Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6R si 6C


bantina
 Share

Postare recomandată

1.2 aspirat eu nu-l recomand. si nici mie nu mi-a fost recomandat de persoane de la dealer, mai experte. consuma enorm in oras. pe fabia consuma si 12. de tras nu trage.

1.2 aspirat e si pe Polo. dar 1.4 e doar pe Ibiza si Fabia.

dar 1.4 e de generatie mai veche decat 1.2 TSI

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 e si pe Polo. Fredy are motorul asta pe polo :)

 

Nici eu nu recomand dieselul decat persoanelor care au nervi de el. DPF-ul poate fi enervant de multe ori, avand in vedere ca trebuie sa-i urmaresti si sa-i faci curatirea.

 

1.2 aspirat..e gurmand rau. Cam ca si 1.4 pe golf IV sau V

 

1.4 aspirat e un motor vechi, fiabil si zic ca merita cel mai mult.

 

1.2 tsi avand problema cu lantul, la fel, nu l-as recomanda unei persoane care nu sta sa asculte fiecare zgomot al distributiei, si risca sa-si strice motorul.

 

 

Dieselul (din punctul meu de vedere) este cel mai ok daca faci km multi, mai ales afara. In depasiri este mai potent, mai ales cu un soft. In rest, in oras este stresant din cauza filtrului de particule care trebuie menajat (desi exista si optiunea dezactivarii lui), iar reviziile sunt cam 6-800 ron la service-uri si cam 11-1200 ron la reprezentanta.

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

qwk 1.4 NU MAI ESTE in oferta POLO, dinainte de vara lui 2012. 

al meu, 1.2TSI la 11000 km inca nu da semne de probleme cu lantul. Doamne ajuta. si-l conduce mama, care nu sta cu urechea la motor.

1.4 e totusi un motor MPI, care da, este fiabil (de aia l-am si recomandat, ca eu am adus discutia despre el) dar are alte dezavantaje si probabil nu va aparea pe viitorul Polo, inclusiv pentru ca nu mai poate ajunge la emisiile necesare. 

de asta am si zis ca il poate aduce din DE fie nou, fie SH.

 

asta cu dieselul este mai potent, mai ales cu soft nu am inteles-o. care ar fi potenta dieselului fata de TSI..dupa soft? diferente in acceleratie (timp/reprize) sunt mici, iar TSI are avantajul turelor inalte. nu schimbi 2 trepte cand depasesti 1 TIR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar 1,4 nu mai este in oferta,insa in afara de consumul destul de mare in oras ( Bucuresti poate papa si 12%,probabil in alte orase mai putin ) nu am ce sa ii reprosez ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am analizat si am decis : Polo 1.2TSI 90CP Highline. Mai ales dupa ultimul "dans" al euro-ului am ales varianta de 90Cp in defavoarea 105Cp.

 

Merg pe 1.2TSI 90CP Highline (toate dotarile standard, include scaune incalzite, climatronic, faruri ceata, cotiera etc) + radio310 (fata de 210 cat era in configurarea standard), culoare alb.

 

Am lansat comanda, am platit avansul, dar am o nedumerire:

 

Pentru plata cash (fara credit sau leasing) ce curs se in considerare? Cel de leasing : http://www.porschebank.ro/ro/curs_valutar/istoric_leasing/ sau cel de credit http://www.porschebank.ro/ro/curs_valutar/istoric_credit/

Modificat de cosminlive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fix ca al meu, difera doar culoarea :) 

eu am hot orange. 

 

nu stiu exact ce curs mi-a luat in calcul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_wrc, este mai potent din cauza cuplului, unu la mana. Doi la mana, orice depasire o fac cu treapta a trea (60-130 km/h), deci nu am nevoie de 2 trepte pentru depasiri. Trei la mana, 1.6-le braveaza la viteze de peste 140 km/h (fiind un motor mai mare), la care poti face depasiri cu treapta a 4-a pana la 200 km/h.

 

Cat despre curs, din ce stiu eu, ei calculeaza la cursul bancii Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin: decat sa intrebi pe forum unde lumea-si da cu parerea, nu mai bine ii intrebi direct pe ei? Zic, nu dau cu piatra...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Dar porsche are 2 x cursuri :)

In fine, e o chestie de amanunte.

 

In legatura cu lantul & problemele - confirm si eu (masina tatalui meu+a unui prieten) - ca nu mai sunt probleme (sau cel putin nu la ei) - vechime aprox 1 an, rulaj aprox 5000km + inca un polo 2011 cu 28.000km. Ambele highline 90CP.

