Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

daca ai casco, schimba-l (parbrizul), poate se duce fix cand ti-e lumea mai draga (de ex cand iti planifici plecare in concediu).

nu are rost sa stai asa cu el.

parerea mea.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit ceva similar la Tucson, parca un pic mai mica lovitura,  dupa reparatia cu rasina, parbrizul a  mai rezistat  1 an, dupa care, crapatura a luat-o la vale, putin cate putin, cativa centimetrii pe luna, intr-o parte si alta, pe toata lungimea parbrizului.

post-117093-0-22856900-1401971079_thumb.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua!

Am achizitionat acum 5 ani o skoda superb 1.8 TFSI.nu sunt multumit de ea am avut mai multe probleme pe parcursu anilor...acum de cateva saptamani masina nu mai merge cum trebuie,pe bord se aprind 2 becuri...EPC si Motor si merge ca un tractoras.am fost la service skoda din timisoara Procar Service,cei de acolo mi.au facut o diagnoza si am constatat ca merge in 2 pistoane...2-4 dau rateuti si 1-3 merge excelent....au schimbat bujiile intre ele dupa care le.au inlocuit si nimic...au inversat bobinele de inductie si niciun rezultat.a ramas masina acolo sa ii desfaca motorul si sa vada ce are!ei cred ca r fi o problema grava!si de atunci circul pe jos pana cand isi vor da seama de unde vine problema!asa stau de o luna de zile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

A mai inlocuit cineva parbriz ....... merita sa il repar vs sa il schimb?

 

 

Am o ciobitura identica de la un bolovan destul de mare capatata acum 3 ani si care nu s-a modificat. Am decis ca parbrizul original isi are calitatea lui si nu il voi inlocui. Am avut si inca am CASCO la Alliantz deci inlocuirea nu este o problema.

Maine iti pot pune o poza cu "up grade-ul meu" pentru comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am achizitionat acum 5 ani o skoda superb 1.8 TFSI.nu sunt multumit de ea am avut mai multe probleme pe parcursu anilor...acum de cateva saptamani masina nu mai merge cum trebuie,pe bord se aprind 2 becuri...EPC si Motor si merge ca un tractoras.

 

Motoarele 1.8 TFSi produse anterior lunii aprilie din 2010 au avut o problema cu intinzatorul de distributie. In sistemul Skoda.cz poti verifica daca masina ta (VIN) are nevoie de acesta inlocuire si care se poate obtine la jumatate de pret (manopera cu piesa gratuit).

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Safari hunter masina este mai exact cumparata din reprezentanta din 02.10.2009...pai ar avea legatura intinzatoru de dostributie cu postoanele?adica sa mearga in 2 piatoane?cei de la procar timisoara au facut diagnoza si mi-au zis ca ar fi de la injectoare sau supape...mai multe detalii as vrea!am masina de mult timp stricata si nu mai rezist fara masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce dureaza atat de mult sa faca o constatare ?! De ce nu inverseaza si injectoarele intre ele ? Iar pentru o verificare simpla a supapelor se face un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut si compresoe si 2-4 la compresie au iesit nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avut probleme cu respectivul intinzator (ceea ce e foarte posibil, problema fiind cunoscuta si recunoscuta de VAG), efectul este defazarea distributiei, cu afectarea supapelor, pistoanelor etc. Adica e posibil ca pistonul sa loveasca in supape si sa le indoaie, de aici probleme de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ol dar niciodata nu am avut probleme cu intinzatorul!si nu inteleg de ce a apurut problema!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

masina mea mananca 1 bateria la 2 ani. Originale amandoua. Testate la reprezentanta (cica am consumatorii ok). Dimineata, cand sunt -18 noaptea, pleaca dupa 2-3 ture. Enervarea creste proportional cu cat VW Caddy (duba), dupa 2 sau 3 nopti nepornita (cu gerurile aferente), a plecat la sfert de cheie. (1.6 tdi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ol dar niciodata nu am avut probleme cu intinzatorul!si nu inteleg de ce a apurut problema!?

 

Ti-am retrimis link-ul.

TSI_2025206-1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea mananca 1 bateria la 2 ani. Originale amandoua. Testate la reprezentanta (cica am consumatorii ok).

