Jump to content

1.6 16 v Consum ridicat ulei


eXperience88
 Share

Postare recomandată

dupa 4000 km am completat 2 litri de ulei..stiu ca nu e ceva normal,cred ca am o problema destul de grava :D masina mea a stat mai bine de jumate de an..prima opiniei a unui mecanic :simeringuri supape ;alti segmenti; posibil nu inchide o supapa ca lumea..si posibil destul de cheltuit. S-a mai confruntat cu problema asta cineva? am inteles ca boala la 16v sunt simeringurile de la supape. M-ar interesa cam cat ar ajunge reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johny25

    21

  • Muraru Dan

    20

  • SergiuD

    16

  • eXperience88

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am facut motorul in 2008 si m-a costat 1500 ron (piese originale + manopera).

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care a avut pana nu de mult timp un golf 4 cu aceeasi motorizare si consuma la fel de mult ulei.Prietenul meu a incercat tot felul de solutii(folosirea de aditiv 2+2 pt ulei, a facut schimbul de ulei cu unul mai gros) dar din nefericire niciunul nu a mers.Incearca sa scoti bujiile si vezi daca vreuna este plina de ulei, daca gasesti bujiile cu ulei pe ele inseamna ca este un simering de supapa.In cazul lui reparatia a fost aprox cat a zis si Goby.

Modificat de Gti4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ceva banuti,dar nu am incotro..cam acelasi pret l-am primit de la un mecanic azi..sper ca dupaia sa nu mai am probleme.Mersi de informatie, incerc sa il dau gata prin ianuarie daca fac rost de bani. Mersi inca odata :Driver: pana atunci ii cer mosului inca un bidon de 5 l Ulei :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat bujiile acum 7 luni cand am luat-o dar nu am fost atent la treaba cu uleiul,fiindca pe atunci nu aveam habar de problema asta, dar maine incerc sa imi fac timp si le desfac..desi tot la varianta lu' goby cred ca o sa ajung :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, nush daca te ajuta dar am avut si eu cam aceeasi probl la un opel vectra b motor 1,6 16 valve 101 cai si totu bine is frumos dar incepea sa pape ulei si bine si parca nu ma itragea mirosea la toba a benzina adevarat nu gluma si am tot incercat tot felu de uleiuri pana am dat de liqui molly 15w40 cu sulfura de molibden fratilor nu stiu daca ma credeti dar imi manca maxim 1 litru la 10 000 km si restu imi lua la 3000 km 1 litru deci cel putin eu ma fost multumit de uleiu acela bine cei drept nui rezolvare dar e clar ori supapa nu inchide ori semeringi ori vesnica problema garnitura intre chiulasa si capacu motorului si poate iti baga ulei la bujii am patito si asta, te sfatuiesc sa faci ca si mine daca nu vrei sa cheltui prea multi bani baga un ulei adevarat gros un aditiv si dai talpasita ca numa belele vei avea cu ea, iti spun din proprie experienta nu di nrautate sa nu ma judecati gresit, acum nush exact cum sta treaba la masina ta dar eu tiam spus cum a stat la mine treaba, bafta in rezolvarea probl si cu cat mai putini bani. have a nice day

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 6 luni am bagat prea mult in ea ca acum sa o dau..incerc si varianta de ai repara motorul :Driver: vedem ce iese :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, nush daca te ajuta dar am avut si eu cam aceeasi probl la un opel vectra b motor 1,6 16 valve 101 cai si totu bine is frumos dar incepea sa pape ulei si bine si parca nu ma itragea mirosea la toba a benzina adevarat nu gluma si am tot incercat tot felu de uleiuri pana am dat de liqui molly 15w40 cu sulfura de molibden fratilor nu stiu daca ma credeti dar imi manca maxim 1 litru la 10 000 km si restu imi lua la 3000 km 1 litru deci cel putin eu ma fost multumit de uleiu acela bine cei drept nui rezolvare dar e clar ori supapa nu inchide ori semeringi ori vesnica problema garnitura intre chiulasa si capacu motorului si poate iti baga ulei la bujii am patito si asta, te sfatuiesc sa faci ca si mine daca nu vrei sa cheltui prea multi bani baga un ulei adevarat gros un aditiv si dai talpasita ca numa belele vei avea cu ea, iti spun din proprie experienta nu di nrautate sa nu ma judecati gresit, acum nush exact cum sta treaba la masina ta dar eu tiam spus cum a stat la mine treaba, bafta in rezolvarea probl si cu cat mai putini bani. have a nice day

este normal

Sulfura de Molibden este element de adaos

se depune pe piese si mai mascheaza din uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i si un test de compresie intai, ca sa stii exact de ce anume sa te apuci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La sfarsitul lunii intra in service pentru reparatie :Driver:

Modificat de eXperience88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am rezolvat problema..in mare m-a ajuns undeva la 15 mil. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu problema cu consumul de ulei la masina din semnatura . Am dus chiulasa la verificat , rectificat , schimbat semeringuri supape . Daca tot am ajuns la aceasta lucrare am schimbat si segmentii . Ulei nou (5w30), antigel nou , garnitura chiulasa noua . Cost total 1700 ron inclusiv manopera . Masina merge super acum , inainte dimineata imi scotea un fum de nu vedeam in spate si imi consuma foarte mult ulei .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

