Jump to content

1.6 16 v Consum ridicat ulei


eXperience88
 Share

Postare recomandată

Una e sa-i faci engine flush la fiecare schimb, astfel incat tii sub control depunerile si alta e sa le faci dupa 15 ani de exploatare cand depunerile grosiere nu se vor indeparta in intregime si nu in mod egal, rezultand neetanseitati mai mari. De acord ca un motor la 160k Km nu e unul cu un rulaj f mare, insa aici sunt multi factori ce trebuie luati in calcul.

Una e o masina taraita in regim sever de exploatare, alta e sa fie alergata pe autostrazi. Asta luand in calcul in ambele cazuri schimbul la 15000.

Daca se schimba preventiv, nu are voie motorul sa aiba pbme nici in mama regimului cat de sever ar fi el.

Insa cati fac asta?

 

Eu unul sunt de conceptia decat sa ajung sa fac flush la motor, mai bine un ulei bun schimbat devreme.

 

Eu unul nu prea recomand in general aditivii, recunosc am folosit doar pt combustibil o perioada, insa in ultimul timp sincer prefet fluide de calitate si atat.

Daca e sa dam citire producatorilor, nici unul nu recomanda aditivi, flushuri smdp atat timp cat ai grija ce pui si cand pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johny25

    21

  • Muraru Dan

    20

  • SergiuD

    16

  • eXperience88

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost astazi la testul de compresie si se pare ca am pe 2 valoarea de 8 iar pe ceilalti 2 de 9...(asta sa influenteze si relantiul mic de 600)oricum sta batut in cuie de cand am curatat+adaptata clapeta si egr...Doua bujii cam afumate si 2 curate(abia ce sunt schimbate de 2 saptamani).M am interesat si de pret la segmentare cam 20 de milioane(momentan nu am banii astia) si m am hotarat sa schimb doar distributia si pompa de apa+antigel...Acum ma gandesc ca cica daca vreau sa segmentez motorul peste 2 luni cand mai strang ceva bani e cam nasol sa demonteze distributia si sa o tensioneze iarasi?Fac rau daca o pun (asta care o am e de pe Germania si e cam uzata asa la vedere+ ca pe margini a inceput sa , se desire ata aia sau din ce o fi , facuta ranforsarea...Motorum trage tot bine nu tremura dar compresia dupa mine nu e cam micuta?Am observat la demaraje in pante mari trebuie sprituita mai bine +jocul de picioare altfel...dar m am obisnuit fiind invatat pe diesel(ma scuzati de offtopic).

Am zis sa nu mai intreb la sectiunea de Golf 4 deoarece am vazut codul motorului azd(aici am inceput discutia si intreb strict de motor si atat)

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia la tine e f mica, la limita inferioara.

Iti recomand o segmentare urgenta.

 

Distributia daca se da jos si se tensioneaza iarasi corect (oricum nu vorbim de demontarea unei distributii montata cu ani in urma) nu are de ce sa fie pbme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am terminat impreuna cu mecanicul de segmentat motorul(dupa 3 zile de munca)+ distributie schimbata.Per total semeringuri supape, segmenti , garnitura chiulasa , garnitura evacuare , prezoane noi chiulasa+ curatat tot motorul de mizerie si calamina apoi adaptat clapeta+egr si ceva setari pe la motor...Am o sumedenie de poze doar ca nu stiu daca sa le pun aicia sau la golf 4 si ceva experiente de impartasit(nu e mult dar pentru mine conteaza foarte mult)...Motorul se simte altfel fara dar si poate.

Multumesc Muraru Dan pentru raspuns(cineva totusi mi a confirmat temerile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie unde vrei tu dar pune in aria unde nu pui pozele un link cu postul scris si pozele puse de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Golf 4, 1.6, 16v AZD  imi ia aproximativ 1 litru / 1 000 km.  

Mai am 2 cunostinte cu aceeasi motorizare si acelasi consum. E posibil sa fie asa comuna problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi, ce motor se recomanda spre achizitionare daca singura solutie e sa schimbi motorul la un golf 4 1,6 benzina (s-a ajuns la situatia asta deoarece am vrut sa`l segmentez ca papa ulei mult si mecanicul a constat ca blocul motor e zgariat). Motorul actual e un benzinar 1,6 cod BCB.

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! eu am o problema mai mare...trebuie sa adaug aproximativ 1 litru de ulei la 700 de km...pe dedesubt nu pierde...fum nu scoate,doar dispare uleiul si nu reusesc sa inteleg unde.Am incercat toate tipurile de ulei posibile...toate marcile,in final...aceeasi problema.Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se arde in motor(cauze segmenti ungere+simeringuri supape)nici la mine nu pierdea pe nicaieri si nici fum nu scotea...cand ajunge apa la 90 de grade dai 4000-5000 de ture pe loc si ai sa vezi si fumul...in plus ar trebui sa simti lipsa de putere a motorului la plecarile de pe loc, rampe etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Aceeasi problema numai ca mananca mult mai mult... 250 km consuma 1L de ulei... nu pierde pe nici unde nici fum nu scoate... ceva sfaturi ? 

Modificat de Marian18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fac un test de compresie întâi? Schimba cu ceva varianta segmentarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este relevant si dai banii degeaba...dar ca sa te convingi de ce nu doar sunt banii tai...daca la 1000 de km pui 4 l si nu ti pierde pe nicaieri este clar ca uleiul este ars in motor plus ca simeringurile supapelor mai fura si ele pentru ca sunt ''largi''(ai niste gaze de carter uleioase...consecinte clapeta de acceleratie si filtru aer pline de ulei...sa nu mai vorbim de epurator si furtun epurator).Sa te astepti sa gasesti pe capul pistoanelor si al supapelor ''funingine" ca pe cosul sobelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!