Jump to content

2.0 TFSI problema pornire


Droghyyy
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor, am o Octavia RS 2.0 TFSI din 2007 cu 65.000 km si am o problema cu pornirea in special dimineata sau dupa ce sta mai mult de 12 ore nepornita, doar la prima pornire se manifesta.

Cand dau sa pornesc se roteste in gol de cateva ori inainte sa porneasca , atasez doua filmulete:

,
sa vedeti despre ce vorbesc ,in al doilea filmulet porneste mai greu.

Daca aveti vreo opinie nu ezitati sa o ziceti.

Si merci Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Droghyyy

    23

  • adyp2003

    21

  • steamroller

    8

  • anorganix

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

iar apoi fisele ;)

bafta

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, daca las masina neclintita 12 ore si e frig afara (sub 10 grade Celsius), imi invarte vreo 2-3 secunde pana o ia.

La fel ca in filmuletul tau mi se intampla si mie: aproape ca ia vreo 400 de ture din electromotor pana sa vezi ca porneste. Daca ar fi pornit normal/repede, nu mai vedeai tot spectacolul acului de la turometru in acest timp tranzitoriu.

O sa schimb bujiile in viitorul apropiat si mai vedem...

Initial mi se cutremura masina cand o porneam, dar am fost la garantie si mi-au schimbat un senzor de presiune (low fuel pressure sensor de la pompa de inalta presiune de benzina) si s-a mai ameliorat. Adica, acum nu mi se mai zguduie motorul la pornire, dar tot invarte mult cand e foarte frig afara si e nepornita de ceva timp.

De la bobine nu cred ca e, intrucat imi scanez periodic masina si nu am avut niciodata vreun missfire.

Cat despre fisele de la bujii, nu prea imi dau seama cum ar afecta pornirea, deoarece si colegul de mai sus se vaita de pornirile greoaie intampinate dimineata, adica exact ca mine, pe timp de frig. Cand e cald afara, porneste perfect.

Am incercat sa schimb statia de unde alimentez, dar fara vreun rezultat notabil. As fi zis ca imi porneste o idee mai usor dimineata cu Carrera100 decat cu Alto101, dar sunt aproape sigur ca e doar placebo, si ca de fapt e la fel de proasta (sau buna, depinde din ce sens priviti :D ).

Am incercat sa pun contactul de 3 ori inainte sa pornesc motorul, in eventualitatea ca as avea vreo problema cu pompa de inalta presiune, dar degeaba.

Un tip din SUA s-a tot plimbat cu masina prin service pentru mizeria asta si nereusind sa i-o repare dupa ce a schimbat juma' de masina, le-a cerut banii inapoi si si-a luat alta. Deci, nu mi-ar fi mare mirarea ca dupa schimbarea bujiilor sa nu observ nimic de bine.

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati bujiile. A venit vremea mai rece si ar merge sa puneti unele noi, stock. In vremea calda eu folosesc DENSO sau NGK. Acum voi trece pe cele Bosch, OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru sfat, Kostas.

Eu deja mi-am comandat niste Denso IK20, adica heat range = stock.

Imi sugerezi totusi sa utilizez Bosch OEM (parca sunt cu platina) pentru a vindeca buba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, masina nu face doar la frig asa ,se accentueeaza ce e drept la frig dar nu exagerat, iar ce zicea colegul adyp2003 cu punerea contactului de mai multe ori inainte de a o porni, la mine se observa o pornire mai usoara dar nu ca atunci cand e cald motorul.

Eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de inalte , sa scape presiunea in timp.Nu as merge pe bujii sau fise,nu as vedea neaparat legatura avand in vedere ca in restul timpului imi porneste la sfert.Asta e doar parerea mea (no offens :huh: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa pun contactul de 3 ori inainte sa pornesc motorul, in eventualitatea ca as avea vreo problema cu pompa de inalta presiune, dar degeaba.

Aici cred ca este ceva gresit. Pompa de inalta presiune, nu se alimenteaza la punerea contactului; poate ai vrut sa spui, pompa de joasa presiune. Pompa de inalta presiune, nu este actionata de axul cu came? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, ai dreptate. Multumesc pentru corectare. Nu ai inalta presiune pana nu intra electromotorul ca sa urneasca axa cu came de pe admisie.

Si am mai comis o greseala: pompa de joasa presiune e activata de deschiderea usii soferului, tocmai ce am verificat in ELSA.

Nu stiu daca e activata si de punerea contactului...

PS: Cand mai prind o dimineata racoroasa, voi incerca sa fac ping-pong cu usa de cateva ori si abia apoi sa dau la cheie. Insa asta mi-ar evidentia o posibila defectiune la pompa din rezervor, nu si la cea de inalta presiune. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, problema voastra sigur este de la una din urmatoarele piese: bujii, bobine de inductie, filtru de benzina, MAF.

Daca astea sunt in regula, masina va porni bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina l-am schimbat in urma cu 1100km si am pus Mann in loc de UFI, iar problema tot nu a fost remediata. Crezi ca ar fi posibil sa nu imi amorseze bine pompa din rezervor?

Bujiile le voi schimba in urmatoarele doua saptamani si daca nici astea nu fac diferenta, atunci e cam neplacut, intrucat MAF-ul si setul de bobine nu sunt tocmai ieftine.

