Jump to content

Ulei recomandat pentru Sharan


ByZ
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca am inteles.De ce sa beneficiez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te confunda colegu Adi,stai linistit,nu poti beneficia tu de kulanta dupa 13 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane,da ce-i aia kulanta colegule ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa fac o poza la cel de 1 litru sa vezi ca are folie de aluminiu, iar cel de 5 litri are stut tractabil de plastic, care dupa ce il folosesti poti sa il apesi sa intre la loc. Fiecare crede ce vrea. O sa fac o poya la uleiul de 1 litru ce a ramas pentru complectat sa vedeti si voi ca are folie de aluminiu si nu arte stut de plastic decat cel de 5 litri. Poate mai nou au pus si la cel de 1ltru , eu am cumparat uleiul in martie a.c.

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suzeta nu mai intra la loc dupa folosire

post-61251-0-44103200-1402476784_thumb.j

post-61251-0-78810000-1402476815_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane tu ai pus VSI in sharan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sharan folosesc alta marca de ulei,in opel si peugeot folosesc VSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde mai exact ai gasit ravenol in baia mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acuma am vazut ca ai pus VSI, intradevar e asa, dar eu pun VPD, acesta e cu folie de AL. discutam de 2 chestii diferite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bidonul e identic cu VPD,daca vrei ii fac o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ii fac si eu la al meu o poza, atunci ceva nu e in regula sau au 2 tipuri de ambalaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu ai vechiul ambalaj la el(VPD).Noul ambalaj e identic cu poza pusa de Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesta este uleiul in ambalaj original.

am povestit cam mult pe o chestie simpla, dar e bine sa fie clar.

post-131497-0-28752700-1403634396_thumb.

post-131497-0-94855900-1403634565_thumb.

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vechiul ambalaj(exact cum a dedus Andrei) si data fabricatiei este scrisa pe bidon,daca l-ai luat in martie inseamna ca a fost pe stoc de ceva timp.Acum normal ar fi sa pui si poza fara folie sa fie informatia credibila,altfel.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Uleiul Ravenol si-a schimbat ambalajul iar ambalajul nou nu are folie doar ca are gatul de la bidon indiferent de cantitate rectactrabil,dar nu pana jos.

Am si eu o nelamurire cu cantitatea de ulei ce intra in motor si anume de ce nivelul pe joja este peste nivelul maxim cu toate ca eu am bagat 4.3 ?

Ma poate ajuta cineva sa ma lamuresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ramane in motor.Eu bag 4 litri la schimb si sunt cu nivelul aproape de maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns dar sincer am dat baia jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin metoda clasica de schimbare a uleiului  nu reusesti sa scoti mai mult de 4 litri!

 

Eu schimb uleiui cu ajutorul unei pompe vacuum, multi  sunt contra acestui sistem deoarece zic ei ca nu iese tot  ca atunci cand il lasi sa se scurga pe la buson, ei bine realaitatea este alta la acest tip de motor uleiul  ce se afla in racitorul de ulei ( sub filtru de ulei) nu curge dar cu pompa vacuum poate fi extras fara nici o problema.

 

Cand pun uleiul , 5 l bidon, pun intai 750 ml  intr/un bidon de 1l si restul  pun in motor , nivelul ajunge corect la max.

 

Initial am acceptat acest sistem deoarece la Sharan trebuie sa dai scutul jos ptr a schimba uleiul, ceea ce nu  gasesc ok, apoi am remarcat si diferenta de  volum extras.

 

Deci Sharan 1.9 tdi are 4.3 l ulei, pe alta parte sigur nu se strica motorul daca raman 300 ml inauntru...

 

Aici  e pompa   http://www.youtube.com/watch?v=su5kYzAyFt4

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cu ulei extras din racitor cu vacum tot nu reusesc sa bag mai mult de 4 l,dar cum a zis si Rune,nu e problema ca ramane ceva prin motor.Ca avantaj major cu extrasul pe la buson este ca mai bagi un ochi pe la turbo,egr,intercooler cand e scutul dat jos.:)

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scut :D .

Multumesc pentru raspunsuri ,deci trebuie sa mai scot ulei din motor pana la semn.

PS.

Recomndati ca inainte de a schimba uleiul sa folositi un oil system cleaner? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi marca de ulei , daca nu stii ce ulei este in motor, Da eu personal nu ma feresc sa folosesc  dar cu marea conditie sa  faci exact asa cum scrie pe eticheta produsului si  sa nu incerci sa faci mai bine decat recomanda producatorul!!

 

Eu personal bag un ulei mai ieftin ptr curatare apoi  extrag si il pun pe cel ce respecta norma VW 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la 4l 110 ron, la litru 30 ron, e ok, mi s-a redus mult consumul la 4500km am completat 300gr, castrolulu la 7000km 2l

 


la 4l 110 ron, la litru 30 ron, e ok, mi s-a redus mult consumul la 4500km am completat 300gr, castrolulu la 7000km 2l

este vorba de ravenol, e super fata de castrol, parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu personal am renuntat la Castrol in favoarea uleiului Liqui Moly si nu as mai folosi vreodata Castrol doar daca l-as cumpara din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna seara,sunt nou pe aici si ma confrunt si eu cu anumite probleme legate de ulei,clima dar in prima faza as vrea sa clarific problema cu uleiul.Detin un SHARAN an 2002 motor 1,9 TDI 115 cp,PD,tin sa specific ca masina are 480.000 km,dar de cateva schimburi de ulei am vazut ca papa ulei destul de mult,folosesc MOTUL 5W40,cineva a spus sa folosesc 10 sau chiar 15w40.Ce parere aveti?

Modificat de valeriu VIS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!