Jump to content

DPF Delete


Northman
 Share

Postare recomandată

de ce a fost nevoie de resetarea nivelului de cenusa din filtru dupa DPF off ? DPF Off-ul s-a facut Ecu Safe style cu stergerea tabelei de erori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
JohnnyCiorobea

Salut...O problema am si eu cu DPF-ul motor BMP 2.0 TDI....De cand am schimbat axa  tacheti si cuzinetii au inceput regenerarile dese!!(IMI DA fum negru la pornire ceea ce nu-i normal)


dar NU SIMT NICI O DIFERENTA CAND IMI APARE IN BORD DPF-ul masina trage normal si nu simt ca-mi diminueaza puterea(pot tura masina pana la 4000rot/min)....Dupa 10 minute de mers in afara orasului in treapta a3a cu o viteza de 70-80km/k se stinge...


Am facut un test cu VCDS :


-injectoarele functioneaza in parametri aproape de valoare 0


-masina de la schimb la schimb nu mananc nici un gram de ulei ( 10000km revizie)


 


Cred ca voi opta pentru anularea lui...Ma poate sfatuii cineva daca este bine sau nu?A mai facut cineva DPF off??


 


Inca ceva cand se regenereaza imi da un fum colorat negru-alb -albastru...TOATE CULORILE


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Claudiu.Cristea

salut,

 

Eu am un vw passat cumparat de curand cu motor CBA si DPF.Zilele trecute fara sa se aprinda niciun martor in bord mi-a crescut consum pe loc de la 0.6 la 1.1 si imi cerea imi permanenta sa merg cu ea turata.

Vroiam sa te intreb cum pot sa vad valorile de incarcare si de CO2 ale dpf-ul ? doar cu vag ? sau e vreun meniu care pot sa il vad de display-ul masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai cu vag com/vdcs poti vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut. Saptamana trecuta am anulat filtrul de particule pe un VW Passat 3C 2.0TDI 125KW din 2006. Intrucat am cautat varianta locala cea mai ieftina, am gasit pe site-urile de anunturi (olx.ro) pe cineva care face acest lucru la un pret avantajos: 150euro modificare soft si resoftarea ECU si 300lei manopera ptr eliminarea fizica a DPF-ului. Toata operatia a durat aproximativ 2,5 h, rezultatul obtinut a fost unul partial satisfacator, martorul luminos din bord nu se mai aprinde, valorile senzorilor DPF-ului raman in parametrii normali de functionare, acestea citite pe tester in mers, masina trage mult mai bine decat inainte, s-a marit un pic zgomotul motorului (atat in interior cat si la exterior) si scoate relativ putin fum, tevile de evacuare de la esapament s-au inegrit si la accelerari bruste fumul este vizibil in exterior la iesire. Avand in vedere cele de mai sus, cum ar putea sa ma influenteze acest lucru la viitorul ITP, atata timp cat pe CIV este specificat faptul ca masina este dotata cu filtru de particule si sunt trecute si emisiile gr CO2 / km .

Am atasat si cateva imagini facute la service in timpul eliminarii DPF-ului.

 


Modificat de aliastefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca te opreste politia si iti face un test noxe cu niste aparate care le au ei si nu ies noxele cum trebuie poti sa-ti pierzi certificatul masinii...Ar mai fi niste lucruri de care am auzit cum sa "fentezi" putin ITP si anume sa bagi putina benzina in motorina(nu stiu sigur riscurile,depinde cantitatea care o bagi)...e pe forum acest subiect,cauta si citeste,sau alte metode poate exista.

Modificat de BazavanFlo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aliastefan poti sa pui un catalizator universal in loc la dpf (inclusiv catalizator sport daca doresti) sau un catalizator de la un 2.0 tdi non dpf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Dupa eliminarea fizica a DPF-ului si resoftare in ECU, la un Caravelle 2,5l 130 cp, motor BNZ,PD TDI din 2007,200 mii km(de care nu sunt sigur)4Motion, ce norma de ulei motor se recomanda? Nu stiu ce ulei a folosit cel care mi-a vandut masina! Modificarile le-a facut tot el! Inteleg ca atunci cand DPF-ul era valid si viabil trebuia folosit 50700 5w30! Dar acum? Un sfat , o parere mi-ar fi de ajutor,am masina de putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune la fel 5w30 50700 sau 5w40 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am facut facut si eu dpf off la o jetta 2.0 tdi bmn 170 cp dar doar fizic si vroiam sa stiu si eu daca se intampla ceva daca e dat jos doar fizic.Nu am nici o eroare acum in bord inainte de eliminare aveam.. masina nu se mai tura si eram in limp fum nu scoate.. un disel normal scoate mai mult fum ca a mea masina trage foarte bine chiar mai bine ca inainte consumul e la fel nu vad nici o problema si am facut si 10000 de km si nu mi sa aprins nimik pana acum in bord.nu stiu de ce dar am impresia ca dpf off din soft e doar o inselatorie....multi zic da dar masina o sa iti faca regenerare si o sa ai erori..eu nu cred pai de ce (parerea mea) pai daca dupa eliminare iti resetezi senzorul de presiune diferentiala el o sa creada tot mereu ca filtrul e nou acolo nu o sa mai creasca nici o presiune diferentiala si deci masina nu o sa mai intre in regenerare ca de aici intra in regenerare nuuu...Am 10000 de km facuti cu el dat jos doar fizic mai vad pe parcurs sa vedem ce se mai intampla nu vad ce probleme ar putea sa apara multi mint spunand se topesc pistoanele altii spun iti baga motorina in baie numai miniciuni spuse ca altii sa faca niste bani dupa necunoasterea altora...va rog sa comentati...va multumesc

