Jump to content

Discuri de frana mai mari - imbunatatesc franarea?


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

Deci ce ai facut pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Borisake

    33

  • ninu

    15

  • C o s m i n

    11

  • Megatron

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

hangyouridols

Recent am facut rocada de la etrieri Lukas pt discuri de 280mm la Ate cu 288mm;la mine etrierii erau construiti in fuzeta,asa ca mi-au trebuit:planetarele,etrierii,portetrierii si cu bratul pe care vin acestia.Totul a fost plug and play,au fost luate de pe un passat tdi si puse pe un audi a4 b5 din 96.Am folosit discuri Ate cu placute Ferodo premier mogul,incomparabil cum sunt franele acum,mai brutale si mai "sensibile";atasez o poza cu diferenta intre planetare

post-30690-1277045793_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun transplantul si pacientul ce zice acum ca s-a vindecat. Ii place?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata de lucru si atatea modificari .. pt ce ? nu erai multumit de alea stock ? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca vroia ceva mai mult.

Pt ce? Pt pasiune, nu o au toti, se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
hangyouridols
atata de lucru si atatea modificari .. pt ce ? nu erai multumit de alea stock ? :)

Daca te uitai la semnatura mea,vedeai ca am modificari destul de serioase la motor,deci imi trebuie si frani mai bune,cele de 280mm nemaifacand fata.Ca si costuri,f ieftin:am dat pe planetare,etrieri cu tot tacamul 70lire,2 burdufuri cap planetara parca 20lire,discuri ATE 82lire,placute Ferodo 30lire parca.Dupa cum vezi,ca si pret n-am iesit scump deloc.Borisake,sunt happy,acum simt ca am frani,acestea fiind mult mai sensibile si violente,reusind un echilibru destul de bun dintre puterea motorului si frani.

post-30690-1278572851_thumb.jpg

post-30690-1278572874_thumb.jpg

post-30690-1278572909_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au experimentat placute ferodo performance ds 2500 cu discuri originale,cum se comporta? Din ce am citit pe alte forumuri, cam "fluiera" plcutele astea in combinatie cu discurile originale. Ar trebui sa iau niste discuri mai dure sau merg si astea originale?Nu vreau sa fie placutele prea dure pt discurile originale,ca altfel imi mananca discurile. Deci nu stiu daca sa imi iau discuri Brembo ,Zimmerman sau OEM...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Multi au mers pe varianta ATE POWER DISK+FERODO DS 2500 si sunt f multumiti si cica nici nu scartaie,dar la rece nu sunt la fel de eficiente ca cele stock;ma gandesc cum o fi iarna la -15grade cu ele...Eu am vrut sa merg pe varianta ATE POWER DISCK+FERODO PREMIER MOGUL,adica discuri dure+placute stok,chiar daca mi-ar fi mancat mai repede placutele,dar as fi eliminat problema eventualului scartait(nu suport sa scartaie) si franarea la rece,dar din pacate nu am gasit decat pe comanda discurile,asa ca am zis pas.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine faci invers, un disc OEM si o placuta buna pt ca aia este baza, placuta.

Mie imi scartie la cald si daca va montati DS2500 sa nu va asteptati sa aveti frane iarna. Cine are DS2500 vara, sigur iarna merge cu ceva OEM. :lol: Vezi Fusco, pe el il stiu utilizator de DS2500. Eu merg si vara si iarna cu DS Performance si sunt ok si iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pai asta inseamna sa ai 2seturi de discuri si placute,unul de vara,altul de iarna;din ce zici tu,imi confirmi ceea ce banuiam cu franele sport iarna.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar placute OEM si totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia este ca deja am luat placutele, si am citit prea tarziu ca o sa scartaie,ca altfel nu le mai luam...si eu sunt maniac cu zgomotele. Nu le-am luat originale pt ca ma ajungeau 200 de euro ,iar pe ds 2500 am dat doar 100 si un pic,si am crezut ca o sa fie mai bune decat astea stock... desi inca nu stiu exact pentru ca nu le-am montat,oricum astea stock musca extraordinar si nu au scartait niciodata.Ate power disc nu imi plac ca aspect ,ori simple ori perforate... Probabil o sa le montez pe discurile astea originale,sa vad daca scartaie.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, ma tenteaza si pe mine sa fac trecerea de la 288 mm la 312 mm. Intrebarea mea este daca port-etrierul de B5.5 2.5 TDI este identic cu cel de B5 2.5 TDI, ca sa stiu ce sa caut pe la dezmembrari. Si cat ar merita sa dau pe ei, sh ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe siturile producatorilor (ATE, LUCAS, TRW). Au cataloage destul de complexe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am gasit la dezmembrari discuri de 312 mm si port-etrierele aferente la 300 RON. Tipul zice ca sunt OEM, dar fiindca masina a stat in ploaie, discurile sunt foarte ruginite.

