Jump to content

Consum de curent cu motorul oprit


razvan87
 Share

Postare recomandată

Pai du-te la un electrician adevarat, care are in dotare un aparat de masurat curentii prin cabluri (prin inductie)

Sint iar unele chestii de masurat curentii ce trec prin sigurante, asta eventual poti adapta si tu...

Si vezi pe ce sigurante ai consum...te uiti e la ce e siguranta si vezi cine papa curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai montat cumva vreun head unit aftermarket pe masina (dvd, cd, navi, etc)? Sau ai facut vreun upgrade la o generatie OEM mai noua?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu cum a spus si Moog , daca ai un aparat de masura, masori prin care siguranta trece curent si prin care nu, iar apoi vezi ce poti face. nu e o operatiune asa grea, poti sa o faci si singur..

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsurile prompte,cunosc metoda sigurantelor si am si aparat de masura chiar si clesti inductivi insa nu pare a fi ceva in neregula....sunt curios insa de ce m-ati intrebat de head unit? Raspunsul este da,am montat un Pioneer 2DIN.

Modificat de Hifonics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul montarii unui headunit generatia 3 pe masinile fabricate inainte de 2008 poate aparea problema de consum pt ca ,CAN gateway-ul este o versiune mai veche dar daca ai pus altceva nu stiu daca apare problema dar cel mai simplu deconectezi headunitul cateva zile si vezi daca problema persista sau scoti siguranta prin care se alimenteaza Radio , aia dn cutia de langa baterie , nu stiu care e la tine pt ca sunt mai multe modele de tablou la golf 5 .

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pei si solutia ar fi sa scot siguranta de la headunit mereu cand opresc motorul?

Butonul Reply (Quote - "citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ar fi solutia ca sa vezi daca headunit-ul consuma !

pana nu stii ce anume consuma n-ai cum sa remediezi situatia

dar daca azi ai montat headunitul si dupa 2 zile aveai bateria goala mai mult ca sigur de acolo e buba, daca nu s-a intamplat asa insemna ca e de altundeva.

tu cand opresti motorul , scoti cheia si incui masina mai raman active unele module electrice care pe rand intra in stand by la fel si radio (cel original) , la tine ceva continua sa consume...

cand s-a intamplat de a inceput sa consume? imediat dupa ce ai montat radio nou?

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Head unit-ul l-am montat de mult si nu pot spune exact daca atunci au inceput problemele...oricum aveam o baterie mai veche de amperaj mai mic(nu mai stiu exact cat avea...era cea originala a masinii) si observand problema am zis ca e de la baterie si am luat-o pe asta noua ...eu de obicei merg zilnic si nu am bagat de seama ,am zis ca s-a remediat problema,ca era de la bateria veche...acum insa am mers mai rar cu masina si am observat ca se termina de tot.Alta chestie ciudata ar fi ca am stat odata in masina,masina incuiata din telecomanda,cu motorul oprit(deci exact cum sta in parcare) si au inceput sa se auda tot felul de zgomote(relee) din zona torpedoului, si la actionarea oricarei comenzi( faruri usi,orice buton apasat) zgomotul se oprea si incepea iar peste 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal as deconecta headunitul... e cea mai simpla solutie de a afla.

daca ai mers zilnic posibil sa nu fi avut timp sa se descarce, am inteles ca dupa vreo 2 zile de obicei o gata.

zgomotul de relee e specific problemei cu headunitul... si eu cnad am inlocuit rcd 300 cu rcd510 am stat sa ascult sa vad daca se aude ceva dar la mine a fost ok , can gateway fiind vers. L

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa deconectez azi headunitu sa vedem cum se comporta...daca e cunoscuta problema cel mai probabil e de la el...si care ar fi solutia,schimb Hu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia ar fi , la cele oem schimbarea gatewayului sau update de soft la el , la asta al tau aftermarket poate e legat gresit ceva.

eu sunt din sibiu , practic nu te pot ajuta sa verificam legaturile , ar trebui sa mergi la o intalnire acolo la voi in bucuresti si sigur vei gasi pe cineva sa te ajute sa verificati versiunea de gateway si legaturile playerului.

cred ca gasesti schema pinilor originali pe net sau aici pe forum , posibil sa o fi pus eu undeva mai demult , e un topic "muzica din golf" posibil sa o gasesti acolo.

posibil daca ai legat playerul printr-un adaptor , acel adaptor sa nu fie facut calumea...

