Jump to content

2.0 TFSI problema pornire


Droghyyy
 Share

Postare recomandată

Am incercat dimineata asa cum a zis toni si nici o schimbare.Pun si un filmulet, warning unedited images :blah_:

Ma gandeam sa o pornesc dimineata prin partea dreapta pe la pasager fara sa mai deschid usa de la sofer, ar trebui sa faca mai urat decat de obicei daca ar fi pompa de joase nu credeti?

Daca dupa 10 ore isi pierde presiunea si nu mai deschid usa ca sa amorseze sar putea sa porneasca foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Droghyyy

    23

  • adyp2003

    21

  • steamroller

    8

  • anorganix

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu chinui masina degeaba, pompa trebuie amorsata la deschiderea usii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura l-ati verificat? Daca aveti Vag-com, cu motorul rece ar trebui sa indice aceeasi temperatura ca cea de afara. Poate si el sa faca probleme, mai ales la pornirea la rece.

Pompa de joasa presiune cum se aude cand puneti contactul? Bazaie rapid pentru un timp scurt sau are un bazait amarat care tine mai mult timp?

Droghyyy, poate reusesti sa faci un filmulet si cu pornirea la cald, vad ca esti specialist in filmulete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am sa verific senzorul, mai exact unde e in meniul vag-com-ului daca stii.Am sa pun si o pornirnire la cald ;) .

Iar cu bazitul pompei nu prea am pus seama pana acum si orcum deabea se aude trebuie sa fie liniste afara, dar stiam ca pompa face presiune sau porneste cand deschizi usa de la sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa o auzi mai bine daca scoti bancheta si capacul...

ar trebui sa poti vedea cu vag-ul presiunea benzinei. Filtrul de benzina ala de sub maisina e sigur cu regulator la 6,4 BAR ? la 60kKM ar fi trebuit sa il schimbi deja a doua oara !

cum a zis si tony verifica temperatura motorului citita la rece.

oricum o scanare ar putea arata eventualele probleme , m-as mira sa nu ai nici o eroare sau malfunction.

Si bujiile la 60K ar merge schimbate.

pana nu schimbi pe rand cate ceva nu o sa se rezolve. Oricum sunt multe componente care pot cauza problema...

eu as incerca si cu o baterie care se stie 100% ca e buna...

eventual spunene exact ce s-a schimbat pana acum la masina in astia 60K km.

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, masina are reviziile facute cam la 10.000-15.000 km, filtru cred ca e schimbat a 4 oara, bujiile inca nu le am schimbat, urmeaza,in legatura cu bateria am conectat o alta baterie de la o alta masina cu cabluri inainte de a o porni si nici o schibare, repet maisna porneste greu doar la prima cheie dupa o periada de timp nepornita, in rest porneste bine.De schimbat am mai schimbat cam follower cam acum 5.000 km, celalalt era rupt pe laterala sus.

Cu filtru de benzina nu inteleg ce zici de regulator, ar trebui sa aiba asa ceva in interior, e un Bosch OEM.

Am sa fac maine o scanare cu Vag-ul si mai vedem. Ultima oara nu aveam nici o eroare.

Modificat de Droghyyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , filtrul are in el regulator de presiune la 6,4 BAR dar daca zici ca e original atunci ar trebui sa fie ce trebuie.

am vazut in filmulet cum porneste , si a mea porneste mai greu fata de alte motoare dar asa a pornit de prima data si acum la fel face dar la tine se simte o problema e cam dublu timpul de pornire decat la a mea , parca se ineaca inainte sa o ia , asa mi se pare mie.

sunt curios care va fi pana la urma cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la 16 grade (temperatura indicata pe display-ul dintre ceasuri) mi-a pornit si mie greu pentru prima oara, deci masinile noastre se comporta fix la fel din clipa asta.

Referitor la ce a sugerat Toni, va trebui sa incerc si eu.

Mi-au sosit bujiile, insa nu am dinamometrica... Inca lucrez la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic sa o rezolvati inainte sa vina -20 :frigbaitata: si sa ne spuneti si noua ce ne paste mai incolo :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au sosit bujiile, insa nu am dinamometrica... Inca lucrez la asta...

Teoretic da, practic eu nu am vazut mecanic care sa foloseasca cheie dinamometrica la schimbarea bujiilor.