Intrebarea mea este, merita sa le cumpar, mai pot fi curatate si utilizate ? Am atasat niste poze sa va dati cu parerea ... Multumesc

post-23332-0-53534600-1295944030_thumb.j

post-23332-0-24631100-1295944042_thumb.j

post-23332-0-47174300-1295944063_thumb.j

post-23332-0-55564000-1295944096_thumb.j

post-23332-0-72577700-1295944123_thumb.j

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile par ok, vezi grosimea lor sa nu fie sub limita, adica sa fie uzate, si inca o problema sa nu cumva sa fie ovalizate sau ceva, aia nu ai cum sa iti dai seama numai dupa ce le-ai montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai trebuie sa ai jante de cel putin 16, pentru ca cele de 15 nu vor intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut crezi ca imi poti face rost de codul ptr suporti de etrieri de 312 mm ptr passat b5.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pos/Part Number/Name/Remarks/Qty/Model

disc brake ATE PR-1LT

brake caliper

caliper carrier with

pad retaining pin

brake disc (ventilated) 312X25MM

1 4B0 615 123 brake caliper left 1

(1) 4B0 615 124 brake caliper right 1

2 4B0 615 125 A caliper carrier with pad retaining pin 2

3 251 615 219 guide pin 4

4 4A0 615 269 retaining spring 2

5 1K0 615 273 A bleeder valve M10X1X29MM 2

6 211 611 483 dust cap 2

7 4B0 615 301 C brake disc (ventilated) 312X25 5/112 2

(8) 8D0 615 311 G splash shield for brake disc left 1

(8) 8D0 615 312 G splash shield for brake disc right 1

9 + N 905 293 01 screw, hex. hd. M6X10 4

12 N 907 085 02 self-locking screw M12X1,50X35 4

(14) 4B0 698 151 J 1 set of brake pads with wear indicator for discbrakes

15 4D0 698 647 1 set of guide bushings 2

16 4A0 698 471 set of seals for piston housing 2

17 G 000 650 lubricating paste 100G X

18 G 052 150 A2 lithium-grease 180G X

- 4B0 615 133 F bracket left 1

- 4B0 615 134 F bracket right 1

- 8D0 611 721 D brake line left 1

- 8D0 611 722 D brake line right 1

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suport etrier frana / disc 312 mm

Passat 4B0 615 215 A

A4 4B0 615 215 C

Golf 1J0 615 125 A

TT 1J0 615 125

:Driver:

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut

Am facut si eu trecerea de la discuri de 288mm la 312mm si treaba e buna, a mers ca pe roate.

