Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

safari hunter

Pe acest principiu putem deschide o carte de sesizari privind anumite comportamente putin elucidate. Intr-un moment de liniste am auzit un usor fosnet in bord in dreptul maxidot. Dupa cateva zeci de secunde de analiza icon_scratch.gif  mi-am amintit ca am 16G de muzica atent selectata careredata pentru un anumit nivel a inlaturat orice suspiciune. Si da cu spune 75NOR:" ideea e sa te uiti la drum" si sa asculti muzica buna.

 

Radu81@ zgomotul la bracaj nu vine de la anvelopele de iarna la temperaturi peste 70C? Cu geamul deschis le aud si eu pe ale mele cand parchez, iar anvelopele au  5 ani si peste 35K km la 4,5 mm, cu siguranta la ultimul sezon de folosire.

 

Drumuri bune sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oscilatia la vitezometru e prezenta la multe VAG.uri, observate si de mine. inclusiv la 3 Superburi si mai vechi 2009, si mai noi 2012

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la a mea oscileaza, si asta de cand am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am inteles . Deci asa face toate. Dar nu e de la cauciucuri. O sa schimb uleiul in "cutiuta". Si mai vedem. Dar oscilatia nu era acolo. Ce s-a fi intamplat intre timp, naiba stie... O sa incep sa iau ceva pentru stres, ceva asa usor de plante... :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si capetele de planetara - doar pentru a fi on the safe side.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu " asa face toate " ar trebui inclusa in Best Romanian Brands !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR   Asa voi face.Oricum, ori din cauza, crizei ori nu stiu cum de vreo cativa ani sunt foarte maleabili. Asa ca ma prezint si eu langa masina. :icon_bounce: Si dau indicatii.Ca doar eu platesc, si vb. aia, pe banii lu' Bula se distreaza doar Bula. Oricum , fara sa le fac reclama , sunt foarte amabili. E vb. de reprezentanta VWCluj. In sfarsit , e  ciudat , pentru ca nu are chiptuning, nu are cauciucuri late -sa zici ca vezi doamne forte si frecari si iara forte  si frecari. Nu plec cu scartatit de roti niciodata.  Vine ziua de vineri si o sa-mi elucidez misteru' :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca demarezi (sau s-a demarat) cu masina cu rotile bracate e suficient, nu trebuie sa faci liniute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca o cere situatia din trafic.. :icon_geek: Aia e.. 90% sunt convins ca are legatura cu cutia. Nu sunt mecanic dar am eu un feeling. Oricum uleiul in cutie se schimba. Nu am stres , desi am scris mult pe tema asta. La 72xxx km parca e cam devreme... Adevaru' e ca nu o am de noua dar nu cred ca s-a abuzat de ea inainte... :zzzzz:  Evident ca in momentul cand s-a suit la volan nenea de la service, nu mai facea... :10[1]:  Doamne da-i sanatate lui Murphy :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ieri conduceam prin interior oras . La un moment dat , la semafor , turatia motor a crescut de la cca 800 rot / min la cca 1.000 rot / min , semn ca a inceput sa-si faca regenerarea DPF . Nici un martor aprins in bord . Am iesit imediat din oras , la drum intins : cca 80 km / h , treapta a 4-a , mers mega constant , multi ( f multi ) km  . In continuare , turatia motor la cca 1.000 rot . Am mai dat 2-3 ture de mers constant ( 80 km/h + tr. 4 ) si nimic , tot la 1.000 statea acul . La ultima tura , in timp ce mergeam ( drum intins ) s-a aprins si martorul DPF in bord , masina nu a intrat in limp mode ; este prima data in cca 132.000 km cand se aprinde martor DPF . Am ajuns in parcare , acasa ; normal : acul de la turometru tot la cca 1.000 . Am oprit motorul si ... aia e : nervi , draci - laci . Azi dimineata : totul OK , nici un martor , nici o turatie marita .

Off - off , mai - mai !

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai oprit motorul mai mergeau ventilatoarele ? 

Mirosea a incins de sub masina ? 

Erau foarte fierbinti gazele pe evacuare ? 

Daca ai pus palma la evacuare, ai observat puncte negre de funingine in palma ?

 

Daca raspunsul la toate astea de mai sus este da, atunci isi facea regenerarea cand ai oprit motorul. 

 

Eu niciodata nu am scos-o la drum intins daca m-a prins regenerarea langa casa. Am parcat-o si am lasat-o sa mearga la ralanti 10-15 minute pana s-a terminat regenerarea. 1 cafea + 2 tigari + 1 telefon si gata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , cand am oprit motorul , ventilatoarele mergeau in draci . Gazele pe evacuare : parca nu asa fierbinti , cum cred ca ar fi trebuit ( sau cum ma asteptam ) . Puncte negre de funingine : nu .

Eu mereu asa am procedat , cand a inceput regenerarea : drum intins , viteza constanta ( 80 ) si treapta 4 .

Repet : la tura asta , am mers f mult la drum intins si constant ; chiar ff mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radumelinte

Cum este mai bine/corect sa-si faca masina regenerarea ?

 

- mers constant, viteza medie (avantaj: presiune gaze evacuare marita si ventilatie exterioara mai buna) - asa fac si eu cand am posibilitatea, adica cand ma prinde in oras mai dau 2-3 ture pana se linisteste

- pe loc la relanti (eventual cu capota ridicata, pentru racire suplimentara) - am folosit si metoda asta (mai rar), daca deja am ajuns la destinatie si nu mai am unde sa ma mai plimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , cand am oprit motorul , ventilatoarele mergeau in draci . Gazele pe evacuare : parca nu asa fierbinti , cum cred ca ar fi trebuit ( sau cum ma asteptam ) . Puncte negre de funingine : nu .