Daca se va ajunge la bobine, voi incerca sa le iau din State, acolo fiind 19$ bucata, iar la noi fiind 190ron la reprezentanta. Chiar si cu 150 ron din alte magazine locale, tot merita sa platesc shipping-ul de la ECS si sa imi iau si alte jucarii de la ei.

Cat despre MAF, ai idee daca e genul de piesa care se inlocuieste sau putem incerca sa il curatam in prima instanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai usor e sa incerci cu un MAF care stii ca e bun, daca ai un cunoscut cu 2.0 TFSI, iar de curatat cred ca poti incerca cu alcool izopropilic.

Pompa de joase are uneori tendinta sa se uzeze in timp si sa lucreze la 4-5 bari in loc de 6, insa as zice sa o verifici abia dupa ce le testezi pe celelalte (bujii + bobine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cum zici tu si ar fi una din astea : bujii , bobina de inductie , filtu(nu as crede), Maf , nu ar trebui sa porneasca greu la fiecare pornire?

Pe cand eu intampin chestia asta doar la prima pornire, dupa o lunga perioada de timp nepornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am facut niste recomandari, acum nu ramane decat sa le iei pe incercate.

PS: vreo eroare pe VCDS apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am avut niciodata vreo eroare care sa aiba legatura cu ce patesc acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana atsta am sa incerc cu bujiile si mai vedem dupa asta. Nici eu nu am vreo eroare.

Mie imi sata gandul mai mult la alimentare si la vreun senzor ceva , dar e doar parerea mea.

Anorganix nu te supara, toate sfaturile si parerile sunt bineveite. Ce spun eu sunt doar pareri personale din mica mea cunostinta mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de suparare, stai linistit... doar ne ajutam intre noi, corect? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit problema , controlarul de la pomba de benzina din rezervor care e fabricat in Romania :lol: am pus si o poza ,scuzati calitatea . Just kidding :blah_: :offtopic:

Mam uitat pe la filtu ,furtune de alimentare ,pompa poate dau de ceva si in loc am gasit un lucru romanesc in Skoda.

Ma gandeam sa dau pompa de joase jos si sa o curat sa vad daca rezolv ceva.Ce ziceti?

post-18419-0-70514600-1289499369_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat putin cu Ady ieri de problema asta si mi-a mai venit o idee de dimineata.

Daca dai direct la automat fara sa lasi sa se stinga toate beculetele cum porneste?

Eu tind spre o problema de alimentare, bujiile si bobinele ar trebui sa faca tot timpul probleme si nu doar la pornire ci si in mers. Ady zicea ca nu are astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus seama , dar maine dimineata am sa incerc , eventual fac si un filmulet ceva.

In schimb un prieten mi a recomandat sa dau busonul da la rezervor jos inainte de a porni pentru a nu mai fi vid in rezervor, lucru care am incercat dimineata si din punctul meu de veder a pornit mai usor . Eu ma gandesc sa nu fie pompa din rezervor eventual sorbul de acolo care pierde presiunea peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si eu testul propus de Toni cand voi prinde o dimineata mai racoroasa si voi reveni cu rezultatele.

Poate chiar o fi ceva pe la pompa din rezervor...

Sa va povestesc un lucru interesant... Cand mi-am schimbat cam follower-ul in urma cu vreo doua saptamani, lasasem masina peste noapte in ideea ca se va depresuriza nitel, ca sa nu imi sara benzina prin tot compartimentul motor cand urma sa o depresurizez pe la valva dedicata.

Am scos si borna de la baterie (deschis geamuri din telecomanda, deschis capota fara sa deschid portiera soferului) ca sa nu se amorseze pompa la deschiderea portierei soferului.

Si surpriza: cand sa apas cu surubelnita pe ventilul de la valva, nu s-a intamplat nimic... Nici pic de presiune acumulata (nici un fas auzit), nici o picatura de benzina scursa. Pe conducta de alimentare cu benzina a pompei de inalta presiune (deci furtunul dinspre circuitul de joasa presiune) totusi mi-a curs carburant pe carpa, deci nu era uscata conducta. Dar departe de a mai avea pic de presiune dupa vreo 16-17 ore de stat neclintita in parcare.

Nu stiu daca are vreo legatura cu patania descrisa in acest topic, dar am zis ca poate, poate...

Oricum, e tare ciudat ca imi porneste greu motorul doar atunci cand e frig afara...

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg adyp2003 ca tie iti porneste greu doar cand e rece afara? Ca mie imi face tot timpul , dar mai accentuat cand e race.

Maine dimineata am sa fac o incercare sa dau din prima la automat sa vad ce se intampla ceva si mai vedem. Eventual cum ziceam sa curat pompa de joase si eventual rezervorul poate e de la impuritati ca din alea nu ducem lipsa pe la benzinariile noastre si nici de apa prin benzina.

All the best for all of you. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ai inteles bine.

Mie imi face doar cand e frig.

Si din ce am observat in filmuletele tale, tie iti porneste ceva mai greu decat mie, dar diferenta nu e chiar asa de mare.

Poate a ta e intr-o stare mai accentuata, iar a mea e pe aceeasi traiectorie, dar mai in spate... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti doresc sa nu ma ajungi, ca e enervant si te simti ca si cum ai avea dacie , mai lipseste spreiul si faclia la pornire(daca stii de ce vorbesc).:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!