Prima data am citit topicul cu mult entuziasm pentu ca am avut un A6 2.5 180cp cu discuri de 312mm si dupa ce l-am vandut si am luat passatu din semnatura am simtit diferenta de frana; passatu avea frana mai slaba... Lamurit de acest topic, am cautat pe la magazine suportii de etrier necesari si am reusit sa aflu dupa codul dat de Mad Cow amandoi suporti la 700RON si tablitele protectoare la 150RON amandoua. M-am cam speriat de pret, dar apoi mi-a venit ideea sa caut si eu la dezmenbrari, idee buna pt ca am reusit sa gasesc amandoi suportii si tablitele protectoare la pretul de 100RON, pe un A6 Allroad. Incantat de economie mi-am si comandat discurile Brembo MAX de 312mm cu 126EURO si placute ATE cu 40EURO. Din nefericire site-ul pe care am comandat mi-a trimis cu intarziere doar placutele, si discurile... NU, pentru ca nu aveau pe stoc. Frustrat, pentru ca nu mai aveam rabdare am comandat aceleasi discuri pe alt site la pretul de 153EURO si ca sa vedeti au ajuns mai repede ca placutele ATE comandate pe primul site.

Sambata, cand au ajuns discurile parca eram un copil... nu mi le mai puteam lua din fata. Asa ca am decis sa nu mai astept pana luni cand o sa imi vina placutele ATE, ci o sa pun "vechile" placute Bosch care aveau 4500km pe discurile Bosch, tot noi, montate acum vreo doua luni. Din pacate inca nu descoperisem acest topic. Deci am plecat in parcare si intr-o ora am facut schimbul pe amandoua partile. Totul a decurs bine doar ca tablitele de protectie sunt aceleasi si pe 312mm si pe 288mm deci nu trebuie schimbate.

Deocamdata diferenta este doar vizuala, pt ca franele... nu prea prind pana o sa se rodeze discurile. Cand spun vizuala ma refer la faptul ca se vad discurile mai mari in jantele de 17.

Toata afacerea m-a costat cam 220EURO pt ca manopera a fost facuta de mine. Am ramas cu o pereche de discuri Bosch noi(4-4500km),un set de placute ATE noi-noute, suporti de etrier originali ai masinii si tablitele de protectie Allroad. Astept sa se rodeze ca sa va pot impartii parerile si observatiile mele despre transplant.

Am facut si cateva poze cu diferenta de marime a discurilor dar nu stiu sa le pun in post.... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru cei care vor sa-si faca up-grade de la 288 la 312 atasez niste poze cu ceva repere deoarece codurile din etka nu sunt trecute pe port etrieri iar prin dezmembrari acestia nu se gasesc mereu pe masini. Ala negru este pt 312 iar celalalt pt 288.

Mie maine imi vin discurile si ma apuc si eu de montat.

http://s1220.photobucket.com/albums/dd457/pavy2010/Port%20etrieri/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre discuri pe care nu le-am montat inca deoarece vreau sa schimb si lichidul de frana si inca nu m-am hotarat intre motul si liqui moly, ambele dot 5.1

post-53989-0-76263500-1319294133_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ziceam in postul 121 ca o sa vin cu pareri si observatii.

Deci prima parere esta ca merita facuta trecerea de la discuri de 288mm la 312mm. Eu mi-am cumparat discurile Brembo MAX, dar poate ca trebuia sa le cumpar pe cele OEM.

Explic: la prima si a doua franare, chiar dupa ce pornesc masina, am impresia ca franele nu prind, din cauza discurilor mai sportive care sunt inca reci. Asta este un mic minus. Pe de alta parte, cand discurile se incalzesc, franele sunt mult mai reactive ca inainte de upgrade, si cateodata am impresia ca am apasat prea tare pe pedala.

La franare intensiva (testat), gen 140km/h - 30km/h nu exista senzatia de oboseala a franelor, ci pur si simplu franeaza, accelerez din nou si franez si masina franeaza cu aceeasi putere. Asta se datoreaza striatiilor de pe discuri. In clipa de fata, daca este ceva bun pe masina mea, cu siguranta este frana :icon_thumleft:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

mati bagat in boala si pe mine

am sa fac si eu modificareaasta, atata doar ca am o absesie si cu spatele

am impresia ca patinez mult cu fata deci vreau si pe spate eficienta marita

ce parere aveti de siteul asta,http://www.coastadeest.ro/discuri_frana.php?idcateg=14 a mai comandat cineva ceva sau

daca stiti altceva va rog sugestii de unde iau placute discuri si furtune

ca restul am sa iau de pe srot???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!