 

@Bogdan_wrc - am ales alb pentru ca : nu platesc in plus pentru vopsea + parcarea noastra este "pazita de pisici", si inevitabil vor apare urme. Stiu culoarea ta, este superba!

@Bwwlan - desi iau cash s-a calculat la varianta de leasing (adica cea mai mare). Ma gandesc ca la credit este mai mic cursul pentru ca ei mai deduc din diferenta de curs. O sa intreb :)

Modificat de cosminlive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.2 tsi 90cp highline - fix ca al meu, si eu :)

acum am 15.000 km si mi se pare ca merge bine, cuplu bun, fara zgomote ciudate. Decat peste 130 km/h parca aud zgomot de la usa soferului (iar in general zgomot mare peste 130), dar se infige bine pana la 160, mai mult nu am mers.

In orasul  Buc. cam 8.5 consumul in medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , cum sta in curbe noul polo? In cazul unei achizitii in dauna golfului 6 si tinand cont ca as vrea sa tin masina 4-6 ani  + montarea unui portbagaj la drum lung m-ar interesa daca aveti idee cum se misca masina in curbe ( adica la viteze de bun simt ) si la drum drept 90-120 ( legal ) ? Adica ma gandesc la " pricopsirea " cu nevasta + bebe  si nu ma incanta ideea de a schimba masina mai des pentru ca e un stres in plus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e ok pe curbe, sasiul este bun. dar depinde ce intelegi prin "stat pe curbe". mers tare?  daca da...atunci nu e masina ideala. dar pentru mers normal, masina este mai mult decat decenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb daca e diferenta mare de stabilitate intre polo si golf 6 mai ales in cazul unui polo cu montarea unui portbagaj , nu sunt sportiv , merg decent , nu fortez masina ( tin la sanatatea mea si a altora ) insa nu vrea sa ma rastorn intr-o curba ( nu am condus niciodata o masina cu portbagaj pe plafon si nu stiu ce diferenta de stabilitate este intre una cu si una fara fara ):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i un PM lui fuscobal, ca el a mers cu bicle si portbagaj pe Polo (GTI). dar nu cred ca influenteaza ATAT de mult dinamica masinii, incat sa ai probleme pe curbe. totusi...a trecut niste teste de siguranta, un test al elanului (care desi era gol, e mult peste ce vei merge tu zi de zi).

mai ales ca nu cred sa fie ATAT de mare diferenta intre Golf VI si Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful sta mai bine. Dar asta nu inseamna ca polo sare in curbe. Daca ajungi la achizitie, opteaza pt suspensia sport din fabrica. In felul acesta, nu o sa fie chiar barca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciupilici: e nevoie de foarte mult talent sa rastorni un Polo :) riscul in curbe abordate vitejeste e mai degraba sa fii subvirator si sa iesi de pe curba, decat sa te rastorni, insa exact la fel sta treaba si cu Golful. O fi sasiul mai lung+lat, insa masina e mai inalta+grea, deci raportul se pastreaza. In plus, Polo-ul fiind mai usor, consuma mai putin; fiind mai mic, e mai usor de parcat, e mai ieftin, diferenta calitativa la materiale e nula (cel putin la HL; la TL sau CL nu stiu, nu ma pot pronunta. Am condus o singura daat un CL la drive-test, insa nu mai retin cat de bine era finisat la interior si daca erau diferente notabile fata de HL).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte echilibrata masina. Cel mai bun sfat ti l-a dat Circoloco: +190E si iei suspensia sport. Masina va fi o nuanta mai jos (circa 15mm - eu am schimbat suspensia originala si acum sunt cu inca 10 mm mai jos si inca pot merge pe drumuri de munte decente cu ea) si in felul asta vei putea sa te dai mai  tare pe viraje, daca chiar vei simti nevoia. Dar avand in vedere ca vei merge cu sotia si copilul si ca esti cuminte asa cum spui nu vei ajunge niciodata la limita cu ea. O s-o rastorni doar daca vei lovi bordura exterioara intr-un viraj luat in forta si la limita aderentei, ceea nu cred ca va fi cazul.

 

Gandeste-te bine insa la spatiul interior: sigur veti avea loc intr-un Polo? Portbagajul este foarte mic. Daca inca mai ai carut pentru copil clar iti va trebui remorca :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi , de jumatate de an tot citesc , ma documentez, ma gandesc ... inca n-am copil dar sigur va veni ...ma gandeam ca spatiul mic din portbagaj va fi suplimentat cu o cutie pe masina deci undeva tot o sa incapa carutul :))  , majoritatea timpului masina va fi condusa prin oras , iar in weekend sau in concediu la munte, mare . Nu voi lua suspensia sport si sigur voi monta un scut , pe drumurile din Ro am atins podeaua si cu Symbolul care are garda ridicata .

