Jump to content

DPF Delete


Northman
 Share

Postare recomandată

Salut. Detin de curand un Passat B6, motor BMP, 140 cp, 185000 km, cu DPF. La un scan cu vcds mi-a dat la incarcarea cu cenusa 76 grame. In momentul de fata masina functioneaza foarte bine. Intrebarea mea este urmatoarea, cam cat ma mai duce DPF pana va incepe sa imi faca probleme? Mentionez ca preponderent merg cu masina in oras, cu drumuri de ~5 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la reparat BMP cu dpf functional la incarcare 180 grame.Daca motorul functioneaza corect mai duce mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt raspuns. De ce am intrebat: mi s-a facut o oferta de remapare (crestere de 30 cp) + eliminare din soft DPF la un pret bun, dar parca nu as dori eliminarea lui (DPF) atat cat masina functioneaza ok. 

De aceea in momentul de fata sunt in dilema:

1. Sa fac doar remaparea si sa stau cu grija ca in cateva luni pica DPF-ul si apoi trebuie sa platesc din nou remap+elim DPF;

2. Sa fac acum si remap si eliminarea DPF?

Poate cei cu mai multa experienta in acest domeniu ma puteti ajuta cu niste sfaturi, varianta 1 sau 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eliminarea dpf-ului o sa-ti aduca multiple probleme: RAR,ITP,miros urat ,vajait in deccelerare,lag la turatii joase ......

Fum,consum de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la garajul meu au trecut suficiente masini cu problemele enumerate mai sus.Cateva le aveam in intretinere si inainte de anulare dpf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza si cum este facut softul..

Eu am EGR/DPF Off si nu-mi mananca mai mult ulei, nu miroase urat, ITP-ul l-am trecut cu brio fara nici o pila/relatie sau "atentie" si nici nu am lag mai mare decat aveam inainte de operatiune sau alte zgomote. 

Cat despre fum, da, este si normal sa-ti scoata odata ce ai facut DPF-off, dar scoate cand o calci serios, nu non stop, cum isi imagineaza unii.

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea DPF vine cu o problema, fum.

Daca se sparge DPF si se lasa an continuare pe masina scoate un sunet urat.

Eu am downpipe, sunet FOARTE frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius2606 Eu am remap cu DPF de la 16.000km si acum am 160.000, fara probleme. Masina merge inclusiv pe circuit destul de des. E totusi adevarat ca 185.000km la bord si mersul in oras nu ajuta. Daca ai un stil de mers corect (fara acceleratii de la ture joase), as risca varianta 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales varianta 1 si am pastrat DPF-ul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

  Am un prieten ce a cumparat doua T5, 4motion, unul cu motor defect(are apa in ulei, a fost schimbata odata pompa de apa) 2005, AXD motor, celalalt 2007 , BNZ motor.

Amandoua au 96 kw.Vrea sa puna motorul bun pe cealalta masina ptr ca arata mult mai bine caroseria.

Motorul mai nou are Dpf.Pe masina nu e posibil sa fie montat si dpf ptr ca sunt ceva diferente, asa ca trebuie fara Dpf.

Ptr ca in apropiere nu stiu pe nimeni care modifica softul ptr dpf off,  ma gandeam sa iau un cablu cu care sa copiez softul si sa il trimit cuiva care se ocupa cu asta.Sau toata unitatea motorului.

Ce ziceti ar merge?

Tot odata mai e de rezolvat si problema imobilizatorului, ori off ori aflarea codurilor.

Voi ce credeti ca e mai simplu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 17.11.2010 at 14:57, voinea a scris:

Si postand la obiect

Motoarele diesel sunt agreate si preferate de majoritatea romanilor pentru pentru performantele dar si economicitatea lor. Ele raman cele mai poluante motoare prin noxele eliberate in atmosfera, dieselurile producand de 3-5 ori mai multi oxizi de azot (NOx) si de peste 100 de ori mai multe particule nearse de motorina (fumul negru) fata de motoarele pe benzina.

