Jump to content

Facelift T4


NeXuS_3
 Share

Postare recomandată

Sunt curios daca a incercat cineva sa faca in regie proprie Facelift la T4 de la varianta cu farurile drepte la cea cu farurile incruntate.

Ma cam bate un gand si as fi curios daca acest lucru este posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ilie007

    12

  • andrei_c123

    10

  • NeXuS_3

    7

  • Emy D

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

bineinteles e posibil, trebuie modificate aripile, capota, cred ca ar fi ceva frumos sa incerci un facelift :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate. Trebuie schimbat faruri, toata grila fata , capota si spoileru. Am citit undeva pe un forum englezesc ca trebuie modificari la sistemu de prindere a acestora.

Un " tuning" sa ii zic asa facut pentru aspect ar fi montarea unui spoiler de T4 facelift pe versiunea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, dar daca le schimba? de ce nu s-ar putea?

schimba doar farurile si grila, in rest modificari la aripi, capota, iar spoilerul de facelift..se poate prinde ..cu mici modificari, bineinteles

Modificat de r4ulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru_constantiniu

Orice se poate, am vazut un Audi 80 cu faruri si stopuri de A8.

Esential este ca persoana care vrea sa faca acest facelift sa fie dispusa sa cheltuie cat trebuie si eventual sa si puna mana la treaba (daca vrea sa cheltuie numai pe piese).

Si eu ma uit acum dupa un bus. Binenteles ca e mai misto varianta cu facelift, dar, daca gasesc unul de-ala vechi, eu n-o sa fac asa o schimbare. Eu zic ca nu merita, e mai scump decat masina :icon_thumright:

Numai acum am vazut ce zicea colegul de mai sus, sa modifici aripile si capota? Daca tot faci treaba, o faci ca lumea. Schimbi aripi, capota, faruri, masca, spoiler, adica toata fata. Altfel iese o mare tiganie

Modificat de doru_constantiniu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca ma refer la schimbarea pieselor de un T4 faultat

este clar ca nu se pot schimba doar farurile pentru ca difera multe acolo

trebuie la prima vedere:

aripi

faruri

semnalizari

grila fata

capota

piesa de deasupra barei de protectie de sub faruri

ce doresc eu sa stiu este daca sistemele de prindere de pe sasiu pentru aripi si ce mai este pe acolo sunt compatibile sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, sasiul e identic. Va dau exemplul la t4 meu. chiar daca e doka (double cabine), daca verifici la un magazin de piese auto, din seria masinii reiese ca e model facelift, si totusi are botul vechi ( de aici deduc ca a fost vreodata lovit in fata si au fost schimbate cu piesele de la t4 vechi, fiindca is mai ieftine).

Sunt prea multe piese de schimbat sa il faci facelift, de aceea eu am optat pentru o prelungire capota (si asa faci farurile inclinate ) si bara de pe facelift ( care eu o aveam) si am modificato. deci, se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu imi plac! noaptea se vad foarte bine, insa, iti ofera comfort doar daca ai xenon. in plus, ziua, le vezi cat sunt de incarcate (ca design); tind sa imi fac ceva custom. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce zici de ....

prefer designul cat mai standard, chestia cu ledurile nu prea imi place decat pe masinile pe care a fost pusa din fabrica. Ar fi ca si cum as incerca sa o transform in ceva ce nu e..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, sasiul e identic. Va dau exemplul la t4 meu. chiar daca e doka (double cabine), daca verifici la un magazin de piese auto, din seria masinii reiese ca e model facelift, si totusi are botul vechi ( de aici deduc ca a fost vreodata lovit in fata si au fost schimbate cu piesele de la t4 vechi, fiindca is mai ieftine).

Sunt prea multe piese de schimbat sa il faci facelift, de aceea eu am optat pentru o prelungire capota (si asa faci farurile inclinate ) si bara de pe facelift ( care eu o aveam) si am modificato. deci, se potrivesc.