Eu mereu asa am procedat , cand a inceput regenerarea : drum intins , viteza constanta ( 80 ) si treapta 4 .

Repet : la tura asta , am mers f mult la drum intins si constant ; chiar ff mult .

Daca gazele nu sunt foarte fierbinti - esti pe finalul regenerarii, sau chiar s-a finalizat.

Cel mai bun indiciu ca sa stii cand e gata - cand masina este stationara - este sa stai langa evacuare. Daca gazele nu ard si auzi pocnete metalice din esapament - s-a incheiat regenerarea si se raceste evacuarea.

 

Cand regenerarea e la inceput, sau in plin proces - nu poti sta langa evacuare. Daca pui palma - efectiv arde, idem daca esti in picioare langa finala, simti cum te frige prin pantaloni.

Ventilatoarele inca merg si dupa ce se termina - atunci cand masina e stationara- ca sa raceasca prin compartimentul motor.

Cum este mai bine/corect sa-si faca masina regenerarea ?

 

- mers constant, viteza medie (avantaj: presiune gaze evacuare marita si ventilatie exterioara mai buna) - asa fac si eu cand am posibilitatea, adica cand ma prinde in oras mai dau 2-3 ture pana se linisteste

- pe loc la relanti (eventual cu capota ridicata, pentru racire suplimentara) - am folosit si metoda asta (mai rar), daca deja am ajuns la destinatie si nu mai am unde sa ma mai plimb

Buna intrebare...

 

Am prins regenerari in ambele situatii mentionate de tine.

Am observat ca la cele prinse in extraurban, mers in forta, e sesizabil scazuta puterea motorului, simti ca nu mai trage la fel de bine ca inainte. Dupa ce se termina regenerarea - simti ca urca in ture foarte usor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref la regenerare : asa scrie in cartea masinii , asa am facut de fiecare data ; adica , la drum intins , viteza cca 80 km/h , tr.4 . Niciodata nu am stat cu masina in parcare sa astept sa-si faca regener ( pe deasupra - nici nu fumez ... ) .

75 NOR : nu trebuie sa mergi in forta cand esti la drum intins si simti ca a inceput procesul de regenerare ; cum scrie la carte ( 80km+ tr. de viteza fct de cutie viteza , manuala / automata ) .

PS 1 : m-am intors de la service autorizat Skoda ; defect : senzor VW AG 10 , 059 906 051 C = Sensor, exhaust pressure , care a si fost inlocuit . Desi am cerut , nu am primit scan-ul , nici pe mail , nici printat ; in plus , au sters toate erorile ( deci nu ma mai pot " lauda " in fata prietenilor de pe forum cu erorile aparute ) .

PS 2 : imi zburau prin cap numai avioane - camioane ; EGR + intercooler , 4x4 , manopera , tra-la-la .

post-78166-0-28285900-1432037754_thumb.j

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci exact cum ti-am zis ei eu la telefon, senzorul de presiune diferentiala. :)

 

PS ELM WIFI, merge pe Iphone, dar e mai scumpicel....  (ELM bluetooth nu merge pe Iphone decat cu jailbreak)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura modalitate sa constati ca a inceput regenerarea in timp ce esti in extraurban este scaderea responsivitatii motorului.

Atat timp cat nu ai niciun martor aprins, cum stii ca a inceput si ca a terminat ?


Ref la regenerare : asa scrie in cartea masinii , asa am facut de fiecare data ; adica , la drum intins , viteza cca 80 km/h , tr.4 . Niciodata nu am stat cu masina in parcare sa astept sa-si faca regener ( pe deasupra - nici nu fumez ... ) .

75 NOR : nu trebuie sa mergi in forta cand esti la drum intins si simti ca a inceput procesul de regenerare ; cum scrie la carte ( 80km+ tr. de viteza fct de cutie viteza , manuala / automata .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum ai spus si tu : simti , un pic , la pedala acceleratie

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, in 15000 km cat are masina acum , nu am reusit sa "prind" vreo regenerare... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...de care sa stii :)

 

ai avut sigur. poti verifica cu VAS-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, asa este,insa faceam o comparatie cu Insignia, unde este un "stres" faptul ca trebuie urmarit consumul instant, inainte de oprirea motorului pentru a nu intrerupe regenerarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E relativ simplu sa te prinzi cand se intampla regenerarea, daca iti faci obiceiul de a deschide usa masinii inainte de a opri motorul.

Se intampla regenerare daca:

- merg ventilatoarele

- miroase a incins de sub masina

 

Verifici daca "frig" gazele de evacuare si gata - ai confirmarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc simptomele acestui proces, am masina cu DPF din 2008...

Faceam o comparatie, motoarele din grupul VAG si chiar BMW( tocmai ce l-am vandut si am trecut la Superb...) ,nu sunt asa de "sensibile" in comparatie cu cele de la Opel...

Nu cred ca tu faci acele operatiuni, inainte de a opri motorul...sa nu trecem in cealalta extrema... :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obsinuiesc ca deschid usa inainte de a ori motorul. Daca se intampla regenerarea - o las sa termine. Totusi, din viteza, am taiat vreo 2 regerenari - de care stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand este la regenerare, nu se "simte" in consumul instantaneu?

Nu ar fi mai simplu de urmarit acesta decat de deschis usi,...,ventilatoare,..,etc... :icon_idea:

Modificat de gyzmo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!