Ultimele tehnologii diesel (common rail) si folosirea in aproape orice diesel moder a sistemului EGR (EXHAUS GAS RECIRCULATOR - valva de recirculare a gazelor de evacuare) a permis reducerea acesto cantitati de NOx si motorul diesel a ajuns sa fie catalogat EURO5. In motorul diesel amestecul motorina-aer atinge temperaturi de circa 450 grade celsius , mult mai mica decat in majoritatea motoarelor pe benzina (la benzina frecvent avem 900grade). O temperatura mai mica in camera de ardere face ca particulele cele mai fine sa nu fie arse , acestea ajungand in evacuare sa fie percepute ca un fum negru "de diesel" . Fiind foarte mici ele daca sunt inhalate de oameni se depun in plamani si aici discutam deja de alt aspect. Pe scurt sunt nocive si este bine pentru omenire sa nu mai le avem in traficul urban.

Astfel a fost nevoie sa fie inventat DPFul. DPFul poate fi comparat intr-un fel cu filtrul tigarilor. Acest filtru de particule (numit DPF la masinile nemtesti, FAP la cele frantuzesti) este compus dintr-u miez ceramic avand canale microscopice perforamte. Gazele de esapament patrund prin aceasta retea de canale si particulele se depun in ea. Periodic aceste depuneri trebuie arse pentru a se evita colmatarea DPFului. Metoda cea mai uzuala de a detecta aceasta umplere a filtrului de particule este prin montarea a doi senzori unul inainte si unul dupa DPF ,iar acesti senzori citesc presiunea gazelor. ECU (calculatorul de motor) stie cat e in mod normal aceasta diferenta de presiune si in momentul cand avem filtrul umplut partial sau maxim el decide ce e de facut (citit mai departe explicatiile)

Curatarea filtrului DPF numita si regenerare se poate face in doua feluri. Regenerare activa si regenerare pasiva.

La regenerarea pasiva, pentru cresterea temperaturii de ardere se utilizeaza un aditiv special ce se introduce in combustibil sau intr-un rezervor dedicat (cum era la primele modele de 2.0TDI montate pe passat 3bG din 2003) acest aditiv fiind comandat de catre calculatorul motor(ECU)la momentul stabilit pentru regenerare. Acest tip de regenerare nu a murit deoarece deja in statiile de alimentare din vest au inceput sa vanda aditiv adblue la bidoane de 5-10-20litri si deja pe noul model de VW SHARAN (dupa MY2011) exista rezervor dedicat acestui aditiv si soferul este obligat sa alimenteze periodic si acolo (dau mai multe inrormatii si despre acesta daca doriti)

Regenerarea activa se foloseste dupa anul 2005 la majoritatea dieselurilor dotate cu DPF. Aceasta se face pe baza de postinjectie. Tot calculatorul motor gestioneaza aceasta regenerare . Acesta decide sa activeze regenerarea ori de cate ori senzorii de presiune anunta ca avem un DPF colmatat.

Filtrele DPF ce folosesc postinjectia au teoretic o viata mult mai lunga decat cele ce regenereaza pasiv dar calitatea slaba a unor carburanti si mersul subturat si preponderent pe drumuri urbane si nationale (pe romaneste lipsa autostrazilor) fac ca regenerarea activa sa nu poata fi declansata de ECU , acesta avand nevoie de urmatorul scenariu . Mers constant de ceva minute, soferul sa nu foloseasca pedala de frana , regenerarea este declansata, dureaza cateva minute si a curatat "dopul" . In romania cum un asfel de scenariu nu se intampla frecvent (frana, acceleratie, frana , acceeleratie, lipsa autostrazi) masina ajunge sa aiba DPFul incarcat, becul de check engine aprins , iar cand umplerea depaseste un prag critic deja puterea motorului se limiteaza

Pentru scoaterea DPFului multi fac intai pasul de a sparge miezul ceramic . O alegere proasta daca nu si-au luat masuri sa discute cu un atelier unde se poate face reprogramarea calculatorului motor pentru a dezactiva din softul de management motor informatiile despre DPF, regenerare, erori dpf, postinjectie, limitatoare putere etc.