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos siguranta de la motor care era pe traseul de la HU si acum zgomotele au disparut si bateria nu se mai descarca,evident este de la Pioneer. El este legat pe masina printr-un adaptor de mufe dar nu stiu sa zic exact daca e ceva in neregula cu adaptorul,pentru ca totul functioneaza. La o diagnoza generala,intr-adevar apare mereu o eroare legata de radio,asta pentru ca recunoaste ca nu mai e cel original. Mai mult nu stiu ce as putea sa fac. A mai patit cineva asa ceva cu HU aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as zice sa verifici legaturile , HU Pioneer are 2 + uri unul permanent pt memorie si unul de putere , de multe ori am vazut legata aceste plus-uri invers sau legat pe plusul permanent amandoua...

leaga ca in schema si nu lega cele de can si vezi ce se intampla sau in cel mai rau caz trage fire de + din tablou direct .

post-4236-0-15283400-1289761574_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 are 2 plusuri permanente la alimentarea HU. Care , de fapt, vin prin aceeasi siguranta. Deci ai nevoie sa tragi un plus prin contact.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy : dar oare de ce consuma daca sunt amandoua permanente ,HU fiind oprit ar trebui sa foloseasca curent putin doar pt. memorie sau are legatura cu gatewayul ca la playerele oem generatia 3 ?

pote folosi unul din plusurile originale pentru memorie si sa traga de dupa contact plusul de putere si va scapa de problema ?

PS: multumesc pt ajutorul cu pornirea la mkv diesel, e foarte multumit omul! chiar ieri ne-am mai intalnit.

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate HU,inclusiv Pioneeru asta au intr-adevar 2 plusuri.Unul pe fir rosu(care este cel necesar alimentarii) si unul pe fir galben( necesar memoriei). Acum le am legate intre ele,pe acelasi fir pe care venea plusul la playerul original al masinii. Logic ar fi sa nu fie probleme,pentru ca atunci cand playerul este oprit din buton nu ar trebui sa consume decat memoria...dar evident sunt probleme,chiar mari as putea spune,daca e capabil sa termine o baterie de 80 Ah in 2 zile inseamna ca are consum cam de 1.5A . Voi reface legaturile in sensul ca voi lasa pe vechiul plus care alimenta RCD-ul doar firul galben de memorie.Problema este de unde iau firul de plus pentru alimentarea Pioneerului(cel rosu de putere),intr-adevar ar trebui un plus care sa fie sub tensiune doar cu cheia in contact...dar asta ar insemna ca va functiona HU doar cu motorul pornit? E destul de ciudat contactul la Vw,am observat ca nu are pozitii de accesorii,are doar motor,demaror si off(adica pozitia in care bagi cheia initial). Va multumesc inca odata pentru ajutor,nu cred ca descopeream niciodata ca ar putea fi de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu playerul in sine cred ca consuma , la playerle oem generatia 3 problema este la CAN gateway el consuma pt ca ramne activ .

poti lua + de la bricheta de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu playerul in sine cred ca consuma , la playerle oem generatia 3 problema este la CAN gateway el consuma pt ca ramne activ .

poti lua + de la bricheta de ex.