Transporter si doka pana la iesirea din fabricatie au fost facute cu batul scurt iar caravelle multivan si california incepand cu 97 au fost cu botul lung , intr-adevar prin schimbarea suportilor laterali(de sub aripa) ai barii se monteaza bara model nou , cat despre balamale nu se realizeaza nici o improvizatie pur si simplu se schimba cu balamalele necesare capotei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de ce dupa seria sasiului meu, masina e numita T4 facelift?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

evident ca ma refer la schimbarea pieselor de un T4 faultat

este clar ca nu se pot schimba doar farurile pentru ca difera multe acolo

trebuie la prima vedere:

aripi

faruri

semnalizari

grila fata

capota

piesa de deasupra barei de protectie de sub faruri

ce doresc eu sa stiu este daca sistemele de prindere de pe sasiu pentru aripi si ce mai este pe acolo sunt compatibile sau nu.

pe linga aripi faruri si capota mai ai nevoie si de calandru, radiatoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

se poate face eu am facut la un t4 multivan din 93 aceasta modificare ,cine are nevoie de detalii il pot ajuta cu mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui o imagine cu felul cum arata la final si sa ne spui si noua exact ce ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cine ma poate ajuta cu detalii sa pot posta poze pe forum si va dau detalii mai multe,din multivan t4 din 93 am facut -o cu zece ani mai tanara, am destule sa va arat ceasuri bord pe t4 de pe passat b5 care vin in carcasa ceasurilor de t4 ,schimbat motor 1,9 clasic cu motor de 1,9tdi echipat cu ECU(electronica luata de pe un audi A4 1,9 tdi cod afn,geamuri electrice si oglinzi

prima poza este cand am adus-o din germania,inainte de operatie cele lante in faza de lucru

cine ma poate ajuta cu detalii sa pot posta poze pe forum si va dau detalii mai multe,din multivan t4 din 93 am facut -o cu zece ani mai tanara, am destule sa va arat ceasuri bord pe t4 de pe passat b5 care vin in carcasa ceasurilor de t4 ,schimbat motor 1,9 clasic cu motor de 1,9tdi echipat cu ECU(electronica luata de pe un audi A4 1,9 tdi cod afn,geamuri electrice si oglinzi

post-89353-0-22237100-1334691065_thumb.j

post-89353-0-37159000-1334691197_thumb.j

post-89353-0-63549300-1334691306_thumb.j

post-89353-0-79784400-1334691358_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan lucrez la partea electrica ,clima , computer de bord ,pilot automat , linia audio pe care prefer sa fie de la ALPINE ,mai am de tras ceva fire care duc la bord sa fie complet functional ,voi reveni cu poze noi,referitor la partea frontala au trebuit schimbate aripile fata ,capota,traggerul,la aripile fata au mai trebuit inca doua dubluri la fiecare aripa ele avand legatura dintre aripa model nou si semiaripa masinii,bara fata (difera fata cea de mdelul de dupa 96 cu faruri mai patrate ) mai difera si elemntele de fixare de pe margine,dispun de multa documenatie si cunostinte la aceste modele pentru cei care au nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina in faza de lucru

bordul modificat cu computer de bord ,preluat de pe passat b5,pentru cei ce au bord mai nou pot adapta foarte usor bord cu computer de passat b5 ,la t4 este o raritate bord cu computer

post-89353-0-36430600-1334694923_thumb.j

post-89353-0-08217800-1334695000_thumb.j

post-89353-0-38652600-1334695051_thumb.j

post-89353-0-55098800-1334695139_thumb.j

post-89353-0-32602200-1334695534_thumb.j

post-89353-0-32901300-1334695753_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare , bravo pentru lucrare , asteptam cu interes mai multe poze , cu masina nu mai ai poze cum a iesit aliniata si tot ? pentru climatronic ai schimbat si aeroterma sau cum comanda clapetele de dirijare a aerului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca pina la urma nu va fi un gen ,,masina mea " pentru ca este arie separata pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar fi mai mult decat bine venit si aici posibilitatea de a crea masina mea , pentru ca pe sectiunea respectiva fluxul de informatie este foarte mare , poate nu toti avem timpul necesar pentru a cauta , aici totul ar fi mult mai la indemana

si daca se transforma in gen masina mea trebuie lasat parerea mea sau considerat un diy foarte util , cu exemplu concret ce si unde vine modificat , daca omul a fost dispus sa faca , investeasca banii personali si mai ales de impartasit cu noi din experienta sa trebuie multumit si apreciata initiativa nu interzisa

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vrem detalii despre ce motor ai pus pe ea si ce adaptari au trebuit facute.

Foarte misto a iesit,felicitari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus motor 1,9 tdi cod afn 110 cp ,

nu va fi gen ,,masina mea,, am postat la cererea colegilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Multumim pentru intelegere, ilie007.

Asteptam si in aria dedicata prezentarii masinii, un topic detaliat.

Felicitari pentru proiect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!