Atentie ca orice proprietar ce-si scoate DPFul de pe masina sa se pregateasca sa vada fum in spate. Din dieselul modern fara gram de fum (si am clienti ce au facut la noi tuning de peste 2 ani si inca ne mai face vizite de courtoasie se lauda cu lipsa fumului de pe tobele cromate) dupa eliminare DPF masina scoate fumul tipic oricarui diesel de acum 7-8-10 ani.

De ce accepta clientii sa-l scoata ? Pentru ca inlocuirea costa 1000-1500 chiar si 2000euro pe cand eliminarea din soft+fizica de pe masina se face intre 350 si 600euro in orice atelier.

Unele firme de tuning precum REVO, mmchip DKR ofera aceasta anulare chiar la un pret modic pe langa operatia de chiptuning (din ce am citit si eu)

Sper ca am dat suficiente informatii utile si va invit sa discutam mai multe in acest topic fara sa facem reclama mascata sau pe fata.

Am și eu o nelămurire.Am o Jetta cu motor de 2000 170 cai BMN și vreau să scot ceramica din el dar o să-l pun fizic gol la loc.Cum trebuie procedat?O resoftez înainte și după aceia îl pun gol sus că filtru meu deși l-am curățat la Alba tot nu mai merge nu se mai stinge becul in bord și este acum in limpede mode și nu o mai pot scoate.Astept răspuns va rog sunt disperat o am mașinăa ce 2 luni.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Salut. Aceeasi problema ca toata lumea. Passat B6, 2.0TDI  BMR 170cp cu 360.000km la bord. Acum un an am schimbat senzorul de temperatura de langa turbo fiind defect. Intre timp am reconditionat si turbina la baietii din Cluj. Masina consuma aprox 1 litru ulei / 5000km, multicel as spune, insa consumul de ulei este de cand am cumparat masina. Intrebarea este urmatoare: In conditiile in care iar am eroare de senzor de temp de langa turbina( P0546 Exahaust Gass Temperature Sensor Circuit High Bank 1), este indicat sa fac DPF off? In ideea sa nu mai imi dea batai de cap acel senzor de temp?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 12/11/2012 at 3:16 AM, dance4vw said:

Salut tuturor,

E prima mea postare. Fac asta pentru nopțile mele nedormite în care am citit pe forumuri din Romania și străinătate, pentru timpul și banii pierduți prin service-uri, pentru toți 'meșterii' cu aere de profesioniști din târa. Nu doresc la nimeni sa treacă prin ce-am trecut eu.

Acum doua luni am cumpărat un Passat 2.0 TDI CR , DPF - 110CP din anul 2009, 180.000km , adusa din Germania. Arata si mergea impecabil. Toate bune și frumoase la început.

Dupa 3-400 de km am realizat ca are o mare problema: CONSUMUL (undeva la 12-14% in realitate, iar pe computerul de bord arata 6%). Niciun bec aprins în bord, doar vedeam cu ochiul liber acul de la motorina cum scade și RANGE-ul din bc la fel. Alte simptome: după ce plecam după loc, turația nu mai revenea la 800rot/min, ci undeva la 980rot/min, ventilatoarele de la radiator pornite, iar evacuarea se încălzea excesiv (ca și cum as fi avut un cuptor sub mașina). Am făcut programare la service:

1. Porsche București Nord - Dupa ce le-am prezentat simptomele (cea mai importanta era CONSUMUL) mi-au facut : diagnoza( mașina n-avea nicio eroare), verificat scurgeri motorina (nu curgea deloc), mi-au băgat o la un test de noxe (a ieșit ok). Un domn Filip de la service mi-a explicat ca mașina mea nu are nimic, e perfecta din toate punctele de vedere, iar consumului este datorat traficului, greutății mari a mașinii, a stilului meu de condus etc. Toată abureala m-a costat in jur de 200 RON. Auzisem ca sunt incompetenți, dar n-o simțisem pe pielea mea.

Am mers mai departe cu căutatul problemei, dar și cu consumul de uriaș Am zis ca e problema de soft și m-am decis sa merg la niște băieți 'deștepți' sa verific dacă am softul original al mașinii (dacă n-a avut vreo tentativa de tuning) plus o diagnoza la o firma de tuning cu tradiție.

