Jump to content

Fabia 2 RS


ff_2004_06
 Share

Postare recomandată

personal n-am vazut nici un clio RS dand ture pe soselele romanesti

RS1 e doar cu numele fiindca e diesel, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FABIAn RuSu

    16

  • BLiTZ

    14

  • ff_2004_06

    9

  • bebeko

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am uitat din nou pe configurator la Fabia combi 1.2 TSI - sunt 4 volane (cu 3 sau 4 spite, radio sau radio si telefon), nu se pot pune padelele.

Versiunea Star are niste crom si jante de aliaj de 15 in standard, pielea si scaunele cu profil sport (pachetul Dinamic) sunt optionale, la fel si sasiul sport.

Doar ca sasiul sport presupune micsorarea garzii la sol cu 1.5 cm (+ suspensii mai tari) si ajungem astfel la problemele RS ului pe drumurile noastre.

Sunt de acord, noua Fabia combi arata ceva mai bine decat cea veche.

Daca taxele (impozit si RCA) raman bazate pe cilindree, diferentele dintre 1.2 TSI si 1.4 TSI sunt neglijabile, deci RS ul nu are o problema aici.

Cum poate sa fie o masina de 1.1 - 1.2 tone si 105 CP lesinata? Doar daca esti obisnuit cu super sportive. Lesinata e Fabia cu motorul HTP 1.2 60 CP.

Ce anume e neclar la amortizarea benzina - diesel? La achizitie diesel-ul costa cu ~2000 de euro in plus, bani pe care ii dai in plus la benzina in 80 - 90 000 de km. Deci de abia dupa 80 - 90 000 km incepe benzinarul sa coste mai mult. Si asta la motoare de aceeasi putere. Mai adaug ceva care pentru mine duce la excluderea variantei pe motorina: pe Fabia combi diesel nu se poate pune DSG-ul (asa zice configuratorul).

Eu acum am diesel pentru ca am considerat ca merita diferenta pentru ca merg destul de multi km pe an. Doar ca regret alegerea motorului (1.4 TDI, 70 CP) in primul rand din cauza zgomotului. Asa ca 1.2 TSI vine cu 2 avantaje: e mult mai silentios si imi pot pune DSG.

Si taxele sunt ceva mai mici la benzina (pentru ca motorul pe benzina e mai mic), zice lumea ca si reviziile ar fi mai ieftine, dar nu cred ca semnificativ.

Clio RS. Suna bine (2.0, 200 CP, 19700 euro, EURO 5), dar: 2 portiere si atat, deci nici break nu are + nu e mult mai ieftin. Plus ca sunt sigur ca intretinerea (in principal reviziile presupunand ca ai suficient noroc sa nu stai cu el mai mult prin service) este mult mai scumpa decat la Fabia RS. Ar fi frumos sa nu conteze aspectele astea.

Clio RS uri am vazut intr-adevar mai multe (2 - 3), dar asta deoarece se vinde de mai mult timp decat RS ul pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Doar ca sasiul sport presupune micsorarea garzii la sol cu 1.5 cm (+ suspensii mai tari) si ajungem astfel la problemele RS ului pe drumurile noastre.

Eu am plecat de la premisa ca customizezi o fabie ca sa fie RS-like.

Uite chiar ma laudam ca intreb cum e cu padelele dar n-am facut-o :( .

Legat de amortizarea costurilor: ai uitat ca la diesel undeva dupa 90-100k urmeaza o distributie (am specificat, la PD), care mai implica si aia ceva costuri insemnate. Nu prea mai e cazul la CR-uri unde cartea deja da ca intervale de schimbare 180k. In fine...

Cum poate sa fie o masina de 1.1 - 1.2 tone si 105 CP lesinata? Doar daca esti obisnuit cu super sportive.

Hehe, Fabian e obisnuit intr-adevar cu vRS-ul de pe fabia 1, cu ceva caluti in plus, aka vreo 160-170, banuiesc.

Clio RS e faina dar cred ca e si mai selectiva in ceea ce priveste clientela decat vRS-ul nostru. Unde mai pui ca are motor de 2litri!!! E mare fratilor, imediat o sa sufere aceeasi soarta cu Honda Civic TypeR. Cred ca e cazul ca francezul sa se intoarca din nou la planseta si sa dezvolte si el niste motorizari dinastea mini-bomba!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cateva modele de Fabia 1 RS, dar acela e RS doar cu numele.

Fabia 1 vRS cu putin cip la motor a fost si va ramane o mica bomba pe 4 roti. Asta doar pentru cunoscatori. Ceilalti vorbesc doar din auzite ...

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Pai si cu ceva mai mult chip la motor, cu o turbina mai mare... aia ce-o mai fi??

