Jump to content

My Polo


DANNY VW

Postare recomandată

Mie imi plac foarte mult farurile, poate seamana putin, da atunci pot sa zic ca si mercedes a copiat farurile de la golf 2 sau mai stiu eu, de la aproape orice masina existenta pe piata in anii 70-80 :), spre deosebire de mergedesul ala, cand te uiti la un polo cu farurile astea parca e alt sentiment, parca e o masinuta vesela si plina de personalitate, in genul dubitei vw (nu mai stiu cum ii zice) sau beetle, la mercedes cand ii vad botu nu e decat un mercedes :P si la mercedes semnalizarea e sus :P

Link către comentariu
  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    44

  • DANNY VW

    43

  • negoctav

    35

  • Michael_9N

    18

1. Desi negoctav e putin (prea) suparat, are dreptate: Polo are o "fatza" de... Polo 9N si gata! Orice asemanare cu masini cu fatza similara este intamplatoare. Poate ca era tendinta design-ului in anii aceia. De fapt, daca urmaresti masinile aparute in acelasi interval de timp, observi ca au chestii care par imprumutate de la altii. Asa era linia pietei si gata! Clientul trebuie sa fie satisfacut si vizual, ca de nu pleaca la concurenta. Totusi in nici un caz nu cred ca Polo are 4 faruri "ca de E-Klasse" pentru a lua clientii Mertz!!

Asa, ca sa continuam cu comparatiile, totdeauna cand ma intreaba cineva ce masina am, spun ca un Polo frumos, de un rosu tip "Ferrari". Inca nu am primit acuze "daca voiai un Ferrari rosu, de ce nu ti-ai cumparat unul second hand?". Ar fi si absurd!

2. I love my car, asa cum este! Cand cineva o compara cu Logan sau Clio Simbol (vezi Doamne, au portbagajul la fel...) cam explodez si eu. Seamana, intr-devar, dar cu Bora, Vento si (putin, aici sunt cam subiectiv :banghead:), cu Audi A4. Dar e normal sa o compar cu acestea, ca-s verisori, nu?

3. Farurile de Polo 9N sunt frumoase si asortate cu caroseria (parerea mea). Cum ai vedea un Polo cu faruri de Golf 4? Parca nu ar mai fi 9N, nu? Ideea cand schimbi ceva la look-ul masinii este sa accentuezi unele elemente, nu sa o travestesti in ceea ce nu este (vezi Dacia cu sigla si faruri de BMW sau VW).

Link către comentariu

Zorro eu totusi cred ca a fost o mica lipsa de inspiratie in design-ul farurilor,acum toata lumea admira POLO 9n facelift!!De ce?Pentru noile faruri mult mai inspirate si mai interesante!!!

Link către comentariu

Pai asta e si scopul facelift-ului, sa "imbunatateasca" aspectul. Fiind vorba de pareri personale, nu tre' sa-i omoram pe cei care sunt multumiti de cum arata masina, nu?

Mie PERSONAL imi place si cum arata 9N. Ii dau un aer haios, tineresc parca. Iese putin din linia sobra a VW.

Link către comentariu

Noul polo mi se pare aiurea pentru ca e un passat mai mic, parerea mea :rolleyes: doar din fata zic, pacat ca nu pastreaza linii mai clare intre masini, nu zic ca nu imi place, doar ca e prea copiat, chiar asa lipsa de inspiratie, sau se adreseaza celor ce nu isi permit un passat :lol:

Link către comentariu
Noul polo mi se pare aiurea pentru ca e un passat mai mic, parerea mea :rolleyes: doar din fata zic, pacat ca nu pastreaza linii mai clare intre masini, nu zic ca nu imi place, doar ca e prea copiat, chiar asa lipsa de inspiratie, sau se adreseaza celor ce nu isi permit un passat :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Eu nu cred ca e lipsa de inspiratie,ci este vorba de identitatea marcii...fiecare producator incearca sa isi personalizeze automobilele de la cea mai mica la cea mai mare....si de adresat celor care nu isi permit un passat....asta ma face sa rad,poate in romania,unde o masina din categoria mica este privita ca una de familie.In tarile dezvoltate (ma refer la UE,State,etc) masnile mici sau mini sunt privite ba ca a doua masina de familie,ba ca masina de orash,ba ca masina de firma sau distributie,etc (si cazul Romaniei)...mai rar ca masina principala a familiei.

Cat priveste noul polo,la exterior nu s-au modificat decat f putine (parerea mea),adik faruri,stopuri,luneta ,oglinzi,aripi fata (fara semnalizare),iar la interior mai nimik,totusi sunt materiale si dotari noi mult mai bune.Asta( cred eu ) dovedeste ca VW este multumit de "micul Golf" si nu i-a adus modificari la suspensie,tren de rulare ,transmisie ,decat la motorizari f putin (tdi de 70 si 80 cp vs. SDI si Tdi de 75 cp)...