2. TCM Turbo . Dupa ce le-am prezentat simptomele (consum mare, evacuare incinsa excesiv, turatie crescuta, ambele ventilatoare de la radiator rămâneau pornite după ce opream motorul și scoteam cheia) domnilor Voinea si Bortun, aceștia mi-ai verificat softul (era cel original , iar in plus fusese adus la zi de cei de la PBN ). Am plecat cu mașina în teste cu laptopul conectat sa vedem ce-ar putea avea. Au recunoscut ca 'are ceva', dar nu știau ce. Mi-au zis ca se mai documentează și sa revin cu un telefon. Cost verificare soft+diagnoza = 50RON.

Nu și au dat seama ca filtrul meu de particule era în regenerare activa, pe postinjectie (chiar dacă nu aveam becul de la DPF aprins), in condițiile in care ei se considera 'specialiști' in DPF OFF , chiptuning .... De aici denota lipsa de cunoștințe in materie de filtre de particule. Multi de pe acest forum îl ridica în slavi pe acest domn Voinea. Eu însa îl aduc cu picioarele pe pământ și ii bat obrazul prezentându-i adevarul.

3. Tot în aceeași zi am apelat și la domnul Florin (din comunitatea vwforum). Cu programul de diagnoza vagcom am încercat fără succes sa regeneram în mers DPF-ul. S-a oprit la 0.8 grame , dar s-a încărcat la loc în câțiva km la 20-22g. Tot atunci am constatat ca EGR-ul stătea in permanenta blocat pe închis (am citit ulterior ca asa trebuie sa fie la regenerare). Cost tentativa regenerare =100RON

4. SEAT Ploiești. Seful de service credea ca e de la debitmetru, injectoare, nu știa cum funcționează DPF. In final a zis ca mașina n-are nimic.

5. Raiman Bosch Târgoviște - si-au dat seama ca este într o regenerare haotica, eram aproape siguri ca problema vine de la DPF. La sfatul lor am înlocuit senzorul diferențial de presiune al DPF, numit G450. Problema postinjectiei și a regenerării permanente a persistat. Au acceptat returnarea senzorului. Am plătit doar diagnoza și manopera schimbării senzorului. Cost aprox 100 RON

6. Cardinal Motors Ploiești Nu stiau de ce se regenereaza filtrul, din moment ce becul nu e aprins. Au regenerat-o pe loc, in mers, au readaptat senzori, clapete... etc. (Intre 18 si 24 g incarcare se regenereaza activ prin postinjectie fara ca vre-un bec sa se aprinda in bord) Au salvat log-urile. Mi-au zis ca revin ei cu un telefon cand au rezolvarea problemei. Nu m-au mai sunat, dar nici nu m-au pus sa platesc.

7. Beda Service Targoviste. La sfatul unui membru vwforum(domnul Ionut) am demontat filtrul si i-am dat 4 gauri in 'miezul' filtrului de jos in sus, intr-o zona in care nu erau senzori. Gaurile nu au afectat catalizatorul situat intr-o camera separata in partea superioara. Gaurile au fost date cu un burghiu vidia de 12, fara percutie. Tabla fitrului a fost penetrata cu un spiral normal. Dupa gaurire a fost suflat cu aer pentru a se elimina toata cenusa si rezidurile. Astupate gaurile cu o bucata de tabla sudata in argon, montat la loc filtrul. Cost = 300RON .

SURPRIZA : nu s-a aprins niciun bec in bord, dar la cativa km, cand a reinceput postinjectia a scos un fum negru spre albastru de o mare splendoare, ca la tractoare. Intre timp am descoperit ca atunci cand mai avea doar vreo 4-5 litri de motorina in rezervor nu mai intra pe regenerare (consum normal, fara fum). Cateva zile am mers 'pe rosu' cu motorina. Ii puneam doar cate 3-4 litri si mergea ok, intre timp s-a aprins si becul la DPF care imi spunea sa urmez instructiunile din manual.

