Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6R si 6C


bantina
 Share

Postare recomandată

am trecut si eu prin dilemele astea si am ajuns la 90CP manuala 5 trepte, si de ce:

90CP fata de 105CP este insesizabil la masina asta, diferenta apare numai la viteza de top adica acolo unde nu vei ajunge cu ea

la varianta de 90CP poti lua cutia in 5 trepte care este mult mai placuta in oras, varinata cu 6 trepte in permanenta stai si mesteci in ea; 6 trepte e super daca mergi mult in afara/autostrada, cum eu am luat masina exclusiv pt oras nu se justifica 6 trepte

la dsg am renuntat dupa ce am citit o groaza de pareri proaste despre dsg7 varianta care o poti lua pe polo, cea cu ambreiaje uscate (atentie, varianta de pe polo e diferita de dsg7 de pe passat sau touareg)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, ma gandesc pentru aceasta vara sa achizitionez o masina noua in bugetul 12k - 13.5k, la Volkswagen observ ca sunt 2 oferte la polo care ma atrag, voi pt ce ati opta?

 

Polo Trendline (1.2 TDI CR DPF) 75cp/180Nm, 5 viteze manuala, 13500 euro cu tva

sau

Polo Confortline (1.2 TSI) ---> 90cp/160Nm, DSG 7 viteze, 13800

                                         ---> 105cp/175Nm, 6 viteze manuala, 13600

 

 

Pareri?

Poate negociezi un 13ooo euro, eu as lua DSG pentru ca este alta experienta de condus, in oras si afara

Aparand Polo facelift ar trebui sa fie un discount mare la modelul vechi, minim 3mii zic, cat ar fi un DSG/1.2tsi nou, 16mii?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am constat ca pot merge lejer in oras, legal, cu maxim 50-60km/h, folosind doar primele 4 trepte de viteza.

 

Flexibilitatea combinatiei cutie manuale in 6 trepte + 1.2TSI + Polo6R este extraordinar de mare. Daca as vrea, in oras, mergand pana in 50km/h, fara sa simt ca as forta in vreun fel, as putea sa merg lejer chiar si folosind doar primele trei trepte(pentru ca in treapata a treia, pe la 50 km/h cred ca ai sub 3000rpm). Dar am mers multa vreme si schimband a sasea la 65 km/h. Nu vreau sa starnesc vreun versus, dar vreau sa spun ca din punct de vedere strict functional M6 este la fel de lejera ca M5 sau ca DSG7. Pentru uz curent si normal, personal, inclin sa spun ca nu exista diferenta ergonomice intre ele. Evident ca sunt aspecte care oricand pot conta in departajarea acestor cutii, dar, repet, pentru o utilizare comuna, normala si uzuala a unei masini (cum ar fi sa il pun pe taica-meu la volan), diferentele sunt inexistente.

 

De asemenea, la viteze uzuale 80-90 km/h sau pana pe la 120 km/h, nu cred ca exista diferente notabile de consum intre M5 si M6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte adevarat! m6 nu era disponibila petru configuratia mea iar dsg7 nu am vrut sa risc din cauza controverselor. poate ca daca puteam alege m6.. foarte probabil sa o fi ales pe aia desi acum dupa ce am mers cu m5 pe polo si m6 pe jetta, pentru oras prefer cominatia m5+polo (posibil sa fie si alti factori care imi influenteaza decizia de ex. caroserie mai surta, masa mai mica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mesteci mai mult in cea cu 6 viteze , e aceeasi poveste, pe treptele mici, doar ai avantaj cand treci de 100 la silentiozitate etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi cu ambele si ai sa vezi diferenta... m5 are treptele 4 si 5 mult mai lungi fata de m6 unde de ex eu nu prea simt nevoie de treapta 3 in oras...

cutiile sunt clar diferite in comportament si elasticitate. evident ca poti merge cu m6 fara sa schimbi des viteza, motoarele turbo ajuta f mult.

oricum, cum zicea si dun nu are sens sa producem un versus; eu mi-am explicat decizia si atit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut baieti, ma gandesc pentru aceasta vara sa achizitionez o masina noua in bugetul 12k - 13.5k, la Volkswagen observ ca sunt 2 oferte la polo care ma atrag, voi pt ce ati opta?

 

Polo Trendline (1.2 TDI CR DPF) 75cp/180Nm, 5 viteze manuala, 13500 euro cu tva

sau

Polo Confortline (1.2 TSI) ---> 90cp/160Nm, DSG 7 viteze, 13800

                                         ---> 105cp/175Nm, 6 viteze manuala, 13600

 

 

Pareri?

