Jump to content

Retrofit la Generatia a III-a de Playere OEM (RCD310, RCD510, RNS310, RNS510)


doruiacovescu
 Share

Postare recomandată

vreau sa cumpar un b6 3c cu rns 300 si vrea dupa aia sa'l skimb cu rns510. CAN'ul nu'l styu. Daia intrebam daca se poate fara vreo modificare,fara sa skimb CAN si/sau altele passatu e din 2009-2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. Passat 3C dupa 2009, CAN-ul e compatibil cu RNS510.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teo am vazut ca ai can cu C terminatie , imi poti spune te rog cine ti-a facut update ? si eu am cu C si am auzit ca nu se poate face update sa scapi de problema cu bateria ! multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am schimbat si eu vechiul meu RCD 300 pe un RNS 510. Cand radioul este conectat consumul de la baterie este in jur de 530 mA. Momentan procedez la scoaterea sigurantei radioului pentru a evita descarcarea bateriei. De la CAN gateway am urmatoarele informatii: Diagnostic interface for databus 1K0907530E H11 1K0907951 SW0110.

Am urmatoarele intrebari:

- daca pot resofta CAN gateway-ul astfel incat sa evit problema descarcarii bateriei?

- este necesar schimbarea CAN gateway-ului? Daca da, din informatiile mele ar trebui sa cumpar unul cu cod 1K0 907 530 L sau 1K0 907 530 AA. Va rog sa ma corectati, daca gresesc. Dupa cumpararea gateway-ului, la cine ar trebui sa optez pentru configurarea lui? Reprezentanta VW (Quark Motors sau Autoclub) la Timisoara? Exista alte variante pentru Timisoara? Aveti informatii cam cat ar trebui sa coste un gateway, respectiv procedura de configurare?

Apropo, am fost cu problema aceasta la un service Skoda si ei zicea ca radioul nou trebuie sa fie codat la masina? Aveti idee ce inseamna asta?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update face cel de la postul #486. Cat despre canul tau eu zic ca nu va merge pe rns510. . Trebuie can de la L in sus.

Daca radioul a fost pe alta masina el vine cu anumite setari sau codare se mai numeste. E un cod din 7 cifre parca unde e specificat tot ce are unitatea nevoie. Ce antena,cate boxe,etc. Ar trebui sa fie un topic la proceduri vagcom. Daca nu e propun sa deschidem unul. Eu am rezolvat problema setarii cu un pic de cercetare pe net. Ross tech are o sectie dedicata cu setari ale m

odulelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am rns am rcd510 . intrebarea e se poate face update la can cu terminatie C ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teo0605: poti sa imi dai te rog un link la pagina aia de rosstech?

multumesc!

Modificat de Deco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vreau sa schimb MFD2 de pe un passat 2006 cu un RNS510 serie 3C0 035 684 C; HW:H02; SW:x610 fabricate 21.05.2009 ce versiune minima de can am nevoie pentru a nu avea probleme?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi Can il am si eu. Iti trebuie ceva de la L in sus. Dar multe lume a zis ca cel mai sigur, ca sa nu ai probleme si poate o sa vrei in viitor sa faci si alte upgrade-uri iti trebuie un Can cu terminatia M sau N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am citit cu interes acest topic, precum si altele din tara si din strainatate.

Dar sa o luam cu inceputul: am dorit un upgrade la passatul meu B6 din 2006, asa ca m-am orientat spre un RCD510 care sa schimbe RCD300 de pe masina. L-am achizitionat de pe net, second-hand, 950 lei, l-am montat pe masina, totul OK, toate functile mergeau perfect. A doua zi bateria moarta!

M-am gandit ca a murit bateria, fiind in garantie am dus-o la verificat...bateria perfecta. Am incarcat-o dar urmatoarea zi aceeasi poveste.

Cine s-a putut gandi ca daca schimbi un banal de radio, de la aceeasi marca si model, original, sa faca atatea probleme??

Una peste alta, cu greu am descoperit ce s-a intamplat....Bineinteles am Can 3C0 907 530 C cu soft 0040. Am incercat sa fac setarile....cineva care se pricepe si are scule a venit cu softul, am modificat codurile, am facut pe dracu-n 14 dar nimic.

Pana la urma am cedat nervos...o sa remontez radioul care a fost...NU MAI VREAU SA SCHIMB SI CAN-ul!!! Mi se pare penibil...am vazut transplanturi de rinichi la oameni mai usoare!

