Jump to content

Ambreiaj OEM (Dual Mass Flywheel) VS AM (Single Mass Flywheel)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

Are cineva idee ce inseamna ambreiaj versiune DBR. Am cautat si pe google dar nu am gasit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Asta e tot ce am gasit > http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/VW/VW-Golf-V-1K1-10-03-%3E/1-9-TDI-77-kW-;-10/2003-:::2_6_801_4134.html

Credeti ca rezista undeva la 170CP / 350Nm ? sau unde pot gasii ceva specificatii tehnice despre acest modele ? ( cu toate ca nu m-am lamurit care este diferenta dintre ele inafar de pret :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La detalii scrie jos ca sunt pentru coduri diferite de ambreiaje OEM. Probabil unul e kit pt. volant LUK si celalalt pentru volant Sachs. Eu merg pe circuit cu volant OEM + kit disc-placa Sachs Performance si am aprox 165 cai / 380Nm si nu am avut nicio problema (nu mi-a patinat cum patina ambreiajul OEM la cald), deci eu zic ca rezista cu brio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Help, cum as putea afla ce tip de volant am pe masina ? am inteles ca pe 1.9 in 6 trepte ar venii LUK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 45,000 am deja un mic zgomot,bătaie cum i.a spus mecanicul de la Avia.Motorul e tdi axr.Daca ar pica să merg pe SM sau DM?Multumesc.M.am referit la volant.Acum observ ca e vb de ambreiaj..se poate sterge sau muta unde i locul potrivit

Modificat de micutu6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vara asta am lucrat in service ( ucenic ) si masina sefului o skoda ocatvia 2 1.9 tdi manuala..care din fabrica venea cu volant DM avea pus de ei volant SM , care rupea ambreiajul la propriu in 6 luni , in cutie s a umblat de 4 ori pana acum din cauza volantei, deci cum vine din fabrica asa sa ramana !

Tot asa am gasit un Golf 4 ALH volant masa dubla si volant-ul crapat in 5 locuri , placa de presiune la fel , discul si el la fel..si aveau piesele cam 60.000km din spusele propietarului..deci faceti cum vreti , dar pentru 200-300 lei care e diferenta..eu zic ca nu merita ..plus ca daca se trece de la DM la SM apar vibratii , zgomote uzuri ale suportilor cutie/motor etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si masinile de 1.9 TDi care au venit din fabrica echipate cu SM si mergeau bine merci fara vibratii si alte zgomote si probleme.... ce parere ai ? 

 

Aia aveau ei probleme de condus daca in 6 luni stricau ambreajul, crede-ma

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, eu am vreo 2 ani şi peste 80.000 km cu SMF pe ALH şi merge

şi e un kit "no name" la propriu, a venit într-o pungă...

singura chestie, am mai zis, la plecarea de pe loc scutură puţin, dar doar la anumite turaţii

şi nu era o diferenţă de 200-300 lei ci de 1600 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Si eu am ajuns la stagiu ca trebuie schimbat ambreiajul. Dupa cele citite pe aici am inceput sa ma gandesc la a ramane pe masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am gandit si eu acum 2 ani. am ramas pe masa dubla. regret si acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce?! Nu ne spui si noua? Argumenteaza,ce anume te-a nemultumit ca sa stiu ce alegere fac eu/altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vara asta am lucrat in service ( ucenic ) si masina sefului o skoda ocatvia 2 1.9 tdi manuala..care din fabrica venea cu volant DM avea pus de ei volant SM , care rupea ambreiajul la propriu in 6 luni , in cutie s a umblat de 4 ori pana acum din cauza volantei, deci cum vine din fabrica asa sa ramana !

Tot asa am gasit un Golf 4 ALH volant masa dubla si volant-ul crapat in 5 locuri , placa de presiune la fel , discul si el la fel..si aveau piesele cam 60.000km din spusele propietarului..deci faceti cum vreti , dar pentru 200-300 lei care e diferenta..eu zic ca nu merita ..plus ca daca se trece de la DM la SM apar vibratii , zgomote uzuri ale suportilor cutie/motor etc

serios?ia arunca un ochi la semnatura mea!nu am nici o vibratie,nici un zgomot in plus,nimic!

si ce anume rupe ambreiaju?!:)) :10[1]:  :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 300 km in care puteam sa jur ca am benzinar. Usor,usor au aparut trepidatiile la relanti. Acum am si vibratii mari in schimbator + motor galagios. Sigur in iarna asta o sa faca iar pe nebunul si o sa "urle" volantul. Deja m-am orientat pe un kit single mass silent.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic si de masina aia .. Probabil conteaza si stilul de condus dar eu iti zic pe bune , cadea ambreiajul la 6 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

S-a dus si la mine volant. O sa pun tot cu dubla masa asa cum am si acum. Cutia este in 6 trepte. Imi puteti spune va rog ce diferente sunt intre kitul de ambreiaj si volant pentru 6 trepte si kit ambraj si volant pentru 5 trepte?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te gandi sa pui ca nu merge.

Stiu ca ai gasit tu un ambreiaj sh cu bani buni, dar nu tine.

Cumpara unul nou exact pentru cutia si motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa pun sh.

Doar sa stiu ce sa caut in magazin, ca e posibil ca cei de la magazin sa nu imi dea ce trebuie, si atunci sa stiu cum sa verific ca e ceea ce imi trebuie mie, adica exact pentru motorul si cutia mea.

de asta am intrebat ce diferente sunt. Vizibile ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Johny77
volant pentru 1.9tdi 116CP 6 TREPTE, are diamentrul de 240mm in comparatie cu 5 trepte unde diametrul este de 228mm.
La fel si discul si placa de presiune. Pentru masina ta iti trebuie diametrul de 240mm. Daca ai o ruleta la tine cand cumperi kit-ul, masoara discul de ambreiaj.

Spor la treaba si tine-ne la curent cu ce ai pus pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca nu am citit cu atentie topicul...daca vreau sa schimb la ALH kitul de ambreiaj pe ce sa merg ? Simplua sau dubla masa la volant ? Voi face si un drum de 2000 km cu o remorca dupa mine fara sistem de franare. Influenteaza ambreiajul asta ? Nu vreau sa ma lase ...cel de pe masina e dual cred si inca merge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa trec la SM pt masina din semnatura-ATD/101pt ca da semne de mult timp dar nu stiu ce kit se potriveste ,am gasit starline dar parca nu imi inspira deloc incredere,spuneti mi pe ce sa merg,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cuminte, mergi tot pe DMF, este mult peste SMF , nu faci mare reducere, eu sunt de principiul sa fie cat mai originala, dupa cum vezi si la cele mai noi modele inclusiv unele pe benzina se monteaza DMF. De ce crezi ? Sunt mai fiabile,tin mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pe noile modele se monteaza din motive de fiabilitate, ci mai mult din motive de confort, pt ca eu cred ca e logic ca cea SMF e mai fiabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!