Jump to content

Calatorie Bucuresti-Chisinau cu masina


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salutare,

As vrea sa-mi spuneti cateva pareri despre variantele de traseu pe care-as putea sa le abordez. M-am gandit la

1. Bucuresti-Galati-Chisinau

2. Bucuresti-E85-Tecuci-Barlad-Husi-Chisinau

Ar mai fi si variante derivate din a 2-a, de ex. Rm. Sarat-Barlad dar e DJ si sunt convins c-or sa fie surprize.

As inclina cel mai tare catre varianta a 2-a, fiind mai putini km. de parcurs in rep. Moldova.

Sugestii, sfaturi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al doilea e cel mai bun... E85, la tisita faci dreapta spre tecuci, la intrare in tecuci o iei pe centura spre stanga si spre barlad,husi, vama albita

prin barlad si husi trebuie sa treci prin centru, dar sunt mici orasele si nu sunt aglomerate.

drumul este european, a fost facut calumea acum 5 ani cu bani de la UE, soseaua e perfecta.

iar la moldoveni tii E58, e mai lung dar e mai bun

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred c-ai vrut sa recomanzi var. 2.....traseul descris de tine la asta se refera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, multam soila. Deci de la Tisita urmaresc numai E581 pana la Albita si apoi E58 la moldoveni. Asta vroiam sa stiu, daca e ok drumul. Acum vreo 6-7 ani am tot umblat pe Tisita-Tecuci-Barlad-Vaslui si mi-aduc aminte ca nu era asa intr-o stare buna drumul, ma gandeam ca s-a mai prostit de-atunci. Dar mi-ai dat o veste buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost refacut capital tot E581 in aceiasi perioada ca si E85, nu e lat ca E85, dar asfaltul e foarte bun, la fel si la moldoveni, am fost acum 2 ani si E58 era foarte bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi si variante derivate din a 2-a, de ex. Rm. Sarat-Barlad dar e DJ si sunt convins c-or sa fie surprize.

N-am inteles ideea cu Rm.Sarat - Barlad ca derivare din varianta 2. Este de fapt o bucata din varianta 2. Intai pe E85 (Rm Sarat -> Focsani -> Tisita) si apoi E581 (Tisita -> Centura Tecuci -> Barlad - Vama Albita).

Pentru Barlad pregateste-ti nervii ca vor fi ceva gropi mai ales la periferie :)

Pentru bucata Barlad - Tecuci:

1. Vei fi la un momendat in urcare spre un pod, atentie la incheietura soselei cu podul ca iti iei zborul chiar la putin peste 50 km/h.

2. Dupa ce traversezi pentru a 2-a oara calea ferata (intr-o curba la dreapta) si pana la a 3-a traversare, cam la 3 km distanta, incearca sa eviti marginea drumului si nu merge prea tare ca e valurit intr-un mod tare neplacut.

Uitasem, dupa ce iesi din Badeana (in apropiere de Barlad) si mergi spre Barlad, dupa vreo 2 km, vei vedea la un moment dat niste semne de limita de viteza: intai 70 apoi tot mai putin pe o distanta foarte mica. Mare atentie, s-a surpat putin asfaltul, incearca sa ocolesti pe contrasens. Doamne fereste sa fie noapte, sa tii banda si sa nu reduci viteza :D

Totusi sa zic cate ceva de rau si de E85:

1. atentie la unele poduri ca au incheieturile alea facute aiurea si ai impresia ca-ti rupi rotile chiar si la 80km/h

2. intre Bucuresti si Urziceni mi se pare cam valurit iar imediat dupa iesirea din Bucuresti chiar are ceva gropi.

Ultimul traseu Bucuresti - Barlad: 30 august.

Stil de evaluare: exigent.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boogie, pai ar mai fi varianta ca de la Rm. Sarat sa fac dreapta si sa merg spre Tecuci. Ce-am facut eu cu verde e de la Tisita spre Tecuci iar google mi-a dat si varianta Rm.Sarat-Tecuci dar sigur e prost drumul.

Si inc-o chestie: gogle maps NU stie ca E85 se intersecteaza cu E581 la Tisita si ma trimite pana la Marasesti sa fac o bucla sa intru pe E581 :)

post-2063-1285680475_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hanu conachi-tecuci e un drum aglomerat care trece NUMAI prin localitati, si e plin de radare :), de fapt asa e tot drumul tecuci-galati

mai bine mergi pe E85, de bine de rau sunt 2 benzi pe sens si mergi mai lin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, asa o sa fac, este cea mai buna solutie. Multumesc inca odata de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lui soila, n-ai ce cauta pe acea varianta, pierzi o gramada de timp.

O sa pleci din Bucuresti inteleg si nu din Brasov?

Vezi si impresiile mele vizavi de Bucuresti - Urziceni din postul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-Urziceni-Buzau-si mai departe il cunosc bine. Tot incerc sa-l evit pentru ca mi se suie sangele in cap cand merg pe banda normala (nu pe cea de refugiu care defapt este jumatate de banda!!!!!) si primesc flash-uri din spate sa ma dau dracului pe dreapta (desi depasesc pe cineva) cand in stanga este linie discontinua si se poate depasi. In fine... nu mai zic!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija de la vama Albita(Leuseni) pana la Chisinau(90km) se umbla la greu cu radarul in miscare ,sunt niste Skoda Octavia de culoare alba (greu de depistat vizual))si te ia din mers daca ai depasit limita de viteza (pana la 100 nu te opresc),si chiar daca ai depasit viteza "cotizatiile" sunt minore(depasire de 20-40km =10 $ maxim) .Partea buna e ca pe toata distanta de la vama pana la Chisinau drumul e asfaltat proaspat si e o singura localitate pe o distanta de max 1 km,in rest padure(codrii Moldovei) si campie cat cuprinde,si in maxim 1 ora esti in Chisinau . :))

Si clar varianta a 2 e cea mai buna (le cunosc pe ambele "ca in palma") cu mici exceptii pe la Barlad (si la intrare si la iesire) in rest e foarte bun,facut de pe vremea lui Basescu cand era la transporturi(aici sunt banii dumneavoastra :)) ) si doar intretinut acum.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Traseul cel mai des practicat si de maxi taxi,autocare ar fi Bucuresti-Urziceni-Buzau-Rm Sarat-Barlad-Husi-Vama Albita-apoi ai drumul spre Chisinau..eu unul merg de obicei pana la Husi si apoi o apuc spre iasi si vama sculeni ca stau mai la nord si singurul incovenient al acestui traseu este ca treci prin prea multe sate , ceea ce te face sa "pierzi" timp sofand legal...dar calitatea drumului este de la bine in sus

Modificat de vitalie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!