Cum stai cu incarcarea? La mine bateria a dat un prim semn de oboseala dupa 4 ani, Nefiresc de repede, considerand cel putin 6 ani la celelalte masini detinute.

Cauza a fost evaporarea excesiva a electrolitului dintr-un element situat langa borna "+". Atunci am costatat ca bateria nu era fara intretinere si ca sub eticheta de firma se aflau 6 busoane de acces pentru completarea cu apa distilata. Tensiunea la borne in repaus undeva la 12,2Vcc si incarcarea scazuta la 13,6 - 13,7Vcc fara consumatori majori. Ochiul magic de asemenea nu era verde, semnaland o descarcare apreciabila a bateriei.

M-am trezit dintr-o data cuprins de nostalgia Daciei 1310 in amestec tehnologia Superbului, motiv pentru care m-am decis sa o inlocuiesc cu o Varta Silver Dynamic.  Dupa inlocuire au revenit vaVlorile de incarcare normale 14,1 V fara consumatori si 13,7 V cu farurile pe faza lunga si ventilatia la max.

Concluzie: Producatorul Skoda se lauda cu tehnologia robotizata de producere a Suberb-ului si s-a ieftinit cu cativa Euro la o .... baterie. :slap:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ol dar niciodata nu am avut probleme cu intinzatorul!si nu inteleg de ce a apurut problema!?

pentru ca sunt niste bascalii de motoare,li se topesc pistoanele, injectorul e prost asezat, produce pe piston on zona de zgura,un bumb de calamina care aduce detonatii, tfsiurile din anii aia cuprind niste greseli epice de design, nemaivorbind de celebra distributie pe lant a VAG-ului. 

tot va trebui sa ii scoti pistoanele ,le vei vedea praf, sparte pe la segemntii de ungere,pregatste o suma cu 4 cifre,in euro. in cel mai fericit caz, cum zice vdragos, scapi doar cu lant, intinzator,niste valve si tacheti hidraulici, poate lantul ti-a zornait dar nu ai bagat tu de seama de-a lungul timpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stealth ms de incurajare:)

Nu am observat nimic pe parcusul timpului...am mai avut probleme de gen si cei de la reprezentanta mi-au curatat bujiile si dai mai departe...faza e ca nici garantie nu mai are masina...orice ar fi o sai presez sa vad daca merge facut moca pentru ca si fabrica are vina ei...pica dintro data si sunt bun de plata?nu merge asa!

O sai sun sa vad daca au gasit ceva si ne mai auzim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma-au sunat cei de la skoda:)

E o problema la poistoane si cei de la fabrica stiu despre acest lucru...oare imi schimba pe barba fabrici?ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de acumulator, imediat dupa  ce am luat masina am completat cu lichid de  parbriz si m-am uitat de curiozitate la baterie, si am ramas masca :61 AH si 540A( curent la pornire). Deci am o baterie de ceas .... :tuktuk:  Dar ( sa bat in lemn) deocamdata ma serveste. Ce-i drept si eu o  pun pe redresor daca nu circul cu masina si nu pornesc consumatori mari aiurea... :lol:

Radu

Modificat de radu81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...au dat jos chiulasa si supapa nr 4 e spalata si zic ei ca nu e ok...mau intrebat daca consuma ulei...cam papa ulei la 1000km kam 300gr ulei...nu are fisuri nu e indoita nunai ca e spalata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serban F...nu stiu momentan nimic masina e desfacuta:) chiulasa e data jos nici ei nu stiu exact:))) eu tot postez poate cineva ma ajuta ca la randul meu sa le deschid ochii la mecanici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor:)!

M-au sunat cei de la skoda service si mi-au zis ca supapele+postoanele+chiulasa Trebuie schimbate si fabrica nu deconteaza nimic pentru ca masina nu mai este in garantie!

Totul trebuie pe bani mei....ce pot sa fac nu exista nicio solutie?is in stare sai dau injudecata numai sa se rezolve...problema este d la motor nu din vina mea...cine ma ajuta!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ți-ai făcut toate reviziile în rețeaua VAG?

dacă da poți cere culanță de la fabrica prin service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da absolut toate!

Pai am cerut si zic cei de la procar ca ei nu poate sa le trimita email asa aiurea ca ii ia fabrica la 11 metri...si nu stiu ce sa mai fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!