ceva. Si sa nu se lase descurajati de afirmatii cum ca" manopera  demontat cutia 800 ron , pentru ca schimbul de ulei are ca sanse de reusita in disparitia zgomotului de 20%". E , uite ca zgomotul a disparut complet. Sa bat in lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar se stie... este informare la VW si Skoda pe treaba cu zgomotul in cutie la viraj maxim. Si rezolvarea este un ulei cu un aditiv mai special.

NU prea cred eu ca au zis la reprezentanta sa desfaca cutia... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.De ce nu crezi?

2.Erai langa mine?

3. E vb de reprez VW

4. Era ca un fel de "i told u so", in sensu ca schimbatul uleiului nu o sa aiba efectul scontat de mine si sa fiu pregatit pentru demontare si constatare.

5. [sters de kthor: incitare la dopaj, remarca paternala, etc.]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vrut sa fiu impertinent daca asta ai crezut. Doar ca nu ii credeam in stare sa desfaca o cutie cand au informare pt uleu...

De asta si multe altele nu mai are lumea incredere in reprezentante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i problema... :icon_thumleft: Nici nu au desfacut-o .... doar ca au vrut sa ma pregateasca psihic pentru cazul in care trebuie... Acuma, si ei au incercat dar si io is belit....Ma duc cu Skoda la reprez VW... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina asta imi aduce noi surprize.

asta nu stiu unde s-o incadrez: la probleme mici sau la cele mari. in contextul in care maine dim tb sa plec in concediu in Grecia si ma bazam pe navigatie o scriu in topicul asta.

ia vedeti aici

 

dupa ce tot drumul pana la reprezentanta l-am deschis si redeschis in speranta c-o sa-si revina, nu s-a intamplat. in schimb cand a luat-o electricianul s-o bage in atelier totul era perfect functional parca nimic nu se intamplase.

singurele lucruri care s-au putut face au fost un update de firmware, iar eu cateva cruci sa nu se mai intample cand voi fi printr-o vacanta pe undeva prin UE... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. In ultima perioada imi aparea foarte des condens im faruri. Astazi am reusit sa gasesc motivul. Farurile prezinta fisuri in partea superioara,unde este fixata sticla cu carcasa farului. Mai are careva aceasta problema? Oare reusesc sa gasesc sa cumpar numai sticla? Salutare.

Modificat de TUDOR1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gasesti sticla separata. incearca sa o etansezi cu adeziv bun pus peste fisuri .. si lasi farul sa se usuce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!