Jump to content

2.0 TFSI problema pornire


Droghyyy
 Share

Postare recomandată

Gata, am vazut "etalonul". :P

Multumesc pentru filmulet.

Unde ai gasit informatiile postate mai sus (mentinerea presiunii)?

Pana una, alta, iata si o pornire normala de a mea tot la rece (dupa cum ziceam, nu imi face mereu problema asta):

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Droghyyy

    23

  • adyp2003

    21

  • steamroller

    8

  • anorganix

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

info sunt din ELSA WIN , acolo e detaliata procedura de verificare dar trebuie manometru si un adaptor cu robinet.

"non-return valve" este pe pompa , in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu trag concluzii pripite, dar am impresia ca motorul meu e pretentios la combustibil.

Ultimele 4 plinuri de benzina le-am facut din diverse locuri in mod special pentru a studia ceea ce am scris mai sus. Din fiecare loc am luat cea mai buna benzina a lor.

#1: de la Rompetrol de pe Virtutii --> pornire motor la rece extraordinar de proasta

#2: de la OMV din vale de la Grozavesti --> pornire mult mai buna, aproape normala mai mereu indiferent de temperatura (m-am ferit sa scriu asta initial deoarece credeam ca e doar placebo)

#3: de la Mol de pe Barbu Vacarescu --> pornire mai buna decat la Rompetrol, dar mai proasta decat la OMV; interesant a fost faptul ca am scos 13.25% fata de 13.8-14,3% exclusiv in oras (consum calculat cu metoda plin-plin)

#4: din nou de la OMV --> chiar acum o ora mi-a pornit masina nebanuit de bine la 7 grade Celsius. A invartit cu foarte putin mai mult decat in cazul unei porniri normale. Daca va intrebati ce inseamna pentru mine o pornire normala, va invit sa urmariti filmuletul postat de mine mai sus, denumit sugestiv.

Una peste alta, tare mi-e ca de acum incolo voi merge numai pe OMV.

Maine oricum schimb si bujiile si le pun pe cele cu iridiu, deci sper sa imi rezolve toate problemele.

Va tin la curent. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am rezolvat problema intre timp,am lasat sa treaca mai mult timp sa nu cumva sa fie doar o impresie,dar deja au trecut 7 zile si este o certitudine.

Pana acum 1 saptamana,mergeam pe benzina de la petrom de 95 si aveam acele probleme cu pornirea,in rest masina tragea bine,nu aveam probleme cu relantiul,era totul ok.

Am consumat-o pana am ajuns aproape de range 10-20,am facut plinul cu benzina tot de la petrom,dar 99+ din dr. Taberei,vis-a-vis de cafeneaua Tabiet,daca stiti zona.

Inca de a doua zi,masina a pornit la sfert,indiferent de temperatura,pana astazi inclusiv...(penultima pornire a fost vineri dupa-amiaza,iar ultima azi la orele 17:00),deci dupa 2 zile de repaus.

Ma bucur ca s-a rezolvat asa usor,asa ca va sfatuiesc pe toti sa incercati sa schmibati carburantul,eu bujiile le-am schimbat de curand,probleme cu bobinele nu am,ramanea doar pompa,dar acum m-am lamurit.

Multa bafta si voua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile azi. Nu ma pot pronunta daca masina merge mai bine, dar in mod cert mai prost nu.

Iata cateva poze cu bujiile stock la 30.000 km (erau niste Bosch F6KPP332S:

img4915e.th.jpgimg4918.th.jpgimg49260.th.jpgimg49280.th.jpg

img4933h.th.jpgimg4934t0.th.jpgimg49350.th.jpgimg4938s.th.jpg

img4939uk.th.jpgimg4942.th.jpgimg4949.th.jpgimg49510.th.jpg

img4953s.th.jpgimg4954j.th.jpg

Ce parere aveti, asta ar fi o uzura normala?

Din cate am inteles, ruginiul ala de pe ceramica de langa hexagon nu ar fi chiar ok, dar nici ceva tocmai rau nu ar fi. Ceva legat de tensiunea mare, bla, bla...

Electrodul ar parea ok, e caramiziu, dar buza inferioara a filetului bujiei e neagra de funingine...

Sa fi cauzat astea o parte din probleme?

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, oameni buni!

Ma intorc cu zambetul pe buze sa postez in acest topic. :)

Se pare ca am scapat de probleme o data cu schimbarea carburantului.

Atat Rompetrol Alto101 cat si Mol Evo nu sunt pentru motorul meu. E posibil sa fiu subiectiv si sa fie de fapt "botezat" combustibilul doar in statiile de unde alimentam eu, nu in toate statiile acelor companii. Pentru mine insa, acele companii nu mai exista. Voi merge cu OMV Carrera100, "ca pe vremuri", in urma cu doi ani. :)

Schimbarea bujiilor sunt aproape sigur ca nu a influentat cu nimic situatia, mai ales ca incepuse sa imi porneasca bine motorul dinainte sa schimb bujiile.

