Jump to content

Consum de curent cu motorul oprit


razvan87
 Share

Postare recomandată

Da Al Bundy si oscileaza .. cu aparatul de masura cand sare 140 cand 380 iar scade..sa fie ceva releu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti cate o siguranta pe rand si vezi cand scade .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si asta cu un amic.. si degeaba , am scos toate sigurantele si nu scade nimic.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are cum. Vezi ca mai ai sigurante si in cutia de langa baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai alarma de fabrica? Sa nu i se fi stricat acumulatorul si sa incerce sa se incarce permanent de la bateria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate știu nu are .. o am de 6 luni masina , o sa revin dupa ce rezolv problema.. o sa o duc la un electrician. Este putin ciudat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,am probleme și eu cu un golf 5 TDI baterie de 70 Ah și 12v.Daca staționa mașina 2 zile,nu mai pornea,am testat consumul in stand-by și l-am găsit undeva la 0,30 A după mai mult de jumătate de ora,dar uneori îmi scădea și la 0.01 A,iar după ce deschideam o ușă creștea consumul însă nu mai vroia să scadă la 0,01 A .Am verificat pe rând toate siguranțele am eliminat câteva și consumul sa stabilit la 0,12 A .Am scos chiar toate siguranțele și tot nu scade sub 0,12 A,însă are momente când (mai rar) scade și sub 0,04 A. Ce poate fii ?Sa mai confruntat cineva cu așa ceva? Multumesc pentru oricare ideie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un consum de 0,12A cam căte ore poate sta mașina cu posibilitatea de a o porni ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variază, in fuctoe de capacitate baterie, starea acesteia, etc. Inmulteste cu 12v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc,dar poți fi un pic mai explicist pentru un neștiutor ca mine,multumesc din nou. 0,12 a x 12 v = 1,44 ? Înmulțesc pierderea de 0,12 a cu 12 v  = 1,44 ce sunt ăștia ? Sau ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,12 sunt A, intr-o ora iti consuma 0.12Ah, in 10 ore 1,2Ah, in 100 ore 12Ah, capacitatea bateriei este de 60Ah, cand ai descarcat-o sub 1/2 nu mai porneste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! 
 

Doresc sa întreb daca cineva a mai întâlnit problema asta . La un Golf 5 plus am un consum de 1.1 A , am scos toate siguranțele și am verificat nu scade sau foarte puțin , rcd 300 original demontat , caluculator de confort , can , cluster , coloana , fiecare usa in parte , plafoniere , alternator , Electromotor și consumulbtot rămâne . In momentul in care scot centrala electrică dispare consumul , e cel normal 0.03 A . La cutia de distribuție cea de la motor dacă scot alimentarea siguranței nr 5 de 100 A consumul dispare . Un alt lucru pe care l-am observat este ca releul kl 30 cel de la luminile interioare rămâne activat și se încălzește chiar dacă toate ușile sunt închise . Dacă scot releul scade consumul dar nu complet rămâne un 0.8 A. Erori am doar pe CAN comunicare cu modulul de confort într-un singur fir și PTC defect , dar pe ambele le-am scos sector și tot nu scade . Poate fi centrala electrică ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Poate fi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns , o sa încerc cu alta  centrala sa vedem ce rezultat obțin . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari! Vin cu o problema asemănătoare cu a colegilor. Golf 5 1.9 TDI, baterie schimbată acum aproximativ 3 luni, cumpărată noua cu garanție, ca marca Rombat de 65ah. Mașina a întâmpinat probleme de descărcare a bateriei (uneori și la 10-15 ore după oprire). Am presupus ca problema a fost rezolvată după ce am dus o intr un service pentru verificare, având o unitate multimedia AM montata, electricianul de acolo spunandu mi ca unitatea nu intra in stand by si consuma bateria, problema fiind rezolvată (sau așa credeam) după ce a fost montata pe contact. Datorită perioadei actuale, mașina nu mai fusese pornita de 4 zile. Astazi când sa ma folosesc de ea, supriza mașina moarta complet, am deschis usa folosind cheia fizica presupunând ca poate nu mai am baterie in cheie însă nimic și la interior. Având in vedere ca este totul închis in aceasta perioada, as vrea sa știu dacă credeți ca bateria ar putea fi problema, mergând pe mâna electricianului ca problema consumatorului a fost rezolvată, este posibil ca după o perioada așa de scurta de la cumpărare sa își piardă din proprietăți? Țin sa Menționez ca alternerorul nu are probleme, fiind verificat și încarcă in parametrii. Va mulțumesc și multe sănătate!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si bateria. Dar intai masurati consumul de curent, cu masina incuiata. In acest fel vedem daca e o problema la masina sau la baterie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna.