Daca o sa am probleme o sa rescriu softul pana atunci talpa... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat o sa-ti dea o eroare deoarece nu mai ai diferenta de presiune,dar nu e bai,se poate rezolva cu 10 lei.Regenerare o sa-si mai faca la fiecare 1000 km dar la fel nu e nici o problema,.Treaba cu softarea........restul sunt mituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut 10000 de km si nu mia dat pana acum nimik

Regenerare nu am simtit sa isi mai faca nu mai sta turata in regenerare cum statea in spate nu am vazut fum mai mult daca intra in regenerare fumega mai mult imi arunca motorina pe toba

si fumega

Nu stiu mai merg 10000 (zecemii) de km sa vad dar nu cred ca o sa mai intre in regenerare ca eu inainte sa dau jos filtrul fizic am schimbat si resetat senzorul de presiune diferentiala....dar eu stiu...ce mai ramane de facut e sai pun un catalizator universal pe traseul de la tobe sa nu mai am miros...nu e asa puternic dar sa mai iasa si la itp cand o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1) tu ai tester sa-ti faci resetari periodice

2) nu te deranjeaza daca mergi constant un drum de 10-20-30km sa o apuce dorinta de regenerare (ca de mergi constant fara frana si cu turatie perfecta si decide ea sa bage cateva mg/st pentru a curata filtrul ... cum o sa fie privita masina ta in acele momente de alti participanti la trafic nu vreau sa comentez)

3) DA chiar sunt motoare la care se ajunge sa creasca nivelul uleiului datorita motorinei ce ajunge in el. Si cat poti merge asa daca vezi ca ai peste maxim pe joja si sti ca e motorina unde nu trebuie ?

4) cazuri foarte fericite sunt si BMWurile unde se merge tot 10-20.000km pana sa aprinda avarie. Si daca ai un tester restezi si merge fara avarie alti 10-20.000km . Dar cu acel fum ocazional de regenerare.

5) motoarele cele mai noi (electronica EDC17) au solutie mai comoda de DPF OFF. Switch ON/OFF. Cand e OFF dispar si din diagnoza acele grupuri de DPF (deci nu ca sunt prezente si sunt in zero, ele nu mai sunt prezente in grupuri de masuratori). Generatiile vechi EDC16 si EDC15 (calculatoare din 2003->2008) necesita mult mai multa munca pentru a inchide DPFul si in general sunt masini ce au mers si mii de km cu DPF pe masina dar in avarie. Si atunci problemele sunt mult mai mari si dai si de o turbina cu paleti terminati de la sute de incercari de regenerare etc.

Nu as fi comentat deloc la ce ai scris dar ai folosit cuvantul inselatorie legat de aceasta dezactivare. E ca si cum ai spune ca ceara de la spalatorie e doar o inselatorie. Dar totusi e un proces ce se face si la spalatoriile tunel sau la cele manuale.

PS: incearca sa scoti litera k din cuvintele romanesti unde nu-si are locul. Nu-ti cere nimeni sa folosesti diacritice dar putin bun simt pentru ochii nostrii (in ambele posturi ai scris nimik)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da domnul voinea am scos litera k din peisaj.....poate ma programezi si pe mine la un resoft de siemens 1.2 ppd...am inteles ca te ocupi cu asa ceva sper sa nu gresesc (sa nu cumva sa fie vorba de coincidenta de nume)

1..pana acum nu am resetat nimic niciodata

2..am mers si constant si in alt orice fel nu a intrat in regenerare si nici fum nu am vazut in spate doar miroase mai puternic dar cu un catalizator universal se rezolva.

3..motorina nu are de ce sa iti bage in ulei pentru ca surplusul de motorina se duce pe evacuare

4..eu doar am intrebat.. si chiar am scris mai sus ca toata lumea sa comenteze ca sa intelegem cum functioneaza dpf-ul asta si ce simptome sunt dupa eliminarea lui doar fizic fara software...atata tot nu am dat cu parul si nu am vrut sa supar pe nimeni

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

iahimmihai> discutam pe PM nu pe topic tehnic despre prestari servicii . Asa mi se pare corect

PS: da eu sunt Voinea ce se ocupa de chiptuning din 2003 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Dupa tot ce am citit pe net , revin cu o intrebare :

- Daca instalez un de-cat (down-pipe) in locul DPF-ului, ce voi face cu toate sondele care erau inainte montate pe dpf ?

 

Masina este o Skoda Superb , 2.0 TDI-PD , cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi un downpipe care are prinderile pt sonde si le pui inapoi e cel mai simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu vreau sa scap de ele. Fac down pipe custom. .. apoi dpf off din soft și țeavă inox în loc de dpf . . . Va curge fumul după mine cu duiumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da va scoate fum, poti sa pui un catalizator simplu sau unul sport cu celule mai putine. Tu ai intrebat ce vei face cu sondele nu cum sa scapi de ele

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La 1.6 tdi cr a făcut careva dpf off? Păreri?  Surprize? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut, nici o surpriza. Totul tine de cine-ti face procedura de DPF-Off. Eu am si EGR-Off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu DPF-ul, v-as ruga  sa ma ajutati cu o parere. 

Am masina intr-un service unde i-au schimbat sonda lambda, senzorul de temperatura de langa turbo fara rezultate.

Ma enerveaza atat de tare, incat sunt la un mic pas de DPF-off.

Spirala clipeste si am urmatoarea eroare:

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)

P0544 - 000 - Circuit Malfunction

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1

Reset counter: 255 Mileage: 181630 km

Time Indication:0

Date 2015.14.13

Time 14:24:13

 

Multumesc.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Recomandabil DPF OF, dar aveti grija cine a-l face.

Motoarele cu EGR nu au probleme la inspectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viliboy - daca senzorul a fost schimbat, verificati cablajul de la g235 la ECU

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!