PS: Alegeti cu grija statia/compania de unde va adapati calutii! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, era cazul sa vina Moshul si pe la noi, doar vin sarbatorile. :)

Imi porneste super bine -4 grade cu gheata de 2 mm pe ea.

Sunt curios ce a facut si colegul nostru care a initiat topicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si scuzati absenta mea mai lunga :rolleyes: , mari descoperiri nu am facut si nici resolvari, ce am incercat si eu sa schimb benzina, dar cum in oras la mine nu am un OMV si nici nu am avut drum mai departe, am pus de la Petrom '99 dar momentan fara schimbari majore, mentionez ca am alimentat si de la OMV cu carera 100 mai multe plinuri doar ca nu mai retin cum facea masina la pornire, in schimb de ce surpriza am avut parte: acum cateva zile cand erau -5 grade :frigbaitata: afara, dimineata ma duc la masina pe la 8 , o descui, intru si dau la automat fara graba, lejer, doar stiam ca trebuie sa ma faca de rusine, si surpriza a luat-o la sfert parca mai bine decat ziua, cu benzina Petrom '95 si cu cativa litri in rezervor. Masina, din lipsa de un loc drept de parcare, am parcat-o cu ambele roti din partea soferului adica stanga pe o denivelare si masina statea inclinata spre partea dreapta. Uimit de rezultatul de dimineata, seara parchez masina tot acolo, alimentand intre timp,dimineata urmatoare o pornire usoara dar nu la fel ca si cea de o zi inainte,urmatoarele zile revenind problema. Oare ce io fi venit in dimineata aceea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, la mine inca nici o schibare, la voi sa rezolvat doar cu schimbarea benzinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a imbunatatit radical pornirea la rece doar din schimbarea carburantului.

Uneori mai are o urma de ezitare, dar din doua, trei "shuturi" cate aveam la pornire inainte dand in continuu la demaror, acum pot spune ca s-a redus la jumatate de "shut", in cazurile cele mai rele. :D

Per total sunt incantat de noile rezultate.

Am avut un big fail azi (mi-a pornit la a doua cheie) dupa ce am lasat masina in ger nepornita 3 zile, dar inca nu ma sperie asta.

Sa vedem cum va percuta in viitorul apropiat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu carburantul si astept rezultatele.Va tin la curent. Sa speram sa fie doar asta. Sarbatori fericite tuturor :santa: :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa stii ca nu am uitat de topic-ul asta. :)

Inca mai astept rezultate imbucuratoare si de la tine.

Eu unul sunt cel putin satisfacut de felul in care imi porneste motorul.

Foooaarte rar mi se pare ca invarte un pic mai mult decat normalul stocat in mintea mea. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva mai bine cu noua benzina. Dar se poate si mai bine :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine toate's roze si frumoase. Ma declar fericit (momentan). :)

Totusi, asa cum ziceau si unii dintre colegii nostri, ca ultima posibilitate ma gandeam sa schimb furtunaraiele conectate direct la filtrul de carburant.

De ce tocmai astea? Pai am dat cu greu timpul inapoi si mi-am amintit ca la prima revizie am vazut cum tragea mecanicul din greu cu un patent de unul din cele trei furtune conectate la filtru. Probabil era vreun idiot care nu stia sa deconecteze corect clema de siguranta din capatul furtunului. (Apropo, ghici de ce imi fac cu mana mea reviziile acum? :) )De aceea, ma gandeam ca poate nu mai etanseaza bine si ca ar fi un nou punct de plecare in incercarea de a rezolva mizeria asta.

M-am uitat pe etka si e vreo 40 Euro un furtun nou. Daca le iei pe toate trei, e cam usturator...

Oare nu merge sa vezi presiunea pe circuitul de alimentare de joasa presiune cu vag-com-ul atunci cand e oprit motorul? Eu am citit-o doar cu motorul pornit, deci nu ma pot pronunta. La Golf 4 vazusem niste informatii (nu mai stiu pe unde) care aratau a fi luate din ELSA si spunea ca dupa 10 minute de la amorsare, presiunea nu trebuie sa scada sub o anumita valoare. Parca a mai propus un coleg forumist testul asta cu cateva pagini in urma si zicea ca iti trebuie aparatura specializata, ceea ce inseamna ca exista posibilitatea sa dai banii de pomana, daca totul este in regula deja, dar nu stii asta inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine toate's roze si frumoase. Ma declar fericit (momentan). :)

eu as lasa-o in pace ,furtunele n-au ce sa aiba, daca aveau ceva curgea si mirosea a benzina tot timpu ! am avut un golf 1 care avea un furtun copt si mirosea a benzina tot timpu !

eventual le poti verifica data viitoare cand schimbi filtrul... parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat gresit mai sus. Vroiam sa zic ca aia urma sa incerc eu daca nu mi se rezolva problema asa de simplu, prin schimbarea carburantului. Ceea ce scrisesem era menit sa ii furnizeze noi idei lui Droghy. Cu toate ca nu stiu daca e valabila "teorema" furtunelor defecte. :P

