Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6R si 6C


bantina
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Sunt interesat de achizitia unui Polo din 2011 sau 2012 , motorizare 1.6TDI de 75 sau 90 CP. Ar trebui sa ma feresc de vreun anume cod motor, in genul lui bxe de la 1.9TDI?

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 tdi 75cp? Eu cel putin stiu ca exista cu 90cp pe Polo si 105/110cp pe celelalte modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, erau modele din 2009-2010 acelea de 1.6 tdi 75cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva de ce s-a trecut de la 1.6tdi la 1.4 tdi pe modelul facelift ? Vad ca tdi-urile pe piata sh au cam aceleasi pret ca un passat cu 2-3 ani mai vechi, asa bine isi mentin preturile ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt in cautarea unui Polo pentru sotie si am nevoie de ajutorul vostru. Masina va rula ~20.000Km/an in regim de 75-80% extraurban.

M-am oprit la motorul 1.2 TSI care din ce am citit nu mai are problema distributiei pe lant.

Rugamintea mea catre voi este sa-mi spuneti daca 1.2TSI din 2014-2017 are rezolvata problema cu distributia, daca exista alte probleme majore care ar putea cantari in alegerea lui. De asemenea am vazut ca 1.2 TSi are mai multe variante de putere. Care ar fi cel mai potrivit pentru conditiile de trafic prezentate si normal care este mai fiabil?

Nu sunt total impotriva unui TDI asa ca daca aveti vreo recomandare si a acestei motorizari nu va sfiiti. Ca si buget spre sa gasesc ceva intre 8.500 si 11.000 Eur.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bugetul asta te cam uiti la Golf 7. Polo la capitolul stabilitate si comfort sta cam prost, eu am avut un Gti 1.4 180cp DSG din 2012. Maicamea are 1.2 tsi pe Golf 7 din 2016 motorul nou de 110cp + DSG....merge impecabil. Oricum alegerea perfecta e TSI+DSG. Iar distributia e pe curea deci nu trebuie sa-ti mai faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugetul este intr-adevar maricel dar asta pentru ca probabil o sa cumpar ceva cu maxim 60.000Km si eventual de la un dealer care imi poate certifica servisarea in sistemul informatic nu cu o carte de service(sau un particular care indeplineste aceste conditii). Totodata fiind a doua masina caut ceva cu costuri de intretinere mai mici.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e un Polo nou? Sa dai 10k pe un Polo SH mi se pare mult indiferent de km. Am dat eu aproape 12k dar era Gti cu toate dotarile posibile. Insa a fost primul si ultimul Polo pe care l-am luat. Saptamana asta mi-am luat din Germania o Skoda Citigo 1.0mpi 75cp automata 2014 pret 5200euro, desi vroiam VW UP insa nu am gasit la bugetul dorit (max 6000euro). Incepusem initial sa ma uit si de Polo dar am vrut ceva simplu de oras fara motoare cu complicatii gen diesel , plus ca Polo e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt masini destul de scumpe ... pleaca de la 12595 si sare de 20.000 (27.715,10 € ptr aprox max la dotari facut in CC) la full ptr 1,6 tdi. Nu mai zic de GTI . De ceva timp merg si eu cu un polo R-line care m-a cam disperat ... nu am sarit niciodata de 4% in oras . 1,4 tdi 2016 (luat sh)

 

polo-2017.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Imi doresc sa achizitionez aceasta masina, insa nu ma pot decide referitor la motorizare. Mentionez ca as conduce aprox 1000km pe luna, doar in afara oraselor (ruta Bucuresti-Brasov). M-am gandit la versiunea de 1.6 tdi 90cp, insa am vazut ca cele de 1.2 benzina 70cp sunt cu aprox 1000 de euro mai ieftine. Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as lua diesel pe Polo, sunt foarte zgomotoase. Mai util ar fi si clasicul 1.2 fara turbo, cam lesinat ce-i drept dar fara complicatii. Ori iei TSI si atunci se schimba treaba, consum mai mic si cuplu mult mai bun.

Modificat de a_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1,4 tdi si 1,2 benzinar, ambele polo 9n. Motorul de 1,2 e destul de silentios dar cam lenes pentru drumuri in afara localitatilor. Pentru oras e bun. Cel de 1,4 e putin mai zgomotos la viteza mare dar nu ceva de speriat, in schimb se comporta foarte bine si in oras si afara (am soft pe el). In oras e destul de linistit. Nu stiu cum e motorul de 1,6 dar tinand cont ca are 4 pistoane e posibil sa fie putin mai silentios. Cel mai bine ar fi sa probezi ambele motorizari sa iti faci o idee. La diesel e si intretinerea putin mai scumpa dar recuperezi la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este consumul in exterior pt un stil de condus normal pt motorul de 1.2 benzina simplu? Si ce inseamna “lenes”?Nu am gasit nimic despre acest motor pe benzina, doar despre tsi. Imi cer scuze daca este off-topic. 

Modificat de stefanarnaut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (azq) consumul mediu e de aproximativ 6,5%. Repet, masina e 9n. In depasiri lasa de dorit pentru ca nu prea are putere dar in oras la viteze reduse (pana in 60 km/h) se misca bine. Nu prea simt lipsa de putere. In 3 ani am bagat doar consumabile in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei doar pentru mers in afara orasului ia linistit diesel. Pentru asta e motorul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e 1.6-le tdi de pe polo ? Tot asa problematic ?

Dar 1.2tsi din ce an s-a rezolvat problemele distributiei la el ?

 

Buget: 7000euro (daca merg in Germania), 7500euro (daca il iau din tara).

 

1.2 mi se pare foarte lesinat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din 2014 s-a schimbat distributia la 1.2 tsi si nu au mai fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut dragi forumuri.

Mâine merg să cumpăr un polo din 2015 1.4 tdi 75 cp cu 180k.

Mașina a fost adusa din Germania și înmatriculată pe Ro acum 4 luni.Mentionez că am făcut doar verificare vizuala și totul părea la locul lor....geamuri cu acceasi serie,centuri originale,cauciucuri ,discuri,plăcute frana intr_0 stare excepțională,lichidele la nivel,uleiul abea schimbat,pe dedesubt fara pic de rugina,practic m_ma lăsat cu o impresie foarte buna.

Însă ,înainte de toată va mai trebui să-i mai fac un test de vopsea +diagnoza.

La diagnoza, înafara de valori injectoare ,scanare de erori,presiune in rampă de injectoare ,stare dpf,alternator...ce ar trebui sa mai verific?

Si dacă voi ajunge la un preț bun cu vânzătorul,distribuția nu ar trebui schimbata și ea?

Vă mulțumesc foarte mult,orice sfat e bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.

Intentionez sa cumpar un polo pentru parinti

Am gasit un polo:

Țară de origine: România
An: 2015
Motor: 0.999 benzina
Normă poluare: Euro 6
Rulaj: 103000 km
Putere: 60 CP (44 kW)

Cumparat de la o firma, actualul prop a tinut-o 2 ani, si acum o vinde.

Cum este acest motor?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua, are cineva pe motorul de 1.4 benzina  85 cai (Euro 5) cod motor CGGB.

Este un motor fiabil?are probleme cu consumul de ulei/distribuția?

Oare rezista dacă se montează GPL pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!