Am o problema la un Golf5 cu consumul de curent. Am identificat problema, e de la BCM (body control module) cu codul 1K0.937.049.K (codare pe 17 bytes).

Pot sa-i fac upgrade la un modul pe 21/23/30 bytes ? Motivul nu e pentru a adauga functii noi, doar ca asa am mai multe optiuni, garantie.

Multumesc.

PS: pot sa revin cu detalii despre identificarea problemei, cu poze, deoarece am desfacut BCM-ul in speranta ca pot sa-l repar, dar din pacate nu am identificat nici o problema din inspectia vizuala.

 

Modificat de xphinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti monta unul similar, atentie la numarul de mufe care le ai, ca sa fie compatibil. Aia cu garantia nu o înțeleg,  cumperi nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin.

Unele dezmembrari ofera garantie si posibilitatea de retur in caz ca ceva nu functioneaza.

Bun, o sa am grija la numarul de mufe. Cand te referi la unul similar te referi sa fie cel putin 'midline' (cum este al meu) sau 'highline' si nu conteaza numarul de bytes ?

Scuze ca tot insist pe treaba asta cu numarul de bytes, dar e o informatie care n-am gasit-o nicaieri (upgrade la un modul cu mai multi bytes pt config)

Multumesc

Modificat de xphinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centrala electrica nu are numar diferit de mufe, doar modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, xphinx said:

Salut Florin.

Unele dezmembrari ofera garantie si posibilitatea de retur in caz ca ceva nu functioneaza.

Bun, o sa am grija la numarul de mufe. Cand te referi la unul similar te referi sa fie cel putin 'midline' (cum este al meu) sau 'highline' si nu conteaza numarul de bytes ?

Scuze ca tot insist pe treaba asta cu numarul de bytes, dar e o informatie care n-am gasit-o nicaieri (upgrade la un modul cu mai multi bytes pt config)

Multumesc

Numai la confort.

BCM = confort+centrala electrica, nu ai asa ceva pe masina ta.

Bordnetz ai tu = centrala electrica.

Poti cumpara un model dupa 2008..ca sa suporte si cornering,  daca ai proiectoare pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vin cu un follow-up, poate ajuta pe cineva.

Am facut astazi un upgrade de la centrala electrica 1K0.937.049.K (17 bytes, midline) la 3C0.937.049.AE (23 bytes, highline) si am scapat de consumul de curent care-l aveam:

  1. primele 30 minute : consum intre 200 - 800 mA.
  2. intra masina in stand-by, consum de 6mA - DOAR pentru 10 minute
  3. urmatoarele 20 de minute am consum de 200mA (100mA de la releul luminilor de interior KL30 si 100mA de la centrala de curent).
  4. pasii 2, 3 se repeta la infinit

E interesant ca cu noua centrala masina intra in stand-by (adica consum de 6mA) dupa un minut, pe cand la centrala veche trebuia sa astept 30 minute pentru a intra in stand-by.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara .

De cateva zile gasesc masina fara baterie dimineata .

In trecut am mai avut problema , aceasta fiind cauzata de radioul aftermarket . Atunci am rezolvat problema inlocuind can gateway-ul cu unul compatibil .

Cu gandul la asta , am incercat sa scot siguranta de la radio F19 , din panoul b de sub capota , insa nu s-a intamplat nimic , amperajul nu a scazut iar radioul functioneaza in continuare .

Tin sa mentionez ca in carte apare o siguranta de 15A si eu se pare ca am de 30A .

 

Multumesc anticipat .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai scos siguranta aparatului radio. E de 15A in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual siguranta apare in pozitia F19 . Sa fie si alta siguranta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!