Jump to content

Ambreiaj OEM (Dual Mass Flywheel) VS AM (Single Mass Flywheel)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

autoemocion57

eu am 2.0 TDI BKD, cu diverse modificari, puterea pe la 210HP si cuplu cam 430 NM si inca sunt pe ambreiaj si volant stock. ce-i drept, nu am facut nici macar o plecare in forta cu setupul asta desi am modificarile facute de cateva luni. ambreiajul nu patineaza dar volantul bate atunci cand cuplez/patinez ambreiajul. si asta nu ma mira deloc, km are destui si in istoricul ei destul mers sportiv inclusiv plecari de pe loc multe.

ideea e ca nu am dus cuplul mai sus tocmai pentru ca nu aveam ambreiaj + volant sa le duca. poate doar daca erau noi noute, si chiar si asa ar fi avut viata scurta. ce recomandari aveti pentru un setup sa tina puterea si cuplul actual, care poate vor urca si mai sus in viitor ? intreb poate are cineva o solutie minune, desi dupa atatea rezultate negative cu SMF pe cutia asta de 6 trepte, tind sa aleg tot DMF.

avand in vedere ca dupa ce schimb kitul complet, nu o sa mai fiu chiar atat de retinut cu masina (nu am facut upgradeurile ca sa ramana doar niste cifre pe forumuri :)), pot spera la un comportament decent de la un DMF OEM ? intreb in ideea in care nu vreau sa cotizez 600+ euro cat costa un volant OEM la fiecare 20 mii km, totusi...

Modificat de autoemocion57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

A incercat cineva discul de ambreiaj sport facut de sachs ZF Sachs Clutch Kit - Custom Made + Reinforced care ar tine 15% mai mult pt volant cu masa dubla?Sau noul kit SouthBend ,,Silent'' Single Mass Flywheel & Clutch care am vaz pe un forum ca ar reduce semnificativ zgomotul

preturi sachs 480 e kit ambreiaj

southbend 420 lire kit ambreiaj + volant silent

Modificat de ciuley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

salut, spune-mi te rog de unde ai preturile alea.

in urma rasfoirii diverselor surse de pe net, se pare ca solutii pentru upgrade ar fi urmatoarele (pentru 2.0 tdi cutie 6 trepte)

1. DMF OEM + ambreiaj organic SRE: plus de performanta datorate ambreiajului Sachs Performance, dar vulnerabilitate din cauza DMF.

2. Southbend Silent Stage 2: din cate am citit, nici kitul asta nu ar fi chiar silent. in schimb ca si performante e mai mult decat suficient. avem importator in RO southbend ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, spune-mi te rog de unde ai preturile alea.

in urma rasfoirii diverselor surse de pe net, se pare ca solutii pentru upgrade ar fi urmatoarele (pentru 2.0 tdi cutie 6 trepte)

1. DMF OEM + ambreiaj organic SRE: plus de performanta datorate ambreiajului Sachs Performance, dar vulnerabilitate din cauza DMF.

2. Southbend Silent Stage 2: din cate am citit, nici kitul asta nu ar fi chiar silent. in schimb ca si performante e mai mult decat suficient. avem importator in RO southbend ?

EU m-am uitat pt 1.9 5 trepte .

http://www.darksidedevelopments.co.uk/ pt southbend

http://www.sachsperformance.com/ sachs

nu am cautat importator in ro deoarece sunt in spania si o sa le comant pe net cred ca nu o sa fie prob

EU inca ma documentez daca o sa vad un clip sau o parere promnta si clara despre southbend o sa merg pe ei ,,daca nu volant sachs nou + disc performance si sper sa tina un 190 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare,de curand ambreiaju imi da semne de oboseala,as vrea sa stiu daca un disc de ambreiaj ptr un golf 4 110 cai nu original este cel simplu(nu bimasic) ar merge sa pun in loc de ferodou ala ce ii pe disc,niste placute de cupru?sa pun 4 sau 5 placute de cupru pe o parte si alta,tin sa precizez k nu e bimasic.este un kit ambreiaj uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,revin si eu cu unele precizari legat de schimbul facut de la DM la SM,reamintesc am pus kitul de la Valeo cu SM si dupa 15k de km a inceput sa patineze si am aprox. 180cp,nu i-am masurat pe dyno.Recomandarea mea ar fi ca daca ati pus cai in plus sa nu puneti SM Valeo,pt ca nu este fiabil,nu rezista in timp,si eu cu masina nu am facut curse,mi-a lasat un gust amar,speram sa duca macar 50k de km,acum am in gand sa trec din nou la DM si am in gand acest kit de la Sachs Performance http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Skoda/Skoda-Superb-3U4-02-02-%3E/1-9-TDI-96-kW-;-AWX-;-02/2002-:::2_15_316_355.html

daca are cineva pus pe masina asa ceva si ma poate ajuta cu detalii inainte sa il cumpar i-as ramane recunoscator,pt ca este o investitie destul de costisitoare si nu as vrea sa am alta surpriza neplacuta si pe viitor as vrea sa duc puterea motorului undeva pe la 210-220cp si daca ar rezista acest kit si pt puterea aia.Multumesc anticipat si drumuri bune fara evenimente rutiere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ieri am trecut si eu la SMF si pot spune ca sunt multumit. volant care am avut-o pe masina (DMF) era la fel de mobila ca si cea SMF , adica blocata si a trebuit data jos cu flexul.

Pareri : nu foarte zgomotoasa dar oricine se poate obijnui , fara vibratii la plecari , motorul raspunde mai bine la accelerari.. 

Momentan sunt in dubii in privinta schimbarii uleiului din cutie dar cred ca nu este nevoie.

