Jump to content

Climatronic


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am un prieten cu un Audi a4 din 1996 1.6 care are urmatoarea problema :

Atunci cand selecteaza temperatura pe high in masina tot aer rece vine, indiferent de gradele selectate.

Caloriferul este cald temp la motor este normala.

Exista niste pasi pentru a diagnostica problema, sau o schema electrica a climatronicului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul care schimba clapeta rece/cald dus sau tija sarita. Pe vag com arata dace motorasul. Sau cand schimba low high sa asculte daca lucreza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e putin desfacuta . se vede ca motorasul lucreaza dar nu vine aer cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul lucreaza dar tija misca clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schita dar ar trebui sa vezi cand se aude motorasul mergand sa se miste ceva, o tija de plastic care la randul ei actioneaza clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schita dar ar trebui sa vezi cand se aude motorasul mergand sa se miste ceva, o tija de plastic care la randul ei actioneaza clapeta

Tija se misca dar clapeta nu o pot vedea. E posibil sa fie rupt ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ajungi la clapeta sa vezi daca nu cumva e sarita tija de pe clapeta. Altceva nu ar avea ce sa fie daca spui ca e cald caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut pe toti! Tatal meu are un Audi A 4 b5 din 1995, masina functioneaza perfect, mai putin caldura!! Termostatul este nou, are momente cand da caldura si momente cand nu vine aer fierbinte cum ar trebui vine caldut. Masina nu este climatronic! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie caloriferul infundat, stiu pe cineva care tot asa a pati la un audi nin 96, ia facut ceva spalaturi si si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mersi am auzit si varianta asta si cred ca este cea corecta...Motorul este 1.6 benzina.Aeroterma merge, dedi nu mai are altceva ca sa i impiedice fluxul de er cald.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, am un Audi A4 (b5) din 1997,dublu climatronic si am probleme cu, caldura. Imi baga aer rece desi temperatura ramane la 90 grade. Am desfacut furtunele care intra in radiatorul de caldura insa pe tur nu imi vine apa decat forte slabut in turatie, in relanti mai deloc. Ce ar putea fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...toate cazurile de mai sus sunt legate de caloriferul din bord infundat in conditia in care clapeta se misca normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am un Audi an 2000, 1.9TDI 115cp, 85kw si de fiecare data cand dau drumul la clima imi arde siguranta care se pare ca comunica si cu aerul si cu semnalizare stanga dreapta. Acum, dupa ce a venit frigul de-abia apas pe buton si gata, se arde.

In principiu era pusa o siguranta de 15-a ars-o, apoi am pus una de 20-a ars-o, 25 a ars-o, 30 a topit-o si apoi a ars-o. Concluzia este ca nu gasesc o schema electrica. Ma poate ajuta cineva?

Ar trebui sa merg la electronist?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la un electrician. Nu mai pune sigurante mai mari, sa nu dai foc la masina...... da jos ventilatorul din interior si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa pui sigurante care sa tina un curent mai mare e cea mai mare prostie. Spune siguranta si am sa ma uit pe schema sa-ti dau niste indicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri,

Am incercat urmatoarele:

1.am demontat bordul si am deconectat ventilatorul

2. cu ventilatorul deconectat am pornit masina si am dat pe dezaburire luneta si mi-a ars siguranta.

Ventilatorul se pare ca functioneaza foarte bine, nu scoate zgomote si raspunde la comenzi cand ii dau ventilatie mai mare sau mai mica.

Intrebarea mea este daca imi poate ajuta cineva cu o schema electrica si imi poate explica de ce am consumatorii acestia pe aceasta siguranta? Este vorba de siguranta nr.36 - semnalizare stanga, semnalizare dreapta, ventilatie, luneta???

Atasez mai jos pozele.

Audi este A4 an 2000 cod motor AJM, 1.9tdi, serie WAUZZZ8DZYA120769. Multumesc.

post-30782-0-44724500-1323252660_thumb.j

post-30782-0-41150800-1323252667_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ai ceva in scurt

cel mai simplu daca nu vrei sa mergi la cineva specializat e sa le deconectezi pe rand sa vezi unde e problema

daca ai un vagcom si mai simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

Eu inca incerc sa imi explic de ce am acei consumatori pusi pe acea siguranta pentru ca in carte scrie ceva iar in realitate este altceva.

Inca incerc sa fac rost de o schema electrica pentru modelul meu de audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, la un A4 1.6 benzina din 1995, am incarcat-o cu freon si la testul de presiune totul bine, dar cu clima pe minim (are dublu climatronic), nu baga rece, vine aer cald si nici nu sufla cu putere, de abia se simte, compresorul functioneaza si tevile sunt cea de inalta e rece iar cea de joasa e calda. Din ce am citit unii spunea de clapete blocate, tija sarita, calorifer infundat. Ce parere aveti in cazul meu ? De ce credeti ca nu imi baga aer rece ? ca nu as vrea sa dau bordul jos inainte de o consultare. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa ai probleme la servomotorul ce gestioneaza clapeta de rece-cald.

Fa o scanare si vezi ce eroare ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, o sa fac o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu aveam probleme cu caloriferul care era infundat/colmatat. Din cele 2 furtune care sunt in dreapta bateriei cel din dreapta (tur) se incalzea perfect iar cel din stanga (retur) ramanea doar caldut.

Le-am scos pe amandoua, am suflat apa care era in calorifer , am pus un plic de solutie Peak de desfundat chiuvete(nu va alarmati , este doar soda caustica) , scrie clar ca nu ataca metalul si plasticul, am turnat apa clocotita cu o palnie si am asteptat 5 minute. In prealabil am pus un dop pe furtunul de retur. Dupa 5 minute am conectat un furtun de apa curenta (rece) la furtunul de retur si am dat drumul la robinet la presiune maxima... rezultatul ? .. ape tulburi au "izvorat" din caloriferul meu iar dupa 1 minut deja curgea apa curata. :icon_geek:

La remontarea furtunelor le-am inversat ordinea , cel din dreapta (tur) l-am conectat la teava din stanga .

Am ciculat astfel 1 saptamana, fortand prin asta ca depunerile de la un capat al caloriferului , depuse intr-o "viata" sa fie "dizlocate" incet-incet.

Dupa 1 saptamana am dat jos apa din motor, am pus o solutie "radiator flush" si am urmat instructiunile de pe eticheta.

Asta tot cu furtunele puse invers.

Apoi am golit iar instalatia, montat furtunele de la calorifer in ordinea normala , introdus antigel G12 + apa distilata (luati de aceea ungureasca , cea de la noi pare a fi ..apa chioara de la baietii destepti din industrie.

totul functioneaza perfect.

:exclaim:

Modificat de broasca verde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Audi A4 an de fabricatie 1996, am probleme cu panoul de comanda de la climatronic. Sint doua modele. Unul cu carcasa alba si altul cu carcasa neagra care este fabricat dupa anul 1997. Nu am gasit decit pe cel din 1997 iar pe mufa D la pinul 8 nu primesc minusul care ar trebuii sa alimenteze releul pe borna 85, care comanda compresorul de clima si ventilatorul. Are cineva o schema electrica sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!