Mie personal imi place noul polo...designul mi se pare de exceptie...

Link către comentariu

Hai sa vedem ce consumuri ati scos cu polou vostru, ma refer la extreme aici.

Eu acum 2 zile am fost pana la timisoara sa-mi platesc o taxa la facultate, bineinteles a fost cu un milion mai mult si am ramas fara bani de benzina, mai aveam de 2 litri parca (jenant sa mergi sa pui asa putin dar asta e) si am reusit performanta sa fac arad timisoara (50km) cu cei 2 litri, asta e un fel de record al meu la consum scazut. Acum la maxim, e undeva pe la 9/100, asta cand ma enervez si vad cum conduc toti dobitocii, atunci bag picioru in ea numai ca sa scap de toate specimenele de pe soselele noastre. off-topic: am vazut ca mai nou e o moda sa nu mai semnalizei, deh, consumi bateria, uzezi becurile, cine-i fraier ...

Link către comentariu

La mine cel mai mare consum a fost de 8 mixt,imediat cum am cumparat masina...m-am speriat rau,dar la a doua alimentare a scazut la 7 si un pic,iar acum imi scoate mixt 5.2-5.3 l (fara ac),cam 65-70 % bucuresti,restul in afara mers cu 120-130 km/h.Cu ac-ul pornit consumul creste cu 0.2-0.3 l....

As putea sa scot si mai putin,dar stilul meu de condus nu este prea relaxat...am vreo 250 000 km facuti si sunt la a 4-a masina,dar nicodata nu am putut scoate recorduri de consumuri minime....si sunt genul care tin la masina (fara gropi ,jante zgariate,etc).

Link către comentariu

Same here in ceea ce priveste grija fata de micut,dar (intotdeauna e un "dar" :( )nefiind "temperat" de un computer de bord care sa afiseze consumul instantaneu,cam bag piciorul dupa cum am mai spus si am reusit contraperformanta de 9-9.5 litri la 100km!!!!Ca minim de consum ma pot lauda cu 4.5 intre Bucresti si Ploiesti pe portiunea dupa Metro,unde seamana cat de cat cu o autostrada!!! :(

Link către comentariu

Neavand calculator (deh, e cam batrinel...) pot numai sa aproximez consumul. In afara e pe undeva pe la 7% (chiar mai putin pe trafic extern). In oras e rupere! Zilele trecute, pe ploi si alte belele, sigur a trecut de 15%!!!

Link către comentariu
Neavand calculator (deh, e cam batrinel...) pot numai sa aproximez consumul. In afara e pe undeva pe la 7% (chiar mai putin pe trafic extern). In oras e rupere! Zilele trecute, pe ploi si alte belele, sigur a trecut de 15%!!!

<{POST_SNAPBACK}>

15!!!??? :( Mamaaa dar l-ai calcat nu gluma Zorro!!! :(

Link către comentariu

Suparat, frate, suparat! Remember postul cu 600 kile gresie... Plus traficul ucigas Tineretului -Victoriei... Plus nervii revarsati pe motoras...

Link către comentariu

Tinuta turata la 3500-4000 este surprinzator de vioaie si chiar usor nervoasa... Chiar nu ma asteptam sa fie asa de sprintena in conditiile date. Initial am mers cu mare grija si din cauza franelor, ca nu stiam cum se comporta in sarcina: se comporta surprinzator de bine! A trebuit sa franez brusc (aveam 60 km/h) in fata la Mariott si au reactionat promt (bineinteles, si placile de gresie au reactionat la fel de prompt, zdarnganind infiorator si producand frisoane sotiei :( ).

Uitand ca am masina"gestanta" am apasat pe acceleratie sa mai prind verde si sa infipt corespunzator (un pic mai lenesa, normal).

Repet, masina este surprinzator de vioaie si motorasul 1.4 16v este surprinzator de harnic.

Link către comentariu
Tinuta turata la 3500-4000 este surprinzator de vioaie si chiar usor nervoasa... Chiar nu ma asteptam sa fie asa de sprintena in conditiile date. Initial am mers cu mare grija si din cauza franelor, ca nu stiam cum se comporta in sarcina: se comporta surprinzator de bine! A trebuit sa franez brusc (aveam 60 km/h) in fata la Mariott si au reactionat promt (bineinteles, si placile de gresie au reactionat la fel de prompt, zdarnganind infiorator si producand frisoane sotiei :banghead: ).

Uitand ca am masina"gestanta" am apasat pe acceleratie sa mai prind verde si sa infipt corespunzator (un pic mai lenesa, normal).