M-am saturat sa pornesc masina cu fire, m-am saturat sa ma uit la radio cum functioneaza perfect, fara nici o eroare, si totusi sa nu fie OK!

Pana la urma nu am schimbat decat radioul, si acela nu l-am luat de pe o dacie 1300 din 78` ci de pe alt VW.

Culmea e ca masina e din 2006 iar radioul din 2007....si trebuie sa schimb can-ul!

CONCLUZIE??O sa-l vand cu exact cat am dat pe el...aceasta chiar mi se pare o problema penibila: sa dai mai mult pe can decat face radioul.

Si aceasta e doar una dintre multele probleme pe care le-am avut cu acest autoturism....ultimul din grupul VW Audi pe care am dat bani, personal!GARANTEZ!

Urmatoarea masina trebuie sa aiba cea mai mare calitate: sa nu fie a unei firme din Germania!

Va sfatuiesc sa faceti la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai inainte stiai ce se intampla. Sigur la alta marca ai sa poti sa schimbi orice fara sa se intample nimic. Asteptarile noastre sunt una, realitatea alta.

Sent from my Galaxy using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi, in viata asta mie mi-a dictat tot timpul logica si gandirea sanatoasa!

nu am schimbat motorul, sau computerul masinii...ci doar radioul.CU UNUL ORIGINAL, mai nou cu 1 an!

Mufele sunt identice, se potrivesc perfect si radioul cel nou FUNCTIONEAZA PERFECT!I-am bagat codul si asta ar cam trebui sa fie tot!De ce trebuie sa aiba treaba optiunile radioului (cum ar fi displayul, ce CD-uri citeste, ca are card SD) cu descarcarea bateriei deoarece o interfata nu citeste corect CE????Ce om care gandeste logic, ce om normal ar trebui sa studieze intai internetul pentru a descoperii daca nu e ceva in neregula cu acest schimb??

E ca si cum ai schimba cauciucurile dar intai ai cauta pe forumuri la erori de computer sa vezi ce mai trebuie resetat!

Mi se pare penibil....este un radio amarat: daca merge, merge, daca nu, nu!

De ce trebuie sa comunice cu masina la asa nivel...ia curent de la masina si transmite sunete la o boxa.Transfera pe un display niste date (ocazional)..ASTA E TOT! Asta e tot de cand lumea.

Si rezultatul frizeaza realul....descarca bateria....Pai ar trebui sa-ti dea erori pe displayuri, sa nu functioneze etc....cum adica sa descarce bateria?

Sunt chiar singurul care vede penibilitatea acestei situatii??

E ca si cum nu ai putea sa schimbi vopseaua masinii decat daca i-ai reprograma tot softul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic de logica ta, dar nu ai schimbat doar un radio.

Ce ma deranjaza e ca ne dai sfaturi fara sa le cerem.

Succes cu alte marci!

Sent from my Galaxy using Tapatalk 2

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un forum, toata lumea da sfaturi. Citeste ultimele 5000 de postari si o sa-ti dai seama.

Daca le desconsideri, nu le urmezi...asa e in lumea sfaturilor.

Succes si tie...o sa ia nevoie, crede-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oi fi vre-un profet si tu....

Sent from my Galaxy using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: @MisoginU, nu stiu daca ai citit in cartea tehnica a masinii dar acolo scrie clar ca pentru schimbarea becurilor la masina trebuie sa mergi in service. Ei nu recomanda sa le schimbi de unul singur (stiu, si mie mi se pare o tampenie mare).

In aceste conditii, neamtul cand a pus radio pe masina nu l-a pus gandindu-se ca o sa vina romanul nostru descurcaret si o sa faca un retrofit la un radio "mai destept".

Neamtul a vandut o solutie si nu a vandut posibilitatile pe care masina le are.

Daca vrei sa faci upgrade, mergi la service-ul lor autorizat si ei sunt in stare sa verifice daca se poate sau nu. Acesta este mersul normal al lucrurilor, dar daca noi sarim peste etape nu este vina producatorului.

On topic: tu te lasi pagubas la primul hop? daca citesti pe forum o sa vezi ca se poate face update de soft de la versiunea 40 la 48 si acest lucru ar rezolva problema cu descarcarea bateriei.

LE: hopa, am vazut ca ai RCD510 si nu RNS510. In cazul tau nu stiu daca rezolva ceva update-ul.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, ar trebui sa nu ma dau batut, dar frustrarile m-au ajuns din urma....crede-ma ca am patit multe cu masina asta. Radioul e doar bomboana de pe coliva, picatura care a umplut paharul.