8. TurboCHIP Bucuresti. Domnul Banu mi-a citit softul cu un program numit Byteshooter, l-a modificat astfel incat sa nu mai intre in regenerare(aici e tot secretul), l-a rescris, a resetat nivelul cenusei cu programul VAS ca si cum ar fi fost filtrul schimbat. Turatia a ramas la 800, ventilatoarele n-au mai pornit, consumul a revenit la normal (6%). Pret 300EUR

CONCLUZII DUPA DPF OFF:

Singurul dezavantaj sesizat este mirosul neplăcut la pornire.

Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum deloc.

Salut, 

Fix aceeasi problema o am si eu. Dupa nenumarate diagnoze, DPF curatat, G450 schimbat, regenerari fortate, doua pompe de apa auxiliare schimbate + timp pierdut, m-am decis sa ii fac DPF off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

 

Va salut. Am strabatut toate topicurile si nu gasesc o rezolvare. Poate a mai patit cineva. Am un passatb6 bmr 170 hp. De cand am cumparat masina fostul proprietar mi a spus ca are dpf off de acolo si mirosul foarte urat de motorina nearsa. Dupa am constatat ca masina la rece porneste ceva mai greut si iese fum albicios la fel cu mirosul acela de undeva din spatele motorului pe unde am vazut eu ca ar fi turbina si pe langa asta pana se incalzeste bine motorul daca accelerez mai blana imi da suturi in nas si se aude un fluierat puternic. In rest masina lucreaza ok cand s a incalzit nu mai da in nas doar daca ma oprec pe loc in relanti incepe acel fum si mirosul care pur si simplu m-a disperat. 

Masina este la mine de 1 an de acum si vreaj sa mentionez ca de 2 ori mi s a aprins in bord dpf si scrie Diesel Particle Filtre instructions. Si ma intreb cum ar fi posibil daca e dpf off? 

- uneori prin acel fum albicios se vede si putin albastru iar ulei nu mananca foarte mult adica am parcurs cam 10.000 km de cand o am si am completat pana in 100/150 grame si nivelul se pastreaza ok.

Pe tester vcds nu are nici o eroare. Iar toti mecanicii doar cat o vad si direct ma pun sa schimb injectoarele. Dar am si eu totusi un minim de cunostinte si masina ar trebuii sa porneasca mai greu la cald sau deloc si sa am fum negru in sarcina dar la cald porneste afert si in sarcina fum deloc. Iar consumul cel mai mic reusit de mine e 6. Masina e dsg.

Poate are cineva o idee. Ce ar putea fi? Pt ca as vrea sa rezolv problema si eventual as pune si dpf inapoi pt ca urmeaza sa plec le comunitate si n as vrea sa am probleme prin europa cu ea. 

Cer scuze pt tot romanul dar am preferat sa explic cu lux de amanunte poste face cineva legatura. Eventual revin cu video pornire / fluierat/ valori inj vcds etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are DPF OFF poti sa verifici fizic, carcasa o sa sune a "gol" si in functie de executie se vad urme de sudura.

 

Daca are DPF OFF si apare martor DPF inseamna ca cine a facut anularea din soft nu a facut o treaba buna.

Valorile la injectoare se pot verifica si dupa caz se pot reconditiona, nu neaparat inlocuit.

 

Poti pune inapoi DPF-ul dar posibil sa ai alte probleme si DPF-ul iti va mai da si altele, asta pe langa costuri.

Sfatul romanului pt verificare DPF OFF e sa verifici evacuarea, daca e neagra bine e DPF OFF, daca e oarecum curata e acolo (teoretic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam in aceeași situație am fost și eu,am reinstalat softul original al mașinii,montat un DPF sh (177000km) și acum este foarte bine făra dat în nas, fără mirosuri,fara fum.

Modificat de tudorct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ai avut aceeasi problema ca mine? si doar ai dat softul la loc original si alt dpf si nu mai ai probleme?