Pana sa ma hotarasc am mai vorbit si cu alte persoane care au facut aceasta modificare si nu au probleme..

volant DMF avea 10,7 kg iar SMF 9,7 kg fiind cea stock de pe G60. Placa si discul este de VR9 iar cel din urma este intarit cu kevlar si rezista undeva pana la 200 cp si 400 Nm.

Daca are cineva intrebari raspund cu placere.

Numai bine

L.E. : Kit-ul pe care l-am pus a fost pe o Octavia I care este modificata undeva pana in limitele ambreiajului si nu a avut nimic de suferit.

Modificat de MariusMKV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg treaba cu volant... ce ai taiat cu flexul ?! ca volant nu se desface in bucati, blocarea se refera la cele doua jumatati ale volantei care nu se mai rotesc un pic una fata de cealalta ( ele sint nituite, deci nu se desfac de loc)... in rest, prinderea volantei pe vilbrochen se face su sase suruburi... pe astea le-ai taiat cu flexul ?! daca da sigur filetul din arbore nu a suferit deloc la desfacerea suruburilor?-e vitala starea filetului si a suruburilor de prindere pe arbore, ca ele preiau toate eforturile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand volantul se blocheaza partea exterioara astupa accesul la suruburi...si se decupeaza cu flexul ca sa ai acces la suruburi ...asta defineste expresia a fost data jos cu flexul..

Cel putin asa a facut la mine mecanicul...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, eu personal nu am mai intilnit o astfel de situatie, dar lumea-i mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cu a zis Laurentiu.. Eu am mai auzit de astfel de cazuri Lucian..

Chiar am vorbit cu un coleg de forum care a pus aceeasi combinatie pe un Golf 4 acum cativa ani si acum are 400k km fara probleme. Deci recomand ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg de 50.000 cu volant cu masa simpla,nu face zgomot in nici un fel,nici ambreiajul si nici cutia,nici la oprire nici in relanti.Tot kitul volant,placa,disc,rulment a costat mai putin decat volant cu masa dubla pe sachs.Codul este 835050 Valeo si este fabricat in Spania,se potriveste pe tot ce are 6+1 trepte din grupul vag(golf,bora,sharan,alhambra,etc) 1.9 TDI motor transversal,115,131,150 cp.Nu trepideaza la plecarea de pe loc,arcurile din volant cu masa dubla sant acum in discul de ambreiaj,confortul este acelasi dar mult mai longeviv,recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna dimineata

 

Am facut praf volant! Am simtit-o cu 5 luni inainte si iaca si-a dat duhul, impreuna cu discul!  De 3 luni tot citesc materiale si m-am edificat. Am sa raman la DMF. Dilema, pentru care va cer ajutorul, este urmatoarea: pentru ca doresc un kit care sa reziste la 300NM, trebuie sa pun alt fel de kit, decat cel stoc si nu stiu ce sa aleg. Daca pun unul normal, stoc, voi pati acelasi lucru in viitor. Imi poate da cineva un sfat ? In perspectiva am in plan sa maresc puterea motorului cu maxim 10-15 de CP. Motorul este AVB 101CP, 1.9 TDI, iar cutia in 5 trepte. Multumesc.

Daca nu am postat unde trebuia, rog admin sa mute postul la locul lui (pe care nu l-am gasit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe cel stock,tine pana la 350Nm,cutia suporta mult mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia rezista cu mult peste ce poate ambreajul stoc. Stai linistat in legaura cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile voastre! Sunt preocupat de trepidatiile ce le resimteam in habitaclu si de aceea optez pentru DMF. Mai sunt si alte posibilitati de a le reduce? Poate judec prost, dar gandeam ca un kit pentru un cuplu mai mare ar avea ceva influenta in a reduce transmiterea lor in cutie s.a.m.d. O varianta ar mai fi sa vorbesc cu Dragos V pentru plafonarea prin soft a cuplului sub 2000rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Cu 2.0 ne-am cam lamurit zic eu, insa cu 1.9 cum ramane ?

Situatia mea :

1.9, BKC, 6 trepte - in urma softului si dyno testului facut in 2009 am 148 CP / 340 NM.

Ma gandesc sa ajung undeva la 170-180 CP si aprox 400 NM, ce variante am? din cate stiu nu se fabrica ambreiaj sport pentru motoarele de 1.9 :(

As prefera ceva cu masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B32FDY exista ambreiaj sport pt 1.9,dar depinde cat esti dispus sa cheltui.Eu am cumparat de aici http://www.sachsperformance.com/ ,vezi daca gasesti si pt modelul tau ca eu am cutie in 5 trepte pe AWX,deocamdata ambreiajul tine fara probleme,placa de presiune se simte mai dura in pedala de ambreiaj.Ambreiajul stoc l-am schimbat pt ca a inceput sa patineze dupa numai 15k de km si era nou,marca valeo,volant masa simpla.Cel de la sacksperformance este din nou cu masa dubla kit complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusMKV ->Ce motor are colegul cu golf 4?

Combinatia de volant g60 cu ambreiaj si placa de vr9 se poate monta si pe ALH?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o de la un prieten care are alh-ul dar dus undeva pe la 200 cp si deja combinatia asta era prea slaba pt el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combinatia de G60+VR6 merge si pe ALH sigur ca da ! Daca ai cutia in 5 trepte , merge !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru confirmari. Stiti cumva ce coduri au volant si ambreiajul G60+VR6, pentru a putea cauta un pret pentru ele? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este pt disc : 021141031E . Restul nu le mai am.

Defapt pe acesta l-am pus eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!