240CP cu setup-ul de asfalt :D, Multi Nm si muuulte planetare rupte si vreo 2 cutii sparte.

JO5T1611.JPG

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume e neclar la amortizarea benzina - diesel?

Clio RS. Suna bine (2.0, 200 CP, 19700 euro, EURO 5), dar: 2 portiere si atat, deci nici break nu are + nu e mult mai ieftin. Plus ca sunt sigur ca intretinerea (in principal reviziile presupunand ca ai suficient noroc sa nu stai cu el mai mult prin service) este mult mai scumpa decat la Fabia RS. Ar fi frumos sa nu conteze aspectele astea.

nu e nimic neclar

iti iei masina care-ti place, nu ca s-o amortizezi

pretextul amortizarii e o ipocrizie

mai bine spui: NU AM BANI pt aia mai scumpa, nu povesti

si nu la tine ma refer, ci in general

la renault sunt scumpe piesele - asta e tehnica lor "de lupta": masina mai ieftina, piese care te usuca

pana la urma ori e sport, ori nu

clio rs combi ? pai de aia au facut masina aia asa usoara, ca sa cari cartofi cu ea? evident ca nu exista decat hatchback

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, eu ma refeream ca poti obtine o mica bomba cu un cost relativ scazut. Daca bagi bani in ea, obtii o racheta :)

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cateva modele de Fabia 1 RS, dar acela e RS doar cu numele.

Fabia 1 vRS cu putin cip la motor a fost si va ramane o mica bomba pe 4 roti. Asta doar pentru cunoscatori. Ceilalti vorbesc doar din auzite ...

:)

Pentru cunoscatori Fabia 1 vRS are acelasi motor cu un Polo 1.9TDI de 130CP. E o bomba pe roti cu fitilul aprins tot timpul:)

Lasand gluma la o parte un 1.4 turbo benzina mult mai usor pe puntea fata si cu 40% mai puternic joaca in alta liga. Nu am condus niciodata acea masina 1.9TDI, dar nici nu am motive sa nu pot dormi noaptea din acest motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a fi fan Renault iti pot spune ca poti vedea mult mai multe Clio RS decat Fabii RS. Fabia RS de altfel nici nu cred ca exista pe strada inmatriculata catre un client. Exista cateva modele de Fabia 1 RS, dar acela e RS doar cu numele.

fa un sondaj clio vs fabia , renault vs skoda ....multi fug de skode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stii rezultatul acestui sondaj poate ne dai si ceva detalii despre motivele pe care publicul tinta le are atunci cand "fuge de skoda"? Sa fie pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stii rezultatul acestui sondaj poate ne dai si ceva detalii despre motivele pe care publicul tinta le are atunci cand "fuge de skoda"? Sa fie pretul?

un mic offtopic : aveam un coleg de liceu care vroia neaparat sa si ia masina .... omu vroia neaparat golf 3 desi nu se urcase/condusese niciodata unul ! i am zis de masina unui prieten , o ibiza din 96, 1.6 , stiind ca e acelasi motor ca cel de pe golf ( nu m am documentat foarte mult despre asta, posibil sa ma insel ) . ma refuzat sustinand ca pt el golfu' e masina , nu seat . i am explicat ca seatul apartine de vw , ca masinile seamana, difera doar caroseria ....sper ca intelegi ce vreau sa spun

on : in romania , renault e mai "mediatizat" sa zic asa decat skoda ..... multi prefera laguna in schimbul octaviei . cauta in dezmembrari piese de skoda in general si cauta de renault si ai sa vezi cate o sa gasesti .... multi inca isi mai "cumpara" placute de frane din dezmembrari :)

romanul nu stie decat bmw/mercedes masina de fitze, vw ( golf, passat & multivanurile/caravelllurile in general ) masini de tras/"hamalit"/bune la toate si renault ca o masina intre si intre, ca nah doar ei au preluat dacia

+ ca ar fi si pretul, de ce mi iau o fabia/octavia cand pot sa mi iau un golf sau un bmw ? inca se mai cumpara firma si nu neaparat calitatea

pe un alt forum, exista o persoana care vinde o fabia din 2000, hatchback , cu ceva dotari ( suficiente zic eu pt o masina de zi cu zi, la un pret acccesibil )... Omul cere 3000 de euro, i s-au oferit 2300... Ti se pare okey pretul la o masina din 2000 ? La banii aia gasesti golf 3 / bmw e36 din din 94-95 , ba chiar unele bmwuri din anii aia au preturi si peste 3000 la motoare pana`n 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar motivul pt care lumea nu prefera skodele e o idiotenie fara sens tipic romaneasca

cam asta rezulta din postul tau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic DAR pentru mine statisticile fac aproape toti banii. Si din cate stiu eu, conform APIA, Skoda e sus, in primele 3 sau poate chiar dupa Dacia-Renault (asa era parca in 2008). Deci, despre ce vorbim?