La mine bricheta functioneaza in permanenta,si cu motorul oprit si cheia scoasa din contact,deci nu prea rezolv nimic.Trebuie luat de pe ceva care nu functioneaza decat cu cheia in contact. Sau ar mai fi varianta sa il las asa cum e acum si sa pun plusul de putere printr-un buton pe care sa il actionez la pornirea/oprirea HU,desi este cam rudimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate HU,inclusiv Pioneeru asta au intr-adevar 2 plusuri.Unul pe fir rosu(care este cel necesar alimentarii) si unul pe fir galben( necesar memoriei). Acum le am legate intre ele,pe acelasi fir pe care venea plusul la playerul original al masinii. Logic ar fi sa nu fie probleme,pentru ca atunci cand playerul este oprit din buton nu ar trebui sa consume decat memoria...dar evident sunt probleme,chiar mari as putea spune,daca e capabil sa termine o baterie de 80 Ah in 2 zile inseamna ca are consum cam de 1.5A . Voi reface legaturile in sensul ca voi lasa pe vechiul plus care alimenta RCD-ul doar firul galben de memorie.Problema este de unde iau firul de plus pentru alimentarea Pioneerului(cel rosu de putere),intr-adevar ar trebui un plus care sa fie sub tensiune doar cu cheia in contact...dar asta ar insemna ca va functiona HU doar cu motorul pornit? E destul de ciudat contactul la Vw,am observat ca nu are pozitii de accesorii,are doar motor,demaror si off(adica pozitia in care bagi cheia initial). Va multumesc inca odata pentru ajutor,nu cred ca descopeream niciodata ca ar putea fi de la asta.

Daca ai montata stati si e alimentata de pe firul de la cd de remod ramine pornita chiar daca cd este oprit si eu am patit la fel cu un pionier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate HU,inclusiv Pioneeru asta au intr-adevar 2 plusuri.Unul pe fir rosu(care este cel necesar alimentarii) si unul pe fir galben( necesar memoriei). Acum le am legate intre ele,pe acelasi fir pe care venea plusul la playerul original al masinii. Logic ar fi sa nu fie probleme,pentru ca atunci cand playerul este oprit din buton nu ar trebui sa consume decat memoria...dar evident sunt probleme,chiar mari as putea spune,daca e capabil sa termine o baterie de 80 Ah in 2 zile inseamna ca are consum cam de 1.5A . Voi reface legaturile in sensul ca voi lasa pe vechiul plus care alimenta RCD-ul doar firul galben de memorie.Problema este de unde iau firul de plus pentru alimentarea Pioneerului(cel rosu de putere),intr-adevar ar trebui un plus care sa fie sub tensiune doar cu cheia in contact...dar asta ar insemna ca va functiona HU doar cu motorul pornit? E destul de ciudat contactul la Vw,am observat ca nu are pozitii de accesorii,are doar motor,demaror si off(adica pozitia in care bagi cheia initial). Va multumesc inca odata pentru ajutor,nu cred ca descopeream niciodata ca ar putea fi de la asta.

Daca ai montata stati si e alimentata de pe firul de la cd de remod ramine pornita chiar daca cd este oprit si eu am patit la fel cu un pionier

Am statie de amplificare.Este alimentata direct de la baterie,firul de remote de la Pioneer care duce la statie este doar pentru a porni statia odata cu HU,statia este stinsa cand opresc HU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa trebuie sa gasesti + contact + permanent galben se leaga la + permanent si rosu la contact sau accesorii , daca le pui inpreuna la cd pionier va da un + permanent pe firui de remod de statie

atunci inseamna ce ceva ramine in consum , daca ai un pic de habar si un aparat de masura incearca sa verifici ce consuma .Opreste tot in masina ia un aparat de masura ponel pe masura amperaj ,da borna de plus jos si conecteaza aparatul intre borna si baterie (20A domeniu aparat) inchide masina din cheie si citeste valorile trbuie sa scada la 0,03-0,05 A cind adoarme reteaua daca nu sunt valorile astaea ceva nu e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti-a zis ca e stinsa statia...

daca citeai tot era scris ca se aud niste relee , pe de alta parte omul pare ca stie sa lege un player si o statie , era scris ca are cunostiinte de electronica si are aparate de masura...

s-a facut ce zici tu si problema e cunoscuta la vw se stie ce consuma se stie si solutia

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: sa nu o luam pe camp... era totus un topic serios ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu lucrez in domeniu dar la o alta rep. auto asa ca ma pricep si eu un pic fara suparare sa verifice consumatori cu ampermetru la baterie am intilnit cazuri in care s-au legat si pe firele de retea care se gasesc in mufa de cd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!