 

 

 

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare , poate cineva sa ma ajute cu un sfat , am pus facut o testare cu vcds  dupa ce am avut cateva reprize cand masian a scos fum in oras nu mult si am incarcare pe dpf 0% masina nu are nici o eroare functioneaza bine consum normal nu mananca ulei 265 mii km20220322_202649.thumb.jpg.f6c37375a585906417c287bc6f52cd40.jpg20220322_202202.thumb.jpg.3a3da1476d0ab0530eec9880ea293c8a.jpg

Modificat de PIVU81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Daca masina a scos fum,tind sa cred ca dpf-ul nu mai exista fizic pe masina(si presiunea diferentiala e parca mult prea mica).Baga deshtiu in teava de esapament,daca ai negreala pe el,dpf ul e topit/spart,sau nu mai este deloc.Parerea mea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 21.05.2015 at 23:28, voinea said:

1) tu ai tester sa-ti faci resetari periodice

2) nu te deranjeaza daca mergi constant un drum de 10-20-30km sa o apuce dorinta de regenerare (ca de merge constant fara frana si cu turatie perfecta si decide ea sa bage cateva mg/st pentru a curata filtrul ... cum o sa fie privita masina ta in acele momente de alti participanti la trafic nu vreau sa comentez)

3) DA chiar sunt motoare la care se ajunge sa creasca nivelul uleiului datorita motorinei ce ajunge in el. Si cat poti merge asa daca vezi ca ai peste maxim pe joja si sti ca e motorina unde nu trebuie ?

4) cazuri foarte fericite sunt si BMWurile unde se merge tot 10-20.000km pana sa aprinda avarie. Si daca ai un tester restezi si merge fara avarie alti 10-20.000km . Dar cu acel fum ocazional de regenerare.

5) motoarele cele mai noi (electronica EDC17) au solutie mai comoda de DPF OFF. Porniți/Opriți. Cand e OFF dispar si din diagnoza acele grupuri de DPF (deci nu ca sunt prezente si sunt in zero, ele nu mai sunt prezente in grupuri de masuratori). Generatiile vechi EDC16 si EDC15 (calculatoare din 2003->2008) necesita mult mai multa munca pentru a inchide DPFul si in general sunt masini ce au mers si mii de km cu DPF pe masina dar in avarie. Si atunci problemele sunt mult mai mari si dai si de o turbina cu paleti terminati de la suta de incercari de regenerare etc.

Nu as fi comentat deloc la ce ai scris dar ai folosit cuvantul inselatorii legat de aceasta dezactivare. E ca si cum ai spune ca ceara de la spalatorii e doar o inselatorii. Dar totusi e un proces ce se face si la spalatoriile tunel sau la cele manuale.

PS: incearca sa scoti litera k din cuvintele romanesti unde nu-si are locul. Nu-ti cere nimeni sa folosesti diacritice dar putin bun simt pentru ochii nostrii (in ambele posturi ai scris nimik)

Eu  am golf 2.0 tdi cfhc  cu filtrul activ [spalat ,curatat] si imi regenereaza la 200 km nu conteaza cum merg in localitate sau afara asta nu ar fi un deranj dar am scimbat uleiul recent  ,lam monitorizat si la  3 regenerari  a crescut nivelul in baia de ulei[era pe joa intere minim si maxim  acum e la maxim] cica e motorina din cauza regenerării.Acum ce sa inteleg ca daca il anulezi tot baga motorina in baie sau am interpretat gresit paregraful 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, imi poate oferi si mie cineva o informatie? Am un 2.0 de 136 CP, iar dupa dpf off mi-au crescut valorile la injectoare, la prima pornire, am pe injector 3, 1.3-1.2, injector 2, 0.6-0.7, 1 si 2 -0.3 -0.1, la cald in schimb, injectorul 2 are 1 si ceva si scade 3-ul la 0 si ceva. A fost eliminat doar partea de fagure de filtru, cel de catalizator rămânând pe masina iar la acceleratie brusca da putin fum negru. Cine a facut operatiunea a zis ca o sa mai scoata fum cateva zile pana se curata dar mi-e greu sa cred. Valorile la injectoare pana sa fac dpf off erau majoritatea 0.3 0.4 cu minus sau cu plus, egr ul este inlocuit anul trecut cu unul nou nici macar dezmembrări. Dupa dpf off am dat admisia si clapeta de accelerație jos si le-am curatat. 

Si inca o intrebare, de unde se poate achizitiona un catalizator universal, daca imi puteti oferi cateva linkuri ca sa vad cum arata va sunt recunoscător 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai facut dpf off ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!