Jump to content

De unde se regleaza ambreiaju'?


Adi_UZI
 Share

Postare recomandată

Ziceti-mi si mie cum si de unde reglez ambreiajul ca imi tine cam sus si nu-mi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur n-ai ambreiaj hidraulic? Ca din cate stiu nu prea ar avea reglaj din fabrica.. Corectati-ma va rog daca gresesc. Sper sa gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e hidraulic :banghead: ....dar n-are si el un reglaj, ceva acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu intrebarea: Cum se regleaza ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Polo 6N2 este tot hidraulic ?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu e hidraulic! Deci, pana la urma, cum se regleaza? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit pe TDICLUB.COM ca nu e deloc reglabil insa bajetzii au facut manareli romanesti (desi sunt americani). Sa mai zica cineva ca lucruri de genul asta se produc numai la noi. Au taiat o bucata din tija de debreiere ce porneste din cilindrul receptor, au sudat intercalat pe el o bucata filetata si astfel pot regla prin filet lungimea tijei. Un mecanic priceput ar putea face asta in caz de necesitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

revin si eu cu intrebarea daca se poate regla ambreiajul la golf4 1,6 16v AZD. prinde cam sus si nu-mi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla. Cum e acum asa ramane.

sa inteleg ca se apropie de sfarsit? in cazul asta ce va trebui schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu vorbesc tampenii si daca o fac corectati-ma

nu stiu cum e la golful pe care il am dar la vechea mea dacie era cam asa;

placa presiune+disc ambreiaj nou = pedala tinea sus(asa tine la toate masinile noi)

placa si disc uzate incepea sa patineze fiindca nu mai aveau priza intre ele piesele(aveau distanta)iar atunci dadeam drumul la ambreiaj(slabeam cablul)si pedala tinea jos

nu stiu de ce vrei sa iti tina jos :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul este hidraulic si nu se regleaza.

Daca "pedala tine sus" cu referire la zona activa, inseamna ca in viitorul apropiat nu va mai tine si va patina in treptele superioare de viteza.

Schimband kitul de ambreiaj (disc+placa cca 550 lei + rulment 17 lei+manopera (eu am dat 100 lei)) zona activa va fi in apropierea podelei (invers ca la Dacia 1300).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o aerisire a circuitului de ambreiaj sau chiar schimbarea lichidului de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

tot ce stiu eu este ca nu se regleza, asta tehnic vorbind, dar am vazut multe improvizatii insa acestea sunt facute pentru scurt timp.

Spre exemplu eu la golful meu am schimbat tot chitul ambreiaj 9 volant , PLACA DE PRESIUNE , DISC , RULMENT), sa precizez ca am pus pise originale din germania am fost personal si le-am cumparat, totul m-a costat 2350 ron , dar sunt originale , in romania la midocar a-f fi costat 2800 ron, plus manopera 150 eur la particular, asa ca sunt niste fericiti cei care au motorizare pe benzina.

Mai tin sa amintesc ca masina are 170 000 km si mecanicul a precizat ca nu a mai fost schimbat pana acum, intre motor si cutie exista o bucata de sirma impletita cu un sigiliu de plumb pe care el la rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se poate regla ambreiajul si daca este hidraulic, la pedala exista o tija reglabila ca lungime, mai exact tija prin care pedala actioneaza pompa de ambreiaj.

Modificat de florin_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si eu sunt curios cum se face. am avut un cielo cu ambreiaj hidraulic si era tare simplu sa-l reglezi. tija era prinsa de pedala cu un bolt si o siguranta, foarte simplu de dat jos. dupa ce desfaceai siguranta si scoteai boltul, invarteai de tija in functie de cum vroiai sa tina ambreiajul.

la VW G IV cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema la masina din semnatura, are zona activa cam sus, si ma deranjeaza la schimbatul vitezelor, eram obisnuit ca ambreiajul sa prinda mai jos. Cineva mi-a zis sa nu-mi fac probleme, ca asa prinde la benzinare mai sus, multi posesori de golf si bora mi-au spus treaba asta, eu credeam ca trebuie sa inlocuiesc kit-ul de ambreiaj :huh: masina are 124500 km, nu cred sa se termine asa repede ambreiajul. Nu stiu daca este hidraulic, dar ma intreb si eu acelasi lucru ca voi: se poate regla sa prinda mai jos? nu improvizatii, ma intreb daca kit-ul de fabrica permite asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

sal

eu am 82.000 km la bora si ambreiajul imi tine foarte sus, ca la 1 cm de terminarea cursei pedalei; am vrut sa il reglez insa nu se poate, mi-a explicat mecanicul ca "s-a mancat carnea ", adica s-a tocit. ca sa il faci cum vrei tu, si cum vreau si eu, sa tina mai pe la jumatatea cursei, trebuie sa schimbi tot ambreiajul.

eu mai merg cu el asa pana incepe sa imi patineze sau sa simt cea mai mica problema, si atunci il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..exact asa imi tine si mie ambreaju si nu da semne de patinare sau altceva(poate putin in treapta 1-2 )...am facut si schimbul de lichid frana ,aerisit si degeaba..tot asa tine....am 145 000km

..in curand o sa schimb ambreaju si o sa revin cu pareri

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si al meu prinde 'mai sus' dar nu patineaza, asa ca nu vad de de ar da cineva o gramada de bani sa puna piese noi si sa se trezeasca pe urma ca de fapt merge la fel :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa-l schimb insa mai astept sa strang ceva bani ca prea am bagat in masina cam mult de cand am luat-o, mai stau sa ma refac financiar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza simplu de tot. Se roteste tija de la pedala la pompa. Daca vrei sa cupleze mai jos, se insurubeaza. Trebuie rotit destul de mult pentru a se simti diferenta... cred ca ests filet cu pas mic. Daca merge greu, se apasa putin pedala. Eu asa am facut.Succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!