Jump to content

Relantiul POLO


nedu
 Share

Postare recomandată

Dute si fa o scanare,iarna imi sta si mie la 1000 pana se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa merg sa fac o scanare. ms mult.

o zi buna.

presuri din cauciuc pt praguri stii cumva de unde pot sa iau sa se potriveasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anddrei, " - " poftim o cratima, e gratis

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@P.Alin, AZQ-ul tau daca nu ma insel este pe benzina ceea ce nu este acelasi lucru cu un tdi sau un diesel in general unde nu variaza turatia de cand o pornesti si pana o opresti.

@anddrei cauze posibile: cum a zis colegul mai sus senzorul de temperatura al lichidului de racire sau senzorul de pozitie a pedalei de acceleratie

Posibil la scanare sa nu dea eroare, dar compara temperatura data de tester cu ce afisata pe bord

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Totusi cum reglam relantiul la polo golf cele cu injectie monopunct benzina  ,daca vreau sa-l dau mai mic sa-u mai mare ? cu vag com vcds ? multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la motoarele pe benzina nu merge reglat ralantiul cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna seara am si eu o problema la polo relatiul imi sta 700 rpm cand ajunge la 90grade dar cand o pornesc la rece sta la 800 , si in momentul cand scrierea un pic sta la 1000rpm 2 secunde si dupa coboară 800 1 secundă dup aia coboară la 700-720.

Polo 1.2 6v 2006 benzina 

Vreau sa specific ca am schimbat ca chiulasa are tot nou 

SUpape

Garnitura de chiulasa 

Segmentat 

ambreiaj

Prezoane chiulasa 

Chit lant pompa apa originală nouă 

Buji,bobine  inainte de reparație puse noi

Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa are polo relanti,700 de ture,mai exact 680 la 90 de grade.Al meu asa are.Nu vad de ce te deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 27.08.2019 at 14:31, dan 48 a scris:

Asa are polo relanti,700 de ture,mai exact 680 la 90 de grade.Al meu asa are.Nu vad de ce te deranjeaza.

Oare pot da il măresc sa stea la 900  cum pot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un login pe motor si modificarea canalului 1,din 32768 pina la 33500 parca...Nu mai stiu exact,dar este topic pe forum,in sectiunea motoare pe benzina sau pe tdi forum,cu rabdare gasesti in amanunt ceea ce trebuie.Dar la benzinare,din cite imi aduc aminte,daca maresti relantiul,trebuie sa dai test cind pui valoarea dorita si daca iti convine,dai save dupa,marind din aproape in aproape valoarea,deoarece nu mai poti micsora valoarea relantiului ca la tdi.De aceea,mai degraba rezolva defectiunile pe care le ai,inca,la motor pentru ca un relanti marit nu te ajuta cu nimic.De asemeni,valoarea relantiului poate fi marita si fara sa umbli in soft sau in alte cimpuri,la orice valoare vrei pina la 1100 de ture de catre un electronist iscusit,fara sa intervii cu vag-comul sau cu alta interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Iti spun ce ma deranjează la rece sta la 900 800 si cand atinge exact 90 grade atunci scade 700-750 da nu ma deranjează asta vibrează masina se simte bine , si numa ce am avut o investitie mare in ea daca se pricepe cineva il rog sa imi de ea si mie o explicație. Multumesc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce-i de explicat? Asa este facut softul masinii din fabrica, si cam asa sunt toate masinile. La rece merg dupa o harta prestabilita nu dupa senzori cum ar fi sonda lambda (merge in open loop). La rece se injecteaza mai multa benzina ca o parte se condenseaza pe peretii reci ai galeriei de admisie sau in cilindrii. Imediat dupa pornire si bateria trage mai mult curent si turatia trebuie sa fie mai ridicata ca sa se poata incarca repede.

