Jump to content

Ambreiaj OEM (Dual Mass Flywheel) VS AM (Single Mass Flywheel)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

Perfect. Am comandat kit-ul complet de DMF + disc de ambreiaj + placa de presiune, rulment de la Sachs. Cu manopera cu tot...2400 Ron. Multumesc de indrumari. 

 

Drumuri bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy.

Din experienta mea, si a celor schimbate la altii stiu ca"nu aberez".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a tinut 170 de mii volant luk. Tot luk am pus si acum la schimbare. DMF

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La masina din semnatura fostul proprietar a facut conversia de la DMF la SMF(nu stiu marca). Deranjant pentru mine sint cateva aspecte:

-la plecarea de pe loc apar trepidatii si smucituri;

-in mers la turatie constanta apar iarasi niste smucituri(suturi) iar in frana de motor viteza se reduce la fel;

-uneori intra greu in treapta 1;

-sunetul motorului mai accentuat dar asta nu este o problema atata timp cat restul e ok;

 

Ce pot sa afirm este ca aceste probleme vin de la ambreiaj deoarece orice altceva a fost verificat, rasverificat si schimbat. Intentionez sa schimb doar kit-ul de ambreiaj cu unul Sachs 3000 332 001 care printre altele este echiparea de fabrica a Skoda Octavia I 90 CP dar nu inainte de a ma convinge ca iau decizia corecta...

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy.

Din experienta mea, si a celor schimbate la altii stiu ca"nu aberez".

@Romytaxy, stiu ca nu aberezi si nu vreau sa zic asta, ci doar iti zic cazul meu. Si...intradevar: kit-ul DMF de pe masina era cel original...Doar ca intre timp devenise un fel de SMF (un DMF cu masele sudate intre ele) care a trebuit taiat cu flexul pentru a putea fi scos de pe masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rdn, ai probleme cu placa de presiune a ambreiajului.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolfin,

Din cauza placii se simt acele suturi? Gandul meu era mai mult la arcurile de pe discul de ambreiaj care probabil s-au slabit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am explicat, intra greu in viteza 1 din cauza placii de presiune (nu declupleaza complet), iar "suturile"sunt din cauza uzurii neuniforme a discului de ambreiaj, n-a fost apasat uniform de placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in sarcina masina intra intr-o oarecare rezonanta asa ca in scurt timp voi inlocui kitul de ambreiaj cu unul Sachs SMF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand DMF, asa cum a fost gandit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan pe masina e SMF si in afara de cele enumerate mai sus ma declar multumit. In cazul acesta voi schimba doar discul, placa si rulmentul iar volant o las cea simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai uzuri pe volant veche risti sa strici si kit-ul nou, Putin daca este descentrata distruge totul, de aceea este recomandat sa se monteze tot amsamblul nou volant-placa -disc-rulment. Cat te costa manopera de montaj de mai multe ori mai bine cumperi DMF LUK cu totul, ai garantie, sa vezi schimbare de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa iau in calcul si aceasta varianta desi nu stiu cat va tine o DMF pe o masina resoftata. Oricum merg maxim 15k km pe an cu ea si in felul asta n-am trebui sa ma ingrijoreze fiabilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu atat mai mult nu o sa reziste un SMF, pe o masina resoftata este necesar un kit SMF special nu de serie.care costa 800 de dolari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproximativ 115 cp nu cred ca trebuie kit de ambreiaj sport...cel de la sachs este pus si pe vw corado de 170 cp deci ma gandesc ca rezista si la mine mai ales ca nu practic liniute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caline ,nu-ti inteleg inversunarea asta contra kiturilor SMF ;daca pe masina ta nu a "vrut" sau nu ai fost tu multumit asta nu inseamna ca pe toate e la fel .La fel ca romytaxy iti pot da "n" exemple cu masini la care am facut conversia si nu am avut decat o (una) reclamatie la un 320 E46 si nici una din "casa vw" ,spre norocul meu am montat si pe cutii cu 6 trepte si functioneaza ok fara zgomote dar dupa vizionarea unor clipuri pe youtube si citirea mai multor forumuri ,de ceva timp sunt mai reticent la montarea acestora (SMF) pe aceste cutii  (avizez clientul inainte ,de eventualele probleme).