Eu le-am demontat/remontat folosind o cheie de bujii obisnuit, din supermarket. Ai doar grija la dimensiunea gaurii bujiilor, daca este mica sau mare (16mm sau 21mm din cate imi aduc aminte). Cel mai bine cred ca le schimbi cu motorul cald, o sa iasa mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati, doua filmulete si o scanare vag-com cu cateva eroari. Primul cu o pornire la cald

si al doilea cu o pornire ceva mai rece
. Si la eroari dupa cum urmeaza :

Address 01: Engine

Part No SW: 1Z0 907 115 A HW: 8P0 907 115 B

Component: 2.0l R4/4V TFSI 0040

Coding: 0203000318070160

Shop #: WSC 73430

1 Fault Found:

000010 - SAE - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response

P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 63505 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:35:35

Freeze Frame:

RPM: 1613 /min

Load: 23.1 %

Speed: 65.0 km/h

Temperature: 88.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Freeze Frame:

RPM: 1613 /min

Load: 23.1 %

Speed: 65.0 km/h

Temperature: 88.0°C

Temperature: 15.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 14.351 V

mie mi se pare ok senzorul de temp. arata normal temperatura la cald , ar trebui sa verifice si la rece inainte de a o porni.

in ultimele 2 filmulete porneste bine !

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e prima data cand o vad iar cu senzorul se tempeeatura sta cam asa, afara erau cam 25 grade iar motorul avea cam 30, problema a fost ca nu aveam leptopul la mine, era pe la ai mei acasa si a trebuit sa ma duc sa il iau si am mai lasat masina sa se raceasca vreo 5 ore. O sa mai incerc azi cu motorul nepornit sa vedem ce iese.

Si inca ceva , am gasit asta pe site la Ross-Tech pentru motoarele 2.0 TFSI:

Adaptation

Fuel Pump

Prerequisites:

Ignition ON

Engine ON

System voltage at least 11.0 V.

[select]

[01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Group 103

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch Ignition OFF.

si asta

Special Functions

Checking Fuel Pressure

Prerequisites:

Ignition ON

Engine ON (Idle)

System voltage at least 11.0 V.

Coolant Temperature at least 80 °C

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Group 103

[Go!]

Field 1: Fuel Pressure (Low), Specification: 2800...7200 mbar

Field 2: Fuel Pump Adaptation, Specification: -1000...+1000 %

Group 140

[Go!]

Field 3: Fuel Rail Pressure (High), Specification: 25.0...110.0 bar

Increase the Engine Speed while checking this value, the Pressure has to rise with the Engine Speed.

Group 230

[Go!]

Field 1: Specified Fuel Rail Pressure (High)

Field 2: Actual Fuel Rail Pressure (High), Specification: 25.0...110.0 bar

Field 3: Deviation between specified and actual fuel pressure, Specification: max. 5.0 bar

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Toate valorile sunt normale si in limite.

Modificat de Droghyyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din eroarea aia senzorul de pe axa de admisie pare sa creeze probleme, sper sa nu ma insel.

Cam-follower-ul tu ziceai ca era spart/crapat cand l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza cu temperatura motorului si cea de afara, referitor la senzorul de temperatura, cat despre cam follower revin cu o poza mai deseara si da intradevar era sarit o bucatzica din el dar era sus la margine acolo unde are inelul ala de matal.

post-18419-0-76184900-1289905883_thumb.j

Modificat de Droghyyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor, atasez si pozele cu cam follower.

post-18419-0-48108900-1289941696_thumb.j

post-18419-0-68752300-1289941703_thumb.j

post-18419-0-41960000-1289941710_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am inteles bine... Tu zici ca ai schimbat cam follower-ul la ~60k km si inca avea coating-ul cel negru (cel din zona de contact cu lobul axei cu came) aproape intact?

Destul de interesant... Iata cum arata al meu la numai 29k km: poze.

Intre timp am reusit sa imi surprind si eu motorul pornind greu si l-am filmat. Umblu de 3-4 zile cu aparatul foto dupa mine ca sa prind infractorul, dar pornea la sfert de fiecare data, i se facuse frica de bisturiu. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina eu nu o am de noua, am luat-o in ianuarie 2010 si avea 44.000 km,cu un schimb de consumabile scris in carte si inca unu doar vorbe :blah: ,iar la mine are deja doua schimburi de consumabile (ulei, filtre) si cam follower pe la 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai gasit ciobul desprins din cam follower-ul vechi?

