Jump to content

DPF Delete


Northman
 Share

Postare recomandată

De saracie, ca doar nu face nimeni lucruri ilegale din plictiseala.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_mm89

Eu cred ca tarie ca daca ar exista mecanici dedicati care ar repara o masina cum trebuie nu ar face nimeni DFP off, ca doar schimbi si dpf-ul asa cum schimbi si ambreiajul si gata. Dar mergi la mecanic cu DPF plin, de acolo ai numai probleme pe partea de evacuare, iti repara tot felul de tampenii, iti curata dpf-ul dar nu iti face modificarea in soft, ajungi sa nu mai stii ce are masina si vine gigel cu solutia salvatoare la doar 200e si crezi ca ai rezolvat problema. 

In plus, trei sfert din posesorii de diesel nu stiu sa identifice cand face masina regenerare si le tot opresc, merg in oras si clar ajungem in situatia de mai sus. 

 

Lucrez in automotive, am vrut sa pun patent sa scrie mare in bord ca masina isi face regenerare, sa iti zica cati km sa mai mergi ca sa fie complet, mare branza, cateva linii in cod ca informatia exista deja, trebuie doar implementata sa apara in bord si ghiciti ce, nu a vrut firma sa continue cu patentul meu si au zis sa merg pe cont propriu. Pe cont propriu e un chin sa pui un astfel de patent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, adrian_mm89 said:

Lucrez in automotive

Cu atat mai rau .

Acum poti face injector off ?

In 99% din cazuri problema e la motor ,NU la dpf.

In cazul tau injector/injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s persoane diferite, cel cu dpf off si cel cu automotive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_mm89
6 minute în urmă, skodamen a scris:

nu s persoane diferite, cel cu dpf off si cel cu automotive?

Ba da, eu am DPF la ambele :), nici nu ma gandesc sa le scot, imi dadeam cu parerea cum ajungi sa faci dpf delete :))si cum am vrut sa ajut lumea si nu am fost lasat

acum o oră, EEXCALADE a scris:

Cu atat mai rau .

Acum poti face injector off ?

In 99% din cazuri problema e la motor ,NU la dpf.

In cazul tau injector/injectoare 

Nu am facut eu DPF off, eu am vrut sa patentez o solutie la regenerarile ratate si compania de automotive a zis ca nu o intereseaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skodamen corect

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut dpf off, deoarece, cu aproape un an in urma, m-am gandit, cum sa fac sa prelungesc viata dpf-ului, pe langa motorina extra, si tot citeam de acele curatari pe internet, asa ca l-am demontat, l-am dus la curatat/spalat si de atunci a inceput sa capteze orice particula, mult mai repede, ca si cand s-ar fi dus siliciul din el sau cu ce sunt tratați intern acei faguri. Bani de altul pe origine nu prea exista, aftermarket nu iau in calcul, dezmembrări cine stie ce iei, asa ca am recurs la această operațiune. Tin sa mentionez ca, turbina este in regula, testata si pe banc, injectoarele reconditionate anul trecut, si reverificate acum, ok, masina nu mananca ulei, 4L bag, 4 scot. Tot tind sa dau vina pe acest soft de anulare, cu toate ca nu prea inteleg logica maririi acelor deviatii pe injectoare de la el, tinand cont ca nu este soft de putere

Modificat de Andrew95
Nu aparea niciun mesaj anterior ca s-ar fi postat mesajul si il postasem de 3 ori consecutiv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o precizare, de curiozitate am masurat, din tester, valorile pe rampa injectoarelor. La specified value am 264000 hPa cu mici variatii oricum nu sub 250000 hPa, in relanti la cald, iar la actual value, intre 326 si 328000 hPa. Ceea ce ma duce la gandul ca de asta sa fie si valoare asa mare pe injectoare, chiar daca, suma valorilor injectoarelor da 0. Zic corect ca asta ar putea influenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut softul si la alt service, anuland si egr-ul, tot la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anulari = carpeli ,NU reparatii .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Am observat, ca pe fiecare forum auto trebuie sa existe un user atât de "suprem" încât sa dea raspunsuri atât de exacte si utile..

Modificat de Andrew95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai doar doua variante :

1-remediezi anularile si incerci sa o aduci la starea initiala.

2-continui anularile pana cand reparatiile vor costa prea mult ca sa le remediezi si ramai cu o “caruta”

 

Ce raspuns astepti sa primesti ?

Deschide capota si inlocuieste piesa X si gata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astepta si el sa-i faceti o chemare in service..., eventual sa-i puneti piesa pe banii nu ai lui.... 

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, ovidiu_vr a scris:

Astepta si el sa-i faceti o chemare in service..., eventual sa-i puneti piesa pe banii nu ai lui.... 

Ce te face sa crezi acest aspect? Eu am cerut o parere despre valorile expuse, dar ce sa faci.. mai bine te dai destept, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!