Cat despre mine, ma voi linisti si nu voi mai zgandari masina, din moment ce i-a trecut tusea. :)

Deja am apucat sa fac niste screenshot-uri din ELSA cu verificarea mentinerii presiunii in circuitul de joasa, deci iata-le:

14870734.th.png63668331.th.png66085964.th.png

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema doar ca nu face tot timpul dar porneste greu doar la rece si cand e frig. Masina mea are 116000 km. La mine doar haleste ulei mult masina dar asta e alt topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si la multi bani pe anul asta :offtopic: , revenind la masina, porneste mult mai bine, zilele aste am sa fac si un mic filmulet sa vedeti si voi, totusi mai are probleme cand o apuca mai rar cei drept, prin februarie ii vine vremea de revizie si poate ii schimb si bujiile. Singura chestie la care ma duce gandul ca ar putea cauza asa ceva e pompa din rezervor si cu al ei sorb(supapa de sens), care ar putea scapa presiune peste noapte rezultand la o presiune mica dimineata respectiv si rateurile de la prima pornire, bineinteles ca benzina de la noi nici nu mai trebuie tratata ca si subiect. Ne ma-i auzim cu noutati. ;)

A, in legatura cu consumul de ulei , mie imi ia in jur de 1 - 1,5L la 10.000 km, tie cat iti ia de zici ca mananca mult?

Modificat de Droghyyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi ia cam 1-1.3L la 10.000km, iar Clydeman mi-a confirmat ca e la fel si in cazul lui. Sper sa nu se supere ca am scris in locul lui fara sa ii cer acordul. :)

Sincer, la cata benzina papa, cei 70 ron pe care ii dau pe uleiul de completare nu mi se par ceva de speriat, atata timp cat masina merge bine in rest. Mi se pare normal sa isi ceara "partea leului", mai ales ca ocazional imi place sa il aud cum coboara lin din 5-6k rpm pana spre 3k. Sunetul motorului mi se pare mult mai grozav decat cel al evacuarii. De aceea mi-am si inlaturat cu manuta mea air pipe-ul ala idiot, ca sa nu imi mai altereze timbrul vocal al motorului. :P

Gata cu OT in dreptul meu, m-am linistit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare la toti.

 

Ma bucur ca am dat peste acest topic care Droghyyy l-a pornit si in forumul de la skoda.

 

Aceeasi problema o am si eu. 100% identic la pornire. In plus....mai simt si intreruperi ale motorului la relanti dupa ce se incalzeste.  in special. Agata la 2-3-4 secunde, aleatoriu.

 

Schimbat, tipuri de benzina, bujii, bateria,.....si nimic.

 

Voi mai aveti ceva vesti?

 

Multumesc,

Paul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com-ul nu zice nimic? 
Eventual sa se uite si in campurile cu missfire, pe fiecare cilindru in parte. Nu e obligatoriu ca la missfire sa se aprinda check engine si sa ramana eroarea, dar poate cauza un mers neregulat.. Si de aici ar putea fi, bujii, bobine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eroarea e prima data cand o vad iar cu senzorul se tempeeatura sta cam asa, afara erau cam 25 grade iar motorul avea cam 30, problema a fost ca nu aveam leptopul la mine, era pe la ai mei acasa si a trebuit sa ma duc sa il iau si am mai lasat masina sa se raceasca vreo 5 ore. O sa mai incerc azi cu motorul nepornit sa vedem ce iese.

Si inca ceva , am gasit asta pe site la Ross-Tech pentru motoarele 2.0 TFSI:

Adaptation

Fuel Pump

Prerequisites:

Ignition ON

Engine ON

System voltage at least 11.0 V.

[select]

[01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Group 103

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch Ignition OFF.

si asta

Special Functions

Checking Fuel Pressure

Prerequisites:

Ignition ON

Engine ON (Idle)

System voltage at least 11.0 V.

Coolant Temperature at least 80 °C

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Group 103

[Go!]

Field 1: Fuel Pressure (Low), Specification: 2800...7200 mbar

Field 2: Fuel Pump Adaptation, Specification: -1000...+1000 %

Group 140

[Go!]

Field 3: Fuel Rail Pressure (High), Specification: 25.0...110.0 bar

Increase the Engine Speed while checking this value, the Pressure has to rise with the Engine Speed.

Group 230

[Go!]

Field 1: Specified Fuel Rail Pressure (High)

Field 2: Actual Fuel Rail Pressure (High), Specification: 25.0...110.0 bar

Field 3: Deviation between specified and actual fuel pressure, Specification: max. 5.0 bar

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Toate valorile sunt normale si in limite.

Reinvii acest topic cu o intrebare: unde ar fi problema daca in group 103, field 1 nu apare valoarea specificata de 2800...7200 mbar?

Am facut o diagnoza si la mine apar valori foarte mici, de genul 0-100..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
AlexA3QuattroSline

Salutare tuturor!

Eu mă confrunt cu problema asta de doi ani.... A găsit până la urmă cineva soluția?

Cu mulțumiri, Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!