..si eu am schimbat cam tot aceleasi lucruri; segmenti;simeringuri;ulei + filtru; garnitura chiulasa; si chiulasa am dusa-o la rectificat..acum merge bine,nu mai consuma ulei; pe mine m-a ajuns la 15 mil toata treaba. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am depasit 10.000 km..si se pare ca nu mi-a consumat ulei mai deloc..sper sa mearga in continuare. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. am probleme cu motorul la masina,adica imi papa un litru si ceva de ulei la 5-600 de km,nu mai trage cum trebuie si scoate fum cand ii dau talpa..mecanicul mi-a propus sa schimb uleiul pt ca foloseam mobil 1 10w40,acum mi-a bagat castrol,putin aitiv si astept sa vad rezultatul,desi nu sunt prea increzator...any advices???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai trage si consuma si atat de mult ulei, nu cred ca rezolvi cu un ulei mai vascos sau cu aditiv. E clar ca uleiul ajunge in camera de ardere, deci trebuie desfacut motorul sa vezi ce-i acolo.

Cati km are masina?

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi degeaba uleiul, trebuie desfacut si vazut, vorba lui cristian, dar dupa parerea mea primele pe lista sunt simeringurile de supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam suspect sa se intample asta la doar 140.000 km, dar tu stii mai bine daca sunt reali sau nu. Ideea e ca motorul ala trebuie desfacut, schimbat ce e de schimbat ca sa mearga ok. Daca nici nu mai trage, nu mai merge asa cu el, ca faci si mai rau.

Ca idee, uite ce scrie aurelian08 mai sus: "Am avut eu problema cu consumul de ulei la masina din semnatura . Am dus chiulasa la verificat , rectificat , schimbat semeringuri supape . Daca tot am ajuns la aceasta lucrare am schimbat si segmentii . Ulei nou (5w30), antigel nou , garnitura chiulasa noua . Cost total 1700 ron inclusiv manopera . Masina merge super acum , inainte dimineata imi scotea un fum de nu vedeam in spate si imi consuma foarte mult ulei ."

Suna oarecum similar cu problema ta, deci iti poti face o idee despre ce ai de schimbat si costurile aferente. Daca ai nevoie de un mecanic ok, gasesti pe forum.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ce spunea aurelian08,doar ca el are motorul diferit de al meu...am dus-o azi la un mecanic sa vad ce e de facut,dar mi-e teama sa o segmentez,din cate am auzit nu e bine sa faci asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine sa o segmentezi fara sa verifici si starea cilindrilor. Motorul pe interior e la fel la amandoi, nu e nicio diferenta. Aceeasi capacitate, deci aceleasi piese.

Eu zic sa mergi la un mecanic bun, ii dai chiulasa jos si vezi ce gasesti acolo. Daca nu e problema de deasupra pistoanelor, abia atunci cobori in blocul-motor.

Sincer ma indoiesc sa se fi dus segmentii. Poate doar sa fi mers cu uleiul sub nivel sau cu ulei neadecvat, dar de la talpa in niciun caz nu avea cum sa cada.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uculino, anume ce nu e bine in a o segmenta? Pai daca tie spre exemplu pe langa semeringurile de la supapte, segmentii de presiune iti sunt dusi, nu ai ce sa faci decat sa-i inlocuiesti.Altfel iti va papa ulei, vei avea presiune scazuta cu consecintele de rigoare.

Nu e absolut nici un risc in a segmenta un motor ca al tau. Adevarat e ca nu poti schimba si camasile, ele sunt una cu blocul motor si din cate am auzit se poate segmenta un motor cam de 3 ori in toata viata lui, dupa aceea uzura e prea mare si segmentii nu mai pot etansa cum trebuie camera de ardere cu restul motorului. Insa, gandeste-te ca un segment, mai ales cel prim de presiune, are si rolul de a transmite caldura pistonului catre blocul motor, iar daca acel segment nu face contact cum trebuie cu pistonul, exista riscul sa ti se strice si pistoanele. Cazuri rare, izolate, insa nu imposibile.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm..am fost astazi la mecanic sa vad cum decurge treaba,mare lucru nu a facut,a dat bujiile jos si mi-a spus ca nu a gasit ulei in ele,erau negre de la consumul mare de benzina din cate am inteles. ideea e ca acum 3 zile mi-a infundat un idiot usa fata si aripa din spate si trebuie sa o duc la service pt reparatii apoi sa merg la mecanic sa-mi desfaca motorul. pana atunci am schimbat uleiul,mi-a bagat aditiv si astept sa vad cum se mai comporta. sincer nu imi fac sperante prea mari. ramane sa va anunt mai departe :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile trebuie sa fie putin afumate, e normal. Nu trebuie sa aiba insa depuneri si nici urme de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!