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile, nu am nimic cu aceste schimbari, dar din ce am citit in postarea colegului RDN are deja probleme cu acest model de kit SMF, banuiesc ca nu vrea sa repete aceasta experienta, dar daca isi permite luxul, go for it ! Poate sunt eu mai conservator, dar sunt adeptul pieselor de origine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a schimbat kitul de ambreiaj recent, s-a pus tot DMF, dar ce nu imi place este ca intra greu in treapta intai, trebuie sa trag tare spre stanga, cu ambele maini cateodata. Ce nu s-a facut bine ? Operatiunea s-a facut in service de personal specializat fara discutii, dar ma gandesc ca ceva nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci un reglaj la timonerie, poate nu are legatura cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a schimbat kitul de ambreiaj recent, s-a pus tot DMF, dar ce nu imi place este ca intra greu in treapta intai, trebuie sa trag tare spre stanga, cu ambele maini cateodata. Ce nu s-a facut bine ? Operatiunea s-a facut in service de personal specializat fara discutii, dar ma gandesc ca ceva nu e bine.

 

Cat de greu intra? De exemplu si eu la vit 1 trebuie sa trag mai tare spre stanga sa mearga lin,daca e sa dau mai normal in fata fara sa trag se simte ceva acolo,dar acel ceva sa simtit si pe o skoda superb 2014 luata de noua.A venit cineva la mine cu aceasta masina si chiar am fost curios sa vad cum se simt vitezele,exact la fel ca la a mea(a mea 193.000 km cu ambreiajul original golf 5).Nush cum sa explic ce se simte,daca in viteza 3 intra de parca ar sta in ulei,acolo se simte putin ceva la mana,dar nu ingreuneaza cu nimic:D,poate aia ti se pare si tie...

Modificat de BazavanFlo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu kit-ul SMF are 165k km din care doar 30k la mine asa ca nu pot acuza calitatea lui deoarece nu stiu cum a fost exploatat de fostul proprietar.

Cand voi fi pregatit de schimbare o sa pun in balanta cele doua variante si voi face alegerea care sa-mi multuneasca necesitatile, cel mai probabil tot pe SMF merg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci agata, trag tare spre stanga si tot intra greu. Cu restul treptelor nu am treaba. Eu am 470.000 km in bord, luata la 315000 km. Dar am observat treaba cu intratul in viteza de cand s-a schimbat kitul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow,frumosi km!Cum a spus cineva poate sa fie de la timonerie si nu de la ambreiaj daca tot l-ai schimbat.Cutia nu a fost verificata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vezi ce se intampla la timonerie intretimp un ajutor baga in viteza 1, apoi da jos tijele de pe timonerie si vezi daca revine la punctul mort timoneria de pe cutie. Ma gandesc ca acum stau oarecum tensionate cablurile, daca e pe cabluri, ca la mine. Ea trebuie sa mearga cu un deget si in sus si in jos si la dreapta-stanga, daca nu e asa, e din cutie problema.

Nu are nimic cu ambreiajul, si fara ambreiajul apasat poti misca stanga-dreapta de schimbator.

Totusi, nu au verificat cei de care spui ca sunt calificati pt asemenea operatiuni inainte de a-ti preda masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z_a_c, posibil  ca selectorul de viteze sa fie uzat, am intalnit la un Caddy situatia ta dar fara a schimba ceva la masina, treptat intra din ce in ce mai greu in treapta 1. Dupa vizita la mecanic si verificarile de rigoare s-a constatat ca selectorul de viteze are uzura si a fost inlocuit cu unul OEM (~700 ron) dupa care problemele au disparut, ba mai mult schimbarea treptelor de viteza era mult mai facila si mai precisa...

 

L.E: uneori in loc de treapta 1 intra in a 3-a daca nu trageam tare stanga de schimbator.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!