     Nu ma grabesc sa imi iau masina acum , mai mult parintii ma preseaza , dar de la anu voi cauta insistent si voi mai strange ceva ca vreau sa fie HL modelul .

     OFF topic : sunt foarte obsedat de plastice si materialele  interioare , cand intru intr-o masina prima data pipai bordul sau usile , sa vedeti ce ciudat se uita taximetristii sau soferii la mine , cred ca mi curent de la ventilatie sau vreau sa le zgariu masina :)

Modificat de ciupilici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci lasa intrebarile de pe forum pentru alte sub-domenii. Mergi in showroom-uri si vezi pe viu ce inseamna un Golf si ce inseamna un Polo. Uita-te, daca ai posibilitatea si la diferentele intre echipari. Nu neaparat la dotari - ca astea le poti vedea si din materialele informative de pe site-ul volkswagen.ro - cat la calitatea materialelor si la alte aspecte pe care doar tu le cunosti.

Vorbeste si cu alti prieteni care au copii si intereseaza-te de aspectele practice ale unei iesiri cu copilul (tine cont si de faptul ca sotia ta va trebui sa stea in primii doi-trei ani in spate cu copilul). Eventual chiar ia parte la incarcarea bagajului in masinile lor. Ai sa afli lucruri care nici prin minte nu iti trec acum, cand nu esti in situatia de a avea copilas. Intocmeste o lista a celor ce vor trebui puse in bagaj si cu lista asta si o ruleta mergi din nou si verifica masinile.

 

Ma hazardez sa spun ca in afara cazului cand esti un tip minimalist, in nici un caz nu vei merge pe varianta Polo acum, cand voi asteptati un copil. Bafta !!!

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in week-end am bagat in portbagaj un carucior de copil, pentru vreo 2 Km, si a intrat cam la fix.

Ma pot hazarda sa spun ca nu incapea in portbagajul unui Polo, poate doar pe verticala dar asa mananca mai mult din spatiul pentru bagaje si portbagajul suplimentar devine obligatoriu la orice drum in care ai de luat mai multe bagaje.

Daca vrei sa ramai cu masina asta si cand o sa ai copil, eu zic sa incerci sa urci un carucior in ea, sa vezi exact cat spatiu mai ramane cu cum te-ai putea descurca cu restul bagajelor. Ia o masina de test-drive si joaca-te cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun si Rave multumesc , aveam o problema cu deschiderea la garaj , e in forma de trapez cu baza in unghi drept( adica un perete e oblic iar celalalt e perpendicular pe baza ) ,  deschiderea e de 1.96 iar baza normala, de vreo 3-4 m si ma gandeam ca golful intra mai greu , dar o sa vad poate-mi agat 2 oglinzi pe pereti si rog pe cineva sa-l baga in garaj si eu studiez cum intra sau inchiriez unul .

va multumesc la toti pt. sfaturi .

Modificat de ciupilici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garajul il faci dupa masuratori, masina o alegi pt nevoi. Nu invers! Daca ai bani de Golf HL, ia-ti Golf, calitatea fiind mai buna. Dar sub 25.000 nu cred ca iese, daca pui jucarii pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o iau sh si mai astept pana la inceputul anului viitor , maine ma duc cu mama sa vedem live un golf 6 la welt si un polo la dealer , sper sa fie HL . Referitor la nevoi pe moment nu am nevoie de spatiu mare dar peste 3-4 ani sigur voi avea si nu doresc sa o si vand . Am o mica fobie de hoti , ca am avut experiente neplacute ( roti, capace... portbagaj ) de aceea sunt obsedat sa intre in garaj iar de casco ...e cam scump , platesc a mei de 7 ani la Symbol  :D , vad eu maine .

Modificat de ciupilici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

Ma intereseaza daca sunt colegi de forum care pot comunica termenul de livrare al masinilor lor (pentru achizitii cat mai recente - 2013).

Termenul de livrare al masinii mele este saptamana 33, adica 12-18 august. Inseamna saptamana 11 de la comanda. Credeti ca sunt sanse sa ajunga mai repede (depind de vanzarea unei masini si nu as vrea sa raman pieton mult timp)?

Echiparea este 1.2tsi 90cp alb HL+radio 310.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a spus 2.5 luni si am primit-o in 2. Asta acum un an, Polo Gti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!