Ai mai jos datele centralizate pe 2010. O sa le caut si pe cele din ultimii ani (stiu ca se plateste ca sa le obtii dar cred ca le pot obtine free).

Deci uite unde e Renault si uite si cati NU au cumparat Renault. Adica restul. In afara de marcile exclusiviste cred ca motivele pot fi... deductibile.

Nu ma intelege gresit, incerc sa port o discutie obiectiva, nu patimasa.

Later: scuzati, chart-ul e pe octombrie 2010, o sa caut deseara mai abitir statisticile anuale!!!!

post-2063-0-90310700-1291300638_thumb.jp

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar motivul pt care lumea nu prefera skodele e o idiotenie fara sens tipic romaneasca

cam asta rezulta din postul tau....

cam da !

blitz, stai linistit nu-i bai , fiecare e liber sa posteze ce vrea... :P

am uitat sa mentionez o alta faza care am patio ca posesor de skoda...eram la inceput si trebuia sa schimb bucsele....ma duc la un anumit magazin, bucse de fabia la ce pret ? imi zice ala 2 preturi, unele nemtesti,altele englezesti la care tine el neaparat sa precizeze : daca tot ti ai luat skoda, puteai macar octavia sa ti iei....

daca as avea banii necesari as da oricand banii pe o octavia2 vrs / fabia vrs, fara nici cel mai regret ... si nu pt ca sunt posesor de skoda..crede-ma sunt momente cand blestem clipa cand am cumparat masina ( fostul propietar nu a avut deloc grija de ea, iar eu trag acum de pe urma lui ) , multi mecanici care n au nici o treaba, reprezentata din oras =0, si tot asa .....dar daca as avea din banii pe care i am avut pt masina, tot skoda pe skoda as merge

PS: intotdeauna in mintea romanului o sa fie intrebare asta : de ce sa dau banii pe o skoda ( si mai ales fabia - masina de multi considerata pt femei ) cand pot sa mi iau bmw ? :huh:

Modificat de mitzaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motivul pt care lumea nu prefera skodele e o idiotenie fara sens tipic romaneasca

pai asta si e !!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am condus niciodata acea masina 1.9TDI, dar nici nu am motive sa nu pot dormi noaptea din acest motiv.

Crede-ma ca sunt multe alte masini, mult mai potente, care nu imi dau motive sa dorm noaptea. Dar unui posesor de bmw/audi/ford/etc depasit de o amarata de Fabia 1 rs, sigur poti sa-i dai motive de nesomn. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Iti dai reply singur?:)

Anumite modele Renault sunt mai bune decat omoloagele de la Skoda. Astfel,divizia Sport de la Renault este mai performanta decat orice vRS. Indraznesc sa spun ca Megane RS 250 Cup este cel mai bun hot hatch de pe piata. Am condus pe un circuit masina si am ramas cu gura cascata. Si sunt aproape sigur ca Clio RS e mai bun decat Fabia. In mod cert sasiul este mai bun.

Sigur modelele obisnuite sunt slabute la Renault.

Conduc o Skoda zilnic asta ca sa nu ma acuzati de favoritisme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este man! Ai dreptate. Am avut ocazia sa vad si "divizia" motorsport de la Renault la lucru. Adica Clio R3. DA! un mare DA!

Totusi, chiar discutam si cu baietii asta seara la intalnire... 2litri vs. 1.4 litri. Parca iti pui niste intrebari. Sincer. Mai ales acum in conditii de criza si nu numai, la urma trendul mondial e downsize-ul, nu? Si vad ca neamtul a raspuns binisor la provocare, cu toate ca a facut-o DUPA alti constructori de marca in domeniul motoarelor.

No, sa revenim cu picioarele pe pamant. Pana la urma gama sport este o gama cu clientela relativ constanta si putin numeroasa. Iar cei care cumpara din aceasta gama nu cauta sa faca economie, cauta senzatia. Iar daca se poate si senzatie si ceva economie, atunci WTF, de ce nu! Eu asa as zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce multe post-uri de cand nu am mai intrat pe forum!

In ordine, vreau sa raspund la mai tot ce s-a scris:

- pai daca mai pui costuri la diesel (undeva dupa 90-100k urmeaza o distributie) si costurile de intretinere sunt cam egale, atunci de ce mai cumpara lumea diesel din moment ce pretul de achizitie e semnificativ mai mare? Mie nu mi se pare o prostie sa faci niste calcule inainte sa cumperi o masina (mai ales daca ai de ales intre 1.6 TDI si 1.2 TSI unde caii putere sunt la fel). Si cred in continuare ca dupa cei 80 - 90 000 de km, benzinarul incepe sa coste mai mult.

