Jump to content

semering volant


misu ploiesteanu
 Share

Postare recomandată

misu ploiesteanu

se intimpa frecvent ca la volant sa existe scapari de ulei, altele decit cele datorate jocului radial sau axial al vibrochenului...

am cumparat mai multe tipuri de semeringuri:

-70/90/10 siliconic culoare rosie made in germany

-70/90/5 - 2 buc siliconic culoare rosie made in USA, care impreuna ar forma double lip

din cite am citit a doua varianta este foarte buna dar apare pericolul arderii celui de al doilea semering datorita lipsei uleiului...

ma gindesc ca in cazul in care in zona de frictiune pe volant exista sant, double lip e recomandat deoarece buza nu mai calca in sant, ci incadreaza santul intre cele doua buze. :icon_thumright: mentionez ca suprafata de etansare am polisat-o dar totusi are o urma atit de rugina extrem de superficiala cit si de la semering, cu alte cuvinte cit de adinc poate fi santul ca sa consideram ca etansarea nu e problematica si cind ar fi indicat de folosit double lip-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negru "original VW" este de fapt Victor Reinz Germany, si intr-adevar este foarte bun. Costa 20 si ceva de ron la un magazin decent cu piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

in conditiile in care volantu are urma de la semering cred ca marca nu mai conteaza, eu de cazul asta as fi interesat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) de ala e vorba. Ma rog eu am pus NOS, dar nu asta e important. Ideea e ca cel original este foarte bun, si nu cedeaza atat de repede incat sa justifice avioane siliconate.

Acum eu sunt curios cum a ajunge sa sape sant un simering de cauciuc cu un arc in miez in ditamai volant, mie nu mi se pare ok, dar poate nu stiu eu...

Modificat de Bobo1300
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: de ala e vorba. Ma rog eu am pus NOS, dar nu asta e important. Ideea e ca cel original este foarte bun, si nu cedeaza atat de repede incat sa justifice avioane siliconate.

Acum eu sunt curios cum a ajunge sa sape sant un simering de cauciuc cu un arc in miez in ditamai volant, mie nu mi se pare ok, dar poate nu stiu eu...

Lasă la greu..

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simeringul la broasca etanseaza NUMAI pe volant, deoarece volantul are un fel de guler, tronc-toroidal, ca sa zic asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o solutie e sa nu ai joc radial, ca cel axial se regleaza

dupaia iti pui problema de semering si volant

parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simeringul la broasca etanseaza NUMAI pe volant, deoarece volantul are un fel de guler, tronc-toroidal, ca sa zic asa...

Ok. Atunci, soluţia bazată pe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simerigul, la broasca etanseaza pe un guler pe volant si nu cum e la celelalte motoare, pe arbore .... stiu ca s-ar potrivi cel de dacie, are cineva? cum se comporta?

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are aceleaşi cote cu simeringul de Dacie? Care din ele? Cel din spate, tot de la volant, bănuiesc, că ăla e mai mare. Nu ştiu cotele nici de la Bruască, nici de la Dacie pe de rost. Acum, nu mai ştiu nici dacă e acelaşi simering la cele de 1300 (Dacii) şi la cele cu palier mărit, de 1400.

Dacă e să aibă aceleaşi dimensiuni, nu văd de ce nu s-ar comporta bine cel de Dacie pe Bruască. La urma urmei, simeringul e simering, indiferent că e folosit la Dacie, Mercedes, Lancia, etc. at

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii spun ca nu e asa... ca cel de Dacie pus pe motor de VW cedeaza mai repede.

Eu spun asa: simeringul pt. VW, Victor Reinz Germany costa 20 si un pic de RON ... cat te mai poti zgarci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu .. nu ma refeream la simeringul facut la fartec, topoloveni, in curte la unul, sau la turci ... exista sau existau pe piata simeringuri germane facute de elring, care cred ca bat orice simering de pe piata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"in practica" (adica in experienta cu broastele si broscarii) de fiecare data cand cineva zicea simering "de Dacie" se referea la Fartec - pt. ca era mai ieftin, sau mai usor de procurat (intr-o anumita perioada istorica ) . Asta incerc sa combat.

Later edit: Da, vad ca teoretic e acelasi simering pt. VW aircooled si Dacia (Renault 12 ) - catalogul on-line Unix are ACELASI simering si pt broasca 1200-1600 si pt. Renault 12 - Dacia.

Dar, repet: NU Fartec, ca n-are rost "economia"

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sunt prin magazine si piese de firma, uitate pe rafturi ...fartecul sau alea turcesti se duc repede pentru ca materialul nu e de calitate, se inatreste foaret repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...bre, da' mie imi zise un broscar ca cic'ar fi o chestie, la asta de dace, :)) cum c'ar fi facut pt invartire in zenz inverz..si ca ar permite scurgeri.. :)) ..ca are nush' ce chestii ashaaa...radiale, adek, samana da' nu rasare... :blah_: ..ma rog...nu ma pricep, ca n'am schimbat niciodata, ca la mot. de tip 4 nu se strica niciodata..la mine.. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviule .. tu esti baiat destept, cum ai ajuns sa te uiti in gura unuia sau a altuia? ... ia gandeste singur...cum se invarte motorul de dace si cel de brotac ?....

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

semeringul are pe el sensul de rotatie.

cam asa arata semeringul dublu, buza lui pare mai mica decit a celui mare ...

post-15699-1284581201_thumb.jpg

post-15699-1284581210_thumb.jpg

post-15699-1284581218_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sunt prin magazine si piese de firma, uitate pe rafturi ...fartecul sau alea turcesti se duc repede pentru ca materialul nu e de calitate, se inatreste foaret repede

Io n-am avut niciodată probleme cu cele făcute de Fartec. Mi s-au părut chiar mai durabile dec

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...bai, sory. :icon_thumright: omu' era de incredere pt. mine..da' acu' imi dete pm, ca si el sory, ca de fapt e o prostie ce-mi zise..deci si io, sorry.. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca...si el, sorry. :blah_: ..adica :blah: ca isi cere zcuze.. :blink: ..nu spui cine..persoana importanta...becher.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca...si el, sorry. :) ..adica :lol: ca isi cere zcuze.. :biggrin: ..nu spui cine..persoana importanta...becher.. :))

Adică ce anume aţi greşit voi 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatia cum ca motorul de VW aircooled si cel de Dacie s-ar invarti in sensuri diferite unul fata de altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!