Repet, masina este surprinzator de vioaie si motorasul 1.4 16v este surprinzator de harnic.

<{POST_SNAPBACK}>

Era bun un dieselache in cazul tau,nu?....nici nu se simte incarcatura la un tdi...

Link către comentariu

Era bun un camionash sau un Transporterash! Iar pentru creierash un doctorash... Nu mi-a iesit alta rima...

Ca sa fiu rau: nu, nu vreau diesel, ca nu-mi satisface pornirile salbatice!

Ca sa fiu sincer: ma gandeam cu nostalgie la Octavia 2 a lui socru-meu... Ce cuplu, moncher, ce cuplu!

Link către comentariu
Era bun un camionash sau un Transporterash! Iar pentru creierash un doctorash... Nu mi-a iesit alta rima...

Ca sa fiu rau: nu, nu vreau diesel, ca nu-mi satisface pornirile salbatice!

Ca sa fiu sincer: ma gandeam cu nostalgie la Octavia 2 a lui socru-meu... Ce cuplu, moncher, ce cuplu!

<{POST_SNAPBACK}>

Pai pornirile salbatice sunt si mai salbatice cu un diesel....tdi,bineinteles...ca nu poti sa-i dai turatie si nu se aude ca o benz,reactioneaza altfel,astea sunt alte probleme....dar exista remapare sau chip ->traiasca Voinea & Co.

Link către comentariu
Era bun un camionash sau un Transporterash! Iar pentru creierash un doctorash... Nu mi-a iesit alta rima...

Ca sa fiu rau: nu, nu vreau diesel, ca nu-mi satisface pornirile salbatice!

Ca sa fiu sincer: ma gandeam cu nostalgie la Octavia 2 a lui socru-meu... Ce cuplu, moncher, ce cuplu!

<{POST_SNAPBACK}>

Ia sa incerci un "dizelash" de vreo 100 de calutzi sau unu de 130...si atunci sa te mai auzim.... :)

Link către comentariu

Hai sa vedem ce consumuri ati scos cu polou vostru, ma refer la extreme aici.

Mai ce sa zic eu am fost pana la tulcea cu 350.ooo rol...cel mai ieftin...tzin sa va anuntz ca trenul sau microbuzul sunt mai scumpe...si am mai facut un sibiudus intors cu 800.ooo dar am mers tare si n-am scos consum bun..in schimb am facut 2h si 30'' pana la sibiu un timp bun zic eu..... :)

Link către comentariu
Pai pornirile salbatice sunt si mai salbatice cu un diesel....tdi,bineinteles...ca nu poti sa-i dai turatie si nu se aude ca o benz,reactioneaza altfel,astea sunt alte probleme....dar exista remapare sau chip ->traiasca Voinea & Co.

<{POST_SNAPBACK}>

Avantaje si dezavantaje...

La faza cu remaparea si chipu': traiasca, OK, dar la mine cred ca tre' sa schimbe motorul cu totul pentru ca: 1. este destul de vechi, nu stiu daca don Voinea poate sa-l mai stoarca de la el ceva; 2. momentan tot banu' meu intra in doua directii: materiale de constructii+zugravi+termopane & co. / BENZINA, mama lor de hoti!

Link către comentariu
Avantaje si dezavantaje...

La faza cu remaparea si chipu': traiasca, OK, dar la mine cred ca tre' sa schimbe motorul cu totul pentru ca: 1. este destul de vechi, nu stiu daca don Voinea poate sa-l mai stoarca de la el ceva; 2. momentan tot banu' meu intra in doua directii: materiale de constructii+zugravi+termopane & co. / BENZINA, mama lor de hoti!

<{POST_SNAPBACK}>

Asta e ....multe tuning si altele se fac atunci cand suntem necasatoriti.Eu stau cu pr mea si deja am inceput sa bag banii in altele,nu prea mai imi arde de tuning.Makar o remapare sa fac si eu acum,ca d-l Voinea ma asteapta.... ;)

Link către comentariu

Curios lucru: sotia mea zice totdeauna "masina ta"! Si pentru ea sunt aprobate cheltuieli de orice fel! Daca este "necesara" o remapare sau un tuning (nu prea vizibil), se va face! Nu comenteaza cand ii bag benzina de 100 de la OMV si merg cu 3500 - 4000 de ture prin Bucuresti (imi place soundul , asta e!), cand cumpar cosmetice scumpe pentru masina, cand merg la spalatorii mai piperate la pret. Din fericire, nu comenteaza cand vine vorba de cheltuieli pentru masina... La alte chestii, comenteaza. Poate ma da in gat cineva (stie el cine ;))

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu

Ma batea gandul de o remapare la micut,aveti idee de la 75 de cai pana la cat il poate duce maxim??? ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!