Si mai crede-ma ca maine m-as duce la reprezentanta sa-mi schimb radioul, daca pentru asta nu ar trebui sa platesc cat pentru o vacanta in Tucia, in plin sezon.

Asa ca: vand radio RCD510, vand Passat, dezmembrez pasat, sau in cel mai rau caz caut baieti binevoitori sa-i dea foc. :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si link-ul cu codurile pe fiecare unitate in parte: http://wiki.ross-tec...p/VW_Passat_(3C)

" Deco" sper sa te ajute . Pe mine m-a ajutat sa setez corect unitatea mea .

"MisoginU" iti inteleg frustrarea, dar ea vine si pe fondul lipsei de informare si pregatire. Daca ai putin talent si 2 maini drepte , jumatate di problemele Passat-ului se rezolva acasa cu trusa de scule personala si un laptop. Iti urez sa nu cedezi si sa te informezi mai mult. Eu iubesc marca asta si daca as da Passat-ul asta mi-as lua altul la fel dar mai nou.

Scuze de off topic.

PS: daca link-ul nu se acceseaza direct vedeti daca este inchisa paranteza dupa 3C. Vad ca la mine nu ia link-ul direct si complect.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat....

Cat despre doua maini drepte si un laptop, as fi curios cum repari tu un injector in mijlocul Turciei, cand masina s-a oprit in mers intr-o depasire, sau ce faci cu laptopul cand nu mai ai presiune de ulei in Macedonia la 40 de grade Celsius,din cauza ca s-au facut praf rotile dintate de pe vilbrochen si de la pompa de ulei, in ambele cazuri fiind in concediu cu familia??(in ani diferiti).

Ti-am spus....radioul e doar bomboana de pe coliva.

Mai pot sa adaug compresorul de clima, si inca 2 injectoare (unul in Ungaria-tot in concediu, unul in tara).

O fi mult, o fi putin pentru o masina care a costat 30000 euro noua si care are 6 ani vechime, nu stiu.Dar am pierdut concedii, par, nervi si mi-e frica sa mai plec cu masina din oras. Mai bina iau imprumut Opelul lu`tata din 2000.

Si cred ca asta a fost un mare off-topic, asa ca o sa ma abtin de la alte comentarii, cu scuzele de rigoare si o sa incerc sa-mi fac rost de o trusa de scule mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sfatuiesc sa vinzi "caruta" de passat sa iei un logan "ca tot romanul", ca sigur te va multumi. tu ai mai multe probleme, gen de ce e acceasi mufa si neamtu nu a zis ca tre sa schimbi softul? adica de ce s-a gandit el sa nu schimbe si mufa? pai hai sa o luam logic, daca prima generatie citeste 10011 si urmatoarea generatie are de citit 1100110, ce sa faca cu cei doi bytes in plus? e doar un mic exemplu care sa te ajute sa intelegi partea de comunicare software-hardware.

oricum toti suntem liber sa facem alegerile in viata dar dupa o asa mica NEPROBLEMUTA, sa e hotarasti sa schimbi tu masina asta "scumpa de 30k epuroi", iar ma gandesc ca tot romanu cumpara masini si alte lucruri dupa pret/brand, nu dupa necesitati/preferinte....etc

Drive safe!

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic: @MisoginU nu spune asa, nu glumi cu chestiile astea ... oamenii incep sa aprecieze ce au doar atunci cand nu mai au acel lucru. Vorbesc din experienta. Recenta. :(

Priveste partea pozitiva a lucrurilor: ai o masina cu pompa de ulei, injectoare, compresor de clima noi, cu revizii in care au rezolvat problemele anterioare.

On topic: un CAN gateway nu e asa greu de schimbat si din ce am auzit de la un cunoscut, a reusit sa gaseasca o varianta cu M la final pe la 250 lei.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema bateriei la rcd 510 cu can C , am facut aseara update de la sw 0040 la 0048 si astazi de dimineata dupa o noapte cu -18 grade a pornit . aviz celor cu can C si rcd sau rns se poate face update , nu inteleg de ce multi de aici zic ca nu e posibil probabil ca nu au aparatura necesara sau cunostiintele . userul draganuta m-a ajutat cu update la C pt cine mai e interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca dacă treceati, și voi prin ce a trecut el nu mai vb așa detașat.... Imi place foarte mult brandul dar după astfel de pățanie cred ca as renunță și eu, totuși să te lase o mașină germană cu pretenții în concediu... E cel mai rău lucru posibil...

s1 running cm10 jellybean :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!