Poate negociezi un 13ooo euro, eu as lua DSG pentru ca este alta experienta de condus, in oras si afara

Aparand Polo facelift ar trebui sa fie un discount mare la modelul vechi, minim 3mii zic, cat ar fi un DSG/1.2tsi nou, 16mii?

 

Cel mai probabil ai dreptate, trebuie asteptat pana la vanzarea directa a modelului 2014, ca sa profit de ce ramane pe stoc.

Cred ca undeva la 15mii este noul model dsg.

Mersi pentru sfaturi tuturor apropo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Jade . Este putin probabil ca o sa prinzi o super oferta pentru un Polo ce va ramane pe stoc. Dat fiind faptul ca de aprox 1 luna nu se mai lanseaza comenzi noi, iar cele de pe stoc se vand cu oferta actuala . Importatorul a luat in calcul sa nu ramana cu foarte multe masini pe stoc si nu au mai fost comandate asa multe . Daca vrei mai multe detalii da-mi un PM cu un numar de telefon.Salut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit, comenzile in Germania pentru modelul facelift incep din aprilie, si prima livrarea se va face abia in iulie, lansarea masinii deja s-a facut. La noi inca nu a fost lansata masian, deci probabil ca si comenzile si livrarile vor fi mai tarziu. Asa am fost si eu, a trebuit sa aleg o masina deja comandata, fara ca sa pot sa pun optionale.

 

Daca vrei, poti sa astepti modelul nou, daca iti trebuie neaparat masina alegi ce este :)/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comanda data ieri, 27.11, masina e anuntata ca vine in saptamana 7 din 2014.

1.4 Confortline, cu toate echiparile de HL, si pachet design white pe care am reusit cu interventii sa pun bi-xenon. sper sa nu ingreuneze asta comanda. 

comanda data la Pitesti.

a sosit si a mea in Curtici, urmeaza sa o platesc saptamana asta sau viitoare ( nu ma grabesc), si sa o ridic in 7 zile. 

cica mai nou nu mai poti plati la ridicare masina, din cauza unor dealeri neseriosi care nu plateau la timp. 

trebuie platita cat e in curtici, si in 7 zile ti-o aduc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc :)

stiam ca pot gasi oameni pe care pot conta. daca avea 400 de cai, imi faceam griji de rodaj :) nu mai e mult de plata..cam 2000e cred..

rodajul va veni prin martie cu un drum pana la viena. (cu 2 nopti la arad), asa cum a primit si vechiul 2013 - 1.2TSI.

oricum,ele vin cu cauciucuri de vara asa ca ma grabesc degeaba acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu transformam in "Masina mea".

Multumesc pt intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Tot am citit posturile si cred ca is foarte norocos sa constat ca am asteptat exact o saptamana pana sa am masina in fata casei.Numai bine va doresc tuturor

Modificat de cezar82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca ai luat-o de pe stoc. eu am dat comanda..de fabricatie ca nu era nimic in fabricatie cum vroiam eu. 

si eu cam luat ibiza in 2002 de pe stoc, luni am platit-o, vineri o aveam acasa, desi ea nu era la dealer luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

recomand bixenonul...

post-2758-0-30533500-1393665126_thumb.jp

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o conduceti sanatosi !:D Fa-i o parte din rodaj pana in Buc si hai la intalnire de la 14:00 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Are deja 300 de km de rodaj si o scot pana la viena curand. Nu am cum azi oricum :)

Nu vreau sa o dam in urari aici :) ci doar sa remarc cat de buna alegere sunt xenonurile si ca trebuie insistat la dealer pt ele ca in configurator nu apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu cateva nelamuriri legate de Polo 6R:

 

Imi puteti spune daca motorizarea 1.4 MPI are discuri pe spate, si daca nu pe care s-a pus ?

 

Timoneria la cutia de viteze e pe cablu ca la 9N ?

 

Pe ce platforma e construit, cu ce alte modele o imparte ?

 

Ceva probleme deosebite ? Inafara de rugina care mai apare la capota motor si problemele pornire la 1.4 MPI.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are discuri. probleme la pronire...alte probleme nu am intampinat si am...~14 000km in~1an. e pe platforma de golf 6 (daca nu ma insel).

rugina nu am auzit..pana acum. 

de timonerie..nu stiu, dar merge relativ ok. doar in R intra uneori mai greu..dar am vazut problema asta la multe maisni noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pe PQ35 (platforma de la Golf 5/6), e pe PQ25 pe care o imparte cu Fabia, Ibiza, A1 si cred ca si Rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!