Jump to content

Fiabilitatea motoarelor tdi pompe duze 1.9 si 2.0 l


PTDA
 Share

Postare recomandată

2.0 TDi BKD este ok, nu are probleme nici cu injectoarele , nici cu pompa de ulei ( este pe lant - sistem clasic)

La passat BKP ( probleme injectoare , dar s-au schimbat gratuit ) si BMp ( probleme la pompa de ulei si arborii de echilibrare, teoretic remediate toate pe garantie sau actiune) sunt cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si la BKP de pe Passat (an 2005-2006) pompa de ulei este pe lant, insa problema este la hexagonul respectiv.

Difera cumva constructia + anexele pompei de ulei de pe BKD de pe octavia II si BKP de pe Passat ?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD are pompa simpla pe lant, nu are sistemul de antrenare cu ax imbus

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am BXE 2007 110k km si nicio problema pana acum. Nu am schimbat nimic la motor in afara de filtre si ulei (edge TD 505.01.). Nu merg cu ea sub 2000 rpm si schimb vitezele la cel putin 2500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit o Jetta din 2008 cu motor 1.9 TDI BXE. Am vazut multe probleme grave la BXE mai ales cele in care blocul motor efectiv crapa. Este chiar asa nereusit acest motor, BXE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde f.mult de exploatare si intretinere.Probleme  izolate sunt la toate motoarele, majoritatea nu au avut asemenea necazuri si au peste 150k fara nici o interventie majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin, tu cati km ai? Ai avut ceva probleme cu BXE-ul de pe Jetta ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara masina doar dupa o verificare amanuntita, daca proprietarul te-ar lasa sa desfaci capacul motor contra unei sume, pt verificare, atunci ai putea sa cumperi masina stiind in ce stare este. In mod normal daca cineva ar vrea sa-si vanda masina nu cred ca ar avea nimic impotriva, bineinteles pe banii tai.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep la verificarea unei masini fiindca nu am mai avut niciodata una. O sa-l intreb daca accepta sa mergem la un service unde mecanicul de acolo sa faca o inspectie mai amanuntita. Mi-e frica totusi de faptul ca blocul motor s-ar putea sparge, am citit niste probleme ale unor detinatori de Octavia,Golf cu acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GolfMk1Vr6

 

Am fix 60k, nu am avut nici cea mai mica problema cu aceasta masinuta. Decat consumabile, reviziile le-am facut la 10-12k.Folosesc ulei Ravenol 5w40 VMO cu filtre Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin.g: la 60k nu cred ca e relevant faptul ca nu au fost probleme. Sunt putini km raportat la cât ar trebui sa reziste un astfel de motor. Eu am 81800km și nu am avut probleme, dar nu înseamnă că nu ne putem trezi într-o zi la 100k km cu probleme. Sau poate nu vom avea pana la 300k km...vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns la 146k și înafară de distribuție și un rulment nu am schimbat nimic. Motorul merge perfect, volant mai suna uneori dar asta e tipic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine trancane ambreiajul uneori. De pe la 60k km..și încă nu a picat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 250 000 de km cu 1.9-ele meu. Pana acum nu am am avut absolut nici o problema cu el, pana si ambreiajul + volantul sunt cele originale. Intradevar mai tacane, mai ales la rece, dar inca mai are multa viata in el. Sunt sigur ca ajung la 300 000 de km fara sa schimb nici macar un surub la motorul asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am BXE-190 000 km, nu am avut nicio problema cu motorul sau ambreiajul, doar turbina care fluiera  dar sper ca saptamana asta sa rezolv si sa scap de o grija..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 115k cu 1.9 bxe, nu am avut nicio problema, ambreiajul e cel original, volant tremura un pic la relanti. Ii schimb distributia in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat multe posturi cu defectarea valvei(supapei) N75 in cazul motoarelor de 2.0 PD. Ce fel de defectiune implica aceasta piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Revin si eu cu un mic update. Dupa 275 000 km pe drumurile patriei inca nu am schimbat nimic la motor in afara de consumabile. Motorul merge absolut impecabil, cosum mic si performante decente pentru nevoile mele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se pot schimba ecu intre ele pe modelele de 1.9 ? Bjb in loc de bxe sau bkd ? Bjb in loc de bls si anulezi dpf ul :) !?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001:  Masina ta este o mandrie pentru Skoda si face cu siguranta cinste marcii.

Si eu ma numar printre cei care vorbesc cu satisfactie de Octavia 2, nu pot spune insa ca nu am bagat absolut nimic in ea in peste 200 Tkm cat am cu ea...

Asta, desigur, lasand la o parte reviziile fix la fiecare 10.000 km.

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rele nu sunt, asta e clar.

Si Tour.ul meu din 2001, la 300.000 a necesitat turbina (nu avea joc, dar geometria se bloca uneori si am schimbat cu totul ) si un ax cu came. In rest... merge.

Dar sunt si multe ( chiar intretinute bine) care au avut diverse probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!