Ar fi cam neplacut sa aterizeze inauntrul motorului... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar jumatate, din bucatica care lipsea, dar nu cred ca poate sa ajunga in motor sau cel putin la pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema o am si eu,ma regasesc in primele 2 filmulete :)

Pompa ar trebui amorsata la deschiderea usii cum ziceti voi SAU la punerea contactului,pentru ca in cazul meu switch`ul de la usa soferului nu functioneaza si nu incarca pompa,dar o face atunci cand pun contactul.

Vis-a-vis de filmarile alea 2 unde masina porneste corect e din cauza ca motorul era caldut. Mie dupa o pornire grea dimineata,daca o las 10 secunde sa mearga,o opresc...si-o pornesc iar,o ia la sfert.

Nici eu nu tind sa cred ca e din cauza bobinelor (s-ar fi simtit si in mers,mi-ar fi dat erori pe vag-com), bujiile sunt recent schimbate(de fostul proprietar) si aici s-ar putea sa fie buba,poate ca sunt reci si cum a venit deja frigul...

Senzorul de temperatura indica bine,verificat de mine cu vag-com.

Insa,ieri i-am facut iar o verificiare cu vag-com si mi-a zis mecanicu ca mi-a dat o eroare,nu mai tin minte exact codul,dar mi-a citit-o ca fiind de la baterie,exact asa s-a exprimat "asta e de la baterie" :-| se poate sa fie si asta cauza?ati incercat vreunu sa schimbati bateria?

Codul motor la a mea e BWA. Sa fie o problema comuna la BWA? sau voi aveti alte coduri?

Modificat de TeKa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , uite cum porneste a mea (BWA , oct 2007 la ~ 32K Km) nepornita de fix o saptamana , filmuletul e asa cum l-a facut tel. merge vizualizat cu quicktime si noka pc suite, daca nu va descurcati il modific cand ajung acasa , desera.

mie asa mi-a pornit totdeauna cand e rece motorul si a stat ceva vreme si niciodata nu a pornit mai greu de atat.

Video000.3gp

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim,dar topicul asta e facut pt cei cu probleme la pornire... :-|

Ontopic: astazi am incercat si eu sa o pornesc cum a sugerat Toni mai sus, fara sa tin contactul cateva secunde,i-am dat direct la automat si surpriza: a luat-o la sfert. O sa mai incerc si zilele urmatoare aceeasi varianta ca sa ma asigur ca n-a fost o intamplare.

Oricum,care ar fi cauza daca va merge fara sa mai tin contactul pus?pompa de injectie?

Modificat de TeKa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ca sa aveti cu ce compara... cred ca am urmarit topicul de la inceput si nu parea restrictionat doar pentru cei cu problema asta :blink: !

orice problema aparuta la BWA sau 2.0 Tfsi ma intereseaza , chiar astept sa vad cum se rezolva ! :icon_thumright:

cu cat trece mai mult timp de cand deschizi usa (cand pleaca pompa din rezervor pt cateva secunde) pana o pornesti o sa o ia mai greu pentru ca la punerea contactului pompa din rezervor nu mai porneste sau cel putin eu nu am auzit-o sa porneasca , decat dupa ce a pornit si motorul (posibil sa pornesca si la punerea conactului daca sta destul de mult de cand deschizi usa pana o pornesti x minute probabil).

"pompa de injectie" face presiune atat timp cat se invarte motorul este mecanica actionata de axa cu came

daca problema ar fi de la alimentarea cu carburant eu as verifica: "holding pressure"

Watch pressure drop on pressure gauge. After 10 minutes, pressure must not drop below 3.0 bar

Check non-return valve in fuel delivery unit.

sau as pune pompa din rezervor pe "contact" cum e si la alte masini si daca porneste mai bine insemana ca de acolo e buba , nu tine presiune de cand se opreste pompa pana pornesti motorul...

DAR avand in vedere ca doar rece face probleme as tinde sa cred ca daca problema e de la alimentarea cu carburant sunt sanse mai mari sa fie de la pompa mecanica pentru ca e direct influentata de temperatura motorului ! (presiunea mai mare facuta de cea din rezervor normal ca ar ajuta si de aia sa porneasca mai bine daca nu o lasi sa scada pornind-o cat mai repede)

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!