- am condus cate putin niste masini puternice, dar din pacate momentan nu mi pot permite asa ceva; totusi Fabia RS ar fi aproape accesibila, de aceea am si pornit acest topic; mai ramane sa emigrez ca sa o si pot folosi pe drumuri cum trebuie :rolleyes:

- vad ca se discuta Fabia 2 RS vs Clio RS - nu mi se pare foarte corect (1.4 180 CP vs 2.0 200 CP)

- legat de Renault, nu vreau sa intru in detalii, ar fi cateva dar nu are rost, poate in alt topic (exista unul Skoda vs Renault?): poate un Clio RS ar fi ok, dar modele obisnuite Renault nu am sa cumpar niciodata; e doar o parere personala (formata in timp), nu o prejudecata; asta nu inseamna ca am dreptate si nu ar trebui sa se cumpere Renault-uri

- despre Fabia 1 RS, jos palaria, mai ales daca se mai adauga niste cai celor 130; si ce daca e diesel? In general vorbind, daca cineva nu o considera masina sport pentru ca e diesel insemna ca trebuie sa mai citeasca un pic sau sa faca niste test drive-uri. Totusi depinde la ce te raportezi, cu ce o compari.

- @FABIAn - daca toata lumea ar putea sa isi ia masina care ii place, ar fi foarte frumos, doar ca multi trebuie sa faca si niste calcule si sa aleaga cu capul, nu cu inima; sa inteleg ca ai o problema cu Fabia RS combi? de ce sa nu aiba si 4 portiere si portbagaj mare si sa fie si sport? Aici nu sunt de acord cu tine, mie imi place ideea de Fabia RS combi.

- off-topic, nu pot sa ma abtin: normal ca multi fug de Skode, eu fug de Logan ca de dracu, nu o consider masina si nu glumesc. Punct.

- @mitzaN: ce relevanta are comparatia dintre o Fabia 1 si BMW E36 mai vechi? Daca omul se gandeste la o Fabie, BMW ul iese din discutie.

- @dercos: in afara de cele sport (unde se poate purta o discutie), care modele de la Renault sunt mai bune decat omoloagele de la Skoda?

- revenind la Fabia RS 2 - parerea mea este ca nu are si nici nu ar trebui sa aiba pretentii de super-sportiva; dar, cum parca vazusem si prin catalogul online, e fain sa stii ca ai suficienta putere sa lasi cam tot de pe strada in spate. Si mai amuzant mi se pare sa faci asta intr-o Fabia combi (eventual plina de cartofi :lol: :lol: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, pana la urma concluzia pe care o vad eu aici ar fi asa:

Este decizia ta (si banii tai pana la urma) asupra fabiei RS Combi si nu putem decat sa o respectam. Ca, pana la urma, sunt convins c-ai "rumegat" destul ideea, mai ales ca e vorba totusi de-o suma frumusica de bani pe care vrei s-o cheltui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa nu aiba si 4 portiere si portbagaj mare si sa fie si sport?

nu exista fabia cu 2 portiere (de serie cel putin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de Fabia RS combi, eu as face un efort (foarte mare) sa o iau, dar daca as lua decizia doar "cu inima".

Din pacate, pe langa diferenta de pret de vreo 5 000 de euro fata de 1.2 TSI cu aceleasi dotari, mai intervine si problema suspensiilor prea joase si prea tari pentru drumurile noastre.

De aceea sper in continuare sa intre un posesor de RS 2 si sa ne lamureasca daca se poate folosi fara multi nervi si mult stres pe drumurile noastre. Deocamdata inclin spre 1.2 TSI.

Remarca cu 4 portiere era in legatura si cu Clio RS care vine doar in varianta cu 2 portiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de suma necesara unei Fabia RS2 noi as lua fara discutie o 02 RS fara facelift second la putini km

....daca tot e vorba de carat cartofi si soacre :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vorbim de masini noi sau sh? Acuma sa nu zici ca O2 cu putini km e ca noua. :rolleyes:

Ca putem incepe discutii despre nou vs sh, dar cred ca exista deja topic-uri pe tema asta.

As inclina si eu spre o O2 RS TDI, suna prea bine ca sa nu fie luata in calcul.

Totusi cred ca reprizele sunt putin mai bune pe Fabia 2 RS decat pe O2 RS TDI 170 CP, nu?

Daca mai pui la calcul si cat o sa coste anul viitor taxa de prima inmatriculare pentru o O2 de 2 litri si eventual euro4 luata de afara, s-ar putea sa dea cu virgula. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!