   De ce vrei sa stea turata si dupa ce s-a incalzit motorul? Sa consume mai mult si sa scoata mai mult fum?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi problema turatia,  dar cand atinge 90 grade vibrează masina asta ma intereseaza , nu am aprins nimic in bord erorile au fost sterse ce ar putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi un motor facut prost...Un motor executat corect nu tremura deloc.Iti fac un film cu al meu sa vezi la 160.000 cum nu are nici un tremurat la 680 de rotatii.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul si compresia a fost verificata 

Nu stiu ce sa spun ...dar o sa schimb si senzorul de temperatura sa vad daca este vreo schimbare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite colea cum merge un motor de 1,2 ,care nu a fost ciobanit aiurea.Intr-un link e functionarea la 700 de rotatii la relanti,iar in al doilea este tot la relanti cu o sticla de apa pe capac sa se vada clar ce "mult" trepideaza un astfel de motor...

https://filebin.net/hx506ryznmal2wie

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauzele pentru tremurat la relanti pot fi multiple: clapeta acceleratie murdara, aprindere proasta, probleme injectie , pierderi de vaccum, probleme compresie, probleme electrice diverse (incarcare proasta, contacte electrice proaste)..etc.

Se incepe cu ce e mai usor, curatare clapeta cautare de pierderi de vaccum, vazut care e amestecul la relanti cu diagnoza si vazut si alti parametri cu diagnoza , sonda lambda cum lucreaza..

faptul ca face doar la 90 de grade nu e neaparat de la senzorul de temperatura, poate fi si de la controlul lambda cand sonda lambda intra in closed loop (dupa ce se incalzeste motorul).

La un Fiat am avut problema ceva aproximativ, dar facea urat (intreruperi, rateuri, mergea in 3 pistoane, motorul avand 4) de la un fir la sonda lambda intrerupt...facea figuri doar cand motorul era cald. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi prost  facut Dane pentru ar merge tot timpul asa nu doar la cald sa fie ceva pe partea electrica pompa de benzina au verificato 2 si unpic relantiul la rece imi sta frumos nu vibreaza 850-900 dupa ce se incalzeste sta la 700 atata ca nu se mai aprinde martorul si nu is asa tari vibratiile ca inainte sa o repar 

Am vazut videoclipurile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule,am facut ceva motoare de astea,si cu distributie rupta si fara,iar in final,nu am vazut niciunul sa tremure mai mult decit ai vazut in videoclip.De aia am zis ca ceva nu e bun.Cit despre mersul turat,si un motor cu 3 sau 4 cilindri,cu unul functional partial,la turatie nu se cunoaste.La relanti scazut se vad neuniformitatile in functionarea oricarui motor.De aia,atunci cind ai zis de prezoane rupte pe la chiulasa si alte nebunii,am zis sa renunti si sa iei altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu prezonul sa rezolvat chiulasa este rectificata compresia este buna , supape admisie si evacoare is noi scaunele de la supape is facute distributia este pusa cu cale la punct daca tot esti asa isteț , spune-mi de ce face la cald (nu tot timpul , si doar la relanti) 

 

Deocamdata ii ok masina o sa verific sonda lambda, senzorul de temperatura , aprinderea etc . Multumesc oricum Dan48 pentru parerea 

Modificat de Traian rab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata schimbat senzor temperatura si sonda oxigen !

Modificat de Traian rab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare, asa e si la mine, se poate marii cu vag ul, da am observat ca nu ramane memorat asa , motor adaption, mergi pe 1 si in loc de 128, pui 138 si urca la 800 rpm dar nu ramane dupa ce iei vag ul jos, de ce nu stiu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.09.2019 at 21:05, dan 48 a scris:

Cu un login pe motor si modificarea canalului 1,din 32768 pina la 33500 parca...Nu mai stiu exact,dar este topic pe forum,in sectiunea motoare pe benzina sau pe tdi forum,cu rabdare gasesti in amanunt ceea ce trebuie.Dar la benzinare,din cite imi aduc aminte,daca maresti relantiul,trebuie sa dai test cind pui valoarea dorita si daca iti convine,dai save dupa,marind din aproape in aproape valoarea,deoarece nu mai poti micsora valoarea relantiului ca la tdi.De aceea,mai degraba rezolva defectiunile pe care le ai,inca,la motor pentru ca un relanti marit nu te ajuta cu nimic.De asemeni,valoarea relantiului poate fi marita si fara sa umbli in soft sau in alte cimpuri,la orice valoare vrei pina la 1100 de ture de catre un electronist iscusit,fara sa intervii cu vag-comul sau cu alta interfata.

da ce login bagi la benzina ca la diesel e 12233, dar la benzina nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!